De hele avond is het ook zo lekker donker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
Het komt hier (Eindhoven) ontzettend hard uit de lucht bohhhh. Genot.
Keihard in het centrumquote:
Hier ook. Al lijkt Venlo hard getroffen. Hier 10km zuidelijker gewoon een goede partij regen, maar niks bijzonder.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En hier in Roermond viel het zoals altijd weer heel erg mee. Op de een of andere manier trekt het hier altijd aan voorbij.
Kleinigheidjes hou je altijd. Je moet er wat voor over hebben soms.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onderlopende kelders e.d. lijkt mij niet echt leuk.
Lucky you. Ik zie de hele avond al dreigende luchten, voel de wind. Het zit overal om me heen, en daar blijft het dan bij.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Ah, de verplichte enkele donder om het er nog eens extra in te wrijven
In ons vorige huis een zeer enkele keer per jaar. In ons huidige huis helaas veel vaker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kleinigheidjes hou je altijd. Je moet er wat voor over hebben soms.
Hier nog nooit ondergelopen gelukkig.
Zutphen pakt toch een deel meequote:Op donderdag 2 mei 2024 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lucky you. Ik zie de hele avond al dreigende luchten, voel de wind. Het zit overal om me heen, en daar blijft het dan bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |