Iedereen laten posten wat ie wil gaat beiden kanten op toch.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen lekker laten posten wat hij/zij/hen wil.![]()
Dat ‘we zouden toch niet winnen’ is ook een beetje simpel nu we ineens dalen.
Tsja, de één vindt dat simpel, de ander vindt het simpel om te doen alsof een vogel leuk is. De één praat weer graag over de bookmakers, de ander weer niet. Het is nou eenmaal een forum.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Iedereen laten posten wat ie wil gaat beiden kanten op toch.![]()
De hysterie om een vogel, die is pas simpel.
TOK TOKquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tsja, de één vindt dat simpel, de ander vindt het simpel om te doen alsof een vogel leuk is. De één praat weer graag over de bookmakers, de ander weer niet. Het is nou eenmaal een forum.
beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
Niets om je druk over te maken. De bookies bepalen de uitslag niet. En zo wel: boeien.
Joost gaat zelf uit van 12 punten 😁. En dat kunnen ook best 12 punten in totaal zijn. Helemaal oké. Wat een lol hebben we dit jaar.
neeee als returning artists keeping the glass mic in The Netherlands for MECC26!quote:
remember the chicken in 2018quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Iedereen laten posten wat ie wil gaat beiden kanten op toch.![]()
De hysterie om een vogel, die is pas simpel.
Nou ja, het gaat niet alleen over de odds. Maar het houdt sommigen meer bezig dan anderen. Ik zou hier graag de vrijheid willen hebben te panikeren over wat dan ook, wanneer ik dat wil. Inclusief gifjesquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:06 schreef blackswangreen het volgende:
Odds falling down the rooftops
Out of the sky like raindrops
Maar, zullen we die odds gewoon negeren? Ik ben daar altijd al voor, maar de hysterie wordt nu wel een beetje irritant, vind ik dan. Het gaat hier alleen maar over de odds. Hadden we niet afgesproken dat de uitslag bij Joost niet uitmaakt, als we maar lol hebben?
mwa de bookies zitten percentueel gezien heel weinig fout.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:06 schreef blackswangreen het volgende:
Odds falling down the rooftops
Out of the sky like raindrops
Maar, zullen we die odds gewoon negeren? Ik ben daar altijd al voor, maar de hysterie wordt nu wel een beetje irritant, vind ik dan. Het gaat hier alleen maar over de odds. Hadden we niet afgesproken dat de uitslag bij Joost niet uitmaakt, als we maar lol hebben?
Het is gewoon 1 grote easter egg. De hit van Kaarija is KOT KOT (omgekeerde dus Tok Tok). Allemaal vooropgezet.quote:
Ja dit hoorquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:18 schreef Em31 het volgende:
Het is toch ergens ook heel grappig dat het nooit eens normaal kan gaan. Zelfs bij Duncan saboteerde Nederland zichzelf bijna door de staging. Nu sta je een keertje voor de repetities in de top 5 en zijn wij net weer het land dat (eerst) wegzakt.
100x liever ja.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja dit hooren toch geniet ik er ook wel van. Liever dit dan het onopvallende saaie gedoe van vorig jaar. Maar ik hoop maar dat ze niet doorslaan en zeker niet de verkeerde kant op. Het houdt het allemaal wel spannend. Ergens hoop ik dat ze vrijdag nog steeds trollen en volgende week boom boom dingetjes laten zien en iedereen de mond snoeren.
Laat @Greys het maar niet horen, die vindt het 3 keer niks.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:54 schreef wolffie het volgende:
Trouwens ik hoorde vandaag het nummer van Frankrijk, die vind ik heel goed.
Mwa sorry maar de bookies zitten bijna nooit foutquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Die odds hebben me nog nooit wezenlijk kunnen interesseren en dus niet echt beïnvloed over de laatste tien jaar dat ik het esf volg. de vibe rondom een inzending van NL bleek vaak net een prima graadmeter. Dit is nog steeds lekker vrolijk enthousiast en gek, dus wordt nog steeds gewoon een feestje op dat podium.
En het voelt ook echt als een jaar zonder échte favoriet. Kan best zijn dan een compleet onverwacht land wint.
Hardop gelachen. Dank.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Laat @:greys het maar niet horen, die vindt het 3 keer niks.
Toevallig is er sinds 2018 ook veel meer geld ingepompt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:12 schreef BramVeen2002 het volgende:
De laatste keer dat de bookies fout zaten was in 2018, dat was dan wel al de 3e keer op rij
Måneskin stond toch bv ook niet als winnaar, of wel? Dacht dat die best laag stonden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:12 schreef BramVeen2002 het volgende:
De laatste keer dat de bookies fout zaten was in 2018, dat was dan wel al de 3e keer op rij
Nee, ik dacht derde of zo? Zelfs in de week van de live shows geen eerste in ieder geval.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Måneskin stond toch bv ook niet als winnaar, of wel? Dacht dat die best laag stonden.
Wel vlak voor de finale eerstequote:Op woensdag 1 mei 2024 23:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht derde of zo? Zelfs in de week van de live shows geen eerste in ieder geval.
In mijn herinnering schoot die vooral omhoog na de publicatie van de dress-rehearsal na de halve finale.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht derde of zo? Zelfs in de week van de live shows geen eerste in ieder geval.
Ik heb gewoon gekeken op EurovisionWorld en daar stonden ze aan het einde in ieder geval bovenaanquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Måneskin stond toch bv ook niet als winnaar, of wel? Dacht dat die best laag stonden.
Dat hangt dan toch ook van de odds afquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Die hebben daar echt tonnen in gestopt he toenquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen was het geld op in Malta inderdaad.
Dat was bizar inderdaad. Sindsdien hebben ze ook niets meer gepresteerd, en aan het budget van de voorronde van dit jaar te zien, kan dat ook nog wel even gaan duren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die hebben daar echt tonnen in gestopt he toen
En ook nog al die YouTube-reclames. Elk filmpje begon zowat met Destiny.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die hebben daar echt tonnen in gestopt he toen
Wie is Eline dan weer?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:24 schreef wolffie het volgende:
Shownieuws gezien, het is duidelijk er gaat wat gebeuren met die gast van vorig jaar Finland die 2e werd, die gaat meedoen in een groene kippepak, en daardoor gaan we winnen zegt eline🫣
Ah oké maar rond deze tijd, zo rond de eerste repetitie, nog niet. Dus er kan nog van alles veranderen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:16 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gekeken op EurovisionWorld en daar stonden ze aan het einde in ieder geval bovenaan
Je hebt me weer hoop gegeven dat we misschien toch kunnen winnen!quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oké maar rond deze tijd, zo rond de eerste repetitie, nog niet. Dus er kan nog van alles veranderen.
Zij zit er wel vaker, meestal praat zij over musicals.quote:
Ja die gooien een emotionele 'bommenregen' op de LED in de strijd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:12 schreef TLC het volgende:
Bij de televotes is Joost weer een plekje gezakt, Oekraïne is ons voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |