is toch niet gemeen? ik laat het ook nooit stylen of zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Gisteren wilde de kapster mn haar droog fohnen en voorzien van krullencreme en in model brengen. Ik heb maar gezegd dat het niet hoefde, want het droogt vanzelf wel en ik doe het thuis toch altijd opnieuw in model, naar mn eigen smaak. Voelde me achteraf wel een beetje gemeen, maar ik had gewoon geen zin om er nog langer te zitten
Ik ga zo naar buiten, doe wel jas aan al lijkt het lekker buiten met de zonquote:
Sowieso niet zo bedoeld, maar het voelde een beetje alsof ik vond dat ze haar werk niet goed doet. Ik had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ik weinig tijd had, maar ik moest natuurlijk weer eerlijk zeggen dat ik het thuis toch weer anders zou doenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is toch niet gemeen? ik laat het ook nooit stylen of zo.
doe het liever zelf ook.
Wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso niet zo bedoeld, maar het voelde een beetje alsof ik vond dat ze haar werk niet goed doet. Ik had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ik weinig tijd had, maar ik moest natuurlijk weer eerlijk zeggen dat ik het thuis toch weer anders zou doen
Je bent ook zo'n schatjequote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso niet zo bedoeld, maar het voelde een beetje alsof ik vond dat ze haar werk niet goed doet. Ik had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat ik weinig tijd had, maar ik moest natuurlijk weer eerlijk zeggen dat ik het thuis toch weer anders zou doen
Ik vanmiddag ook,als het te warm is doe ik hem wel uitquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten, doe wel jas aan al lijkt het lekker buiten met de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |