Ok, waar zullen we zitten?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Als de Telegraaf het zegt dan moet het wel goed zitten. @:nattekat
Goede manier om in 40-45 minuten van die Duitsers af te komenquote:
Altijd klagen dat er niks komt en dan zoiets afwijzen.quote:
Weet je wel hoe ver Venlo is voor mijquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Altijd klagen dat er niks komt en dan zoiets afwijzen.
Dit kan niet.
Het is Nederland. Daar is niks ver.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver Venlo is voor mij
(193,9 km) via A2 en A67quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver Venlo is voor mij
2 uur rijden is nogal wat, dan ben ik niet meer voor middernacht thuis.quote:
En hier in Roermond viel het zoals altijd weer heel erg mee. Op de een of andere manier trekt het hier altijd aan voorbij.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Sterkte aan alle mensen uit Remunj en omgeving.
Het zou toch wel eens geniaal zijn als je nog eens iemand op een terras ziet zitten die dan nog rustig zijn biertje of wijntje op zit te drinken. Maar zulke dorpsgekken zie je helaas dan weer nooitquote:
De hele avond is het ook zo lekker donker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
Het komt hier (Eindhoven) ontzettend hard uit de lucht bohhhh. Genot.
Keihard in het centrumquote:
Hier ook. Al lijkt Venlo hard getroffen. Hier 10km zuidelijker gewoon een goede partij regen, maar niks bijzonder.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En hier in Roermond viel het zoals altijd weer heel erg mee. Op de een of andere manier trekt het hier altijd aan voorbij.
Kleinigheidjes hou je altijd. Je moet er wat voor over hebben soms.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onderlopende kelders e.d. lijkt mij niet echt leuk.
Lucky you. Ik zie de hele avond al dreigende luchten, voel de wind. Het zit overal om me heen, en daar blijft het dan bij.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Ah, de verplichte enkele donder om het er nog eens extra in te wrijven
In ons vorige huis een zeer enkele keer per jaar. In ons huidige huis helaas veel vaker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kleinigheidjes hou je altijd. Je moet er wat voor over hebben soms.
Hier nog nooit ondergelopen gelukkig.
Zutphen pakt toch een deel meequote:Op donderdag 2 mei 2024 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lucky you. Ik zie de hele avond al dreigende luchten, voel de wind. Het zit overal om me heen, en daar blijft het dan bij.
Weet niet of ik hier nou blij van moet wordenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lucky you. Ik zie de hele avond al dreigende luchten, voel de wind. Het zit overal om me heen, en daar blijft het dan bij.
Ja die wel. En Nijmegen..en Apeldoorn..quote:
Ik heb mijn huidige huis gebouwd (nouja laten bouwen) op een soort terp. Daarbij is ook wel rekening gehouden met de afwatering bij hevige neerslag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:29 schreef lily het volgende:
[..]
In ons vorige huis een zeer enkele keer per jaar. In ons huidige huis helaas veel vaker.
Kelders
Nog een laatste keer koelenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of ik hier nou blij van moet worden
Het is koud, het gaat de hele avond regenen vanaf nu en dat is het ook wel.
Welke site is dit?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat moet deze CG+ geweest zijn:
[ afbeelding ]
ik wacht nog een keer op die zonnepanelen kopers a 5000 euro, dat er hagelstenen doorheen knallen en de verzekering het dus niet dekt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige huis gebouwd (nouja laten bouwen) op een soort terp. Daarbij is ook wel rekening gehouden met de afwatering bij hevige neerslag.
Ik zit veilig dus
https://www.blitzortung.org/nl/live_dynamic_maps3.php dit is een goedequote:
Een verstandig mens bouwt de kelder op zolder.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het altijd zo bijzonder hoe je in Nederland je kelder zo maakt dat ie makkelijk onder loopt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En hier in Roermond viel het zoals altijd weer heel erg mee. Op de een of andere manier trekt het hier altijd aan voorbij.
Het is wat gaan regenen, meer is het ook niet hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
In Amsterdam nog een leuk buitje ontstaan, en in Den Haag speciaal voor @:Haags. Ik zit er precies tussenin met de bak regen.
Zeeklimaat genotquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is wat gaan regenen, meer is het ook niet hoor.
Heb je wat tegen zonnepanelen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wacht nog een keer op die zonnepanelen kopers a 5000 euro, dat er hagelstenen doorheen knallen en de verzekering het dus niet dekt.
Ideaal is als er een duisternis in de (vroege) avond opdoemt die tot na zonsondergang doorgaat en als het afgelopen is dan is het nacht.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:38 schreef lily het volgende:
Ik houd echt van onweer. Dat het ineens zwart wordt, waaien, extreem regenen en die flitsen en knallen. En met warm weer nog leuker.
Ondergelopen kelder dan weer minder leuk natuurlijk. Maar toch.
nee, maar mensen luisteren niet zo goed, Nl is geen zonnepanelen land.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heb je wat tegen zonnepanelen?
Ik heb er 60
En de straten leeg van al dat gespuis.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:42 schreef TLC het volgende:
Toch altijd heerlijk : n gratis lichtshow van moedertje natuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |