Het verschil is dat Danny Blind een voorspelling doet, en PSG een voetbalwedstrijd speelt. Waarvan ik ook niet de illusie heb dat Marquinhos nog even de nieuwste uitspraken van Scholletje heeft gecheckt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet? Hij had exact dezelfde houding als de spelers van PSG
Nee, dat was Real Sociedad. Nu niet stoer lopen doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
PSV loot Dortmund
Iedereen: "Dat lijkt toch wel de makkelijkst mogelijke tegenstander"
Hmm. Zou de invloed van Blind dan toch minder zijn dan ik dacht?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarvan ik ook niet de illusie heb dat Marquinhos nog even de nieuwste uitspraken van Scholletje heeft gecheckt.
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook wel gewoon waar
In het psv topic hing de stemming dat psv favoriet was
Achteraf gezien. Ze hebben Dortmund 140 minuten lang simpel gespeeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat viel wel mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh wat smaken je traantjes zoetquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
PSV loot Dortmund
Iedereen: "Dat lijkt toch wel de makkelijkst mogelijke tegenstander"
Traantjesquote:
Op WEMBLEYquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Een mogelijke Duitse finale, dan moet ik toch wel een beetje kotsen.
Real gaat gewoon winnen. Jammergenoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:03 schreef KingRoland het volgende:
Als bayern eerst uit bij bernabeu zou spelen dan hadden ze een kans. Ze gaan uit toch niet winnen.
Dacht je gisteren zeker ook over Dortmund.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:03 schreef KingRoland het volgende:
Als bayern eerst uit bij bernabeu zou spelen dan hadden ze een kans. Ze gaan uit toch niet winnen.
Nee omdat psg thuis kut is (zie barca)quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht je gisteren zeker ook over Dortmund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |