Viel hier nog mee maar inderdaad dat was wel even geledenquote:
heeejjjjquote:
Wij hebben die eerste gedaan, alleen voor DOMUnder. Bij die tweede zit er ook een tour van het Domplein bij, bovengronds. Ik zie nu ook dat de Domtoren en paleis Lofen er ook nog bij zit, dus best een lange tour, maar dan heb je wel alles gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:15 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor hadden jij en Jobi nu de Dom underground tour gedaan? Ik meende me dat vaag te herinneren?
Ik wil hem ook gaan doen, klopt het dat het enkel door DOMUnder wordt verzorgd? Ik zie daar een drietal tours staan, maar ik zie eigenlijk niet welke ik het beste kan doen.
Welke hebben jullie gedaan?
[ link | afbeelding ]
ahh thanks.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben die eerste gedaan, alleen voor DOMUnder. Bij die tweede zit er ook een tour van het Domplein bij, bovengronds. Bij de derde zit er ook een bezoek bij aan paleis Lofen, waar nog ondergrondse resten van zijn te vinden en waar een museum is.
Welke je het beste kan doen, kan je zelf bepalenHet is allemaal leuk. In Lofen ben ik nooit geweest, maar het klinkt leuk in ieder geval.
Eventjes aangepast mijn post, want ik las niet goedquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahh thanks.
Dan denk ik de tweede. Ben nooit in de Dom geweest zelfs![]()
thanks
Maar dan is sneltrein vaart? Want alleen DomUnder is 75 minuten en Lofen is 60 minuten. Maar die middelste met de combi is 100 minuten. Dat is dus niet alles bij elkaar opgeteld dan...hmmm...ik wil niets missen. Misschien toch beter de eerste doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eventjes aangepast mijn post, want ik las niet goedDie tweede lijkt een combi ticket voor alles te zijn (Lofen, Domkerk, Domtoren, DOMUnder en Domplein)
Die tweede lijkt mij niet ideaal. Je ziet dan alles maar kort.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar dan is sneltrein vaart? Want alleen DomUnder is 75 minuten en Lofen is 60 minuten. Maar die middelste met de combi is 100 minuten. Dat is dus niet alles bij elkaar opgeteld dan...hmmm...ik wil niets missen. Misschien toch beter de eerste doen?
Ja. Die combitour is voor toeristen die in één week heel Europa willen zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
@:Prisha alles kan in principe ook apart van elkaar. Dus kijk maar evenHet lijkt erop dat je dan wel meer tijd hebt op elke plek
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die tweede lijkt mij niet ideaal. Je ziet dan alles maar kort.
Die ontdekkingstocht was echt de moeite waard![]()
Lofen hebben we nog niet gezien.
Daar ben ik dus idd bang voor, dat het te snel gaat. Dan ga ik voor de eerste en de derde. Als we toch een dagje Utrecht doen, dan meteen goed. Top, keuze is gemaakt. Nu effe kijken wanneer en kaartjes scorenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
@:Prisha alles kan in principe ook apart van elkaar. Dus kijk maar evenHet lijkt erop dat je dan wel meer tijd hebt op elke plek
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik dus idd bang voor, dat het te snel gaat. Dan ga ik voor de eerste en de derde. Als we toch een dagje Utrecht doen, dan meteen goed. Top, keuze is gemaakt. Nu effe kijken wanneer en kaartjes scoren
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Die combitour is voor toeristen die in één week heel Europa willen zien.
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik dus idd bang voor, dat het te snel gaat. Dan ga ik voor de eerste en de derde. Als we toch een dagje Utrecht doen, dan meteen goed. Top, keuze is gemaakt. Nu effe kijken wanneer en kaartjes scoren
Wat een rare smileyquote:
Nee, vind er ook nog wel wat van eigenlijk van dezequote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze gezien?
https://speld.nl/2024/05/(...)ing-wilden-verkopen/
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze gezien?
Niet echt verrassendquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze gezien?
Ik vond hem toch ook wel grappigquote:
Wellicht maar kan me niet voorstellen dat dat zo zuiver ineens bloot komt te liggenquote:
republiekijnse senator....bitch schiet haar puppy dood omdat het beestje haar irriteertquote:
WTF .... dat mag daar natuurlijk gewoon...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
republiekijnse senator....bitch schiet haar puppy dood omdat het beestje haar irriteert![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan hoe slim dieren zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
Slimme aap dit![]()
https://www.hln.be/dieren(...)tige-plant~ad376622/
ze is er nog trots op ook. Puppy Cricket. Dragged him to a gravel pit and shot him....quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF .... dat mag daar natuurlijk gewoon...
Las dat dierenwelzijn juist net in de grondwet is vastgelegd, maar das in Belgie
Ik kan hier ook niet tegenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze is er nog trots op ook. Puppy Cricket. Dragged him to a gravel pit and shot him....
Echt die bitch. Ik zal haar naar een gravel pit draggen![]()
zulke mensen horen geen dieren te hebbenquote:
En ook geen wapens.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
zulke mensen horen geen dieren te hebben
Mee eens en wat Domnivoor zegt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
zulke mensen horen geen dieren te hebben
Hey tonja.quote:
Prima, beetje druk met mijn werk.quote:
Waarom is datquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
republiekijnse senator....bitch schiet haar puppy dood omdat het beestje haar irriteert![]()
![]()
![]()
Oh die heb ik even gemist. Ik wist niet dat je een baan hebt. Gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, beetje druk met mijn werk.
ze schrijft het in haar nieuweste boek dit binnenkort verschijnt...bitch is er nog trots op ookquote:
Ik googelde net even. Het is niet de eerste hond die ze afgemaakt heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze schrijft het in haar nieuweste boek dit binnenkort verschijnt...bitch is er nog trots op ook![]()
![]()
een geitje en drie paarden ook nogquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik googelde net even. Het is niet de eerste hond die ze afgemaakt heeft
Ze vindt zichzelf waarschijnlijk erg cool....kandidate om vice president te worden...quote:
We moeten hier toch weer vaker komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh die heb ik even gemist. Ik wist niet dat je een baan hebt. Gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?
In snap de collectieve verontwaardiging niet zoquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze schrijft het in haar nieuweste boek dit binnenkort verschijnt...bitch is er nog trots op ook![]()
![]()
Ja, Trump runner up begreep ik. Creepy hoor, dat soort mensen op dergelijke posities. Ze zijn sowieso creepy, maar goed...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf waarschijnlijk erg cool....kandidate om vice president te worden...
Oh dat klinkt goed zeg! Dingen bijleren is altijd leuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten hier toch weer vaker komen.
Tijd geleden bij de NS gekomen, 2 weken geleden een andere functie waar ik een hoop voor bij moet leren.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In snap de collectieve verontwaardiging niet zo![]()
Dit is toch waar hun amerika voor staat? Een wapen voor iedereen ter 'zelfbescherming'.
Een kleuterschool uitroeien? Of een middelbare school? Maakt niet uit, je mag nou eenmaal wapens hebben.
Laten we dan met zijn allen niet moeilijk doen over een puppy ..........
Het zijn maar een paar staten waar je een wapen mag hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In snap de collectieve verontwaardiging niet zo![]()
Dit is toch waar hun amerika voor staat? Een wapen voor iedereen ter 'zelfbescherming'.
Een kleuterschool uitroeien? Of een middelbare school? Maakt niet uit, je mag nou eenmaal wapens hebben.
Laten we dan met zijn allen niet moeilijk doen over een puppy ..........
Een paar? Allemaal toch welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar staten waar je een wapen mag hebben.
Hun Amerika, duidelijk niet het jouwequote:
Een paar Zuidelijke staten en in Alaska mag je een wapen bij je dragen. Alleen niet in de grote steden als ik het goed heb.quote:
Klopt echt niet helaasquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar Zuidelijke staten en in Alaska mag je een wapen bij je dragen. Alleen niet in de grote steden als ik het goed heb.
Damn!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt echt niet helaas
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
Misschien over een uur heb je wel zin om te koken, en anders idd gewoon wraps etenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen zin om eten te maken.
Loer nu naar een zak chips.. of ik smeer wat tonijnsalade op een paar wraps..
Voorlopig beweeg ik nog even niet.
Ik heb ook al geen zin om te koken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen zin om eten te maken.
Loer nu naar een zak chips.. of ik smeer wat tonijnsalade op een paar wraps..
Voorlopig beweeg ik nog even niet.
Ik stel het nog wel even uit jaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien over een uur heb je wel zin om te koken, en anders idd gewoon wraps eten
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:44 schreef Prisha het volgende:
witlofschotel (met ei, creme frache, italiaanse kruiden, geraspte kaas)
Ze staan al mooi uit te lekken. Zo lekker
Ik mis de blokjes ham erbij.quote:
Met de beentjes omhoogquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik stel het nog wel even uit ja
Ik zit voorlopig wel lekker eigenlijk, was een vermoeiende week.
niet echtquote:
Jij kan alles.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet echtdit is wel erg makkelijk...zelfs ik kan het
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet echtdit is wel erg makkelijk...zelfs ik kan het
alles is wat veelquote:
Van ommetjes worden je wangen nog roderquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met de beentjes omhoog
Kak ook een beetje in, heb gloeiende wangetjesMaar ik wil zo nog even een ommetje maken
Idd, jij kan nog niet over de rand vd tafel kijken.quote:
Klopt, denk dat ik misschien wel op tijd in bedje ga liggen vanavondquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van ommetjes worden je wangen nog roder![]()
En ja! benen op het bureau
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, jij kan nog niet over de rand vd tafel kijken.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, jij kan nog niet over de rand vd tafel kijken.
Ik heb nooit vroeger witlof gegeten dus ik weet het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ze" zeggen dat de witlof van tegenwoordig veel minder bitter is als vroeger.
Zeker lekker!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nooit vroeger witlof gegeten dus ik weet het eigenlijk niet.
Ik vind het in elk geval erg lekker.
Je smaak veranderd ook steeds, bitter is de laatste smaak die je ontwikkelt. Daardoor is het op latere leeftijd minder bitter als toen je nog jong was.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ze" zeggen dat de witlof van tegenwoordig veel minder bitter is als vroeger.
Ja inderdaad dat veranderde bij mij ook wel. Nog steeds trouwens! Vroeger (lees 4 jaar geleden) lustte ik geen zalm.....nu welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker lekker!
Ik vond het vroeger inderdaad fiezz! en nu wel lekker.
Maar buiten de witlof is mijn smaak ook wel wat veranderd in de loop der jaren.
Ik hoop dat je dan wel voor de wilde zalm gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat veranderde bij mij ook wel. Nog steeds trouwens! Vroeger (lees 4 jaar geleden) lustte ik geen zalm.....nu wel
Geen idee wat voor....alleen dat ik het lekker vindtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan wel voor de wilde zalm gaat.
Die kweekzalm is bagger
Eigenlijk is dat ook genoegquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee wat voor....alleen dat ik het lekker vindt
Op de Noordzee, maar trekt naar het noordenquote:
Alles naar kip?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over een paar jaar smaakt alles hetzelfde...
Ik ga zo een quiche met kip en asperges brouwenquote:
asperges!!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo een quiche met kip en asperges brouwen
quote:
Ik ook maar geen zin om te koken.quote:
Dat klinkt lekker, veel plezier en smaak gewenst!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo een quiche met kip en asperges brouwen
Ik ookquote:
Ik heb het al drie keer gemaakt, twee keer op de markt gehaald en een keer bij de appie. Die van de appie waren eigenlijk verrassend goedquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aperges... ik heb er al naar zitten ogen in de winkel..
Met jou kan ik pratenquote:
Thunder and lightning it's getting excitingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de Noordzee, maar trekt naar het noorden
[ afbeelding ]
goddelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenKaas is godenvoer
Niks mis met appie aspergesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer gemaakt, twee keer op de markt gehaald en een keer bij de appie. Die van de appie waren eigenlijk verrassend goed
Die groene vind ik wel net wat minderquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks mis met appie aspergesIk vind het ook heel lekker. Zowel die witte als de groene, maar die laatste heb je verder in het jaar ook wel
Dat is nou echt zoiets waarvan ik gedacht had dat je ze in de supermarkt geschild zou kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wel even een klusje om die dingen te schillen, maar van die schillen maak ik vaak weer soep
Wij halen ze bij de boer. Heb ze één keer laten schillen daar in zo'n automaat maar dat was nog geen 95% ...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wel even een klusje om die dingen te schillen, maar van die schillen maak ik vaak weer soep
De al voorgeschilde heb ik dit jaar nog niet gezien bij de appiequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nou echt zoiets waarvan ik gedacht had dat je ze in de supermarkt geschild zou kopen![]()
Nog nooit een asperge gekocht
Zelf doen, dan blijft de smaak veel beter bewaard en de asperges lekker sappig.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nou echt zoiets waarvan ik gedacht had dat je ze in de supermarkt geschild zou kopen![]()
Nog nooit een asperge gekocht
Zal het doorgeven aan m'n moederquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf doen, dan blijft de smaak veel beter bewaard en de asperges lekker sappig.
Gewoon ff fijnschillertje kopen
Waarschijnlijk niemand in 40+quote:
Dat gaat best rap jaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf doen, dan blijft de smaak veel beter bewaard en de asperges lekker sappig.
Gewoon ff fijnschillertje kopen
Lekker prakken met dunne plakken biologische ham en veel peperquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Paar gekookte eieren tussen half hard en hard in.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker prakken met dunne plakken biologische ham en veel peper
Ik ben ook zo dat ik me verder niet bezighoud met die asperge kontjesquote:
GMTAquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ook zo dat ik me verder niet bezighoud met die asperge kontjes
Niet de moeite waard vergeleken bij de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Veel geregend vandaag maar nu is het droog.
Fijne avond
Hier ook echt gewoon bijna strakblauwe lucht ondertussen, voor zolang dat duurt vanavond nogquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne avond
Jij ookquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne avond
Uiteindelijk eet ik ze stukje bij stukje...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
De kopjes daarentegenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsssk Tsssk .. uit een pakje ook nogquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Jullie vergeten de lekkerste saus![]()
[ afbeelding ]
Ik maak mijn sausjes altijd zelf, behalve deze, moet ik teruglezen voor jullie goddelijke recepten?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsssk Tsssk Tssk... uit een pakje ook nog![]()
Pullup en ik hebben net minutieus beschreven hoe de enige ware heilige saus te creëren
Rake notice woman!
Je hebt het al gelezen...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak mijn sausjes altijd zelf, behalve deze, moet ik teruglezen voor jullie goddelijke recepten?
Ik lees nergens iets over een sausje, wel over roomboter, maar die gaat bij mij over de aardappeltjes en de saus over de asperges.quote:
Het is ook zo subtiel dat het niet herkend isquote:
Dat is het sausje!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over een sausje, wel over roomboter, maar die gaat bij mij over de aardappeltjes en de saus over de asperges.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Rare stad dat Amsterdam, kan geen verlaten auto vinden
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het sausje!
1. De ham, ei prak je met een vork
2. Dan giet je daar zeer ruim de gesmolten boter over...
Voila: Saus!GATVERDAMME, jullie zijn toch geen babies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Enige goede manierquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME, jullie zijn toch geen babies?
Dat is aan jou!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME, jullie zijn toch geen babies?
Ik eet precies hetzelfde als jullie, asperges, krieltjes, eitjes, goede ham, maar dan autistisch apart van elkaar op een bord en daar de roomboter en saus over/bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige goede manier![]()
Bijna net zo'n klassieker van de Hollandse keuken als erwtensoep
Je vergeet een glas witte wijn erbij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is aan jou!
Het geheime instrument is de vork !
Het gerecht word geserveerd met;
De eieren intact, edoch geschild.
De ham voorgesneden, maar nog gestructureerd
De boter, in een lekker warm badje klaar om te schenken of te lepelen.
Nu is het aan de individuele eter.. om zelf zijn saus samen te stellen, De verhoudingen, en...
Met de bijgeleverde vork: De prakdichtheid
Subliem, ik heb er geen andere woorden voor.
Prakdichtheidquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is aan jou!
Het geheime instrument is de vork !
Het gerecht word geserveerd met;
De eieren intact, edoch geschild.
De ham voorgesneden, maar nog gestructureerd
De boter, in een lekker warm badje klaar om te schenken of te lepelen.
Nu is het aan de individuele eter.. om zelf zijn saus samen te stellen, De verhoudingen, en...
Met de bijgeleverde vork: De prakdichtheid
Subliem, ik heb er geen andere woorden voor.
Whùùt!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik doe ook wel eens een dot mayo bij de asperges
Post dit maar eens in CUL als je durft.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik doe ook wel eens een dot mayo bij de asperges
@Soury kom d'r eens bij!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet daar dan gelijk dat pakje Knorr van je bij
Ik eet ook wel vaak Pandora gerechtenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whùùt!
Nou komt Pandora uit de doos
Neequote:
Een mayo medestanderquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
Gewoon met Serrano ham en mayo ... niet zo ingewikkeld doen
Ik zag van de week een recept waar ze geroosterd werden ... Alsof alleen nederlands asperge recept heilig is ...quote:
Die mayo medestanders? En dan met knoflook?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag van de week een recept waar ze geroosterd werden ... Alsof alleen nederlands asperge recept heilig is ...
Ik gooi ze ook weleens op de bbq hoor, de groene dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag van de week een recept waar ze geroosterd werden ... Alsof alleen nederlands asperge recept heilig is ...
Ohnee, ook ik lust apserges op allerlei manieren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het over wittequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi ze ook weleens op de bbq hoor, de groene dan.
Dat heb ik ook een keer gegeten. In stukjes gesneden en dan geroosterd. Was in combinatie met gnocchi volgens mijquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmmquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
< Hangt knoflook tegen zijn beeldscherm
Deze zag ik van de weekquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gegeten. In stukjes gesneden en dan geroosterd. Was in combinatie met gnocchi volgens mij
Was heel lekker
Hmm, dat ziet er lekker uit!quote:
Dat vind ik nou een klassieke combi, Koen met zijn rumquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:25 schreef chufi het volgende:
En mijn link was naar gekookt en geroosterd met een vinaigrette van avocado en aardbeien ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Lallend naar huis
Wat jammer ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lallend is prima thuiskomen
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Bitterkoekjes weken in Amaretto.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Over rum gesproken, de dame van de kantine had vandaag cake met in strohrum gedrenkte bitterkoekjes gebakken.
Weer eens iets anders dan een vrijmibo
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Bitterkoekjes weken in Amaretto.
En dan met warme custard.
Op de rand van je bed opeten en omrollen.![]()
![]()
![]()
Proostquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een klassieke combi, Koen met zijn rum
Dit klinkt goddelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Bitterkoekjes weken in Amaretto.
En dan met warme custard.
Op de rand van je bed opeten en omrollen.![]()
![]()
![]()
En het voordeel van weken is....quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En het voordeel van weken is....BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En het voordeel van weken is....Een slokje voor erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desnoods met koffie![]()
… na 7 dagen zijn ze weer voorbij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En het voordeel van weken is....
Was altijd net even anders deze groep.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Funky
Hoor veel dingen tegelijk.. maar wel lekker.
Leuk heb ik hem eigenlijk nooit gevonden... maar zijn manier van zingen kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de 90s was ie af en toe nog wel eens leuk
Eigenlijk verwacht ik van hem nog wel dat ie ook wel ooit rare dingen heeft uitgehaaldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk heb ik hem eigenlijk nooit gevonden... maar zijn manier van zingen kan ik wel waarderen.
Hoe erg ook dat ik het denk... Eenschquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik van hem nog wel dat ie ook wel ooit rare dingen heeft uitgehaald
Heeftie toch ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik van hem nog wel dat ie ook wel ooit rare dingen heeft uitgehaald
Oude nummers kunnen ook hier !!quote:
Suzannequote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:22 schreef mario390 het volgende:
duitse tv muzikzendung 1984
en vof de kut komt ook
Denk dat je die uit Lepelstraat bedoelt .... ff zoekenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Of was dat een ander ... kan niet zo snel iets fouts over hem vinden
Oh ik was mogelijk ff in de war met de foute Gary Glitter....quote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
Denk dat je die uit Lepelstraat bedoelt .... ff zoeken
Nick MacKenzie
OKquote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
Denk dat je die uit Lepelstraat bedoelt .... ff zoeken
Nick MacKenzie
quote:Zanger Nick MacKenzie, die in de jaren zeventig diverse hits scoorde, is dinsdag aangehouden voor betrokkenheid bij een grote drugsbende. De 65-jarige zanger werd in zijn huis in Lepelstraat (Noord-Brabant) aangehouden. Het huis werd eerder al doorzocht.17 mrt 2015
dat is en nederlandse zanger hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ist das dein Lieblings Pornodarsteller?
Jij dacht: Joost mag weten wat voor smiley dat isquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat dat een Joost smiley is
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat dat een Joost smiley is
Aha!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:06 schreef maily het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)ntroleerd-uitbranden
lolquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:11 schreef maily het volgende:
Ik hoor net deze zin: May the 4th be with you
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |