Oh ik doe dit precies andersomquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
Ik douche wel elke dag, alleen was ik mijn lichaam om de dag mijn haren welk elke dag
Mijn haar maar een of twee keer in de week ....quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
Ik douche wel elke dag, alleen was ik mijn lichaam om de dag mijn haren welk elke dag
Ik blijf trs zetten door deze smileyquote:
Denk dat swj dan snel de topic pointer veranderd als we allemaal tr's op die smiley zetten.quote:
Geen last van badhairday of vet haar?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:24 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn haar maar een of twee keer in de week ....
Zon hierquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Zal zo eens ff naar buiten gaan, maar volgens mij wel prima weer buiten
Zo'n pilletje?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die kreeg ik vanochtend al
Huehue
Zijn wel meer dingen niet goed voor jequote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ja boeie.
Helemaal niet goed voor je haar, zo vaak wassen.
Voor je huid ook niet.
ppff alweer eenquote:
Temperatuur valt tegen...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook zon maar of het lekker is qua tempratuur
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vrouw met vies vettig haar idee nu
Laat het altijd zo drogenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Haar wassen
Dag 1 drogen kammen en stylen
Dag 2 kammen en stylen
Dag 3 updo
Dag 4 staart
Rinse and repeat
Ah ja, mijn krullen zijn altijd lekker droog, elke dag wassen helpt daar niet echt tegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn haar wordt snel vet en het zit ook niet mooi in de ochtend
Haar wassen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Haar wassen
Dag 1 drogen kammen en stylen
Dag 2 kammen en stylen
Dag 3 updo
Dag 4 staart
Rinse and repeat
Met krullen dan ook weer niet nodig.. mijn nichtje heeft ook krullenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, mijn krullen zijn altijd lekker droog, elke dag wassen helpt daar niet echt tegen.
Ik meestal ook, of ik moet meteen naar bed of weg, dan wel beetje drogen met de föhnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |