Nog nooit, maar moet zeggen ook nooit geprobeerd.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... iedereen laat wel ergens een steekje vallen
Dat doe ik ook heel erg graag!quote:Op zondag 5 mei 2024 12:30 schreef lojanda het volgende:
Het is ook niet mijn ding moet ik zeggen.. dan lees ik liever een goed boek.
Ik ben grote delen van Tschai aan het herlezen, doe ik elk jaar op 5 mei.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:30 schreef lojanda het volgende:
Het is ook niet mijn ding moet ik zeggen.. dan lees ik liever een goed boek.
Ja het is echt heel rustig hier. Was ik al wel bang voor de meeste BB kijkers zijn weer weg en komen pas bij een nieuwe RLS weer terugquote:Op zondag 5 mei 2024 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is ook zo rustig hier de laatste dagen. Iedereen is druk waarschijnlijk..
Hier af en toe een flauw zonnetje, maar geen regen (tot nu toe)quote:Op zondag 5 mei 2024 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noordoosten wat regen, de rest vrijwel onbewolkt.
Ik heb nu het boek Anna Karenina van Tolstoj liggen op aan te beginnen..quote:Op zondag 5 mei 2024 12:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik ben Tschai aan het herlezen, doe ik elk jaar op 5 mei.
Verder alle Asterix en Obelix nog maar een keer.![]()
Ik had idd ook wel meerdere verwacht maar er is niet veel overgebleven.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt heel rustig hier. Was ik al wel bang voor de meeste BB kijkers zijn weer weg en komen pas bij een nieuwe RLS weer terug
Daar kon ik niet doorheen komen (Tolstoi) van de biblio.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb nu het boek Anna Karenina van Tolstoj liggen op aan te beginnen..
Het is ook een heel dik boek om aan te beginnenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Daar kon ik niet doorheen komen (Tolstoi) van de biblio.
Ik heb in mijn leven tot nu toe ook best veel boeken gekocht.
Gebruik nu voornamelijk een ereader.
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd te lezen met een e-reader, maar het lijkt mij niks, ik wil het papier ruiken.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Daar kon ik niet doorheen komen (Tolstoi) van de biblio.
Ik heb in mijn leven tot nu toe ook best veel boeken gekocht.
Gebruik nu voornamelijk een ereader.
Dat heb ik ook altijd geroepen en nu lees ik eigenlijk bijna alles van de reader. Ik voel me eigenlijk schuldig naar mijn papieren boeken. En ik koop eigenlijk alleen nog maar ebooks. Alleen bij de Deventer Boekenmarkt in augustus koop ik nog papieren boekenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd te lezen met een e-reader, maar het lijkt mij niks, ik wil het papier ruiken.
Weet dat het er elk jaar is, en toch nooit bezocht.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geroepen en nu lees ik eigenlijk bijna alles van de reader. Ik voel me eigenlijk schuldig naar mijn papieren boeken. En ik koop eigenlijk alleen nog maar ebooks. Alleen bij de Deventer Boekenmarkt in augustus koop ik nog papieren boeken
Ik ga er elk jaar heen, echt fantastisch. Neem dan zo'n boodschappenkar op wielen mee en die is aan het einde van de dag helemaal volquote:Op zondag 5 mei 2024 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet dat het er elk jaar is, en toch nooit bezocht.
Misschien toch maar eens doen zo'n dagje Deventer.
Dan vermoed ik dat ze je graag zien komen.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga er elk jaar heen, echt fantastisch. Neem dan zo'n boodschappenkar op wielen mee en die is aan het einde van de dag helemaal vol
Tja... ik heb een moeder die me heel lief sponsort met zulke dingenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat ze je graag zien komen.
Mijn herinnering aan Deventer is: Stilstaan met een vastgedraaide motor vlak voor de brug die ze gebruikten voor de film A Bridge Too Far (En vanavond op TV)
https://www.vprogids.nl/c(...)bridge-too-far~.htmlquote:Op zondag 5 mei 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik heb een moeder die me heel lief sponsort met zulke dingen![]()
Die film ken ik niet
Bedankt. Opname staat ingeplanned.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.vprogids.nl/c(...)bridge-too-far~.html
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 5 mei 2024 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit geprobeerd te lezen met een e-reader, maar het lijkt mij niks, ik wil het papier ruiken.
Een huis zonder boeken...quote:Op zondag 5 mei 2024 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookDaarbij vind ik ook boeken zien in een kast mooi
Weggegooidquote:Op zondag 5 mei 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een huis zonder boeken...
Papieren blijven er altijd staan in mijn huis
Heb wel een vriendin die al haar papieren boeken heeft weggegooidzou ik nooit kunnen
Ja... of verkopen of wat dan ook...quote:Op zondag 5 mei 2024 20:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
Weggegooidipv bv weggeven aan vrienden of de kringloopwinkel ?
In goede staat brengen een aantal boeken nog best een paar euro op.
Ik ook niet. Ik heb ook nog steeds de boeken van mijn ouders.. ook mijn kinderboeken heb ik allemaal nog en kijk daar soms nog in.. allemaal herinneringenquote:Op zondag 5 mei 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een huis zonder boeken...
Papieren blijven er altijd staan in mijn huis
Heb wel een vriendin die al haar papieren boeken heeft weggegooidzou ik nooit kunnen
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb ook nog steeds de boeken van mijn ouders.. ook mijn kinderboeken heb ik allemaal nog en kijk daar soms nog in.. allemaal herinneringen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |