Dit klinkt goddelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Bitterkoekjes weken in Amaretto.
En dan met warme custard.
Op de rand van je bed opeten en omrollen.![]()
![]()
![]()
En het voordeel van weken is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En het voordeel van weken is....BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En het voordeel van weken is....Een slokje voor erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desnoods met koffie![]()
… na 7 dagen zijn ze weer voorbij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En het voordeel van weken is....
Was altijd net even anders deze groep.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Funky
Hoor veel dingen tegelijk.. maar wel lekker.
Leuk heb ik hem eigenlijk nooit gevonden... maar zijn manier van zingen kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de 90s was ie af en toe nog wel eens leuk
Eigenlijk verwacht ik van hem nog wel dat ie ook wel ooit rare dingen heeft uitgehaaldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk heb ik hem eigenlijk nooit gevonden... maar zijn manier van zingen kan ik wel waarderen.
Hoe erg ook dat ik het denk... Eenschquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik van hem nog wel dat ie ook wel ooit rare dingen heeft uitgehaald
Heeftie toch ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik van hem nog wel dat ie ook wel ooit rare dingen heeft uitgehaald
Oude nummers kunnen ook hier !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |