hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent nummer 20 met 20 punten
Haha nice!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent nummer 20 met 20 punten
Heb wel redelijk geslapenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Hoe gaat het nu met je?
Ah dat is rot. Piekeren is kutquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:38 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heb wel redelijk geslapen![]()
Met mij gaat het wel oke nu, alleen ben een echte piekeraar![]()
Hoe is het met jou Wout??
Ja it sucks!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is rot. Piekeren is kut
Fijn dat het toch wel oke gaat.
Hier gaat het ook wel oke, beetje vroeg wakker maar wel 11 uur geslapen.
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Ah gezellig! Waarmee ga je haar helpen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja it sucks!![]()
Oh das echt wel fijn zo lang slapen!kan een mens ook goed doen.
Ga vandaag weer bij mn moeder helpen, straks lekker fietsen er heen!
Ze is nog steeds bezig met alles vernieuwen, sauzen, de vloer etc. Dus ga helpen sauzen. Niet dat ik daar heel goed in ben, maar proberen kan altijdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah gezellig! Waarmee ga je haar helpen?
Ah leuk! Lekker bezig zijn helpt ook bij piekeren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bezig met alles vernieuwen, sauzen, de vloer etc. Dus ga helpen sauzen. Niet dat ik daar heel goed in ben, maar proberen kan altijd
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah leuk! Lekker bezig zijn helpt ook bij piekeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |