Mooie herfstkleurenquote:Op woensdag 8 mei 2024 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit ding is uit balans. De bestuurderskolom om het zo te zeggen zit te ver naar voren om mooi te zijn.
Vergelijk even met dit pareltje
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi. (Maar lange neus en korte kont, vind ik ook altijd uit balans.)quote:Op woensdag 8 mei 2024 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit ding is uit balans. De bestuurderskolom om het zo te zeggen zit te ver naar voren om mooi te zijn.
Vergelijk even met dit pareltje
[ afbeelding ]
Ik rij noodgdwongen MB, maar red het toch niet bij mijn BMW ervaringen. Nou weet ik ook niet of mijn GLB telt als MB-ervaringquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze is wel mooi. (Maar lange neus en korte kont, vind ik ook altijd uit balans.)
Maar ik rijd alles wat MB is.
Heb er ook precies niks mee. Sowieso die auto's met die paupers erin die zo'n regenpijp uitlaat hebben niet. Vet veel kansloze herrie maken. Sneu neuzen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Auto's
Als ie maar een stuur, motor en wat wielen heeft ben ik al bijna tevreden.
Grijzige dag voorspeld. Nu wel zon nog.
Jaaaa ziet er top uitquote:Op woensdag 8 mei 2024 02:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor jou! Zie donderdag, vrijdag, etc.
Hier zijn ze vreselijk dus laat maar weg zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik houd juist van zwoele avonden, maar die zijn er echt bijna nooit in NL.
Idd jaquote:
https://twitter.com/Olifantpaadjesquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
In de categorie 'zinloze poorten':
[ link | afbeelding ]
Iets verderop woont wel een gedrocht met de omvang van een olifant 😱🤔quote:
Even adempauze. Rest van de week knallen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:16 schreef tralalala het volgende:
Zijn we er toch ingetuind.
Wat een flopweer weer.
Vanaf morgen wordt elke dag beter (en warmer).quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:16 schreef tralalala het volgende:
Zijn we er toch ingetuind.
Wat een flopweer weer.
Gister zei je ook dat het windstil was terwijl het hard waaide.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is toch wel oké? Het zonnetje is wat flauw, maar verder prima. Windstil, geen regen, 16 graden. Kan veeeeel erger. Of is het bij jullie anders? Regen?![]()
Haha! Jij liegt met je wind.... Alsof het hier niet het hele jaar heeft gewaaid, blij dat het een keer niet is. Waar zit je? Op zee?quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gister zei je ook dat het windstil was terwijl het hard waaide.
Leugens!
Voor het westen is dit zo'n beetje de hele winter de situatie geweest. Waar doet men zo moeilijk over?quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat nou leugens! Hier valt het echt reuze mee!
[ afbeelding ]
Allemaal mietjes in het ZOquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het westen is dit zo'n beetje de hele winter de situatie geweest. Waar doet men zo moeilijk over?
De schoonouders zijn hier nu op bezoek uit het prachtige Zutphenquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:27 schreef INViCTuS het volgende:
Alles groen, bloeit en groeit in de natuur. Hier worden mensen toch altijd vrolijker van en het is toch zoveel mooier dan die maandenlange kansloze en kale grijze en vochtige treurnis ohne ende.
Laat dit maar eens blijven tot half oktober. Met af en toe een terreur bui. Iets warmer mag uiteraard nog wel.
Klopt, de zonkracht ligt daar natuurlijk over het algemeen hoger dan hier. Im de winter is dat wel fijn. Nu de treurnis eindelijk echt achter ons ligt merk je pas hoe lang en hoe erg de ellende is geweest. Elk jaar hetzelfde met het herfst halfjaar.Je schoonouders zijn na een paar weekjes ook om en emigreren volgend jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De schoonouders zijn hier nu op bezoek uit het prachtige Zutphenvoor paar weekjes. Hebben appartementje gehuurd paar kilometer bij ons vandaan.
Schoonma is niet zo van de hitte en vindt het hier (tis rond de 23c op de meeste dagen nu) al warm zat zo.
Schoonpa is zon/warmte aanbidder en is als een kind zo blij hiervan hem mocht het nog wel warmer maar hij zei gister wel "nou, 23 graden hier in de zon voelt niet zoals 23 graden in Nederland moet ik zeggen"
Nee goh flippo, iets met zonkracht![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
De dag begon hier strakblauw, nu inmiddels veel bewolking.
Maar de zon schijnt nog steeds zichtbaar
Dat moet op vakkundige wijze gevierd worden met een cornetto
App zegt "Vanaf 17:00 overwegend zonnig".quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:49 schreef PSVCL het volgende:
En toen was de lucht weer volledig wit, inc de geblokte zon
Wat een heerlijk natuurlijk weer !![]()
Volgens buienarader zouden gister,vandaag en morgen 3 zonnige dagen moeten worden. Uiteindelijk valt het opnieuw vies tegen.. neem de weer apps al een jaar of 2 niet meer serieus.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
App zegt "Vanaf 17:00 overwegend zonnig".
Hebben we helemaal niks aan. Woest.
Temperatuur gaat ook naar beneden. Dikke pech. Vandaag ook amper zon hier.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Hebben wij even mazzel dat er weer regen in de kaarten staat.
Lijkt erop dat mijn voorspelling dat het tijdens mijn vakantie in Nederland mooi weer is ook niet gaat uitkomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Temperatuur gaat ook naar beneden. Dikke pech. Vandaag ook amper zon hier.
Wanneer heb je vakantie?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt erop dat mijn voorspelling dat het tijdens mijn vakantie in Nederland mooi weer is ook niet gaat uitkomen.
Vanaf woensdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie?
Kindertjes hebben in elk geval niks te klagen gehad tijdens de meivakantie.
Tenzij ze onder de riveren wonen. Daar was het een week eerder.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie?
Kindertjes hebben in elk geval niks te klagen gehad tijdens de meivakantie.
Als je aan leuke dagen van vroeger terugdenkt dan was het eigenlijk altijd mooi weer, want dodelijk saaie, grijze dagen met soms de hele dag regen en wind zijn te irrelevant om te onthouden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:58 schreef THEFXR het volgende:
this mistig, kan niet zien wat voor weer het is, vroeger was het zonnig want braderie markten op hemelvaart.
graad of 4/5 erbij om het af te maken. ok, en iets minder bewolkingquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prachtige dag. Niks meer aan doen verder. Veel beter bestaat niet.
Was hier al 22 graden. En amper wokken. 's middags schoof er heel af en toe voor een minuutje of twee een wolk voorvde zon. Was een welkome 'verkoeling'quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
graad of 4/5 erbij om het af te maken. ok, en iets minder bewolking
Naar White Castle...misschien zijn Harold en Kumar er ookquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lekker Bud light drinken en burgers vreten bij de In-N-Out
En NPHquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Naar White Castle...misschien zijn Harold en Kumar er ook
Naaah viel vet tegen vandaag..vooral grijs en de was wind was frisse. Wel droog!quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prachtige dag. Niks meer aan doen verder. Veel beter bestaat niet.
Wordt gewoon een koel nat jaar. ( ik hoop dat ik het verkeerd heb..)quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:03 schreef Xenorium het volgende:
Veel te bewolkt geweest vandaag, het regenwater staat nog vol op vele platte daken hier in de buurt. Gras hier ook nog zeiknat dus het schiet niet erg op. Nog 3 dagen en het begint weer te regenen en nog amper iets verdampt hier. Belachelijk.
De grond neemt niks meer op zo joh, als er straks terrorbuien langskomen die 50mm droppen in een uur dan staat alles onder straks.
Tot eind mei staat er wederom (veel) regen op het programma. And so it continues![]()
Ik hoop echt dat juni gortdroog wordt.![]()
Niet mokken...quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Was hier al 22 graden. En amper wokken. 's middags schoof er heel af en toe voor een minuutje of twee een wolk voorvde zon. Was een welkome 'verkoeling'
zou droog blijvenquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Hebben wij even mazzel dat er weer regen in de kaarten staat.
Je was op de verkeerde plekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naaah viel vet tegen vandaag..vooral grijs en de was wind was frisse. Wel droog!
Koel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wordt gewoon een koel nat jaar. ( ik hoop dat ik het verkeerd heb..)
Fijn. Hopelijk scheelt het iets.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag met hulp van de buurman mijn schaduwdoek opgehangen
Door de driehoekige vorm is een klein stuk van het raam niet bedekt, maar het grootste gedeelte gelukkig wel.
Was meteen een heel stuk donkerder binnen
Morgen eens kijken of ik met wat schuifwerk iets meer bedekt kan krijgen.
Buiten is het licht, binnen donker, dus straks bij de Gamma maar een 500W bouwlamp kopenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn. Hopelijk scheelt het iets.Zouden 2 doeken nog een optie zijn (overlapping) of is dat onmogelijk?
heb je foto's van je setup?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Buiten is het licht, binnen donker, dus straks bij de Gamma maar een 500W bouwlamp kopen
Overlap is qua bevestiging niet mogelijk helaas.
Als dit bevalt kan ik alsnog ergens een vierkante kopen van 2,5 bij 2,5 bij de Praxis of zo.
Deze was slechts 7,95 euro bij de Action, dus tjadaar gaat dan niks aan verloren als test exemplaar.
Helaas hadden ze daar alleen driehoekigen in het assortiment.
Elders kosten ze al gauw 40+.
Helaas.quote:
En mega dik zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist het toppunt van luiheid mogen aanschouwen![]()
Iemand die zijn hond uitliet vanuit de auto
Hond liep voorop, los, en het baasje reed er zachtjes achteraan.
![]()
![]()
X1000
Spanje gooit dagelijks met kernwapens 😱quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
An average day in southern Spain.
Aangenaam warm wel. Kans op buien vanaf maandag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:14 schreef Elan het volgende:
Lijkt tot en met dinsdag nog behoorlijk warm te blijven volgens de laatste run, dinsdag ook nog 25 graden.
Ok WimLexquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Helaas.
Vrij herkenbare woning, dus vanwege de privacy geen foto van mijn mansion
WA van Buren voor jou, onderdaanquote:
Hier was het gisteren de hele dag zonnig met strakblauwe lucht en vanaf 15.00 wat bewolkt. 's Avonds was ik bij iemand 22 km verderop (hemelsbreed nog minder) en daar was het de hele dag grijs en killig geweest. Om 17.00 begon daar de zon te schijnen. Zoveel verschil op een klein stukje.quote:
Ah heb jij mijn thermonucleaire reactorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Het begint weer gruwelijk warm te worden bij mij in huis. Goed teken
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah heb jij mijn thermonucleaire reactor
Kon hem al nergens vinden 😱
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |