Idd, jij kan nog niet over de rand vd tafel kijken.quote:
Klopt, denk dat ik misschien wel op tijd in bedje ga liggen vanavondquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van ommetjes worden je wangen nog roder![]()
En ja! benen op het bureau
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, jij kan nog niet over de rand vd tafel kijken.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, jij kan nog niet over de rand vd tafel kijken.
Ik heb nooit vroeger witlof gegeten dus ik weet het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ze" zeggen dat de witlof van tegenwoordig veel minder bitter is als vroeger.
Zeker lekker!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nooit vroeger witlof gegeten dus ik weet het eigenlijk niet.
Ik vind het in elk geval erg lekker.
Je smaak veranderd ook steeds, bitter is de laatste smaak die je ontwikkelt. Daardoor is het op latere leeftijd minder bitter als toen je nog jong was.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ze" zeggen dat de witlof van tegenwoordig veel minder bitter is als vroeger.
Ja inderdaad dat veranderde bij mij ook wel. Nog steeds trouwens! Vroeger (lees 4 jaar geleden) lustte ik geen zalm.....nu welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker lekker!
Ik vond het vroeger inderdaad fiezz! en nu wel lekker.
Maar buiten de witlof is mijn smaak ook wel wat veranderd in de loop der jaren.
Ik hoop dat je dan wel voor de wilde zalm gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat veranderde bij mij ook wel. Nog steeds trouwens! Vroeger (lees 4 jaar geleden) lustte ik geen zalm.....nu wel
Geen idee wat voor....alleen dat ik het lekker vindtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan wel voor de wilde zalm gaat.
Die kweekzalm is bagger
Eigenlijk is dat ook genoegquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee wat voor....alleen dat ik het lekker vindt
Op de Noordzee, maar trekt naar het noordenquote:
Alles naar kip?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over een paar jaar smaakt alles hetzelfde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |