het is pas meiquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou was het dat. Wat gedonder in de verte, druppels die op een hand te tellen zijn en drie flitsen gezien. Boehoe, het leek recht over ons te komen.. maar niet dus... flopavond.
Hier trap ik niet weer inquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:05 schreef INViCTuS het volgende:
morgen vanaf 16/17 uur nieuwe ronde. Estofex zal wel met level 2 komen
[ x ]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staatquote:
Als mei al zo benauwd verloopt, hou ik m'n hart vast voor de komende maandenquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staat
Genieten jaquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fijn die gedachte tijdens mooi weer in mei, dat je weet dat de hele zomer nog voor de deur staat
Vooruitzichten zijn toch best oke voor de gemiddelde mens. Ik zie in ieder geval geen kutweer in de kaarten staan. Ja morgen later tot overmorgen een keer. Daarna weer prima.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Het was 2 dagen ¨benauwd¨. Vanaf morgen is het de komende 2 weken opnieuw kut weer.
Nou, als ik in de weerapp kijk, zie ik voor het weekend en de dagen erna genoeg regen staanquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Die @:RamboDirk houdt zich wel verdacht stil. Maar aan de andere kant nog niet echt reden voor een vierendeling momenteel.
Ik ga poging twee tot stormchasen doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel. Ik smeer me alvast in met factor 50
Aanhoudend rond 20 graden en veelal zonnig? Ik teken er voorquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef PzKpfw het volgende:
De 14-daagse
De zomer trapt gewoon keihard de deur in.
Is slechts een dag, daarna weer herstel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan wel weer gelijk kansloos triest. Hou die temperatuur nou gewoon acceptabel aangenaam.
neerslag zal pas vrijdag in de loop van de dag het land verlaten. In de achter het koufront van het zuiden (!) uit ingestroomde luchtmassa's is het morgen met een ZW wind nog slechts 13-14 graden en daarmee een graad of 10 kouder dan vandaag.
Koufront uit het zuiden is wel echt goed onweerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan wel weer gelijk kansloos triest. Hou die temperatuur nou gewoon acceptabel aangenaam.
neerslag zal pas vrijdag in de loop van de dag het land verlaten. In de achter het koufront van het zuiden (!) uit ingestroomde luchtmassa's is het morgen met een ZW wind nog slechts 13-14 graden en daarmee een graad of 10 kouder dan vandaag.
Morgen 12-13 graden genot.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:22 schreef Oriente het volgende:
Mei wordt fantastisch.
@:Salina @:Pisces29 @:Rambodirk
Als het maar na 16.00 is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Het KNMI waarschuwt voor onweersbuien die donderdagmiddag en -avond vooral in het midden en zuiden van het land overlast kunnen veroorzaken door veel neerslag in korte tijd, hagel en windstoten.
Pffffffffffffffffffffff
Ook goed te zien dat het in Zeeland nu westenwind is. Daar is het in het uiterste westen slechts 12 graden.quote:
Kom naar Spanje. Strakblauw, graadje of 20, zeer lage luchtvochtigheid en briesje.quote:
quote:
Mag ik nog een amendement indienen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit weer graag vanaf 1 maart t/m 31 Oktober. Dan trek ik die armoe die daar tussenin zit iets beter
Nee, niet dat, dat is veel te warmquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
The Second Amendment
[ afbeelding ]
Ben onderwegquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kom naar Spanje. Strakblauw, graadje of 20, zeer lage luchtvochtigheid en briesje.
Langebroeken weer!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kom naar Spanje. Strakblauw, graadje of 20, zeer lage luchtvochtigheid en briesje.
Langebroeken weer!
Drogere luchtquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Uiteraard...Tireer hem er maar in!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Aangenomen met een overweldigende meerderheid van stemmen!
Dus ook van Alicantequote:Op donderdag 2 mei 2024 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
De wind komt nu van alle kanten
Ik voel me belazerd @RamboDirkquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Morgen 12-13 graden genot.
RAMBODIRKED
@:bloodymerrie fix de paarden maar alvast.
Naar verluidt zit ie ondergedoken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me belazerd @:rambodirk
Gelukkig gister al wezen kitesurfen.
En vandaag nog een GODENDAG.
Ja leuk als het alles sloopt zoals bloemen en spullen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:29 schreef INViCTuS het volgende:
Terreur buien zijn altijd goed. Hopelijk wel veel onweer
Het is tot nog toe een prachtige mei maand, niks aan gelogen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar verluidt zit ie ondergedoken.
Maar we zullen hem vinden
Nog wel jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is tot nog toe een prachtige mei maand, niks aan gelogen.
Er staat geen windquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
De wind komt nu van alle kanten
Gaat ook niet om de windkracht, maar om het feit dat er nu een scherpe lijn tussen warme en koudere lucht ontstaat over het midden van het land.quote:
Geduld is een schone zaak Paul.quote:
Het lijkt er inderdaad op dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is tot nog toe een prachtige mei maand, niks aan gelogen.
Dat willen we hebben jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat ook niet om de windkracht, maar om het feit dat er nu een scherpe lijn tussen warme en koudere lucht ontstaat over het midden van het land.
[ afbeelding ]
boemkolen*quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
DASOO doet vandaag z'n naam eer aan, bloemkolen ontstaan nu boven west Duitsland
Haha wat denk je zelfquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Volgens buienradar haalt het noodweer de late avond en dus ook het westen. Nou ga ik er van uit dat het gaat gebeuren ook
@:Haags
Dat ik straks richting het oosten moet als ik mooie foto's wil kunnen makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |