quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Gisteren wilde de kapster mn haar droog fohnen en voorzien van krullencreme en in model brengen. Ik heb maar gezegd dat het niet hoefde, want het droogt vanzelf wel en ik doe het thuis toch altijd opnieuw in model, naar mn eigen smaak. Voelde me achteraf wel een beetje gemeen, maar ik had gewoon geen zin om er nog langer te zitten
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Een van mijn souveniers van Disney is een lepel
Ja dat dacht ik ook, heb er wel voor betaald, dus het zal wel goed zijn, maar vind het dan toch wat onaardig van mezelf.quote:
Komt op mij niet onaardig over.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, heb er wel voor betaald, dus het zal wel goed zijn, maar vind het dan toch wat onaardig van mezelf.
Soms moet je ook gewoon voor jezelf kiezenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, heb er wel voor betaald, dus het zal wel goed zijn, maar vind het dan toch wat onaardig van mezelf.
De enkele keer dat ik ga doe ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dudje en?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb hier twee knuffelberen op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |