Zal het doorgeven aan m'n moederquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf doen, dan blijft de smaak veel beter bewaard en de asperges lekker sappig.
Gewoon ff fijnschillertje kopen
Waarschijnlijk niemand in 40+quote:
Dat gaat best rap jaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf doen, dan blijft de smaak veel beter bewaard en de asperges lekker sappig.
Gewoon ff fijnschillertje kopen
Lekker prakken met dunne plakken biologische ham en veel peperquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Paar gekookte eieren tussen half hard en hard in.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker prakken met dunne plakken biologische ham en veel peper
Ik ben ook zo dat ik me verder niet bezighoud met die asperge kontjesquote:
GMTAquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ook zo dat ik me verder niet bezighoud met die asperge kontjes
Niet de moeite waard vergeleken bij de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Veel geregend vandaag maar nu is het droog.
Fijne avond
Hier ook echt gewoon bijna strakblauwe lucht ondertussen, voor zolang dat duurt vanavond nogquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne avond
Jij ookquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne avond
Uiteindelijk eet ik ze stukje bij stukje...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
De kopjes daarentegenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsssk Tsssk .. uit een pakje ook nogquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Jullie vergeten de lekkerste saus![]()
[ afbeelding ]
Ik maak mijn sausjes altijd zelf, behalve deze, moet ik teruglezen voor jullie goddelijke recepten?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsssk Tsssk Tssk... uit een pakje ook nog![]()
Pullup en ik hebben net minutieus beschreven hoe de enige ware heilige saus te creëren
Rake notice woman!
Je hebt het al gelezen...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak mijn sausjes altijd zelf, behalve deze, moet ik teruglezen voor jullie goddelijke recepten?
Ik lees nergens iets over een sausje, wel over roomboter, maar die gaat bij mij over de aardappeltjes en de saus over de asperges.quote:
Het is ook zo subtiel dat het niet herkend isquote:
Dat is het sausje!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over een sausje, wel over roomboter, maar die gaat bij mij over de aardappeltjes en de saus over de asperges.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |