1 | Ell onweer met hagel 20.1 55 N 3 5 54 4100 |
Ik heb het met name over het temperatuurlijntje dat langzaam een beetje deze kant op trekt vanuit het westen, aan de kust ziet het er al fijn uitquote:
Dat was hier gisteravond ook wel mooi, niet normaal wat een geflits. Het trok echt exact tussen hier en Harderwijk (10km verderop) door, waardoor ik wél de show had door het dakraam en níet de bijbehorende ellende, alleen de mooie kanten dusquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:15 schreef DemonRage het volgende:
Het is jammer dat het niet donker is anders had ik wel een hoop geflits kunnen zien richting het zuidwesten.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:17 schreef Nattekat het volgende:
Over terreurbuien gesproken
Dat ding onder Tilburg is extreem.
Boh recht op Breda af.quote:
Die is klaar ja.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding bij Breda is dood aan het gaan. Denk dat het klaar is.
T/m woensdag waarschijnlijk wel acceptabel qua weer en temperatuur. 17-20 graden is gewoon wel prima voor begin mei. Daarna is nog te ver wegquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:09 schreef Evangelion het volgende:
Zo oneerlijk dat het na morgen weer over is
inb4 geniet van het moment
Dat kan toch niet als een verrassing komen?quote:
het is pas meiquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou was het dat. Wat gedonder in de verte, druppels die op een hand te tellen zijn en drie flitsen gezien. Boehoe, het leek recht over ons te komen.. maar niet dus... flopavond.
Hier trap ik niet weer inquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:05 schreef INViCTuS het volgende:
morgen vanaf 16/17 uur nieuwe ronde. Estofex zal wel met level 2 komen
[ x ]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staatquote:
Als mei al zo benauwd verloopt, hou ik m'n hart vast voor de komende maandenquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staat
Genieten jaquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staat
Vooruitzichten zijn toch best oke voor de gemiddelde mens. Ik zie in ieder geval geen kutweer in de kaarten staan. Ja morgen later tot overmorgen een keer. Daarna weer prima.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Het was 2 dagen ¨benauwd¨. Vanaf morgen is het de komende 2 weken opnieuw kut weer.
Nou, als ik in de weerapp kijk, zie ik voor het weekend en de dagen erna genoeg regen staanquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Die @:RamboDirk houdt zich wel verdacht stil. Maar aan de andere kant nog niet echt reden voor een vierendeling momenteel.
Ik ga poging twee tot stormchasen doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel. Ik smeer me alvast in met factor 50
Aanhoudend rond 20 graden en veelal zonnig? Ik teken er voorquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef PzKpfw het volgende:
De 14-daagse
De zomer trapt gewoon keihard de deur in.
Is slechts een dag, daarna weer herstel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan wel weer gelijk kansloos triest. Hou die temperatuur nou gewoon acceptabel aangenaam.
neerslag zal pas vrijdag in de loop van de dag het land verlaten. In de achter het koufront van het zuiden (!) uit ingestroomde luchtmassa's is het morgen met een ZW wind nog slechts 13-14 graden en daarmee een graad of 10 kouder dan vandaag.
Koufront uit het zuiden is wel echt goed onweerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan wel weer gelijk kansloos triest. Hou die temperatuur nou gewoon acceptabel aangenaam.
neerslag zal pas vrijdag in de loop van de dag het land verlaten. In de achter het koufront van het zuiden (!) uit ingestroomde luchtmassa's is het morgen met een ZW wind nog slechts 13-14 graden en daarmee een graad of 10 kouder dan vandaag.
Morgen 12-13 graden genot.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:22 schreef Oriente het volgende:
Mei wordt fantastisch.
@:Salina @:Pisces29 @:Rambodirk
Als het maar na 16.00 is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Het KNMI waarschuwt voor onweersbuien die donderdagmiddag en -avond vooral in het midden en zuiden van het land overlast kunnen veroorzaken door veel neerslag in korte tijd, hagel en windstoten.
Pffffffffffffffffffffff
Ook goed te zien dat het in Zeeland nu westenwind is. Daar is het in het uiterste westen slechts 12 graden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |