het is pas meiquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou was het dat. Wat gedonder in de verte, druppels die op een hand te tellen zijn en drie flitsen gezien. Boehoe, het leek recht over ons te komen.. maar niet dus... flopavond.
Hier trap ik niet weer inquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:05 schreef INViCTuS het volgende:
morgen vanaf 16/17 uur nieuwe ronde. Estofex zal wel met level 2 komen
[ x ]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staatquote:
Als mei al zo benauwd verloopt, hou ik m'n hart vast voor de komende maandenquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staat
Genieten jaquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staat
Vooruitzichten zijn toch best oke voor de gemiddelde mens. Ik zie in ieder geval geen kutweer in de kaarten staan. Ja morgen later tot overmorgen een keer. Daarna weer prima.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Het was 2 dagen ¨benauwd¨. Vanaf morgen is het de komende 2 weken opnieuw kut weer.
Nou, als ik in de weerapp kijk, zie ik voor het weekend en de dagen erna genoeg regen staanquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Die @:RamboDirk houdt zich wel verdacht stil. Maar aan de andere kant nog niet echt reden voor een vierendeling momenteel.
Ik ga poging twee tot stormchasen doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel. Ik smeer me alvast in met factor 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |