Ben je aan het stangen daar?quote:
mooi k*t.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo kun je het ook zien natuurlijkToch denk ik dat het mij erg zou frustreren. Ik heb dat nu al met koken.. dat is iets wat ik heel graag doe maar vaak niet meer zo goed kan omdat het tegenwoordig steeds vaker vanuit mijn rolstoel moet doen. Het lukt wel maar het kost veel meer moeite alles duurt veel langer wat vaak met iets maken niet werkt. Dat geeft me echt een hoop frustratie en onmacht.
Ja ik ook hoor.. kan echt niet met dat soort mensen. Ze hebben echt geen idee waar ze mee spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:10 schreef Iceage het volgende:
[..]
mooi k*t.
Daarom was ik zo boos op Bassie in BB met zijn corona gel*l. Jij ook las ik in de cos.
nee hoor ik poste heel serieus. Best lange postings ook.komt Lienekien me daar een beetje de les lezen.quote:
Dat herken ik, ik doe het vanuit een trippelstoel maar die is net niet hoog genoeg en ik kan mijn benen niet kwijt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo kun je het ook zien natuurlijkToch denk ik dat het mij erg zou frustreren. Ik heb dat nu al met koken.. dat is iets wat ik heel graag doe maar vaak niet meer zo goed kan omdat het tegenwoordig steeds vaker vanuit mijn rolstoel moet doen. Het lukt wel maar het kost veel meer moeite alles duurt veel langer wat vaak met iets maken niet werkt. Dat geeft me echt een hoop frustratie en onmacht.
Zit jij in de rolstoel door corona?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.. kan echt niet met dat soort mensen. Ze hebben echt geen idee waar ze mee spelen.
Je moet de kut ook niet lezenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
nee hoor ik poste heel serieus. Best lange postings ook.komt Lienekien me daar een beetje de les lezen.
Ahh zo.. irritant is dat idd.. ik snap dat je daar dan op in gaatquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
nee hoor ik poste heel serieus. Best lange postings ook.komt Lienekien me daar een beetje de les lezen.
Ik heb ook een trippelstoel maar gebruik hem niet vaak omdat ik dan mijn benen moet gebruiken en dat is bij mij juist het probleem. Wel fijn dat je dan hoger kunt want dat is met een rolstoel niet. Als het aan mijn man ligt komt er een nieuwe keuken die is aangepast voor mij maar dat wil ik niet.. nog niet. Wil er nog niet aan toe geven en zolang het kan alles laten zoals het is. Gaat een stuk moeilijker maar ik ben er nog niet aan toe. Maar Dani’s het gebrek wat ik nu heb zijn mijn man en alle anderen nog steeds blij als ik weer iets lekkers heb gemaakt en dat maakt het dan toch weer leukquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat herken ik, ik doe het vanuit een trippelstoel maar die is net niet hoog genoeg en ik kan mijn benen niet kwijt.
EN dan moet ik iets anders pakken is mijn stoel weer te hoog moet ik hem eerst weer lager zetten er heen rollen en weer omhoog zetten en dan halverwegge blijkt de batterij leeg![]()
Ik ode geen hoogstaande gerechten meer maken en kook vaak vooruit zodat ik niet iedere dag voor clown hoef te spelen om eten te krijgen
Topper!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ook een trippelstoel maar gebruik hem niet vaak omdat ik dan mijn benen moet gebruiken en dat is bij mij juist het probleem. Wel fijn dat je dan hoger kunt want dat is met een rolstoel niet. Als het aan mijn man ligt komt er een nieuwe keuken die is aangepast voor mij maar dat wil ik niet.. nog niet. Wil er nog niet aan toe geven en zolang het kan alles laten zoals het is. Gaat een stuk moeilijker maar ik ben er nog niet aan toe. Maar Dani’s het gebrek wat ik nu heb zijn mijn man en alle anderen nog steeds blij als ik weer iets lekkers heb gemaakt en dat maakt het dan toch weer leuk
Idd.. ben echt in een hell geweest en het is allemaal maar net goed gegaan. Ik ben er nog maar wel met een hoop gebreken.. ook nog complicaties erbij gekregen door een fout in het ziekenhuis. Nooit ziek geweest en altijd druk geweest met van alles en een eigen nagel / kapsalon gehad. Altijd hard gewerkt om het goed te hebben en nu kan ik niets meer.quote:
Je kan ook een trippelstoel gebruien alleen voor het koken, zet je alles van te voren klaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ook een trippelstoel maar gebruik hem niet vaak omdat ik dan mijn benen moet gebruiken en dat is bij mij juist het probleem. Wel fijn dat je dan hoger kunt want dat is met een rolstoel niet. Als het aan mijn man ligt komt er een nieuwe keuken die is aangepast voor mij maar dat wil ik niet.. nog niet. Wil er nog niet aan toe geven en zolang het kan alles laten zoals het is. Gaat een stuk moeilijker maar ik ben er nog niet aan toe. Maar Dani’s het gebrek wat ik nu heb zijn mijn man en alle anderen nog steeds blij als ik weer iets lekkers heb gemaakt en dat maakt het dan toch weer leuk
Wat vreselijk zeg, het is ook zo ellendige rotziekte. En mensen blijven maar ontkennen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. ben echt in een hell geweest en het is allemaal maar net goed gegaan. Ik ben er nog maar wel met een hoop gebreken.. ook nog complicaties erbij gekregen door een fout in het ziekenhuis. Nooit ziek geweest en altijd druk geweest met van alles en een eigen nagel / kapsalon gehad. Altijd hard gewerkt om het goed te hebben en nu kan ik niets meer.
Ik moet eigenlijk ook niet zo eigenwijs zijn en hem meer gaan gebruiken..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook een trippelstoel gebruien alleen voor het koken, zet je alles van te voren klaar.
Je kan dan wel overal beter bij. Je hebt dan niet je benen nodig om te trppelen maar gebruik je hem alleen als je kookt?
Ja dat kan me ook erg boos maken. Vooral als er dan ook nog mensen lachend zeggen zich niet aan de Corona regels te hebben gehouden en gewoon naar buiten gingen terwijl ze Corona hadden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vreselijk zeg, het is ook zo ellendige rotziekte. En mensen blijven maar ontkennen.
Met jouw creatieve vermogens kan je er vast oorwarmers van makenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:31 schreef lojanda het volgende:
Mijn mooie schoentjes kan ik inmiddels niet meer dragen en staan hier alleen nog voor de sier![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
Met jouw creatieve vermogens kan je er vast oorwarmers van maken
Precies ik heb door mijn werk ook de gevolgen vaak moeten aanschouwen. Echt Heftig soms.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat kan me ook erg boos maken. Vooral als er dan ook nog mensen lachend zeggen zich niet aan de Corona regels te hebben gehouden en gewoon naar buiten gingen terwijl ze Corona hadden.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.. jij zal ook genoeg gezien hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Precies ik heb door mijn werk ook de gevolgen vaak moeten aanschouwen. Echt Heftig soms.
Ja dat snap ik helemaal. Had ik sowieso al dat ik het niet snapte dat mensen dat dedenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat kan me ook erg boos maken. Vooral als er dan ook nog mensen lachend zeggen zich niet aan de Corona regels te hebben gehouden en gewoon naar buiten gingen terwijl ze Corona hadden.
Voordeel is weer dat ze niet slijten, ze draai ik het altijd omquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:31 schreef lojanda het volgende:
Mijn mooie schoentjes kan ik inmiddels niet meer dragen en staan hier alleen nog voor de sier![]()
Dat klopt iddquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is weer dat ze niet slijten, ze draai ik het altijd om
Ik zit als ik weg ga ook in de scoot dus die van mij slijten ook niet en ....... ik hoef nooit meer in de rij te staan kan lekker blijven zitten.
En nu ga ik even boodschappen doen en iedereen tegen de hakken aan bumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |