OMG die gasten zijn echt gestoord!!! Ja dit heeft het songfestival inderdaad nog nooit gezien......quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Hier wel een nieuw persoon in deze tiktok. Is dat Gover?
Elk detail is over nagedacht.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
Het zou natuurlijk wel heel erg Joost Klein zijn om zelfs van het rehearsal-proces een soort Gesamtkunstwerk te maken met een verhaal erachter. Dat de vogel verdwijnt en in de volgende repetitie een superheld hem vervangt. Het kan allemaal.
Het ESF is nu al geslaagd voor NL, wat er ook gebeurt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Elk detail is over nagedacht.
Zo blijkt maar weer.
Het is één grote uitgekiende trolltrip van creatieve mensen die zichzelf totaal niet serieus nemen maar hun inzending wel.
Dat is natuurlijk Super Gover!quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Hier wel een nieuw persoon in deze tiktok. Is dat Gover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja voor mij heeft ie al gewonnen. Echt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ESF is nu al geslaagd voor NL, wat er ook gebeurt.
Hugo the Young One.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Next up is The Netherlands. Here are Jape from Dissel and Hugo the Young One with COVID-25.
Hij is al bijna klaar!quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Next up is The Netherlands. Here are Jape from Dissel and Hugo the Young One with COVID-25.
Klinkt best goed!quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij is al bijna klaar!
https://suno.com/song/5f0caf7d-69cc-456c-8940-2d0fcdea6992
quote:Op zondag 21 april 2024 22:03 schreef Greys het volgende:
BEWAARPOST
Ik heb serieus echt een voorgevoel dat we op 9 mei massaal gaan gillen dat Gover voortaan elk jaar de Creative Dinges moet zijn omdat het tien keer zo tof wordt als alles dat we hiervoor hadden qua staging.
Die hook is best aardig iddquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:58 schreef Dave het volgende:
Rest van de avond waarschijnlijk Covid, Covid, Covid 25, trying to survive in m'n kop.
Zijn vast nog geen regels die zoiets verbieden, dus volgend jaar met een door AI gegeneerd liedje over AI naar Turijn!quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die hook is best aardig idd
AI wordt steeds beter, je hoeft alleen maar wat tekst en een stijl in te voeren en een paar keer op "generate song" te klikken tot je denkt "dit kan het doen".
Over een paar jaar een "Eurovision AI Festival".
Ik had die ander ook nog open staan, en had de verkeerde tab te pakken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:00 schreef Greys het volgende:
(Zowel Dave als ik zaten synchroon in het verkeerde topic te posten hoe dan)
Vrijdag komt alles goedquote:
En bij niemand gebeurde zowat iets door de foto’s.quote:
Ik wil Aran Bade in een Pino pakquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:43 schreef Greys het volgende:
Bij Boulevard nu dat hij vlak en vals klonk in de repetitie (dit zei NIET Aran,voor de duidelijkheid).
Aran is licht in paniek zegt ie. Dat het slecht nieuws is. Maar dat Joost wellicht een grap met ons uithaalt maar dat de uitwerking niet goed is en Team Joost nu waarschijnlijk in de hotelkamer zit van 'oh jee'. (Ik vermoed van niet hoor Aran.)
Gelukkig laten ze daarna ook een stukje van de 'net binnengekomen beelden' zien dat de kip gevlogen is.
Chaos.
Oh hij zegt "Het blijft vreemd dat de act niet af is".
Die is heus af Aran. Geen zorgen.
Als het zo is dat hij vals zong, misschien wat meer tijd steken in zangles dan memes?!quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:43 schreef Greys het volgende:
Bij Boulevard nu dat hij vlak en vals klonk in de repetitie (dit zei NIET Aran,voor de duidelijkheid).
Aran is licht in paniek zegt ie. Dat het slecht nieuws is. Maar dat Joost wellicht een grap met ons uithaalt maar dat de uitwerking niet goed is en Team Joost nu waarschijnlijk in de hotelkamer zit van 'oh jee'. (Ik vermoed van niet hoor Aran.)
Gelukkig laten ze daarna ook een stukje van de 'net binnengekomen beelden' zien dat de kip gevlogen is.
Chaos.
Dat vlak en vals op basis van het fragment of iemand die erbij was in de arena?quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:43 schreef Greys het volgende:
Ja hoe kun je dat weten? Op die TikTok klonk het wel prima tochquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:52 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dat vlak en vals op basis van het fragment of iemand die erbij was in de arena?
Zou Aran niet bij de strategie horen/meedoen dus?quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:43 schreef Greys het volgende:
Chaos.
Dat onderste is wel standaard bij Nederland, maar nu geloof ik inderdaad wel dat we ons daar geen zorgen over moeten makenquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:43 schreef Greys het volgende:
Chaos.
Iemand in een carnavalspak is een no-go voor de jury’s. Dat is een vrij simpele reactie.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
En bij niemand gebeurde zowat iets door de foto’s.![]()
Maar die stijging laatst was ook wel wat zonder reden, dus misschien ben je het dan ook snel weer kwijt.
Ja, het is ook niet gek inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand in een carnavalspak is een no-go voor de jury’s. Dat is een vrij simpele reactie.
Kroatië zit wel weer in de lift, en Zwitserland iets gezakt. Wordt nog spannend bovenin.quote:
Het was 'een bookmaker' mevrouw die dat zei, die alleen dat filmpje gezien had. Ik vond er weinig vals aan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als het zo is dat hij vals zong, misschien wat meer tijd steken in zangles dan memes?!
Ah ok.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was 'een bookmaker' mevrouw die dat zei, die alleen dat filmpje gezien had. Ik vond er weinig vals aan.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:23 schreef Greys het volgende:
Of zou Joost ons trollen zodat we dénken dat we getrolld worden (trollception) maar dat er volgende week donderdag 5 angry birds on stage staan.
Jaaquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:46 schreef Greys het volgende:
Het einde was grappig, Aran zei dat hij de kip in Malmö achterna gaat rennen.
Ik wil dit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |