Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben al bijna twee jaar gestopt met gras.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:53 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd wie er al gras heeft aangeraakt vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben al bijna twee jaar gestopt met gras.
♡♡♡♡![]()
En dat vind ik nog steeds top.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben al bijna twee jaar gestopt met gras.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat gaat wel goed.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Waarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het regent de pannetjes worden natquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wowquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Morgen nog warmer en vrijdag 10 graden minder.
♡♡♡♡![]()
Natte pammetjes...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even slikken en weer doorgaan...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijk vakantie weerquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Morgen nog warmer en vrijdag 10 graden minder.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vergeten jullie niet om even te gaan wandelen en om even staand te gaan werken?Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeten jullie niet om even te gaan wandelen en om even staand te gaan werken?
♡♡♡♡![]()
Bedankt voor deze tip uit de HSE toolbox!quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeten jullie niet om even te gaan wandelen en om even staand te gaan werken?![]()
Hse?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip uit de HSE toolbox!♡♡♡♡![]()
Ik zit liever..quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeten jullie niet om even te gaan wandelen en om even staand te gaan werken?![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:08 schreef Shii het volgende:
Oké spreken we af dat iedereen nu even naar buiten gaat na deze post.![]()
Ik ben al buiten geweest.
Ik sta nu te werkenTrotste mama van Ambar
Okequote:Op woensdag 1 mei 2024 13:08 schreef Shii het volgende:
![]()
Inclusief jij?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:08 schreef Shii het volgende:
![]()
Ik ga zo bier halen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeten jullie niet om even te gaan wandelen en om even staand te gaan werken?
Oh ja niet hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker ite.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Justin Thee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ronde 69quote:
Proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak 20.000 stappen @werkquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik heb rustig aan gedaan vandaag, zijn er maar 17000Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
WandelenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerder slenteren
Wel arm workout met iedere paar honderd meter paraplu open en paraplu dichtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is in overdekte rijen waar je een half uur staatquote:
Nu lekker in badHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
pfoe geduld hebben dus daarquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is in overdekte rijen waar je een half uur staat
Nu lekker in bad![]()
Geniet lekker van het bad
Smile, it's free therapy.![]()
Het was absurd rustig nog voor Japan in Golden weekquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe geduld hebben dus daar![]()
Geniet lekker van het badHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
![]()
MiddaaagghhOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Helleuquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zometeen maar weer eens naar een tuincentrum. We hebben blijkbaar te weinig planten en buitenmeubels…I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Waterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:47 schreef Fogel het volgende:
Zometeen maar weer eens naar een tuincentrum. We hebben blijkbaar te weinig planten en buitenmeubels…
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Proost!quote:I'm surrounded by morons!
Nooit genoeg planten, zo oud worden ze meestal toch nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Koffietijd
Ja maar zonder theïnequote:
Ben blij als ik weer thuis ben want drinken hier in Japan is echt ruzie met mezelfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hebben ze daar helemaal niks wat je lekker vindt?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar zonder theïne
Ben blij als ik weer thuis ben want drinken hier in Japan is echt ruzie met mezelf![]()
![]()
![]()
Wat us er met Japanse thee dan?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar zonder theïne
Ben blij als ik weer thuis ben want drinken hier in Japan is echt ruzie met mezelf♡♡♡♡![]()
Is Britse beter?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar zonder theïne
Ben blij als ik weer thuis ben want drinken hier in Japan is echt ruzie met mezelfI'm surrounded by morons!
Ontbijten in de veranda
Naar vogeltjes luisteren
Aangenaam weer
Volgens mij is het nu met 21 graden koeler dan in NederlandVanmiddag wel weer de standaard eind-lente temperatuur van 30
![]()
![]()
Die is goed te drinkenquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:08 schreef devzero het volgende:
Ontbijten in de veranda
Naar vogeltjes luisteren
Aangenaam weer
Volgens mij is het nu met 21 graden koeler dan in NederlandVanmiddag wel weer de standaard eind-lente temperatuur van 30
Genieten
♡♡♡♡![]()
Mooiste intro ever.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens staat me een hele oude eurodance hitje bij![]()
Zekerquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar helaas wel zo naar werk. Moet ook gebeuren
Je moet ook n leven hebben
Werk ze!♡♡♡♡![]()
Is het geen labour day?quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar helaas wel zo naar werk. Moet ook gebeuren
Trotste mama van Ambar
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:17 schreef aloa het volgende:
Dag van de arbeid.
Iedereen werkt wat harder vandaag.♡♡♡♡![]()
Gezelligquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey schoonheidik kom weer eens buurten hier
![]()
![]()
Waarom doen mensen altijd zo raar over blote voeten?Trotste mama van Ambar
Geen idee ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom doen mensen altijd zo raar over blote voeten?![]()
Niks raars aan, net als blote billenquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom doen mensen altijd zo raar over blote voeten?![]()
Ik sta met blote voeten, staand te werken op kantoor. Aangezien ik het fijn vind.
Gelijk commentaar van een boomer die langs kwam dat het vies was. Als in het tapijt kon wel vies zijn. Uhm ik was niet van plan mijn voeten af te likken ofzo?
En alles wat ik met mijn handen aanraak is waarschijnlijk viezer
Trotste mama van Ambar
Jezus wat een bekrompen ventquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sta met blote voeten, staand te werken op kantoor. Aangezien ik het fijn vind.
Gelijk commentaar van een boomer die langs kwam dat het vies was. Als in het tapijt kon wel vies zijn. Uhm ik was niet van plan mijn voeten af te likken ofzo?
En alles wat ik met mijn handen aanraak is waarschijnlijk viezer![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-05-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 174 / +0 / +174 / 77 / 96
2. Lovely / 52 / +0 / +52 / 121 / 135
3. devzero / 40 / +0 / +40 / 16 / 29
4. Bally-b / 25 / +0 / +25 / 27 / 34
5. Shii / 21 / +0 / +21 / 34 / 41
6. Rob / 18 / +0 / +18 / 7 / 12
7. aloa / 17 / +0 / +17 / 163 / 172
8. JustinK / 16 / +0 / +16 / 108 / 120
9. Fogel / 11 / +0 / +11 / 14 / 22
10. drakin / 10 / +0 / +10 / 47 / 50
11. KillemWieft / 10 / +0 / +10 / 9 / 15
12. Dr.Mikey / 7 / +0 / +7 / 14 / 23
13. AardappelSchotel / 5 / +0 / +5 / 89 / 98
14. HappyCharly / 5 / +0 / +5 / 54 / 54
15. Sally / 4 / +0 / +4 / 7 / 12
16. M_0_0_N / 4 / +0 / +4 / 50 / 51
17. Mickytjuh / 3 / +0 / +3 / 11 / 12
18. FreshFruit / 3 / +0 / +3 / 76 / 83
19. MizzezAmy / 3 / +0 / +3 / 11 / 13
20. Kissingbird / 3 / +0 / +3 / 79 / 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als ik mijn kantoor verlaat dan trek ik de schoenen weer aan, maar ik vind het zo raarTrotste mama van Ambar
Zeker ook iemand die de schoenen pas uit doet als ze naar bed gaat
Trotste mama van Ambar
Halverwege!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Naar?quote:I'm surrounded by morons!
Berlin, Berlin, wir fahren nach Berlinquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Soms is er Spritequote:Op woensdag 1 mei 2024 13:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hebben ze daar helemaal niks wat je lekker vindt?
Maar geen Fanta Orange
Sinaasappelsap is meer ranja variant
Appelsap is voor kinderen of met thee
Er is thee, lust ik niet
Er is koffie, lust ik niet
Er is cola, lust ik niet
Zit nu vooral aan water en aquariusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Whiskyquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms is er Sprite
Maar geen Fanta Orange
Er is thee, lust ik niet
Er is cola, lust ik niet
Zit nu vooral aan water en aquarius![]()
Varen op de autobaanquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Berlin, Berlin, wir fahren nach Berlin![]()
Voetbal wederom?I'm surrounded by morons!
Asahi is een goed alternatief voor water.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms is er Sprite
Maar geen Fanta Orange
Er is thee, lust ik niet
Er is cola, lust ik niet
Zit nu vooral aan water en aquariusI'm surrounded by morons!
Heb best veel darm problemen dus ik blijf en beetje weg van de alcohol, biertje net was pas de tweede van het verblijfquote:
En sterke drank is nooit mijn ding geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
True lovequote:Op woensdag 1 mei 2024 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay, ik zag het wel hoor maar ik vertrouw JK wel ❤️![]()
![]()
En door veel op blote voeten te lopen Gerda, heb ik een goede balans, sterke voet spieren en minder kans op blessures.
Trotste mama van Ambar
Kevin achterbanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zouden ze die verkopen op het vliegveld?![]()
Lastig als je zo weinig lustquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms is er Sprite
Maar geen Fanta Orange
Er is thee, lust ik niet
Er is cola, lust ik niet
Zit nu vooral aan water en aquarius
Melkdrankjes?♡♡♡♡![]()
Zeg dat tegen Gerda ipv hierquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En door veel op blote voeten te lopen Gerda, heb ik een goede balans, sterke voet spieren en minder kans op blessures.
MizzezEimy!quote:I'm surrounded by morons!
Mag ik niet, heb platvoetenquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En door veel op blote voeten te lopen Gerda, heb ik een goede balans, sterke voet spieren en minder kans op blessures.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ik niet en dat wil ik graag zo houdenquote:
Trotste mama van Ambar
Stereotypequote:Op woensdag 1 mei 2024 14:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heet ze daadwerkelijk Gerda, of is het een stereotype?Trotste mama van Ambar
Met een sapje uit de blender.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dicht?I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: