https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0-2 (uitslag nog niet gezien. Ik ga na deze post GELIJK kijken)quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1 mei 21:00 Borussia Dortmund - Paris Saint-Germain | RTL7/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:maxi-mus 2-1
@:Oriente 2-1
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-3
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 1-1
@:Tarado
@:klaasweetalles 0-2
@:3rr0r 1-0
@:Caland 1-1
@:DombohetOlifantje1 0-1
@:R-woud93 2-2
@:tong80 4-1
@:Bezsen 1-2
4-1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
7 mei 21:00 Paris Saint-Germain - Borussia Dortmund (0-1) | RTL7/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Scrummie
@:Mexicanobakker
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
3-1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
7 mei 21:00 Paris Saint-Germain - Borussia Dortmund (0-1) | RTL7/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:Scrummie 4-1
@:Caland
1-1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Caland 3-1
1-1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een andere supermarkt?
Erger dan Mantingh kan niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een hels dilemma. Net of je boven een ravijn hangt. Albert Mantingh of Vincent Schildkamp?
3-0quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 1-1
@:Mexicanobakker 3-1
@:3rr0r 1-1
Zou je denken. Het obsessieve gehijg van Vincent Schildkamp trek ik echter ook slecht. Zeker als ik keelpijn heb en een beetje licht hoofd.quote:
Ja of PSG kan er niet zoveel van.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, misschien zou Dortmund er toch wel iets van kunnen.
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja of PSG kan er niet zoveel van.
PSV was beterquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, misschien zou Dortmund er toch wel iets van kunnen.
Dortmund is een team, dat is PSG bepaald niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken" aldus Johan Cruijfquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die opmerking is totaal achterhaaldquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
"Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken" aldus Johan Cruijf
Dat niet. Maar het hele overdreven gedoe dat PSV uitgeschakeld zou zijn door een matig team wat er geen klote van kan, kan inmiddels wel de koelkast in.quote:
Het is een beproefd concept om bij uitschakeling een Nederlands team de grond in te trappen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het hele overdreven gedoe dat PSV uitgeschakeld zou zijn door een matig team wat er geen klote van kan, kan inmiddels wel de koelkast in.
Als je die Julian Brandt ziet lopen vandaag heeft Veermann al geen moer te zoeken bij een Dortmund.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je die Julian Brandt ziet lopen vandaag heeft Veermann al geen moer te zoeken bij een Dortmund.
Die jongen is te laat geboren. Type speler dat in Nederland met veel ruimte floreert. Tempo omhoog, kansloos mist handelingssnelheid. 15 jaar terug had hij in de top gespeeld.quote:
consolideren in een halve finale Champions League met nog 20 minuten op de klok. Ja bijzonder.quote:
Legendarische wedstrijd was datquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is niet waar het om draait
[ afbeelding ]
Ja Barcola zo, na de 0-2.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:36 schreef Zorro het volgende:
Gaat er nog iemand van PSG frustratie-rood pakken?
Dembelequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:36 schreef Zorro het volgende:
Zeker, Dembele gaat proberen Füllkrug nóg een tand eruit te meppenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:36 schreef Zorro het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Lee die er net 2 minuten in staat?
Is geen Japanner.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Lee die er net 2 minuten in staat?
Het blijft ook grappig dat PSG Tuchel ontsloeg, toch de finale van de CL haalde en verloor van Chelski, onder leiding van Tuchel. Je ziet nooit iets aan zijn droopy gezicht, maar dat vondt Tuchel best grappigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Het kostte Abramovitsj ruim een miljard om Chelsea de CL te laten winnen, die sjeik zit daar al flink overheen denk ik.
Wel een mentale ontwikkeling doorgemaakt. Er waren tijden dat hij als een kleuter liep te voetstampen wanneer hij bij een baggerpot bij Valencia gewisseld werd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:41 schreef Sabata het volgende:
Lee Kang-In. Hoe die vanuit Korea en de Spaanse middenmoot in Frankrijk is geland, is ook apart
Waarom?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Simpele loper Lowie Enrique gaat zo salto's maken in de kleedkamer.
Weer geen CL finale , sterspeler weg en hij is een type die 0 uur per dag slaapt.quote:
Ah ok. Dan nog vind ik de salto's moeilijk te plaatsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer geen CL finale , sterspeler weg en hij is een type die 0 uur per dag slaapt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Mbappé gaat lekker zijn koffers pakken straks, ooievaar.
Je weet het niet , misschien is het plafond te laag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah ok. Dan nog vind ik de salto's moeilijk te plaatsen.
Lekker die trans weer aanduwen op de boot.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Mbappé gaat lekker zijn koffers pakken straks, ooievaar.
Daar hopen ze in Frankfurt wel op, dan komt er een extra Duitse club bij in de CLquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Wotte het volgende:
Zou wat zijn als dit Dortmund de finale ook nog wint
Feyenoord uitgeschakeld in een EL poulequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
PSV loot Dortmund
Iedereen: "Dat lijkt toch wel de makkelijkst mogelijke tegenstander"
Dat lijkt me dan ook wel gewoon waarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
PSV loot Dortmund
Dit zijn quotes die niets met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Zorro het volgende:
Blind: "PSG was arrogant, dachten wij zijn toch wel beter"
Ook Blind vooraf: "Dat gaat PSG makkelijk halen"
Niet? Hij had exact dezelfde houding als de spelers van PSG en valt ze daar nu op aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit zijn quotes die niets met elkaar te maken hebben.
Het verschil is dat Danny Blind een voorspelling doet, en PSG een voetbalwedstrijd speelt. Waarvan ik ook niet de illusie heb dat Marquinhos nog even de nieuwste uitspraken van Scholletje heeft gecheckt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet? Hij had exact dezelfde houding als de spelers van PSG
Nee, dat was Real Sociedad. Nu niet stoer lopen doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
PSV loot Dortmund
Hmm. Zou de invloed van Blind dan toch minder zijn dan ik dacht?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarvan ik ook niet de illusie heb dat Marquinhos nog even de nieuwste uitspraken van Scholletje heeft gecheckt.
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook wel gewoon waar
In het psv topic hing de stemming dat psv favoriet was
Achteraf gezien. Ze hebben Dortmund 140 minuten lang simpel gespeeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat viel wel mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh wat smaken je traantjes zoetquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
PSV loot Dortmund
Traantjesquote:
Op WEMBLEYquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Een mogelijke Duitse finale, dan moet ik toch wel een beetje kotsen.
Real gaat gewoon winnen. Jammergenoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:03 schreef KingRoland het volgende:
Als bayern eerst uit bij bernabeu zou spelen dan hadden ze een kans. Ze gaan uit toch niet winnen.
Dacht je gisteren zeker ook over Dortmund.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:03 schreef KingRoland het volgende:
Als bayern eerst uit bij bernabeu zou spelen dan hadden ze een kans. Ze gaan uit toch niet winnen.
Nee omdat psg thuis kut is (zie barca)quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht je gisteren zeker ook over Dortmund.
Dit is een prachtig gedicht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Het probleem met dit real madrid is dat er teveel goede spelers in lopen
veel te veel goede voetballers
ze missen een goede schopper zoals PEPE
doet de ligt mee
owjee
dit is gespeeld
Wel gelachen om Ierland, Kroatië en Finland hoor.quote:
Dit moet over songfestivalaids gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel gelachen om Ierland, Kroatië en Finland hoor.
Hij is lid van queers for palestinequote:Op woensdag 8 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit moet over songfestivalaids gaan.
Mané ookquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sané was ooit echt een geweldige speler.
Wat mis ik die tijd.
Vreemde opmerking over iemand die naar een festiviteit kijkt waar Israel aan meedoet en waarover vandaag een persbericht is geweest dat ze daar geen moment spijt van hebben.quote:
Nee hoor hij post ook steeds dezelfde post in WKNquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemde opmerking over iemand die naar een festiviteit kijkt waar Israel aan meedoet en waarover vandaag een persbericht is geweest dat ze daar geen moment spijt van hebben.
Maar goed, eenzijdige user RamboDirk kan alleen de hele tijd dezelfde post in NWS plaatsen met daarin Wilders en een peiling van 2 maanden geleden.
Ook met Geertje, of een ander stokpaardje daar?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee hoor hij post ook steeds dezelfde post in WKN
Gast anders neem je het allemaal even heel serieus ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemde opmerking over iemand die naar een festiviteit kijkt waar Israel aan meedoet en waarover vandaag een persbericht is geweest dat ze daar geen moment spijt van hebben.
Maar goed, eenzijdige user RamboDirk kan alleen de hele tijd dezelfde post in NWS plaatsen met daarin Wilders en een peiling van 2 maanden geleden.
Ik neem het songfestival helemaal niet serieus.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gast anders neem je het allemaal even heel serieus ofzo
Daar kan Wieffer een enorme punt aan zuigen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Wat een goede speler is Laimer geworden, in zijn lopen, in zijn terugverdedigen, in zijn rol als spelverdeler...
Probeer begrijpend lezen eens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem het songfestival helemaal niet serieus.
Nee, je bent niet in vorm. Maar laten we het er op houden dat dat best gebruikelijk is.quote:
quote:
Jullie hebben elkaar weer gevonden in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
Ik drink een rodenbach grand cru bij deze wedstrijd
En het slopen van Amsterdam
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
Schrijf anders nog een betoog.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, je bent niet in vorm. Maar laten we het er op houden dat dat best gebruikelijk is.
Kerstpakketbier.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
Laat de ballen van Real niet door, wat een kutkeeper iddquote:
ik heb 2-0 voorspeldquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kroos met z'n homofiele gepluk aan zijn haar.
Zekerquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb 2-0 voorspeld
hou je dat nog ergens bij ????????
het staat al 4-2 voor real nu dus klopt op zich welquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb 2-0 voorspeld
hou je dat nog ergens bij ????????
Toppa letterlijk in zijn gat gestokenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:04 schreef DeeBee het volgende:
Tuchel nakkie gepakt in de rust of niet? @:PowerLoungen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |