quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Rare stad dat Amsterdam, kan geen verlaten auto vinden
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het sausje!
1. De ham, ei prak je met een vork
2. Dan giet je daar zeer ruim de gesmolten boter over...
Voila: Saus!GATVERDAMME, jullie zijn toch geen babies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Enige goede manierquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME, jullie zijn toch geen babies?
Dat is aan jou!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME, jullie zijn toch geen babies?
Ik eet precies hetzelfde als jullie, asperges, krieltjes, eitjes, goede ham, maar dan autistisch apart van elkaar op een bord en daar de roomboter en saus over/bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige goede manier![]()
Bijna net zo'n klassieker van de Hollandse keuken als erwtensoep
Je vergeet een glas witte wijn erbij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is aan jou!
Het geheime instrument is de vork !
Het gerecht word geserveerd met;
De eieren intact, edoch geschild.
De ham voorgesneden, maar nog gestructureerd
De boter, in een lekker warm badje klaar om te schenken of te lepelen.
Nu is het aan de individuele eter.. om zelf zijn saus samen te stellen, De verhoudingen, en...
Met de bijgeleverde vork: De prakdichtheid
Subliem, ik heb er geen andere woorden voor.
Prakdichtheidquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is aan jou!
Het geheime instrument is de vork !
Het gerecht word geserveerd met;
De eieren intact, edoch geschild.
De ham voorgesneden, maar nog gestructureerd
De boter, in een lekker warm badje klaar om te schenken of te lepelen.
Nu is het aan de individuele eter.. om zelf zijn saus samen te stellen, De verhoudingen, en...
Met de bijgeleverde vork: De prakdichtheid
Subliem, ik heb er geen andere woorden voor.
Whùùt!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik doe ook wel eens een dot mayo bij de asperges
Post dit maar eens in CUL als je durft.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik doe ook wel eens een dot mayo bij de asperges
@Soury kom d'r eens bij!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet daar dan gelijk dat pakje Knorr van je bij
Ik eet ook wel vaak Pandora gerechtenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whùùt!
Nou komt Pandora uit de doos
Neequote:
Een mayo medestanderquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
Gewoon met Serrano ham en mayo ... niet zo ingewikkeld doen
Ik zag van de week een recept waar ze geroosterd werden ... Alsof alleen nederlands asperge recept heilig is ...quote:
Die mayo medestanders? En dan met knoflook?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag van de week een recept waar ze geroosterd werden ... Alsof alleen nederlands asperge recept heilig is ...
Ik gooi ze ook weleens op de bbq hoor, de groene dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag van de week een recept waar ze geroosterd werden ... Alsof alleen nederlands asperge recept heilig is ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |