Lijkt er wel opquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:39 schreef d_elise het volgende:
[..]
Zo te zien heeft de Avrotros een cursus marketing gekregen van Joost. Ze hypen de boel lekker mee
Dat zwaaitje inderdaad!! Wel fijn dat we ons geen zorgen hoeven te maken over stage presence en charisma, dat zit wel goed. En dan krijgt die trailer het bij mij ook nog eens voor elkaar om er toch weer helemaal hyped voor te zijn, zelfs met vogel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lijkt er wel op![]()
Dat zwaai handje van Joost op het eind![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:49 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Moet hier dan wel weer om lachen. Ze hebben zoveel plezier samen, dit doen ze zo goed!
We weten allemaal dat het nog niet veel zegt, sowieso worden de bookmakers veel te belangrijk gemaakt, en toch balen we en doet de pers er lekker aan mee. We hadden toch gehoopt dat we nu een extra boost zouden krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:26 schreef GeorgeM het volgende:
Toch nog even naar de odds gekeken, maar ziet er niet best uit. Bij Betfair ruim onder Oekraïne (erboven qua odds).
Pino is gonna stay, and Pino is gonna slay.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:31 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het nog niet veel zegt, sowieso worden de bookmakers veel te belangrijk gemaakt, en toch balen we en doet de pers er lekker aan mee. We hadden toch gehoopt dat we nu een extra boost zouden krijgen.
Ik vrees dat pino blijft
Het is gewoon het verstoten broertje van Duolingo. Duobingo?quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:34 schreef Dave het volgende:
Het is meneer de Uil mensen, niet Pino.
@:Cee is onto something!
[ x ]
Eurolingo!quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het is gewoon het verstoten broertje van Duolingo. Duobingo?
En nu dus weer allemaal hopen dat die extra boost dan vrijdag komt, ook al denk ik dat we pas woensdag echt weten hoe de act eruit komt te zien.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:31 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het nog niet veel zegt, sowieso worden de bookmakers veel te belangrijk gemaakt, en toch balen we en doet de pers er lekker aan mee. We hadden toch gehoopt dat we nu een extra boost zouden krijgen.
Ik vrees dat pino blijft
Ach, het maakt allemaal niet uit toch. De aanloop neemt niemand ons af. Ik vind de reacties op instagram onder dat douche filmpje dan weer wel erg negatief. Maar ja, dat is de Eurovisie fanbase blijkbaar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:40 schreef d_elise het volgende:
[..]
En nu dus weer allemaal hopen dat die extra boost dan vrijdag komt, ook al denk ik dat we pas woensdag echt weten hoe de act eruit komt te zien.
Iemand van de productie.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:47 schreef silverevlis het volgende:
In het AVROTROS filmpje op 0:18 seconden links achter Stuntkabouter een extra persoon?
Ah, dat vermoedde ik al. Thanks voor de bevestiging.quote:
Daar ging mijn thee.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Hier wel een nieuw persoon in deze tiktok. Is dat Gover?
bird missing?quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Als het zo is zou het wel weer leuk zijn gedaanquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:56 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
bird missing?
Als in, die verdwijnt zo? Dus volgende repetitie zonder bird?
SUPERG(R)OVERquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
zie al weer een groen bolletje!quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:26 schreef GeorgeM het volgende:
Toch nog even naar de odds gekeken, maar ziet er niet best uit. Bij Betfair ruim onder Oekraïne (erboven qua odds).
Who knew dat alles wat nodig was, een vermiste vogel isquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:18 schreef TheVulture het volgende:
We lijken weer de groene kant uit te gaan in bookiesland
Volgens ChatGPT:quote:
Dit versterkt m'n tijdreis-act gevoel.quote:Booster Gold is known for his yellow and blue costume, which includes a lycra suit and a blue cape. He's a DC Comics character who first appeared in 1986. His costume includes a yellow baseball cap with blue wings on the sides, adding to his distinctive appearance. Booster Gold is a time-traveling superhero in the DC Comics universe known for his flashy and attention-grabbing costume.
God ik hoop hetquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:56 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
bird missing?
Als in, die verdwijnt zo? Dus volgende repetitie zonder bird?
quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je steunt de Friese/Nederlandse inzending voor het ESF niet.
Oh, hmm, hij heeft een grote rode W op z'n cap staan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens ChatGPT:
[..]
Dit versterkt m'n tijdreis-act gevoel.
Ik weet al niet eens meer wat de inzending van vorig jaar was zonder het op te zoekenquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:20 schreef Cee het volgende:
Jongens jongens jongens het houdt niet op, vorig jaar zaten we ons kapot te vervelen en te smeken om content, ik kan het niet geloven wat een verschil.
Ze doen er alles aan om viral te gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
Het zou natuurlijk wel heel erg Joost Klein zijn om zelfs van het rehearsal-proces een soort Gesamtkunstwerk te maken met een verhaal erachter. Dat de vogel verdwijnt en in de volgende repetitie een superheld hem vervangt. Het kan allemaal.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, hmm, hij heeft een grote rode W op z'n cap staan.
Next up is The Netherlands. Here are Jape from Dissel and Hugo the Young One with COVID-25.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om viral te gaan.
Dus mss volgende keer iemand verkleed als vogelgriepvirus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |