Ik heb zelfs nog al mijn Barbiesquote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geweldig dat je alles nog hebt!
Volgens mij heeft mijn moeder Al mijn kinddingen weggedaan.
Oh wat heerlijkquote:Op zondag 5 mei 2024 23:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog al mijn BarbiesMijn ouders hebben dat altijd alles bewaard op zolder en na hun overlijden is het allemaal meegegaan. Ik heb er al vaak doorheen gesnuffeld en dan weg dwalen in herinneringen.. heerlijk.
Jammer dat je dat niet meer hebt.. zeker ook je foto’s.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk
Kan ik me wel voorstellen ja. Het is wel jammer dat er van mij zelfs geen foto is. Ik heb ook bijna geen jeugdherinneringen
Maar ik had ook vet veel Barbies spullen erbij.
En sowieso was ik een enorm speelkind.
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet meer hebt.. zeker ook je foto’s.
Ik ben enigste kind en ik denk dat daarom alles er nog was. Knikkers puzzeltjes spelletjes noem maar op. Zelfs het tegeltje wat je dan hebt van de datum en tijd dat je geboren bent. Dat jong vroeger op mijn slaapkamertje boven de deur weet ik me nog te herinneren.
Morguh Ice en een lekker bakkie er bij. Mijn dag kan niet meer stukquote:Op maandag 6 mei 2024 05:44 schreef Iceage het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen samen.
Zo lekker even Dotteke voor geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh Child het is hier bijna net zo rustig als in CRE in de scquote:
Ik jaag gewoon de mensen wegquote:Op maandag 6 mei 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ice en een lekker bakkie er bij. Mijn dag kan niet meer stuk
[..]
Morguh Child het is hier bijna net zo rustig als in CRE in de sc
Nou dat komt niet door jou hoor gekkiequote:Op maandag 6 mei 2024 07:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik jaag gewoon de mensen weg
maar een geruststelling, vanmiddag ben ik offline(vriendin komt puzzelen)
Ik maakte een grapje johquote:Op maandag 6 mei 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat komt niet door jou hoor gekkie
Hier is niets te streamen, dan komen er bijna geen mensen meer
Dat was ook de reden waarom de SC hier weg is gegaan.
Maar een tweede keer viel te proberen.
Maar gezellig, je gaat puzzelen met je vriendin. Altijd leuk om dat samen te doen onder het genot van een kopje koffie/theequote:
Ja! De winkel geplunderd op chocolade, lekker muziekje op, kletsen... echt heel erg zenquote:Op maandag 6 mei 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar gezellig, je gaat puzzelen met je vriendin. Altijd leuk om dat samen te doen onder het genot van een kopje koffie/thee
O chocolade ook nog, die zal eerder op zijn dan de puzzel af denk ikquote:Op maandag 6 mei 2024 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! De winkel geplunderd op chocolade, lekker muziekje op, kletsen... echt heel erg zen
Hahahaha zoietsquote:Op maandag 6 mei 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O chocolade ook nog, die zal eerder op zijn dan de puzzel af denk ik
AL zag je elkaar iedere week, jezelf verwennen is altijd goedquote:Op maandag 6 mei 2024 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha zoiets
Ja we zien elkaar eens in de drie maanden of zo. Dus dan mogen we ons wel verwennen, vinden wij
Hoi Dotquote:
Ja, kloptquote:Op maandag 6 mei 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL zag je elkaar iedere week, jezelf verwennen is altijd goed
Hoezo korte week, heb je lang weekend?quote:
O is dat deze week al,quote:
Nee ik weet het ook alleen maar omdat de schilderclub niet doorgaat. Anders had ik het ook niet gewetenquote:Op maandag 6 mei 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat deze week al,ben daar nooit zo mee bezig
Dat scheelt dan alweer. Tegenwoordig merk je het niet meer aan de winkels, die zijn bijna alle feestdagen openquote:Op maandag 6 mei 2024 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook alleen maar omdat de schilderclub niet doorgaat. Anders had ik het ook niet geweten
Ja idd...quote:Op maandag 6 mei 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt dan alweer. Tegenwoordig merk je het niet meer aan de winkels, die zijn bijna alle feestdagen open
Goed gegoktquote:
Nog leuke plannen?quote:
Nee nog niks eigenlijk. Misschien als het mooi weer wordt nog een dagje weg.quote:
Ja dat geloof ik ook wel, en zeker als je vaak van huis weg bent.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog niks eigenlijk. Misschien als het mooi weer wordt nog een dagje weg.
Maar vermaak mij thuis ook altijd wel
Zeg ik nietquote:Op maandag 6 mei 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel, en zeker als je vaak van huis weg bent.
Is er nog steeds geen leuke dame in je leven Engine? Is ook lastig lijkt mij als je zoveel weg bent
Ha, hieruit maak ik op dat ergens iets bloeit.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, hieruit maak ik op dat ergens iets bloeit.
Ha ha ik ben wakker deze morgen (denk ik)quote:Op maandag 6 mei 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedemorgen hiero![]()
@:kinkijan heb je het nestje al kunnen vinden?
Goedemorgen hiero Dottquote:Op maandag 6 mei 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ik ben wakker deze morgen (denk ik)
Morguh birdy
Ja de hele morgen al druk daar.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen hiero Dott![]()
Ben half wakker nog.. eerste koffie zit er wel al in![]()
druk in dts, wat is manolia? zijn dat die oranje dingen?
Ik zie het nu staan daaro haha
Morguh Lojandaquote:
ach ja dat is het.. de maand is net weer begonnen.. ben zo niet bezig met die punten.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de hele morgen al druk daar.
Ze vechten overdag zo hard om de punten dat er in de nacht veel te pakken valt
En heel vroeg in de morgen. Overdag bijna niet
Hi Dotteke.. je hebt het er maar weer druk meequote:
Hi.. ik had nog wat bakjes gehaald en ik heb al wat asperges in stukjes gesneden en in porties in de vriezer gedaan voor een aantal soepjesquote:Op maandag 6 mei 2024 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hey goedemorgen!!!
Nog asperges gehad![]()
![]()
heb nog 1 bakje in huis nu
Ik zag dat je vriendin komt.. dat wordt een gezellige middag saampjesquote:
Ja! Ze is er rond 11.00 en dan lekker lang puzzelen. Echt heerlijk en het is zo'n fijne meid> Echt heel erg veel zinquote:Op maandag 6 mei 2024 10:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag dat je vriendin komt.. dat wordt een gezellige middag saampjes
Goedemorgenquote:
Ohh kun je dat ook invriezen! dat wist ik niet.... komen deze week nog ergens in de aanbieding dan maar wat inslaan en invriezenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi.. ik had nog wat bakjes gehaald en ik heb al wat asperges in stukjes gesneden en in porties in de vriezer gedaan voor een aantal soepjes
Hayquote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ohh kun je dat ook invriezen! dat wist ik niet.... komen deze week nog ergens in de aanbieding dan maar wat inslaan en invriezen
Dat kan ik me voorstellen.. zeker omdat het al even geleden is en dan is het heerlijk om elkaar weer te zien.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ze is er rond 11.00 en dan lekker lang puzzelen. Echt heerlijk en het is zo'n fijne meid> Echt heel erg veel zin
Ik ook niet maar er zijn er die er nachten voor opblijvenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ach ja dat is het.. de maand is net weer begonnen.. ben zo niet bezig met die punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |