SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
ja heb 12 jaar geschilderd in een open atelier. Merk dat ik het thuis niet snel oppak.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Doe je dat zelf ook?
Ik ben totaal niet creatief. Wel met de Kerst.. dan pak ik altijd wel uit.
Nou dat dus.. maar wat er staat is soms zooo ongeloofwaardig.. of ze posten wat en komen dan niet meer terug..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat mensen dit soort dingen delen op een forum
Ik kijk net even en alleen die topic titelsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat mensen dit soort dingen delen op een forum
je hebt gewoon gekaaptquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht ik open maar gewoon want Dotteke ziet het toch weer niet
Nou dat dus hahaha dat zegt soms al genoegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk net even en alleen die topic titels
Nou dan kun je wel zeggen dat je creatief bentquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja heb 12 jaar geschilderd in een open atelier. Merk dat ik het thuis niet snel oppak.
Encaustic art/ wasschilderen doe ik wel vaker. Dat kan gewoon op een tafel.
Beeldhouwen vind ik leuker om te doen maar degene die er les in gaf is ermee gestopt.
[..]
Nou dat dus.. maar wat er staat is soms zooo ongeloofwaardig.. of ze posten wat en komen dan niet meer terug..
Denk dat er soms wat gepost wordt om te kijken wat anderen zeggen , hoe ver anderen zich dan open stellen.. met hun verhaal.. dus om te trollen..
quote:
Ik was creatief, haken, breien, naaien, aqurellen, tekenen, gitaar spelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn hobby is een beetje lezen.. niet erg creatief dus![]()
Ben jij ook creatief?
creatief bezig is een beter woord hahaha vind het gewoon leuk om met mn handen bezig te zijn en in iets op te gaan..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dan kun je wel zeggen dat je creatief bent
Dat is rot dat je het niet meer kunt doen omdat je lichaam niet meer meewerkt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was creatief, haken, breien, naaien, aqurellen, tekenen, gitaar spelen
Maar ik kan niet veel meer het geeft allerlei klachten aan mijn lijf.
Lezen heb ik veel gedaan maar door een iets kan ik mij niet echt meer goed concentreren op het verhaal. Dan lees ik en een paar pagina's verder denk ik o jee wat was dat ook weer en moet ik weer een paar bladzijdes terug
Maar ik kan nog wel mopperen dat ik het niet meer kanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is rot dat je het niet meer kunt doen omdat je lichaam niet meer meewerkt.
Ik kom veel in Culi maar post er niet veel. Vind het wel leuk om inspiratie op te doenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou dat dus hahaha dat zegt soms al genoeg
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik kan nog wel mopperen dat ik het niet meer kanDus dat is mijn nieuwe hobby mopperen
![]()
Nee hoor sta gelukkig niet zo in het leven. Ik denk altijd wat niet kan kan niet
Nee, ben niet zo mopperkontquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
open maar een moppertopic ergensalhoewel dat is klaagbak natuurlijk haha
Dat is wel een gezonde instelling die je hebt.
Waar zit je dan nog steeds in dat geldzaken topic?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:01 schreef Iceage het volgende:
Ik heb weer eens bonje met Lienekien. zal Leandra haar zo wel komen helpen![]()
![]()
Wat vervelend Dot, je bent dus wel heel creatief maar je lichaam laat het niet toequote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was creatief, haken, breien, naaien, aqurellen, tekenen, gitaar spelen
Maar ik kan niet veel meer het geeft allerlei klachten aan mijn lijf.
Lezen heb ik veel gedaan maar door' iets' kan ik mij niet echt meer goed concentreren op het verhaal. Dan lees ik en een paar pagina's verder denk ik o jee wat was dat ook weer en moet ik weer een paar bladzijdes terug
yepquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zit je dan nog steeds in dat geldzaken topic?
Had het al gezienquote:
Dat lijkt me echt heerlijk om daar dan helemaal in op te gaan. Dat lijkt me ook zo ontspannen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
creatief bezig is een beter woord hahaha vind het gewoon leuk om met mn handen bezig te zijn en in iets op te gaan..![]()
met klei ook dingen gedaan maar dat ligt me niet zo.
Sta ik ook in je testamentquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta ik ook in je testament
Dottert van Fok! krijgt mijn schriftje wat ik bij hou over FOK!
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik kan nog wel mopperen dat ik het niet meer kanDus dat is mijn nieuwe hobby mopperen
![]()
Nee hoor sta gelukkig niet zo in het leven. Ik denk altijd wat niet kan kan niet
Ben je aan het stangen daar?quote:
mooi k*t.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo kun je het ook zien natuurlijkToch denk ik dat het mij erg zou frustreren. Ik heb dat nu al met koken.. dat is iets wat ik heel graag doe maar vaak niet meer zo goed kan omdat het tegenwoordig steeds vaker vanuit mijn rolstoel moet doen. Het lukt wel maar het kost veel meer moeite alles duurt veel langer wat vaak met iets maken niet werkt. Dat geeft me echt een hoop frustratie en onmacht.
Ja ik ook hoor.. kan echt niet met dat soort mensen. Ze hebben echt geen idee waar ze mee spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:10 schreef Iceage het volgende:
[..]
mooi k*t.
Daarom was ik zo boos op Bassie in BB met zijn corona gel*l. Jij ook las ik in de cos.
nee hoor ik poste heel serieus. Best lange postings ook.komt Lienekien me daar een beetje de les lezen.quote:
Dat herken ik, ik doe het vanuit een trippelstoel maar die is net niet hoog genoeg en ik kan mijn benen niet kwijt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo kun je het ook zien natuurlijkToch denk ik dat het mij erg zou frustreren. Ik heb dat nu al met koken.. dat is iets wat ik heel graag doe maar vaak niet meer zo goed kan omdat het tegenwoordig steeds vaker vanuit mijn rolstoel moet doen. Het lukt wel maar het kost veel meer moeite alles duurt veel langer wat vaak met iets maken niet werkt. Dat geeft me echt een hoop frustratie en onmacht.
Zit jij in de rolstoel door corona?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.. kan echt niet met dat soort mensen. Ze hebben echt geen idee waar ze mee spelen.
Je moet de kut ook niet lezenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
nee hoor ik poste heel serieus. Best lange postings ook.komt Lienekien me daar een beetje de les lezen.
Ahh zo.. irritant is dat idd.. ik snap dat je daar dan op in gaatquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
nee hoor ik poste heel serieus. Best lange postings ook.komt Lienekien me daar een beetje de les lezen.
Ik heb ook een trippelstoel maar gebruik hem niet vaak omdat ik dan mijn benen moet gebruiken en dat is bij mij juist het probleem. Wel fijn dat je dan hoger kunt want dat is met een rolstoel niet. Als het aan mijn man ligt komt er een nieuwe keuken die is aangepast voor mij maar dat wil ik niet.. nog niet. Wil er nog niet aan toe geven en zolang het kan alles laten zoals het is. Gaat een stuk moeilijker maar ik ben er nog niet aan toe. Maar Dani’s het gebrek wat ik nu heb zijn mijn man en alle anderen nog steeds blij als ik weer iets lekkers heb gemaakt en dat maakt het dan toch weer leukquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat herken ik, ik doe het vanuit een trippelstoel maar die is net niet hoog genoeg en ik kan mijn benen niet kwijt.
EN dan moet ik iets anders pakken is mijn stoel weer te hoog moet ik hem eerst weer lager zetten er heen rollen en weer omhoog zetten en dan halverwegge blijkt de batterij leeg![]()
Ik ode geen hoogstaande gerechten meer maken en kook vaak vooruit zodat ik niet iedere dag voor clown hoef te spelen om eten te krijgen
Topper!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ook een trippelstoel maar gebruik hem niet vaak omdat ik dan mijn benen moet gebruiken en dat is bij mij juist het probleem. Wel fijn dat je dan hoger kunt want dat is met een rolstoel niet. Als het aan mijn man ligt komt er een nieuwe keuken die is aangepast voor mij maar dat wil ik niet.. nog niet. Wil er nog niet aan toe geven en zolang het kan alles laten zoals het is. Gaat een stuk moeilijker maar ik ben er nog niet aan toe. Maar Dani’s het gebrek wat ik nu heb zijn mijn man en alle anderen nog steeds blij als ik weer iets lekkers heb gemaakt en dat maakt het dan toch weer leuk
Idd.. ben echt in een hell geweest en het is allemaal maar net goed gegaan. Ik ben er nog maar wel met een hoop gebreken.. ook nog complicaties erbij gekregen door een fout in het ziekenhuis. Nooit ziek geweest en altijd druk geweest met van alles en een eigen nagel / kapsalon gehad. Altijd hard gewerkt om het goed te hebben en nu kan ik niets meer.quote:
Je kan ook een trippelstoel gebruien alleen voor het koken, zet je alles van te voren klaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ook een trippelstoel maar gebruik hem niet vaak omdat ik dan mijn benen moet gebruiken en dat is bij mij juist het probleem. Wel fijn dat je dan hoger kunt want dat is met een rolstoel niet. Als het aan mijn man ligt komt er een nieuwe keuken die is aangepast voor mij maar dat wil ik niet.. nog niet. Wil er nog niet aan toe geven en zolang het kan alles laten zoals het is. Gaat een stuk moeilijker maar ik ben er nog niet aan toe. Maar Dani’s het gebrek wat ik nu heb zijn mijn man en alle anderen nog steeds blij als ik weer iets lekkers heb gemaakt en dat maakt het dan toch weer leuk
Wat vreselijk zeg, het is ook zo ellendige rotziekte. En mensen blijven maar ontkennen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. ben echt in een hell geweest en het is allemaal maar net goed gegaan. Ik ben er nog maar wel met een hoop gebreken.. ook nog complicaties erbij gekregen door een fout in het ziekenhuis. Nooit ziek geweest en altijd druk geweest met van alles en een eigen nagel / kapsalon gehad. Altijd hard gewerkt om het goed te hebben en nu kan ik niets meer.
Ik moet eigenlijk ook niet zo eigenwijs zijn en hem meer gaan gebruiken..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook een trippelstoel gebruien alleen voor het koken, zet je alles van te voren klaar.
Je kan dan wel overal beter bij. Je hebt dan niet je benen nodig om te trppelen maar gebruik je hem alleen als je kookt?
Ja dat kan me ook erg boos maken. Vooral als er dan ook nog mensen lachend zeggen zich niet aan de Corona regels te hebben gehouden en gewoon naar buiten gingen terwijl ze Corona hadden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vreselijk zeg, het is ook zo ellendige rotziekte. En mensen blijven maar ontkennen.
Met jouw creatieve vermogens kan je er vast oorwarmers van makenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:31 schreef lojanda het volgende:
Mijn mooie schoentjes kan ik inmiddels niet meer dragen en staan hier alleen nog voor de sier![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
Met jouw creatieve vermogens kan je er vast oorwarmers van maken
Precies ik heb door mijn werk ook de gevolgen vaak moeten aanschouwen. Echt Heftig soms.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat kan me ook erg boos maken. Vooral als er dan ook nog mensen lachend zeggen zich niet aan de Corona regels te hebben gehouden en gewoon naar buiten gingen terwijl ze Corona hadden.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.. jij zal ook genoeg gezien hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Precies ik heb door mijn werk ook de gevolgen vaak moeten aanschouwen. Echt Heftig soms.
Ja dat snap ik helemaal. Had ik sowieso al dat ik het niet snapte dat mensen dat dedenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat kan me ook erg boos maken. Vooral als er dan ook nog mensen lachend zeggen zich niet aan de Corona regels te hebben gehouden en gewoon naar buiten gingen terwijl ze Corona hadden.
Voordeel is weer dat ze niet slijten, ze draai ik het altijd omquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:31 schreef lojanda het volgende:
Mijn mooie schoentjes kan ik inmiddels niet meer dragen en staan hier alleen nog voor de sier![]()
Dat klopt iddquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is weer dat ze niet slijten, ze draai ik het altijd om
Ik zit als ik weg ga ook in de scoot dus die van mij slijten ook niet en ....... ik hoef nooit meer in de rij te staan kan lekker blijven zitten.
En nu ga ik even boodschappen doen en iedereen tegen de hakken aan bumpen
Vieren niet echt. Hang wel vlag uit en sta er ieder jaar best even bij stl (ook 4 mei)quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
Iemand die morgen Bevrijdingsdag gaat vieren?
Vieren doe ik het ook niet maar idd wat je al zei.. er bij stilgestaan. Kan me heel goed voorstellen dat je er naar van bent geweest. Het is ook echt verschrikkelijk wat daar is gebeurd. Ik heb altijd gezegd dat ik er een keer naartoe wilden om een beetje van mee te krijgen maar durfde het dan toch weer niet. Ik had dan als ik erover nadacht ook het besef dat je dat natuurlijk ook nooit zo zou kunnen voelen want je kan er je er eigenlijk niets bij voorstellen wat al die mensen hebben doorstaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Vieren niet echt. Hang wel vlag uit en sta er ieder jaar best even bij stl (ook 4mei)
4 mei 1x in kamp Westerbork geweest bij de herdenking. Dat doe ik dus niet weer. Was er helemaal naar van.
https://www.kampwesterbork.nl/
Die stenen op dat plein en de omhoog getrokken kapotte rails (kippevel)
Nee, nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
Iemand die morgen Bevrijdingsdag gaat vieren?
Daarom je lijkt mij ook niet iemand die b ij de pakken neer gaat zitten, maar er het beste van probeert te makenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt iddHet voordeel is wel dat je je nooit druk hoeft te maken of je ergens wel kan zitten
en ik doe mijn hakken soms nog wel eens aan als we weggaan en ik zeker weet dat ik niet uit mijn roelstoel hoef
Las dit vanmorgen:quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:00 schreef lojanda het volgende:
Mijn vader heeft in de oorlog heel veel armoede gehad en aten bloembollen om te overleven. Ook is mijn vader als peuter beschoten door de Duitsers en dat scheelde maar een haartje. Hij zei altijd dat er angst was maar dat alles in het niet valt en niets voorstelde met wat Joodse mensen hebben moeten meemaken.
Jaren geleden nog wel maar er is hier niet echt veel te doen..quote:
Ik ging altijd alleen naar die optochten kijken met die oude wagens van het legerquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jaren geleden nog wel maar er is hier niet echt veel te doen..
Ja dat probeer ik zeker en geef niet snel toe. Ben ook geen klager want daar bereikbare ook niets mee. Er zijn altijd nog veel ergere dingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom je lijkt mij ook niet iemand die b ij de pakken neer gaat zitten, maar er het beste van probeert te maken
Zo denk ik ook hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik zeker en geef niet snel toe. Ben ook geen klager want daar bereikbare ook niets mee. Er zijn altijd nog veel ergere dingen.
Ik moet zeggen dat ik dit ook niet wist.. nooit iets van gehoord. Echt verschrikkelijk ook weer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Las dit vanmorgen:
https://nos.nl/artikel/25(...)ergeten-en-verzwegen
Ja de veteranen ken ik ook nog met de leger Jeeps. Als kind nam mijn vader me daar ook mee naartoe.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging altijd alleen naar die optochten kijken met die oude wagens van het leger
Dat vond ik wel leuk, maar dat gezuip en dergelijke hoeft voor mij niet. Nooit van gehouden
Doe dat maar, eet smakelijk en tot een andere keerquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:46 schreef lojanda het volgende:
Ik begin honger te krijgen en ik ga maar eens een eitje bakken
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:55 schreef lojanda het volgende:
We hebben iedereen weggejaagd met die verschrikkelijke ziek zijn verhalen
Tot later Dotquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe dat maar, eet smakelijk en tot een andere keer
Gaat goed met me hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:07 schreef Iceage het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wat lastig om daar iets over te zeggen behalve: Jemig en sterkte. Duimpje geven staat ook zo raar erbij..
Dat is wel heel goedkoopquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
Voor het geval je al van plan bent ze in de bouillon te verzuipen.
vanaf woensdag bij Lidl
[ afbeelding ]
Straks in je rolstoel door de regen en plassen raggen om je hoofd lekker leeg te maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:26 schreef lojanda het volgende:
Het wordt me hier toch donker buiten.. kan niet lang meer duren voordat het begint te regenen.
Hoop voor hen dat ze hun koninklijke paraplu's hebben meegebracht.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:26 schreef lojanda het volgende:
Het wordt me hier toch donker buiten.. kan niet lang meer duren voordat het begint te regenen.
Als ik vies wil worden is dat een goed ideequote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Straks in je rolstoel door de regen en plassen raggen om je hoofd lekker leeg te maken.
Ziet er niet goed uit. Veel paraplu’s zullen we zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop voor hen dat ze hun koninklijke paraplu's hebben meegebracht.
[ afbeelding ]
En afwachten of al die 10.000 eerder gemelde bezoekers ook daadwerkelijk aanwezig zullen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ziet er niet goed uit. Veel paraplu’s zullen we zien.
Neem voor alle zekerheid een reddingsboei mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als ik vies wil worden is dat een goed idee
De reserveringen stonden op MP te koop.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En afwachten of al die 10.000 eerder gemelde bezoekers ook daadwerkelijk aanwezig zullen zijn.
Ja, de idioten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De reserveringen stonden op MP te koop.
Hier al regen en onweer gehad vandaagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:26 schreef lojanda het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
vanaf woensdag bij Lidl
[ afbeelding ]
Het is dezelfde sc hoor waar je eerder ook mee postequote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey een SC over reality soaps en streams! Ontdek hem nu pas. Ben ernstig verslaafd aan reality. Dus ik meld mij!
Oh echt? Dan heb ik dat verdrongenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het is dezelfde sc hoor waar je eerder ook mee poste
Wij ook,want het is afgelopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heb ik dat verdrongen![]()
Oh wacht, was eerst van BB, maar ik was gestopt met BB
Ik moet het nog zien. Zeker omdat er kaarten werden aangeboden op Marktplaats.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En afwachten of al die 10.000 eerder gemelde bezoekers ook daadwerkelijk aanwezig zullen zijn.
Ha woensdag maar eens halen dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
vanaf woensdag bij Lidl
[ afbeelding ]
Hey Child. Welkom. Dit is de chat van BB. Die heb ik op verzoek hierheen verhuisd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey een SC over reality soaps en streams! Ontdek hem nu pas. Ben ernstig verslaafd aan reality. Dus ik meld mij!
Dank dankquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child. Welkom. Dit is de chat van BB. Die heb ik op verzoek hierheen verhuisd.
Snuggere jappie 🤣quote:
Potjandoriequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank dank
En leuk! Kom ik jullie hier (ook) lastig vallen![]()
Potjandorie is geen vloekquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een zeer grove vloek
quote:
Thnx. Maar is mij te verquote:
20 minuutjes fietsen voor mij.quote:
Ga jij er naar toe?quote:
Wil nog even checken wat er verder nog is.quote:
Hier treden ze 5 min fietsen vandaan op op 2 juni. Maar weet niet holaat en het is een dagkaart omdat het een festival is tjakaaa 39 euro.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil nog even checken wat er verder nog is.
Nee , ik heb helemaal niks daarmee. Kijk als het nou bv Pink Floyd zou zijn werd het een ander verhaal, Leeuwarden is voor mij ook een flink eind rijden hoor.quote:
Ja daar noem je ook een bandquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nee , ik heb helemaal niks daarmee. Kijk als het nou bv Pink Floyd zou zijn werd het een ander verhaal, Leeuwarden is voor mij ook een flink eind rijden hoor.
Je had weer de laatste en de eerste van de dagquote:
Wordt een gewoonte 🤣quote:Op zondag 5 mei 2024 08:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je had weer de laatste en de eerste van de dag
Het is ook zo rustig hier de laatste dagen. Iedereen is druk waarschijnlijk..quote:
Nee idd. Sneu voor iedereen die van festivals houdenquote:Op zondag 5 mei 2024 08:09 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Het ziet er erg triestig uit buiten. Geen goed weer voor de festivals op deze Bevrijdingsdag.
Het lijkt hier nu wel wat open te trekken dus misschien hebben ze toch een beetje gelukquote:Op zondag 5 mei 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee idd. Sneu voor iedereen die van festivals houden
Volgens mijn telefoon blijft het hier tot 14.00 (+/-) regenen.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt hier nu wel wat open te trekken dus misschien hebben ze toch een beetje geluk
Noordoosten wat regen, de rest vrijwel onbewolkt.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee idd. Sneu voor iedereen die van festivals houden
Wat knutsel je?quote:Op zondag 5 mei 2024 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mijn telefoon blijft het hier tot 14.00 (+/-) regenen.
Wel sneu voor iedereen, maar ja.. voor mij fijn en gezelligals mijn koffie op is ga ik knutselen
Het lijkt idd goed te komenquote:Op zondag 5 mei 2024 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noordoosten wat regen, de rest vrijwel onbewolkt.
Harry Potter.. wat leukquote:Op zondag 5 mei 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel veel
Op dit moment haak ik harry potter-personages
Ach... iedereen laat wel ergens een steekje vallenquote:Op zondag 5 mei 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Harry Potter.. wat leukeen echt Crea Bea dan
![]()
Ik heb daar totaal geen feeling voor. Heb vroeger eens wat proberen te breien maar dan moest ik elke keer weer bij mijn oma vragen of ze de gevallen steken weer kon ophalen
quote:Op zondag 5 mei 2024 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... iedereen laat wel ergens een steekje vallen
Nog nooit, maar moet zeggen ook nooit geprobeerd.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... iedereen laat wel ergens een steekje vallen
Dat doe ik ook heel erg graag!quote:Op zondag 5 mei 2024 12:30 schreef lojanda het volgende:
Het is ook niet mijn ding moet ik zeggen.. dan lees ik liever een goed boek.
Ik ben grote delen van Tschai aan het herlezen, doe ik elk jaar op 5 mei.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:30 schreef lojanda het volgende:
Het is ook niet mijn ding moet ik zeggen.. dan lees ik liever een goed boek.
Ja het is echt heel rustig hier. Was ik al wel bang voor de meeste BB kijkers zijn weer weg en komen pas bij een nieuwe RLS weer terugquote:Op zondag 5 mei 2024 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is ook zo rustig hier de laatste dagen. Iedereen is druk waarschijnlijk..
Hier af en toe een flauw zonnetje, maar geen regen (tot nu toe)quote:Op zondag 5 mei 2024 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noordoosten wat regen, de rest vrijwel onbewolkt.
Ik heb nu het boek Anna Karenina van Tolstoj liggen op aan te beginnen..quote:Op zondag 5 mei 2024 12:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik ben Tschai aan het herlezen, doe ik elk jaar op 5 mei.
Verder alle Asterix en Obelix nog maar een keer.![]()
Ik had idd ook wel meerdere verwacht maar er is niet veel overgebleven.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt heel rustig hier. Was ik al wel bang voor de meeste BB kijkers zijn weer weg en komen pas bij een nieuwe RLS weer terug
Daar kon ik niet doorheen komen (Tolstoi) van de biblio.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb nu het boek Anna Karenina van Tolstoj liggen op aan te beginnen..
Het is ook een heel dik boek om aan te beginnenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Daar kon ik niet doorheen komen (Tolstoi) van de biblio.
Ik heb in mijn leven tot nu toe ook best veel boeken gekocht.
Gebruik nu voornamelijk een ereader.
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd te lezen met een e-reader, maar het lijkt mij niks, ik wil het papier ruiken.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Daar kon ik niet doorheen komen (Tolstoi) van de biblio.
Ik heb in mijn leven tot nu toe ook best veel boeken gekocht.
Gebruik nu voornamelijk een ereader.
Dat heb ik ook altijd geroepen en nu lees ik eigenlijk bijna alles van de reader. Ik voel me eigenlijk schuldig naar mijn papieren boeken. En ik koop eigenlijk alleen nog maar ebooks. Alleen bij de Deventer Boekenmarkt in augustus koop ik nog papieren boekenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd te lezen met een e-reader, maar het lijkt mij niks, ik wil het papier ruiken.
Weet dat het er elk jaar is, en toch nooit bezocht.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geroepen en nu lees ik eigenlijk bijna alles van de reader. Ik voel me eigenlijk schuldig naar mijn papieren boeken. En ik koop eigenlijk alleen nog maar ebooks. Alleen bij de Deventer Boekenmarkt in augustus koop ik nog papieren boeken
Ik ga er elk jaar heen, echt fantastisch. Neem dan zo'n boodschappenkar op wielen mee en die is aan het einde van de dag helemaal volquote:Op zondag 5 mei 2024 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet dat het er elk jaar is, en toch nooit bezocht.
Misschien toch maar eens doen zo'n dagje Deventer.
Dan vermoed ik dat ze je graag zien komen.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga er elk jaar heen, echt fantastisch. Neem dan zo'n boodschappenkar op wielen mee en die is aan het einde van de dag helemaal vol
Tja... ik heb een moeder die me heel lief sponsort met zulke dingenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat ze je graag zien komen.
Mijn herinnering aan Deventer is: Stilstaan met een vastgedraaide motor vlak voor de brug die ze gebruikten voor de film A Bridge Too Far (En vanavond op TV)
https://www.vprogids.nl/c(...)bridge-too-far~.htmlquote:Op zondag 5 mei 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik heb een moeder die me heel lief sponsort met zulke dingen![]()
Die film ken ik niet
Bedankt. Opname staat ingeplanned.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.vprogids.nl/c(...)bridge-too-far~.html
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 5 mei 2024 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd te lezen met een e-reader, maar het lijkt mij niks, ik wil het papier ruiken.
Een huis zonder boeken...quote:Op zondag 5 mei 2024 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookDaarbij vind ik ook boeken zien in een kast mooi
Weggegooidquote:Op zondag 5 mei 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een huis zonder boeken...
Papieren blijven er altijd staan in mijn huis
Heb wel een vriendin die al haar papieren boeken heeft weggegooidzou ik nooit kunnen
Ja... of verkopen of wat dan ook...quote:Op zondag 5 mei 2024 20:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
Weggegooidipv bv weggeven aan vrienden of de kringloopwinkel ?
In goede staat brengen een aantal boeken nog best een paar euro op.
Ik ook niet. Ik heb ook nog steeds de boeken van mijn ouders.. ook mijn kinderboeken heb ik allemaal nog en kijk daar soms nog in.. allemaal herinneringenquote:Op zondag 5 mei 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een huis zonder boeken...
Papieren blijven er altijd staan in mijn huis
Heb wel een vriendin die al haar papieren boeken heeft weggegooidzou ik nooit kunnen
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb ook nog steeds de boeken van mijn ouders.. ook mijn kinderboeken heb ik allemaal nog en kijk daar soms nog in.. allemaal herinneringen![]()
Ik heb zelfs nog al mijn Barbiesquote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geweldig dat je alles nog hebt!
Volgens mij heeft mijn moeder Al mijn kinddingen weggedaan.
Oh wat heerlijkquote:Op zondag 5 mei 2024 23:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog al mijn BarbiesMijn ouders hebben dat altijd alles bewaard op zolder en na hun overlijden is het allemaal meegegaan. Ik heb er al vaak doorheen gesnuffeld en dan weg dwalen in herinneringen.. heerlijk.
Jammer dat je dat niet meer hebt.. zeker ook je foto’s.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk
Kan ik me wel voorstellen ja. Het is wel jammer dat er van mij zelfs geen foto is. Ik heb ook bijna geen jeugdherinneringen
Maar ik had ook vet veel Barbies spullen erbij.
En sowieso was ik een enorm speelkind.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet meer hebt.. zeker ook je foto’s.
Ik ben enigste kind en ik denk dat daarom alles er nog was. Knikkers puzzeltjes spelletjes noem maar op. Zelfs het tegeltje wat je dan hebt van de datum en tijd dat je geboren bent. Dat jong vroeger op mijn slaapkamertje boven de deur weet ik me nog te herinneren.
Morguh Ice en een lekker bakkie er bij. Mijn dag kan niet meer stukquote:Op maandag 6 mei 2024 05:44 schreef Iceage het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen samen.
Zo lekker even Dotteke voor geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh Child het is hier bijna net zo rustig als in CRE in de scquote:
Ik jaag gewoon de mensen wegquote:Op maandag 6 mei 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ice en een lekker bakkie er bij. Mijn dag kan niet meer stuk
[..]
Morguh Child het is hier bijna net zo rustig als in CRE in de sc
Nou dat komt niet door jou hoor gekkiequote:Op maandag 6 mei 2024 07:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik jaag gewoon de mensen weg
maar een geruststelling, vanmiddag ben ik offline(vriendin komt puzzelen)
Ik maakte een grapje johquote:Op maandag 6 mei 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat komt niet door jou hoor gekkie
Hier is niets te streamen, dan komen er bijna geen mensen meer
Dat was ook de reden waarom de SC hier weg is gegaan.
Maar een tweede keer viel te proberen.
Maar gezellig, je gaat puzzelen met je vriendin. Altijd leuk om dat samen te doen onder het genot van een kopje koffie/theequote:
Ja! De winkel geplunderd op chocolade, lekker muziekje op, kletsen... echt heel erg zenquote:Op maandag 6 mei 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar gezellig, je gaat puzzelen met je vriendin. Altijd leuk om dat samen te doen onder het genot van een kopje koffie/thee
O chocolade ook nog, die zal eerder op zijn dan de puzzel af denk ikquote:Op maandag 6 mei 2024 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! De winkel geplunderd op chocolade, lekker muziekje op, kletsen... echt heel erg zen
Hahahaha zoietsquote:Op maandag 6 mei 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O chocolade ook nog, die zal eerder op zijn dan de puzzel af denk ik
AL zag je elkaar iedere week, jezelf verwennen is altijd goedquote:Op maandag 6 mei 2024 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha zoiets
Ja we zien elkaar eens in de drie maanden of zo. Dus dan mogen we ons wel verwennen, vinden wij
Hoi Dotquote:
Ja, kloptquote:Op maandag 6 mei 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL zag je elkaar iedere week, jezelf verwennen is altijd goed
Hoezo korte week, heb je lang weekend?quote:
O is dat deze week al,quote:
Nee ik weet het ook alleen maar omdat de schilderclub niet doorgaat. Anders had ik het ook niet gewetenquote:Op maandag 6 mei 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat deze week al,ben daar nooit zo mee bezig
Dat scheelt dan alweer. Tegenwoordig merk je het niet meer aan de winkels, die zijn bijna alle feestdagen openquote:Op maandag 6 mei 2024 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook alleen maar omdat de schilderclub niet doorgaat. Anders had ik het ook niet geweten
Ja idd...quote:Op maandag 6 mei 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt dan alweer. Tegenwoordig merk je het niet meer aan de winkels, die zijn bijna alle feestdagen open
Goed gegoktquote:
Nog leuke plannen?quote:
Nee nog niks eigenlijk. Misschien als het mooi weer wordt nog een dagje weg.quote:
Ja dat geloof ik ook wel, en zeker als je vaak van huis weg bent.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog niks eigenlijk. Misschien als het mooi weer wordt nog een dagje weg.
Maar vermaak mij thuis ook altijd wel
Zeg ik nietquote:Op maandag 6 mei 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel, en zeker als je vaak van huis weg bent.
Is er nog steeds geen leuke dame in je leven Engine? Is ook lastig lijkt mij als je zoveel weg bent
Ha, hieruit maak ik op dat ergens iets bloeit.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, hieruit maak ik op dat ergens iets bloeit.
Ha ha ik ben wakker deze morgen (denk ik)quote:Op maandag 6 mei 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedemorgen hiero![]()
@:kinkijan heb je het nestje al kunnen vinden?
Goedemorgen hiero Dottquote:Op maandag 6 mei 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ik ben wakker deze morgen (denk ik)
Morguh birdy
Ja de hele morgen al druk daar.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen hiero Dott![]()
Ben half wakker nog.. eerste koffie zit er wel al in![]()
druk in dts, wat is manolia? zijn dat die oranje dingen?
Ik zie het nu staan daaro haha
Morguh Lojandaquote:
ach ja dat is het.. de maand is net weer begonnen.. ben zo niet bezig met die punten.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de hele morgen al druk daar.
Ze vechten overdag zo hard om de punten dat er in de nacht veel te pakken valt
En heel vroeg in de morgen. Overdag bijna niet
Hi Dotteke.. je hebt het er maar weer druk meequote:
Hi.. ik had nog wat bakjes gehaald en ik heb al wat asperges in stukjes gesneden en in porties in de vriezer gedaan voor een aantal soepjesquote:Op maandag 6 mei 2024 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hey goedemorgen!!!
Nog asperges gehad![]()
![]()
heb nog 1 bakje in huis nu
Ik zag dat je vriendin komt.. dat wordt een gezellige middag saampjesquote:
Ja! Ze is er rond 11.00 en dan lekker lang puzzelen. Echt heerlijk en het is zo'n fijne meid> Echt heel erg veel zinquote:Op maandag 6 mei 2024 10:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag dat je vriendin komt.. dat wordt een gezellige middag saampjes
Goedemorgenquote:
Ohh kun je dat ook invriezen! dat wist ik niet.... komen deze week nog ergens in de aanbieding dan maar wat inslaan en invriezenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi.. ik had nog wat bakjes gehaald en ik heb al wat asperges in stukjes gesneden en in porties in de vriezer gedaan voor een aantal soepjes
Hayquote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ohh kun je dat ook invriezen! dat wist ik niet.... komen deze week nog ergens in de aanbieding dan maar wat inslaan en invriezen
Dat kan ik me voorstellen.. zeker omdat het al even geleden is en dan is het heerlijk om elkaar weer te zien.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ze is er rond 11.00 en dan lekker lang puzzelen. Echt heerlijk en het is zo'n fijne meid> Echt heel erg veel zin
Ik ook niet maar er zijn er die er nachten voor opblijvenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ach ja dat is het.. de maand is net weer begonnen.. ben zo niet bezig met die punten.
Druk met wat?quote:Op maandag 6 mei 2024 10:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke.. je hebt het er maar weer druk mee
Ik zit te denken, de laatste keer was volgens mij begin dit jaar oid (?)quote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. zeker omdat het al even geleden is en dan is het heerlijk om elkaar weer te zien.
Bij de lidl deze week zijn wel verspil me nietsjes, maar boeien hoe ze er uit zienquote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ohh kun je dat ook invriezen! dat wist ik niet.... komen deze week nog ergens in de aanbieding dan maar wat inslaan en invriezen
Voor in de soep gaat heel goed maar om zo te eten vries ik nooit in. Ik snijd ze dan ook al in stukjes en dan kun je ze ook al bevroren in de soep doen. Ik denk niet dat asperges om zo te eten uit de vriezer lekker is. Ze worden dan toch wat slap denk ik maar voor in de soep maakt dat niet uit.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Hoiquote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hay
Hier nog nooit asperges gegetenjullie maken me nieuwsgierig (alleen zo duur... ).
Er zijn r's die doen dat maar 1 keerquote:Op maandag 6 mei 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er zijn er die er nachten voor opblijven
He ze hebben daar asperges in de aanbieding die er raar uitzien?quote:Op maandag 6 mei 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de lidl deze week zijn wel verspil me nietsjes, maar boeien hoe ze er uit zien
Haha ja... onder mijn steen groeien er geen aspergesquote:Op maandag 6 mei 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ohhh waaaat nog nooit gegeten![]()
Zijn mensen die er niet veel aan vinden.... heeft geen hele sterke smaak.. maar zelf vind ik ze heerlijk![]()
nu zijn ze vaker in de aanbieding en ja.. nog wel duur voor een groentesoort.
En uhm ik ga ook nog voor het gemak en koop ze het liefst geschild
nee ik denk dat ze om zo te eten niet lekker zijn als je ze ingevroren hebt maar idd voor een soepje is het prima.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor in de soep gaat heel goed maar om zo te eten vries ik nooit in. Ik snijd ze dan ook al in stukjes en dan kun je ze ook al bevroren in de soep doen. Ik denk niet dat asperges om zo te eten uit de vriezer lekker is. Ze worden dan toch wat slap denk ik maar voor in de soep maakt dat niet uit.
maar dat weet je nietquote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja... onder mijn steen groeien er geen asperges
Misschien ooit eens proberen
Het is heerlijkquote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hay
Hier nog nooit asperges gegetenjullie maken me nieuwsgierig (alleen zo duur... ).
Heb mij dat nooit aangewend om een hele nacht op internet te gaan zitten als ik niet kon slapenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er zijn r's die doen dat maar 1 keer![]()
![]()
sliep toen sowieso al heel slecht dan is het wel een leuke afleiding.
Die maakte mijn moeder soms idd. Die waren smerig... dus daarom tel ik ze niet mee. Blik/potgroentes zijn in mijn beleving niet representatief voor de daadwerkelijke groentesmaakquote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik denk dat ze om zo te eten niet lekker zijn als je ze ingevroren hebt maar idd voor een soepje is het prima.
Wel eens zo'n potje gekocht
Ja! Ik ga het eens proberen. Vrijdag even kijken of ze er dan nog betaalbaar zijn. Ze mogen van mij best lelijk zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is heerlijkwel prijzig idd maar ik koop het als ze in de reclame in en nu blijken ze bij Lidl heel goedkoop te zijn. Spapaars zei dat. Daar zijn de kromme en niet zo’n mooie nu maar 2,49 voor 750 gram. Ze zijn dan niet zo recht maar dat doet aan de smaak niets af. Nu het moment om het eens te proberen
Gezellig hoorquote:Op maandag 6 mei 2024 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit te denken, de laatste keer was volgens mij begin dit jaar oid (?)
Ik heb de randjes al voorgesorteerd, dan kunnen we direct beginnen
Het is ook maar een kleine twee maanden dat ze er zijn dus dan wil ik er wel een aantal keercvsn genieten. In die tijd zijn ze ook altijd wel ergens in de reclame gelukkig want anders is het natuurlijk wel erg duur.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ohhh waaaat nog nooit gegeten![]()
Zijn mensen die er niet veel aan vinden.... heeft geen hele sterke smaak.. maar zelf vind ik ze heerlijk![]()
nu zijn ze vaker in de aanbieding en ja.. nog wel duur voor een groentesoort.
En uhm ik ga ook nog voor het gemak en koop ze het liefst geschild
Ik heb zo'n plaat en ik vind het in de avond heel erg fijnquote:Op maandag 6 mei 2024 10:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gezellig hoor![]()
Het is voor mij al heel lang geleden dat ik heb gepuzzeld. Ik heb eens een keer heel goedkoop puzzels van Anton Pieck kunnen kopen maar die zitten nog geseald in de doosDacht dan koop ik er zo’n mat bij die je dan onder de bank kunt schuiven maar is er nog steeds niet van gekomen.
In een rolletje ham zoals vroeger met een verjaardagquote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik denk dat ze om zo te eten niet lekker zijn als je ze ingevroren hebt maar idd voor een soepje is het prima.
Wel eens zo'n potje gekocht
Ik heb dat ook heel erg met spinazie.. zo vies uit de vriezer of potje en totaal andere smaak als dat je verse spinazie gebruikt.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die maakte mijn moeder soms idd. Die waren smerig... dus daarom tel ik ze niet mee. Blik/potgroentes zijn in mijn beleving niet representatief voor de daadwerkelijke groentesmaak
Maakt ook echt niets uit en met de smaak al helemaal niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik ga het eens proberen. Vrijdag even kijken of ze er dan nog betaalbaar zijn. Ze mogen van mij best lelijk zijn.
nee en jij slaapt sowieso al niet zo veel.. ik zet nu ook niet meer snel de gsm aan als ik niet kan slapen.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb mij dat nooit aangewend om een hele nacht op internet te gaan zitten als ik niet kon slapen
Nee is het ook niet.. ik eet alleen rode kool of rode bietjes uit een pot.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die maakte mijn moeder soms idd. Die waren smerig... dus daarom tel ik ze niet mee. Blik/potgroentes zijn in mijn beleving niet representatief voor de daadwerkelijke groentesmaak
Jaquote:Op maandag 6 mei 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg met spinazie.. zo vies uit de vriezer of potje en totaal andere smaak als dat je verse spinazie gebruikt.
Jaaaaaa met koude schotel..... (zelfgemaakt hier in de fam altijd) , gevulde eitjes etcquote:Op maandag 6 mei 2024 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
In een rolletje ham zoals vroeger met een verjaardag
laatst al 3 dagen gehadquote:Op maandag 6 mei 2024 10:35 schreef lojanda het volgende:
Vandaag heb ik lekker witlof met ham en kaas uit de oven. Lekker met krieltjes erbij
Van de nietjes ben ik niet zo maar rodekool heb ik ook altijd uit een pot want dat vind ik persoonlijk lekkerder als dat het vers is gemaakt.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaaaa met koude schotel..... (zelfgemaakt hier in de fam altijd) , gevulde eitjes etc
Jepquote:Op maandag 6 mei 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee is het ook niet.. ik eet alleen rode kool of rode bietjes uit een pot.
maar rode bietjes vind ik 'vers' ook lekkerder.. vers uit zo'n folie ding
Ik mag het ook graag doen, alleen is die Jan Van haasteren nu zo hype dat er op rommelmarkten alleen van dat soort puzzels te koop zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gezellig hoor![]()
Het is voor mij al heel lang geleden dat ik heb gepuzzeld. Ik heb eens een keer heel goedkoop puzzels van Anton Pieck kunnen kopen maar die zitten nog geseald in de doosDacht dan koop ik er zo’n mat bij die je dan onder de bank kunt schuiven maar is er nog steeds niet van gekomen.
Bij de lidl zijn ze in de aanbieding bija 3 euro dacht ikquote:Op maandag 6 mei 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik ga het eens proberen. Vrijdag even kijken of ze er dan nog betaalbaar zijn. Ze mogen van mij best lelijk zijn.
Hahaha onze smaken zijn zo verschillendquote:Op maandag 6 mei 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag het ook graag doen, alleen is die Jan Van haasteren nu zo hype dat er op rommelmarkten alleen van dat soort puzzels te koop zijn.
Maar ik begin van de winter pas weer denk ik of in de herfst
O lekker, eet ik ook vaakquote:Op maandag 6 mei 2024 10:35 schreef lojanda het volgende:
Vandaag heb ik lekker witlof met ham en kaas uit de oven. Lekker met krieltjes erbij
Echt iets van vroeger.. dat maakte mijn moeder altijd en ik maak het in de zomer ook regelmatig want vind dat nog steeds heerlijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaaaa met koude schotel..... (zelfgemaakt hier in de fam altijd) , gevulde eitjes etc
Aan die puzzels vind ik dus ook niets aan. Misschien eens op Marktplaats kijken. Daar heb ik die van mij ook gekocht. Zaten nog nieuw in de doos en voor een prikkie kunnen kopen. Ik had aangegeven binnen vijf kilometer en er kwamen er genoeg naar bovenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag het ook graag doen, alleen is die Jan Van haasteren nu zo hype dat er op rommelmarkten alleen van dat soort puzzels te koop zijn.
Maar ik begin van de winter pas weer denk ik of in de herfst
rodekool eet ik ook alleen maar uit een pot of uit de diepvries , kant en klaar gekocht.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de nietjes ben ik niet zo maar rodekool heb ik ook altijd uit een pot want dat vind ik persoonlijk lekkerder als dat het vers is gemaakt.
Ik te weinig terwijl ik het ook erg lekker vind. Ik doe de stronken eerst bakken voordat ik ze in de ham rolquote:
ja bij ons in de fam kreeg je dat op iedere verjaardagquote:Op maandag 6 mei 2024 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt iets van vroeger.. dat maakte mijn moeder altijd en ik maak het in de zomer ook regelmatig want vind dat nog steeds heerlijk.
Maar goed ook, stel je voor iedereen had dezelfde smaakquote:Op maandag 6 mei 2024 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha onze smaken zijn zo verschillend
Het is ook wel wat voor de donkere dagen. Lekker een kop warm drinken erbijgoed luisterboekje
Hier in de buurt nooit zo veel. Maar ik heb er nog een paar liggen, kan nog door.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Aan die puzzels vind ik dus ook niets aan. Misschien eens op Marktplaats kijken. Daar heb ik die van mij ook gekocht. Zaten nog nieuw in de doos en voor een prikkie kunnen kopen. Ik had aangegeven binnen vijf kilometer en er kwamen er genoeg naar boven
Koude macaroni heb ik nog nooit gemaakt. Wel een keer gegeten bij een vriendin maar ik ben er niet dol op.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja bij ons in de fam kreeg je dat op iedere verjaardag![]()
of koude macaroni salade, dat vind ik wel lekker maar ook al jaren niet meer gemaakt.
O echt, dat heb ik nog nooit gehoord. Kook ze welquote:Op maandag 6 mei 2024 10:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik te weinig terwijl ik het ook erg lekker vind. Ik doe de stronken eerst bakken voordat ik ze in de ham rol
Dat is idd vaak een probleem.. je kan dan niet stoppen. Ik heb dat ook als ik een spelletje op mijn telefoon speel. Helemaal verslaafd aan June’s Journey op het moment.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed ook, stel je voor iedereen had dezelfde smaak
Ik moet zo uitkijken als ik ga puzzelen, ik wil dan vaak te lang door met alle gevolgen van dien
Dat maakte ik ook vaak, maar geen idee meer hoequote:Op maandag 6 mei 2024 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Koude macaroni heb ik nog nooit gemaakt. Wel een keer gegeten bij een vriendin maar ik ben er niet dol op.
Ik vind die zo rommelig en niet mooi om te zien. Maar waarschijnlijk zijn andere puzzels daarom zo goedkoop dan tegenwoordigquote:Op maandag 6 mei 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in de buurt nooit zo veel. Maar ik heb er nog een paar liggen, kan nog door.
Krijg die van mij ook niet echt verkocht het is allemaal Jan van Haasteren wat ze willen.
vind ik heeerlijk als het buiten heel warm is. niet dat ik er tegenwoordig nog last van heb nu ik sinds een paar jaar een airco in huis heb ookquote:Op maandag 6 mei 2024 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Koude macaroni heb ik nog nooit gemaakt. Wel een keer gegeten bij een vriendin maar ik ben er niet dol op.
Dat vind ik dus net zo.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind die zo rommelig en niet mooi om te zien. Maar waarschijnlijk zijn andere puzzels daarom zo goedkoop dan tegenwoordig
Ik Reserveer voor de hete dagen een kamer in Hotel Birdyquote:Op maandag 6 mei 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind ik heeerlijk als het buiten heel warm is. niet dat ik er tegenwoordig nog last van heb nu ik sinds een paar jaar een airco in huis heb ook![]()
Ligt eraan wat je erin doet (geen smak)
Dat klinkt echt heerlijkquote:Op maandag 6 mei 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat heb ik nog nooit gehoord. Kook ze wel
Doe wel eens roerbak witlof met peren en cremefreche ook heel lekker en dan kipfilet blokjes er door
Ja dat vind ik ook mooi en dan vooral puzzels met een herfst of winter uitstraling.. en dan die van Anton Pieck vind ik ook prachtig.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus net zo.
Ik hou meer van natuur puzzels of met een kasteel er omheen water en groen
bijna altijd zit er iets van augurk in, soms mais, zilveruitjes, vaak smakquote:Op maandag 6 mei 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakte ik ook vaak, maar geen idee meer hoe
O dat kan ik ook wel eens proberenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heerlijk![]()
Rauwe witlof met een uitje een hard gekookt eitje een blikje tonijn en daar een heel klein beetje zoetstof, vers gemalen zwarte peper bij en wat slasaus erdoor is ook erg lekker.
quote:Op maandag 6 mei 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik Reserveer voor de hete dagen een kamer in Hotel Birdy
Ja dan hebben wij dus een beetje dezelfde smaak van puzzelsquote:Op maandag 6 mei 2024 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook mooi en dan vooral puzzels met een herfst of winter uitstraling.. en dan die van Anton Pieck vind ik ook prachtig.
quote:Op maandag 6 mei 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakte ik ook vaak, maar geen idee meer hoe
Ik ook niet maakte ook vaak rode bieten salade maar weet ook niet meer hoequote:Op maandag 6 mei 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bijna altijd zit er iets van augurk in, soms mais, zilveruitjes, vaak smak![]()
, of kip of ham, kan eigenlijk van alles in wat je lekker vindt
beetje mayo, kerry, peper zout
weet het ook al niet meer hoe het precies gemaakt moet worden..
Klinkt ook heerlijk en lekker fris. Ik houdt van dit soort eten in de zomer. Ik heb het opgeslagenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ik ook wel eens proberen
Witlof zoet/zuur ook lekker
2 flinke eetlepels doesburgsch mosterd
3 flinke eetlepels mayonaise
door elkaar roeren. Flink scheut azijn, suiker of zoetstof en Kerrie Djawa of gewone kerrie er op en dan doorroeren toe je een glad sausje krijgt. Niet te dik en niet te dun.
Hoeveel suiker is naar eigen smaak hoe je van zuur dan weinig suiker hoe je van zoet dan veel of er tussen in.
Witlof rauw snijden en er door roeren, een middagje in de koelkast laten staan.
Kost nogal wat aan electrisch zo airco of niet?quote:Op maandag 6 mei 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet lachen![]()
Jaa dat is wel de beste investering in het huis hahaha
oke.. nieuwe kozijnen / ramen ook want het houdt de warmte enorm tegen.
Die vriendin van mij deed er ook appel in.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bijna altijd zit er iets van augurk in, soms mais, zilveruitjes, vaak smak![]()
, of kip of ham, kan eigenlijk van alles in wat je lekker vindt
beetje mayo, kerry, peper zout
weet het ook al niet meer hoe het precies gemaakt moet worden..
met tonijn is koude macaroni salade ook jumjumquote:Op maandag 6 mei 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet maakte ook vaak rode bieten salade maar weet ook niet meer hoe
Uhm eerlijk.. ik zou het niet wetenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kost nogal wat aan electrisch zo airco of niet?
Had ik toen ook vast gedaan maar in het verstrijken van de jaren vast weggegooidquote:
Ik vind het ook altijd fijn om recepten te delenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met tonijn is koude macaroni salade ook jumjum
in een kladblok op je ipad of pc opslaan als je leuke recepten ziet![]()
rode bieten salade houd ik heel basic... beetje kruiden, azijn, heel klein beetje oliehoorn brander , rood uitje fijn snipperen (oke dat doet de machine), appeltje
Dat is toch zonde.. beter een schriftje maken en bewarenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik toen ook vast gedaan maar in het verstrijken van de jaren vast weggegooid
Als je panelen hebt kun je idd gewoon je airco gebruiken en is het goed te doenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm eerlijk.. ik zou het niet weten![]()
![]()
Zonnepanelen laten leggen toen voor de airco... buurman die wel verstand van al die dingen heeft had dat ook gedaan![]()
Maar wat ik zie betaal ik dus niet veel in de zomer.. ja de aanschaf van die panelen.
Maar betaal de helft minder aan Essent nu ik die dingen erop heb liggen.
ja en zeker nu ze je willen gaan laten betalen om terug te leveren... dan is het sowieso beter om je opgewekte stroom zelf te gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als je panelen hebt kun je idd gewoon je airco gebruiken en is het goed te doen
Idd want anders wordt het nog duur.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en zeker nu ze je willen gaan laten betalen om terug te leveren... dan is het sowieso beter om je opgewekte stroom zelf te gebruiken.
ja , eerst mensen stimuleren vanuit de overheid om die dingen aan te schaffen... en nu extra laten betalen omdat te veel mensen ze hebben laten plaatsenquote:
Dit is wel echt weer Nederland.. vrienden van ons hadden net panelen laten plaatsen en een maand later kwam dit in het nieuws.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja , eerst mensen stimuleren vanuit de overheid om die dingen aan te schaffen... en nu extra laten betalen omdat te veel mensen ze hebben laten plaatsen
Ik vier geen verjaardag meer, alleen nog met de kinderen en kleinkinderenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch zonde.. beter een schriftje maken en bewaren
O das handig als je het niet weetquote:Op maandag 6 mei 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm eerlijk.. ik zou het niet weten![]()
![]()
Zonnepanelen laten leggen toen voor de airco... buurman die wel verstand van al die dingen heeft had dat ook gedaan![]()
Maar wat ik zie betaal ik dus niet veel in de zomer.. ja de aanschaf van die panelen.
Maar betaal de helft minder aan Essent nu ik die dingen erop heb liggen.
Ik maak nu een warmequote:Op maandag 6 mei 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met tonijn is koude macaroni salade ook jumjum
in een kladblok op je ipad of pc opslaan als je leuke recepten ziet![]()
rode bieten salade houd ik heel basic... beetje kruiden, azijn, heel klein beetje oliehoorn brander , rood uitje fijn snipperen (oke dat doet de machine), appeltje
Ja te erg he, we worden geflest waar we bij staanquote:Op maandag 6 mei 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja , eerst mensen stimuleren vanuit de overheid om die dingen aan te schaffen... en nu extra laten betalen omdat te veel mensen ze hebben laten plaatsen
oef dat is wel zuur.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is wel echt weer Nederland.. vrienden van ons hadden net panelen laten plaatsen en een maand later kwam dit in het nieuws.
Ja ben ik met je eens........quote:Op maandag 6 mei 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das handig als je het niet weet![]()
Straks moet je ook gaan betalen als je terug levert.
Ze beginnen zo goed maar op een gegeven moment komen de kosten
Vind altijd dat ze het vies spelen
Dat is ook altijd gezellig om dan uit eten te gaanquote:Op maandag 6 mei 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vier geen verjaardag meer, alleen nog met de kinderen en kleinkinderen
Ik maakte dat altijd op verjaardagen.
Nu is het vaak als de kids komen dat ik met ze uit eten ga of ik heb warme kleine hapjes.
Ja echt heel zuur is dat. Gelukkig zijn ze begonnen met wat panelen en niet helemaal vol gelegd.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef dat is wel zuur.
Las dat er nu veel mensen voorgelogen worden door de bedrijven die zonnepanelen verkopen.. Was afgelopen week in het nieuws, las het online ergens.
Ik wilde toen meer panelen laten plaatsen dan wat ik hier zou gaan verbruiken.. maar die verkoper zei toen al dat ik dat niet moest doen... omdat er sprake van was dat je mogelijk zou moeten gaan betalen voor te veel opgewekte stroom. 3 of 4 jaar terug was dat...
je bent echt de sjaak nu als je veel meer panelen hebt liggen dan wat je zelf verbruikt.. die mensen hebben een x aantal jaar geluk gehad dat ze er geld voor kregen (voor wat ze terug leverden).
Beterquote:Op maandag 6 mei 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens........
ah als ik een paar keer die airco laat draaien hoef ik niet te gaan betalen. ding kan ook goed verwarmen
Ja vooral omdat je zelf niet meer goed kan is dit een prima oplossingquote:Op maandag 6 mei 2024 11:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook altijd gezellig om dan uit eten te gaan
quote:Op maandag 6 mei 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat je zelf niet meer goed kan is dit een prima oplossing
Of ik moet zeggen was, want uit eten gaan is bijna niet meer te betalen tegenwoordig
En we zijn met 15 man dan
Ja en vooral het drinken er bij is zo veel duurder gewordenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oef dat is heel duur met zoveel mensen.
Omdat het voor jezelf een stuk minder belasting is is het zeker fijn en dan geniet je er zelf ook van. Jammer dat alles zo duur is tegenwoordig en soms zelfs niet meer te betalen is. Heb je al eens gedacht aan Social Deal? Dat scheelt echt heel veel en je hebt er ook echt heel goede deals bij. Ik doe dat ook regelmatig met een vriendin en is altijd goed. We hebben één keer gehad dat het tegenviel maar verder altijd goedquote:Op maandag 6 mei 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat je zelf niet meer goed kan is dit een prima oplossing
Of ik moet zeggen was, want uit eten gaan is bijna niet meer te betalen tegenwoordig
En we zijn met 15 man dan
Echt niet meer oké wat je voor een drankje moet betalenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vooral het drinken er bij is zo veel duurder geworden
Ja heb laatste een gepakt voor een pannenkoeken huis.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat het voor jezelf een stuk minder belasting is is het zeker fijn en dan geniet je er zelf ook van. Jammer dat alles zo duur is tegenwoordig en soms zelfs niet meer te betalen is. Heb je al eens gedacht aan Social Deal? Dat scheelt echt heel veel en je hebt er ook echt heel goede deals bij. Ik doe dat ook regelmatig met een vriendin en is altijd goed. We hebben één keer gehad dat het tegenviel maar verder altijd goed
Google is watching youquote:Op maandag 6 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
toevallig nu een pushbericht van nu.nl over zonnepanelenover wel of niet overstappen na het invoeren van de terugleverkosten bij sommige bedrijven.
Nee echt niet als ik zelf uit eten ga let ik daar wel opquote:Op maandag 6 mei 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt niet meer oké wat je voor een drankje moet betalen
Fijne dagquote:
Dat is soms een nadeel idd maar dan zou je het restaurant kunnen bellen dat je twee tafels wil boeken naast elkaar en uitleggen waarom. Hebben wij ook een keer gehad en toen gaven ze zelf aan om die tegen elkaar te schuiven. We gingen toen uit eten met wat vrienden om te vieren dat de verbouwing van hun klaar was en dat hadden we ook zo uitgelegd. Was geen probleem zei de eigenaar van het restaurant.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb laatste een gepakt voor een pannenkoeken huis.
Maar vaak si het met die deals dat je niet voor zoveel mensen tegelijk kan boeken.
Ja dat snap ik. De tijd van lekker borrelen is voorbij want dat is niet meer te doen.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet als ik zelf uit eten ga let ik daar wel op
Ja hebben wij met dat pannenkoekenhuis toen ook gedaan. Deden ze ook niet moeilijk overquote:Op maandag 6 mei 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is soms een nadeel idd maar dan zou je het restaurant kunnen bellen dat je twee tafels wil boeken naast elkaar en uitleggen waarom. Hebben wij ook een keer gehad en toen gaven ze zelf aan om die tegen elkaar te schuiven. We gingen toen uit eten met wat vrienden om te vieren dat de verbouwing van hun klaar was en dat hadden we ook zo uitgelegd. Was geen probleem zei de eigenaar van het restaurant.
Is toch de moeite waard om dat eens te vragen.
Echt heel jammerquote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. De tijd van lekker borrelen is voorbij want dat is niet meer te doen.
Dat wordt dan idd erg duurquote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebben wij met dat pannenkoekenhuis toen ook gedaan. Deden ze ook niet moeilijk over
Had ook graag eenhuisje aan zeee willen nemen en daar met zijn allen naar toe. Maar een huisje voor zoveel man is kassaaaaaaaa
We borrelen steeds meer thuis bij elkaar en dan zelf hapjes maken.. ook gezelligquote:
In de winter zijn ze vast goedkoperquote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebben wij met dat pannenkoekenhuis toen ook gedaan. Deden ze ook niet moeilijk over
Had ook graag eenhuisje aan zeee willen nemen en daar met zijn allen naar toe. Maar een huisje voor zoveel man is kassaaaaaaaa
Ja dat moet nog blijken of het gezellig blijft een heel weekend samenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt dan idd erg duurmaar wel heel gezellig met de hele bups bij elkaar
Ja is het ook. Maar ik heb geen zin meer in gedoe in huis.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
We borrelen steeds meer thuis bij elkaar en dan zelf hapjes maken.. ook gezellig
quote:Op maandag 6 mei 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet nog blijken of het gezellig blijft een heel weekend samenmocht ik al iets vinden.
Maar ik ben niet in de winter jarigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |