Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile, it's free therapy.![]()
Heb de koffie al weer opquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Douche ze
hier is bijna de koffie klaar![]()
![]()
ik neem ook nog een bakkie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Douche ze
hier is bijna de koffie klaar![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik douche altijd in de avond..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Word je vaak wel weer fris en wakker van![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een waterverspilling.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder doet het in de ochtend en avond.
Heel apart.![]()
Even op de site gekeken, ik ga een 50 liter knöckla halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind sowieso iedere dag douchen waterspiling. Tenzij je hebt gesport of het is warm buiten en je bent bezweet. Maar anders sta ik echt niet iedere dag onder de douche.quote:![]()
Ik douche sowieso na het werk. maar in het weekend ook niet altijd. Ligt eraan wat ik doe en aan het weer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind sowieso iedere dag douchen waterspiling. Tenzij je hebt gesport of het is warm buiten en je bent bezweet. Maar anders sta ik echt niet iedere dag onder de douche.
Maar meestal een minuut of 2 ofzo...![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Hey Vostokquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:55 schreef aloa het volgende:
Het is trouwens niet de bedoeling dat ik gebolkt wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer is de bruiloftquote:
Fijne dag, en genietzequote:
Hey Birdyquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier?
https://www.telegraaf.nl/(...)iaans-strand-kan-het![]()
@Monsterkoekie![]()
![]()
![]()
Gelijk de wittebroodsweken er aan vast knopen als je dan toch al daar bent.quote:
Je kan snel weg want kleding in pakken is niet nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen maar voordelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk de wittebroodsweken er aan vast knopen als je dan toch al daar bent.
Je kan snel weg want kleding in pakken is niet nodig![]()
![]()
Nat ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Word je vaak wel weer fris en wakker van![]()
![]()
Ja tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En het riekt naar rozenblaadjes, zie alles kom op tijd in je levenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoefde eigk niet te trouwen, maar nu ben ik om
Het heeft zo moeten zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het riekt naar rozenblaadjes, zie alles kom op tijd in je leven![]()
![]()
SOms kan je je 'lot' niet ontlopenquote:
quote:Nee helaas, ik was even bezig met mn Spaanse les van de uil. Maar deze tt is primaquote:
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Gerbuik hem dan ook niet, dan heb je voor niets punten verzameldquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen diegebruikt straks een dts van 🤣
Hey Amyquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Nee helaas, ik was even bezig met mn Spaanse les van de uil. Maar deze tt is prima
Me gustan las minifaldasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Nee helaas, ik was even bezig met mn Spaanse les van de uil. Maar deze tt is prima![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen diegebruikt straks een dts ban 🤣
![]()
![]()
Punten verzamelen is altijd voor nietsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gerbuik hem dan ook niet, dan heb je voor niets punten verzameldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Puntenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Punten verzamelen is altijd voor niets![]()
![]()
Zinloos idd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Punten verzamelen is altijd voor niets![]()
Niet helemaal. Je krijgt er een mooi gedicht voorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Punten verzamelen is altijd voor niets
Witte puntjuhs, volkuren puntjuhsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet helemaal. Je krijgt er een mooi gedicht voorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geeft ook geen eeuwige roem, wel een gedichtje![]()
![]()
Het is prachtig zonnig weer hier, is het in Limburg niet zo lekker?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is het water daar al uit de straten?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is prachtig zonnig weer hier, is het in Limburg niet zo lekker?![]()
In de avond alleen als het warm is en ik dus gezweet hebquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder doet het in de ochtend en avond.
Heel apart.![]()
![]()
En in Venlo? @MizzezAmyquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier is geen water in de straat![]()
Ja nu wel, maar dacht dat het zo weer zou gaan regenen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is prachtig zonnig weer hier, is het in Limburg niet zo lekker?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Is er bij jou nu zon?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar dacht dat het zo weer zou gaan regenen.
Smile, it's free therapy.![]()
In de loop van de middag komt er weer wat aanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar dacht dat het zo weer zou gaan regenen.![]()
![]()
Mijn straat is droog! Hoe het in de binnenstad is weet ik niet.quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Gelukkig!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn straat is droog! Hoe het in de binnenstad is weet ik niet.![]()
Het is ook overdagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen zon, maar het is nog wel licht.
Ook niet best voor je huid ...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind sowieso iedere dag douchen waterspiling. Tenzij je hebt gesport of het is warm buiten en je bent bezweet. Maar anders sta ik echt niet iedere dag onder de douche.![]()
Ik zeg heyquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn straat is droog! Hoe het in de binnenstad is weet ik niet.
Ik wil alleen maar zwemmenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zeg hey
Ik wil alleen maar zwemmen![]()
![]()
Oh ik doe dit precies andersomquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
Ik douche wel elke dag, alleen was ik mijn lichaam om de dag mijn haren welk elke dag
Mijn haar maar een of twee keer in de week ....quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
Ik douche wel elke dag, alleen was ik mijn lichaam om de dag mijn haren welk elke dag![]()
Ik blijf trs zetten door deze smileyquote:
Denk dat swj dan snel de topic pointer veranderd als we allemaal tr's op die smiley zetten.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Geen last van badhairday of vet haar?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn haar maar een of twee keer in de week ....![]()
![]()
Zon hierquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Zal zo eens ff naar buiten gaan, maar volgens mij wel prima weer buiten![]()
![]()
Zo'n pilletje?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die kreeg ik vanochtend al
Huehue![]()
Zijn wel meer dingen niet goed voor jequote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ja boeie.
Helemaal niet goed voor je haar, zo vaak wassen.
Voor je huid ook niet.![]()
![]()
ppff alweer eenquote:
Haar wassen
Dag 1 drogen kammen en stylen
Dag 2 kammen en stylen
Dag 3 updo
Dag 4 staart
Rinse and repeatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Temperatuur valt tegen...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook zon maar of het lekker is qua tempratuur![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vrouw met vies vettig haar idee nu
Maar ik heb geen stijl haar, dus ik hoef maar even met mijn vingers erdoor en klaar.![]()
Laat het altijd zo drogenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Haar wassen
Dag 2 kammen en stylen
Dag 3 updo
Dag 4 staart
Rinse and repeatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja, mijn krullen zijn altijd lekker droog, elke dag wassen helpt daar niet echt tegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn haar wordt snel vet en het zit ook niet mooi in de ochtendOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Haar wassen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Haar wassen
Dag 2 kammen en stylen
Dag 3 updo
Dag 4 staart
Rinse and repeat
Op laten drogen.
Volgende dag kammen voor ik de deur uit ga.![]()
Met krullen dan ook weer niet nodig.. mijn nichtje heeft ook krullenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, mijn krullen zijn altijd lekker droog, elke dag wassen helpt daar niet echt tegen.![]()
![]()
Ik meestal ook, of ik moet meteen naar bed of weg, dan wel beetje drogen met de föhnquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gisteren wilde de kapster mn haar droog fohnen en voorzien van krullencreme en in model brengen. Ik heb maar gezegd dat het niet hoefde, want het droogt vanzelf wel en ik doe het thuis toch altijd opnieuw in model, naar mn eigen smaak. Voelde me achteraf wel een beetje gemeen, maar ik had gewoon geen zin om er nog langer te zitten
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Gisteren wilde de kapster mn haar droog fohnen en voorzien van krullencreme en in model brengen. Ik heb maar gezegd dat het niet hoefde, want het droogt vanzelf wel en ik doe het thuis toch altijd opnieuw in model, naar mn eigen smaak. Voelde me achteraf wel een beetje gemeen, maar ik had gewoon geen zin om er nog langer te zitten![]()
Scheelt haar weer werk.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Een van mijn souveniers van Disney is een lepel![]()
![]()
Merchandise was wel lastiger daar, veel snoep, weinig prinsessen, geen star warsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat dacht ik ook, heb er wel voor betaald, dus het zal wel goed zijn, maar vind het dan toch wat onaardig van mezelf.quote:
Komt op mij niet onaardig over.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, heb er wel voor betaald, dus het zal wel goed zijn, maar vind het dan toch wat onaardig van mezelf.![]()
Soms moet je ook gewoon voor jezelf kiezenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, heb er wel voor betaald, dus het zal wel goed zijn, maar vind het dan toch wat onaardig van mezelf.
En de klant is koning![]()
![]()
De enkele keer dat ik ga doe ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, heb er wel voor betaald, dus het zal wel goed zijn, maar vind het dan toch wat onaardig van mezelf.
Anders zit het een hele tijd niet naar mijn zin.![]()
Dudje en?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb hier twee knuffelberen op de bank![]()
is toch niet gemeen? ik laat het ook nooit stylen of zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Gisteren wilde de kapster mn haar droog fohnen en voorzien van krullencreme en in model brengen. Ik heb maar gezegd dat het niet hoefde, want het droogt vanzelf wel en ik doe het thuis toch altijd opnieuw in model, naar mn eigen smaak. Voelde me achteraf wel een beetje gemeen, maar ik had gewoon geen zin om er nog langer te zitten
doe het liever zelf ook.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Het laten doen kan je een nieuw idee geven
Maar om te zien of het goed geknipt is, is dan ook niet altijd zichtbaar
Heb wel eens gehad dat iets wat niet goed was verbloemt was in het stylenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga zo naar buiten, doe wel jas aan al lijkt het lekker buiten met de zonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso niet zo bedoeld, maar het voelde een beetje alsof ik vond dat ze haar werk niet goed doet. Ik had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ik weinig tijd had, maar ik moest natuurlijk weer eerlijk zeggen dat ik het thuis toch weer anders zou doenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is toch niet gemeen? ik laat het ook nooit stylen of zo.
doe het liever zelf ook.
Wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso niet zo bedoeld, maar het voelde een beetje alsof ik vond dat ze haar werk niet goed doet. Ik had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ik weinig tijd had, maar ik moest natuurlijk weer eerlijk zeggen dat ik het thuis toch weer anders zou doen
En volgende keer meteen zeggen. Scheelt je een paar euro.![]()
Je bent ook zo'n schatjequote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso niet zo bedoeld, maar het voelde een beetje alsof ik vond dat ze haar werk niet goed doet. Ik had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ik weinig tijd had, maar ik moest natuurlijk weer eerlijk zeggen dat ik het thuis toch weer anders zou doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vanmiddag ook,als het te warm is doe ik hem wel uitquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, doe wel jas aan al lijkt het lekker buiten met de zon![]()
![]()
zijn er denk ik meer die hun haar niet laten stylen door een kapper omdat het dan toch anders zit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso niet zo bedoeld, maar het voelde een beetje alsof ik vond dat ze haar werk niet goed doet. Ik had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ik weinig tijd had, maar ik moest natuurlijk weer eerlijk zeggen dat ik het thuis toch weer anders zou doenSmile, it's free therapy.![]()
Soms vragen ze er ook meer geld voor
Wel eens meegemaakt dat föhnen en stijlen was 40 euro extra
Snap het niet zo goed, als je iemands haar verft en knipt wil je toch ook zien dat het goed is?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Draai een keer in het rond
Stamp met je voeten op de grondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
plopperdeplop..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Draai een keer in het rond
Stamp met je voeten op de grond![]()
Ja dat kan ook altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook,als het te warm is doe ik hem wel uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net een hoop gemaakt waarmee ik Berlijn weer in tweeën kan delenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bastognequote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou en of![]()
Wat zal ik er eens bij nemen?
Roze koek? Pindakoek? Bastogne? Peperkoek?![]()
![]()
Speculaasje..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou en of![]()
DDRol?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
Net een hoop gemaakt waarmee ik Berlijn weer in tweeën kan delen![]()
bovenkant van de roze koekquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou en of![]()
Eentje van eigen deegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou en of![]()
Roze koek? Pindakoek? Bastogne? Peperkoek?quote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mag dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
Net een hoop gemaakt waarmee ik Berlijn weer in tweeën kan delenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Genoeg in de supermarkt..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
Als al deze koekjes op zijn, dan haal ik er misschien weer.![]()
Ik ook...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Maar voorlopig genoeg koekjes in huis.![]()
Berendien ut Wisp.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Geen idee, het kan vriezen het kan dooien.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: