abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 mei 2024 @ 13:20:20 #251
163650 Greys
pi_213381802
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:17 schreef laxus13 het volgende:
10% in de odds nu :{
Dat is nog steeds veel meer dan vorig jaar en hij heeft ons wat te doen gegeven tot aan de volgende repetitie moet je maar denken. Scenario's bedenken. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 mei 2024 @ 13:21:41 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_213381808
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:25 schreef Aadrianus het volgende:
Als ik de foto's van de 1e rehearsal bekijk, valt mij op dat Joost en de dansers en de twee joostmaatjes eigenlijk zowat op elke foto op dezelfde plek staat. Oké, Joost en de dansers bewegen wel op die plek, maar ze gebruiken niet heel intensief het hele podium. En dat verbaast me. Het ziet er wat plat uit. Allemaal op een rijtje voor het scherm. Ik had verwacht dat hij het hele podium zou gebruiken, alle kanten op, en veel contact met het publiek zou zoeken en maken. Wat is de reden dat hij dat niet lijkt te doen?

Wat me verder opvalt: bij veel andere rehearsal foto's zie je camera's, waardoor je een indruk krijgt van wat er uiteindelijk in beeld komt. Bij de foto's van Joost is geen enkele referentie aan de cameras te zien (bewust, vermoed ik). Maar ik kan me niet voorstellen dat het uiteindelijk zo plat wordt als wat we nu zien: artiesten op een rijtje voor een wisselende achtergrond.

De energie, de vaart, het verpletterende zal dus van het camerawerk moeten komen. Maar..... waarom zien we die camera's nergens?

Ik denk aan: maanlanding. Ik denk aan: nog nooit vertoont bij een Eurovisie inzending. Ik denk aan Appie in een vogelpak. Ik denk aan het beginbeeld van de clip. En ineens krijg ik dit visioen:

Terwijl we in de verte op het ledscherm de vogellucht van de clip zien, zien we een Point of Viewbeeld van iemand die door de hal vliegt, op weg naar het podium (beelden van gemaakt door een drone met camera, die zijn er in Malmö, heb ik gezien.) Als het POV-beeld dichterbij het podium zien komen, rolt Joost op de rug van Appie in beeld. Het POV-beeld gaat weer de lucht in, om te suggereren dat er ook nog andere vogels zijn. En dat is wat Joost geheim wil houden: afgezien van een aantal camera's die recht op het podium gericht zijn, worden alle andere beelden gemaak door twee (of nog meer) rondcirkelende dronecamera's die als vogels om Joost heen vliegen. Dat is de reden waarom ze redelijk op dezelfde plek blijven staan, want die drone's (of de bestuurders) daarvan moeten wel precies weten waar ze die dingen heen moeten sturen. want anders gebeuren er ongelukken. En dit moet natuurlijk tot uit den treuren gerepeteerd worden. Ik kan me voorstellen dat die dronebestuurders gewoon onderdeel van het productieteam zijn en toegevoegd aan het Zweedse camerateam, speciaal voor deze job. Dat is echt maanlanding precisiewerk, nooit eerder vertoond bij het ESF en reden genoeg om het nog even onder de pet te houden. Want hoe gaaf gaat zoiets worden?

Of slaat mijn hoofd nu een beetje op hol 😊
Dit zou de grootste verrassing zijn in ESF OOIT
graag op anoniem
  woensdag 1 mei 2024 @ 13:23:56 #253
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_213381819
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat is nog steeds veel meer dan vorig jaar en hij heeft ons wat te doen gegeven tot aan de volgende repetitie moet je maar denken. Scenario's bedenken. _O-
Ik heb zeker vertrouwen in Joost en Co. Komt zeker goed
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_213381836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:25 schreef Aadrianus het volgende:
Als ik de foto's van de 1e rehearsal bekijk, valt mij op dat Joost en de dansers en de twee joostmaatjes eigenlijk zowat op elke foto op dezelfde plek staat. Oké, Joost en de dansers bewegen wel op die plek, maar ze gebruiken niet heel intensief het hele podium. En dat verbaast me. Het ziet er wat plat uit. Allemaal op een rijtje voor het scherm. Ik had verwacht dat hij het hele podium zou gebruiken, alle kanten op, en veel contact met het publiek zou zoeken en maken. Wat is de reden dat hij dat niet lijkt te doen?

Wat me verder opvalt: bij veel andere rehearsal foto's zie je camera's, waardoor je een indruk krijgt van wat er uiteindelijk in beeld komt. Bij de foto's van Joost is geen enkele referentie aan de cameras te zien (bewust, vermoed ik). Maar ik kan me niet voorstellen dat het uiteindelijk zo plat wordt als wat we nu zien: artiesten op een rijtje voor een wisselende achtergrond.

De energie, de vaart, het verpletterende zal dus van het camerawerk moeten komen. Maar..... waarom zien we die camera's nergens?

Ik denk aan: maanlanding. Ik denk aan: nog nooit vertoont bij een Eurovisie inzending. Ik denk aan Appie in een vogelpak. Ik denk aan het beginbeeld van de clip. En ineens krijg ik dit visioen:

Terwijl we in de verte op het ledscherm de vogellucht van de clip zien, zien we een Point of Viewbeeld van iemand die door de hal vliegt, op weg naar het podium (beelden van gemaakt door een drone met camera, die zijn er in Malmö, heb ik gezien.) Als het POV-beeld dichterbij het podium zien komen, rolt Joost op de rug van Appie in beeld. Het POV-beeld gaat weer de lucht in, om te suggereren dat er ook nog andere vogels zijn. En dat is wat Joost geheim wil houden: afgezien van een aantal camera's die recht op het podium gericht zijn, worden alle andere beelden gemaak door twee (of nog meer) rondcirkelende dronecamera's die als vogels om Joost heen vliegen. Dat is de reden waarom ze redelijk op dezelfde plek blijven staan, want die drone's (of de bestuurders) daarvan moeten wel precies weten waar ze die dingen heen moeten sturen. want anders gebeuren er ongelukken. En dit moet natuurlijk tot uit den treuren gerepeteerd worden. Ik kan me voorstellen dat die dronebestuurders gewoon onderdeel van het productieteam zijn en toegevoegd aan het Zweedse camerateam, speciaal voor deze job. Dat is echt maanlanding precisiewerk, nooit eerder vertoond bij het ESF en reden genoeg om het nog even onder de pet te houden. Want hoe gaaf gaat zoiets worden?

Of slaat mijn hoofd nu een beetje op hol 😊
Ik bedenk me nu ook dat Appie bij EIC of op die Nordic Party zo achter Joost aan liep volgens mij dus volgens mij ben je helemaal niet zo gek bezig qua gedachten _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213381859
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:17 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Dat zou wel revolutionair zijn. Twan had al gezegd dat het Zweedse team onder de indruk was van de staging, dus er moet echt iets gebeuren (lijkt me/hoop ik) wat we nu absoluut nog niet zien. Ze hebben daar al heel wat langs zien komen door de jaren heen, dus als ze onder de indruk waren/zijn van wat Team NL/Team Joost heeft aangeleverd dan moet het wel iets bijzonders zijn.

En in ons hoofd past daar geen blauwe kip bij :D

Waarschijnlijk lacht Joost zich de krampen om onze paniek maar wij willen gerustgesteld worden! :(
Wat we nu hebben gezien is niet bijzonder. En er zou toch iets bijzonders aan moeten zijn. Als we het hebben over de maanlanding of de troef of nog nooit gezien op Eurovisie, dat is dit niet. Dus wat dat betreft mag je nog wel iets verwachten. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat 3D-gebruik van het LED-scherm, dat er iets uit het scherm lijkt te springen. Anders zou ik het ook niet weten. Drones mogen volgens mij helemaal niet.
pi_213381931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Wat we nu hebben gezien is niet bijzonder. En er zou toch iets bijzonders aan moeten zijn. Als we het hebben over de maanlanding of de troef of nog nooit gezien op Eurovisie, dat is dit niet. Dus wat dat betreft mag je nog wel iets verwachten. Het enige wat ik nu kan bedenken is dat 3D-gebruik van het LED-scherm, dat er iets uit het scherm lijkt te springen. Anders zou ik het ook niet weten. Drones mogen volgens mij helemaal niet.
Waarschijnlijk begrijp ik je verkeerd, maar dat is toch ook wat ik zei? Dat er echt iets moet gebeuren wat we nu absoluut nog niet zien.

Waarschijnlijk hadden veel gehoopt íets te zien van wat er dan baanbrekend zou zijn. Ik ook hoor, zodat daar lekker verder over gespeculeerd kon worden. Nu speculeren we over het hoe en waarom van een Eurokip.
pi_213382023
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:44 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik plaats de foto uit dit artikel hier op het forum. Want wat ziet dit er tof uit:

All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213382033
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef grazz het volgende:

[..]
Ik plaats de foto uit dit artikel hier op het forum. Want wat ziet dit er tof uit:

[ afbeelding ]
Ja hallo, zo is dat ding veel leuker dan van wat we gisteren op de foto's zagen.. :Y *O*
pi_213382092
Waarschijnlijk is de kleur blauw van de knoppen en snoeren ook precies de juiste tint. Op de voorkant van het keyboard staat ook Europapa geschreven zag ik gisteren op de foto van Stuntkabouter.

En aan de zijkant zit iets wat op een vliegtuigmotor lijkt, met een koelkast-mobiele telefoon ervoor.

Questions, questions...
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:08:26 #260
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213382141
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:11 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Joost weet heel goed wat hij doet.
It’s all in the marketing baby.

En straks, pats, boem, @:hatseflats22, feest, huilen alles bij elkaar een prachtstaging.
En intense uithalen met snot @Greys _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213382144
Raketmotoren .. Science fiction .. hier gaat gevlogen worden met aan Polen grenzende special effects
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:09:48 #262
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213382151
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2024 11:53 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Komt wel goed schatje

[ afbeelding ]
Als je telkens gifjes van mijn beloved Irama gaat posten, raak ik nog gefrustreerder, omdat hij San Remo nog nooit gewonnen heeft |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:11:35 #263
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213382162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:11 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Joost weet heel goed wat hij doet.
It’s all in the marketing baby.

En straks, pats, boem, @:hatseflats22, feest, huilen alles bij elkaar een prachtstaging.
Jij bent nu even onze ato O+
George Michael
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:19:32 #264
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213382216
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:18 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Goed moment om in te zetten
Als het kon, had ik het allang gedaan in het begin.
George Michael
pi_213382224
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef grazz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het keyboard van de Jetsons.
pi_213382231
quote:
17s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:11 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Jij bent nu even onze ato O+
O+

Die had inderdaad ook gezegd dat het wel goedkomt. :D
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:23:06 #267
436222 Japepk
Padvinder
pi_213382240
Je ziet toch ook heel duidelijk op de bewegende beelden een avatar op het scherm die precies wegvalt achter Joost? Dat poppetje rent over de draaiende wereldbol heen terwijl Joost dat mimet op het podium. Ik denk inderdaad een soort switch tussen een soort Super Mario World en het echte podium. Mogen ze de beelden van het ledscherm ook als televisie beelden uitzenden? Dus dat we een deel van het lied als animatie zien?
't Echte en 't ware!
  ESF Reporter woensdag 1 mei 2024 @ 14:24:34 #268
87554 Cee
Welluk?
pi_213382251
Joost houdt ontzettend van gamen en hij refereert ook vaak naar games en characters als het om ESF gaat. Ik denk dat hij een character in z’n eigen game is en zo verschillende levels/werelden doorloopt, -rent en -vliegt.

Met space kadets, silly graphics en angry birds.

Het eindigt met de outro. Game Over.
pi_213382303
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik heb een post voorbij zien komen in het Nieuwtjes topic, waarin de Zweedse productie liet zien dat ze cameradrones hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 mei 2024 @ 14:32:43 #270
163650 Greys
pi_213382327
Ben in elk geval blij dat iedereen er weer in gelooft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:35:38 #271
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213382358
We hebben zo wel lekkere volle topics _O-
Hebben we al een record te pakken?
George Michael
pi_213382362
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat het vrijdagmiddag is _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:36:14 #273
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213382365
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:24 schreef Cee het volgende:
Joost houdt ontzettend van gamen en hij refereert ook vaak naar games en characters als het om ESF gaat. Ik denk dat hij een character in z’n eigen game is en zo verschillende levels/werelden doorloopt, -rent en -vliegt.

Met space kadets, silly graphics en angry birds.

Het eindigt met de outro. Game Over.
Zou tof zijn!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213382380
Ik houd me vast aan de tweet van Cornald..."visuele verrassingen".....en ook al had ik liever een stijging in de odds gezien dan een daling (waar baseren ze die daling op? De kip? 🐔). Ik blijf geloven dat het goed komt.

#trusttheproces
pi_213382418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:21 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Dit zou de grootste verrassing zijn in ESF OOIT
DT zou echt vet zijn, dan winnen we, als het zo gaat wat jij schrijft hier😄
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:43:29 #276
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213382423
quote:
Nou ja

Zover ben ik nog niet. Vrijdag misschien :P
Ik ben wel van m’n verslaving odds checken af. Dat dan weer wel _O-
George Michael
pi_213382463
twitter

Moet hier dan wel weer om lachen. Ze hebben zoveel plezier samen, dit doen ze zo goed! *O*
  Trouwste user 2022 woensdag 1 mei 2024 @ 14:49:04 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_213382465
quote:
Dit is het ergste dat Nederland en omstreken ooit heeft voortgebracht.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:49:08 #280
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_213382467
quote:
Tsja wat moet je anders?
graag op anoniem
pi_213382473
Joost als winnaar van de halve finales is juist gestegen, van 57 naar 58 % Nog steeds mijlenver verwijderd van de rest van het pak :B w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Trouwste user 2022 woensdag 1 mei 2024 @ 14:49:40 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_213382474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:49 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Tsja wat moet je anders?
Vertel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213382485
Het is net als een massasprint bij het wielrennen, wachten op het allerlaatste juiste moment (in dit geval de televoting) en dan erop en erover w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:52:00 #284
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213382487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:49 schreef d_elise het volgende:
[ x ]

Moet hier dan wel weer om lachen. Ze hebben zoveel plezier samen, dit doen ze zo goed! *O*
:D
pi_213382629
quote:
[ x ]

Die tiktok filmpjes zijn al zo ongemakkelijk. Maar dit is leuk :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 mei 2024 @ 15:08:34 #286
163650 Greys
pi_213382647
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:49 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Tsja wat moet je anders?
Massa-wanhopen om een vogel, zoals gister in het Rehearsaltopic.

(Ik grinnik er nog steeds om. Sorry mensen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213382720
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:00 schreef silverevlis het volgende:
Waarschijnlijk is de kleur blauw van de knoppen en snoeren ook precies de juiste tint. Op de voorkant van het keyboard staat ook Europapa geschreven zag ik gisteren op de foto van Stuntkabouter.

En aan de zijkant zit iets wat op een vliegtuigmotor lijkt, met een koelkast-mobiele telefoon ervoor.

Questions, questions...
Stukje uit het playbook van Sabaton. die gebruiken voor de live uitvoering van the Red Baron een Hammond orgel met het uiterlijk van een Dreidecker

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_213382730
quote:
[ x ]

Oké ik heb al in geen eeuwen meer gepost maar ben echt songfestivalfan dus ik volg dit topic natuurlijk al een tijdje...

Hier is mijn theorie over de vogel:

"Is it a Bird?" rehearsal 1 pinopak
"Is it a Plane?" rehearsal 2 vliegtuigpak
"It's Superman!" Halve Finale + Finale Superman-pak

Gover Meit had in de clip ook een Superman-pak aan en die is de enige die nog ontbreekt op het podium. En ja, ik weet wel dat hij zei achter de schermen...

Er mogen bovendien 5 mensen mee op podium (totaal 6), en we hebben er nog maar 4 gezien naast Joost.
Of Kaarija zit straks in het Superman-pak, dat zou ook nog kunnen? Wie wordt persoon nummer 5?
Anders had Joost ook voor 3 'hakkers' kunnen kiezen. Dus ik gok dat er nog een persoon bij komt die we nog niet hebben gezien.

Superman is tevens de enige die de tijd terug kan draaien (door in tegengestelde richting door de tijdzones over de aardbol te vliegen).
"Ik ben alles kwijt, behalve de tijd."
Daarmee zouden Joost's ouders weer tot 'leven' kunnen worden gebracht in een spectaculair slotstuk.

Uiteraard kunnen drones de vlucht van Superman verbeelden over de wereld. Vind drones sowieso wel een tof idee en ik denk ook haalbaar.

Ik draaf waarschijnlijk een beetje door in mijn theorie, maar speculeren is altijd leuk.
Dat doet onze inzending wel goed: aanzetten tot speculatie.
pi_213382741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:29 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Ik heb een post voorbij zien komen in het Nieuwtjes topic, waarin de Zweedse productie liet zien dat ze cameradrones hebben...
Dat was toch alleen om het podium te laten zien? Kan me bijna niet voorstellen dat dat al tijdens optredens kan, met de risico's die het meebrengt (en we hebben het ook niet gezien/gehoord bij een ander land).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 mei 2024 @ 15:21:07 #290
163650 Greys
pi_213382744
Welkom terug frien! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213382745
Dit voelt ondertussen wel een beetje zoals 2015 met veel te grote ideeën. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 mei 2024 @ 15:21:36 #292
163650 Greys
pi_213382748
Een kleine rol voor Joost in deze tweet. :P

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 mei 2024 @ 15:22:30 #293
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213382754
OMG! die nieuwe TikTok met Stuntje in dat gorillapak -O-

Op naar de rode cijfers...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_213382772
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:21 schreef Greys het volgende:
Welkom terug frien! w/
Dankjewel :s)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:21 schreef Em31 het volgende:
Dit voelt ondertussen wel een beetje zoals 2015 met veel te grote ideeën. _O-
Joost Klein, denk groot! :+
pi_213382796
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:21 schreef Greys het volgende:
Een kleine rol voor Joost in deze tweet. :P

[ x ]
Zou William fan zijn van Joost? Valt totaal niet op namelijk 🤭
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 mei 2024 @ 15:28:16 #296
163650 Greys
pi_213382814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:26 schreef d_elise het volgende:

[..]
Zou William fan zijn van Joost? Valt totaal niet op namelijk 🤭
Shalaleeeee ho-neyyyy
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213382825
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:18 schreef frien het volgende:

[..]
Oké ik heb al in geen eeuwen meer gepost maar ben echt songfestivalfan dus ik volg dit topic natuurlijk al een tijdje...

Hier is mijn theorie over de vogel:

"Is it a Bird?" rehearsal 1 pinopak
"Is it a Plane?" rehearsal 2 vliegtuigpak
"It's Superman!" Halve Finale + Finale Superman-pak

Gover Meit had in de clip ook een Superman-pak aan en die is de enige die nog ontbreekt op het podium. En ja, ik weet wel dat hij zei achter de schermen...

Er mogen bovendien 5 mensen mee op podium (totaal 6), en we hebben er nog maar 4 gezien naast Joost.
Of Kaarija zit straks in het Superman-pak, dat zou ook nog kunnen? Wie wordt persoon nummer 5?
Anders had Joost ook voor 3 'hakkers' kunnen kiezen. Dus ik gok dat er nog een persoon bij komt die we nog niet hebben gezien.

Superman is tevens de enige die de tijd terug kan draaien (door in tegengestelde richting door de tijdzones over de aardbol te vliegen).
"Ik ben alles kwijt, behalve de tijd."
Daarmee zouden Joost's ouders weer tot 'leven' kunnen worden gebracht in een spectaculair slotstuk.

Uiteraard kunnen drones de vlucht van Superman verbeelden over de wereld. Vind drones sowieso wel een tof idee en ik denk ook haalbaar.

Ik draaf waarschijnlijk een beetje door in mijn theorie, maar speculeren is altijd leuk.
Dat doet onze inzending wel goed: aanzetten tot speculatie.
Wow mooie theorie. _O_
  woensdag 1 mei 2024 @ 15:32:05 #298
442280 Prisha
Moonshine!
pi_213382833
Weet niet of deze al geplaatst was? Van AVRO/TROS

Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_213382901
Die vogel blijft dan toch wel denk ik
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213382915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:32 schreef Prisha het volgende:
Weet niet of deze al geplaatst was? Van AVRO/TROS

Zo te zien heeft de Avrotros een cursus marketing gekregen van Joost. Ze hypen de boel lekker mee *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')