asperges!!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo een quiche met kip en asperges brouwen
quote:
Ik ook maar geen zin om te koken.quote:
Dat klinkt lekker, veel plezier en smaak gewenst!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo een quiche met kip en asperges brouwen
Ik ookquote:
Ik heb het al drie keer gemaakt, twee keer op de markt gehaald en een keer bij de appie. Die van de appie waren eigenlijk verrassend goedquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aperges... ik heb er al naar zitten ogen in de winkel..
Met jou kan ik pratenquote:
Thunder and lightning it's getting excitingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de Noordzee, maar trekt naar het noorden
[ afbeelding ]
goddelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenKaas is godenvoer
Niks mis met appie aspergesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer gemaakt, twee keer op de markt gehaald en een keer bij de appie. Die van de appie waren eigenlijk verrassend goed
Die groene vind ik wel net wat minderquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks mis met appie aspergesIk vind het ook heel lekker. Zowel die witte als de groene, maar die laatste heb je verder in het jaar ook wel
Dat is nou echt zoiets waarvan ik gedacht had dat je ze in de supermarkt geschild zou kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wel even een klusje om die dingen te schillen, maar van die schillen maak ik vaak weer soep
Wij halen ze bij de boer. Heb ze één keer laten schillen daar in zo'n automaat maar dat was nog geen 95% ...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wel even een klusje om die dingen te schillen, maar van die schillen maak ik vaak weer soep
De al voorgeschilde heb ik dit jaar nog niet gezien bij de appiequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nou echt zoiets waarvan ik gedacht had dat je ze in de supermarkt geschild zou kopen![]()
Nog nooit een asperge gekocht
Zelf doen, dan blijft de smaak veel beter bewaard en de asperges lekker sappig.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nou echt zoiets waarvan ik gedacht had dat je ze in de supermarkt geschild zou kopen![]()
Nog nooit een asperge gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |