Volgens buienarader zouden gister,vandaag en morgen 3 zonnige dagen moeten worden. Uiteindelijk valt het opnieuw vies tegen.. neem de weer apps al een jaar of 2 niet meer serieus.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
App zegt "Vanaf 17:00 overwegend zonnig".
Hebben we helemaal niks aan. Woest.
Temperatuur gaat ook naar beneden. Dikke pech. Vandaag ook amper zon hier.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Hebben wij even mazzel dat er weer regen in de kaarten staat.
Lijkt erop dat mijn voorspelling dat het tijdens mijn vakantie in Nederland mooi weer is ook niet gaat uitkomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Temperatuur gaat ook naar beneden. Dikke pech. Vandaag ook amper zon hier.
Wanneer heb je vakantie?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt erop dat mijn voorspelling dat het tijdens mijn vakantie in Nederland mooi weer is ook niet gaat uitkomen.
Vanaf woensdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie?
Kindertjes hebben in elk geval niks te klagen gehad tijdens de meivakantie.
Tenzij ze onder de riveren wonen. Daar was het een week eerder.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie?
Kindertjes hebben in elk geval niks te klagen gehad tijdens de meivakantie.
Als je aan leuke dagen van vroeger terugdenkt dan was het eigenlijk altijd mooi weer, want dodelijk saaie, grijze dagen met soms de hele dag regen en wind zijn te irrelevant om te onthouden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:58 schreef THEFXR het volgende:
this mistig, kan niet zien wat voor weer het is, vroeger was het zonnig want braderie markten op hemelvaart.
graad of 4/5 erbij om het af te maken. ok, en iets minder bewolkingquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prachtige dag. Niks meer aan doen verder. Veel beter bestaat niet.
Was hier al 22 graden. En amper wokken. 's middags schoof er heel af en toe voor een minuutje of twee een wolk voorvde zon. Was een welkome 'verkoeling'quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
graad of 4/5 erbij om het af te maken. ok, en iets minder bewolking
Naar White Castle...misschien zijn Harold en Kumar er ookquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lekker Bud light drinken en burgers vreten bij de In-N-Out
En NPHquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Naar White Castle...misschien zijn Harold en Kumar er ook
Naaah viel vet tegen vandaag..vooral grijs en de was wind was frisse. Wel droog!quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prachtige dag. Niks meer aan doen verder. Veel beter bestaat niet.
Wordt gewoon een koel nat jaar. ( ik hoop dat ik het verkeerd heb..)quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:03 schreef Xenorium het volgende:
Veel te bewolkt geweest vandaag, het regenwater staat nog vol op vele platte daken hier in de buurt. Gras hier ook nog zeiknat dus het schiet niet erg op. Nog 3 dagen en het begint weer te regenen en nog amper iets verdampt hier. Belachelijk.
De grond neemt niks meer op zo joh, als er straks terrorbuien langskomen die 50mm droppen in een uur dan staat alles onder straks.
Tot eind mei staat er wederom (veel) regen op het programma. And so it continues![]()
Ik hoop echt dat juni gortdroog wordt.![]()
Niet mokken...quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Was hier al 22 graden. En amper wokken. 's middags schoof er heel af en toe voor een minuutje of twee een wolk voorvde zon. Was een welkome 'verkoeling'
zou droog blijvenquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Hebben wij even mazzel dat er weer regen in de kaarten staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |