Ook goed toch.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan moet ik werken
Is een goede in de buurt op vrijdag, die kan ik in mijn lunchpauze pakken
Kom zelden tot nooit meer op de marktquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koop je dat op de markt, vis en groente? Doorgaans goedkoper.
Helaas, heb de slaap al gehad, tegen 22.30 vanavond pas weer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het goed, gaan jullie lekker slapen, houd ik hier de wacht...
Dat dus. En als ze dan tegen je oplopen krijg je een grote bekquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zag in Japan een zelf rijdende rolstoel
Was ook leeg
Hoe vaak dat ding stopte omdat mensen niet kijken waar ze lopen en op hun telefoon lopen te klooien
En dn hebben ze zelfs nog stoeptegels waarop staat dat je niet naar je telefoon moet staren…quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zag in Japan een zelf rijdende rolstoel
Was ook leeg
Hoe vaak dat ding stopte omdat mensen niet kijken waar ze lopen en op hun telefoon lopen te klooien
Blokker?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waar kan je een vuilnisbak kopen? De mijne is stuk
Actionquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waar kan je een vuilnisbak kopen? De mijne is stuk
Dat is een winkel waar ik niet graag komt eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
IKEA is wel een goede, moet toch mijn auto nog ophalen bij dud0r
Snap ik, maar als ik weet wat ik moet hebben kan ik gelijk via het magazijn erin en eruitquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een winkel waar ik niet graag komt eerlijk gezegd
Hey Justinquote:
Op een cracker idd welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:39 schreef Lovely het volgende:
Nadeel van een cracker met hagelslag eten is, zodra je een hap neemt overal hagelslag ligt
Print dit uit en hang het op de koelkast!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga er echt zo slecht op als anderen ik mijn huis zijn geweest he
Dingen opeens in andere kastjes
Pannen in de vaatwasser die er niet in mogen
Ben een wasmand kwijt, die heb ik nog niet gevonden
De prullenbak is stuk
Ik kan mijn tweede sleutel niet vinden
Week oud brood in de koelkast (brood gaat toch in de brood bak of ik de vriezer?)
Eieren in de koelkast
Ga volgende week nog dingen terug vinden denk ik
Ik had vijf pagina's geschreven met plaatjes van hoe alles werkt enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Print dit uit en hang het op de koelkast!
Had je je huis verhuurd aan andere toen je op vakantie was?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga er echt zo slecht op als anderen ik mijn huis zijn geweest he
Dingen opeens in andere kastjes
Pannen in de vaatwasser die er niet in mogen
Ben een wasmand kwijt, die heb ik nog niet gevonden
De prullenbak is stuk
Ik kan mijn tweede sleutel niet vinden
Week oud brood in de koelkast (brood gaat toch in de brood bak of ik de vriezer?)
Eieren in de koelkast
Ga volgende week nog dingen terug vinden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |