SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ooow ga maar gauw.
Lekker slapen en dikke knuffffOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zit hier een plaag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog Kennedy gegeten in Berlijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ooow ga maar gauw.
Lekker slapen en dikke knuffffUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja nu lukt dat dus niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ooow ga maar gauw.
Lekker slapen en dikke knuffff![]()
Trust nobody![]()
quote:Die ook!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Maar ze eten wel muggen volgens mij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, wel veel worst.quote:
Morgen naar SV Babelsberg 03Ow das wel stomquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Why so little?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb van alles wat gepaktTrust nobody![]()
Oh hopelijk is t lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat het allemaal isTrust nobody![]()
Ja best wel
Maar altijd beetje proberen voor je die kut bent die bij het buffet vol schept en dan zijn bord niet leeg eetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat rechts boven komt zo uit een luier.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb van alles wat gepaktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maak je dat vaker?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat rechts boven komt zo uit een luier.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is curryquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat rechts boven komt zo uit een luier.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vlucht heeft meteen al anderhalf uur vertraging
Mensen ik moet nog naar het vliegveldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hou daar niet van met van die vieze goedkope ham er op.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is dus inmiddels zo erg.. ik zie jouw naam en denk aan pozza ananasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh getquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vlucht heeft meteen al anderhalf uur vertraging
Mensen ik moet nog naar het vliegveldTrust nobody![]()
Ach maakt de overgang van geweldig eten maar Nederlands eten wat makkelijkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I knowquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van met van die vieze goedkope ham er op.
Ik wel
Trust nobody![]()
Ik mag die anouk wel soms.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja sloeg weer nergens op ronnie flex noemt haar neger Anouk zegt je bent zelf een neger zijn mensen boos op Anouk omdat zij blank is en dat woord niet mag gebruiken ofzo racistische mensen .quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je genoeg neger in je hebt gehad, mag het nog steeds niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sloeg weer nergens op ronnie flex noemt haar neger Anouk zegt je bent zelf een neger zijn mensen boos op Anouk omdat zij blank is en dat woord niet mag gebruiken ofzo racistische mensen .Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zij is van binnen helemaal zwart gespotenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je genoeg neger in je hebt gehad, mag het nog steeds niet?![]()
Haha nee schijnbaar niet maar is totaal belachelijk dat je volgens sommigen een woord wel mag zeggen omdat je zwart bent en anders niet gebruik het dan helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je genoeg neger in je hebt gehad, mag het nog steeds niet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoveel koffers en geen idee wat ik in welke heb gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: