In het Limburgs hoor je het verschil niet.quote:
Even serieus. Jos Verstappen heeft tegen tig van journalisten gezegd dat Horner moet opkrassen.quote:
Lijkt mij voor iedereen beter dat Jos sowieso wegblijft.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Even serieus. Jos Verstappen heeft tegen tig van journalisten gezegd dat Horner moet opkrassen.
Besef je dan verziekt de sfeer dan moet zijn. Of Jos moet wegblijven bij elke Grand Prix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:40 schreef Perox het volgende:
Dit nieuws over het vertrek van Newey is eigenlijk wel goed nieuws!
Daarom zou ik Verstappen graag bij een ander team zien, zelfs zonder Newey zullen de Britten blijven zeggen dat RB een geoliede machine is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Bewijs? Hier op het F1-forum?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En daar heb je iets van bewijs voor neem ik aan?
Wanneer gaan we dat zien dan? Voorlopig zien we een team wat optimaal presteert en waarvan de nummer een zegt dat het team er uitstekend voor staat.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bewijs? Hier op het F1-forum?
Zoals ik al zei, we gaan het zien.
In de toekomst. Duh!quote:
Wel met je eens dat Horner de onrust heeft veroorzaakt (samen met die Thai), gelukkig is Max niet gek en zie ik hem niet voor 26 vertrekken, in de loop van volgend jaar zullen we meer weten over de motor en als dat echt niks is dan heb je wel kans dat hij vertrekt na volgend seizoen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:32 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)itief-uitpakken.html
Max ontkent dat Red Bull in problemen komt en zegt ook dat hij geen bod heeft gehad van Mercedes en dat geld 'm minder boeit dan overwinningen.
HIj zegt oko dat ie bij Red Bull nog prima op z'n plaats zit.
quote:Verstappen: "Ik heb inmiddels geleerd niet altijd alles meer te zeggen in de media, want daar heeft niemand wat aan. Ik ook niet en het team ook niet. Je hoeft niet altijd alles te zeggen wat er in je omgaat."
Het is echt bizar inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit de persco terug te kijken, en mijn god, wat is die Stroll toch een ongelooflijke flapdrol.
Naast dat hij er totaal ongenteresseerd bij zit, komt er ook niets, maar dan niets nuttigs uit zijn mond. Echt ongekend.
Lekker zo, typisch Maxquote:
hebben ze toch niet het geld of faciliteiten voor?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef Rnie het volgende:
Williams in gesprek om Newey te contracteren
https://racingnews365.nl/(...)ewey-te-contracteren
Hoog geruchtengehalte natuurlijk, maar dit zou wel echt legendarisch zijn.![]()
Het lijkt mij dat geld geen rol meer speelt voor Newey. Wat betreft de faciliteiten kan het juist een uitdaging zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben ze toch niet het geld of faciliteiten voor?
En die Britse media kunnen hier totaal niet tegen, dat weet ik welquote:
Britse media be like:quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die Britse media kunnen hier totaal niet tegen, dat weet ik wel
Oh ok, ja volledig uit je nek lullen is hier niet zo gek.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bewijs? Hier op het F1-forum?
Zoals ik al zei, we gaan het zien.
Die quote ging over Jos.quote:
Zou echt mooi zijn dat hij een teams als Williams nog een boost kan gevenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef Rnie het volgende:
Williams in gesprek om Newey te contracteren
https://racingnews365.nl/(...)ewey-te-contracteren
Hoog geruchtengehalte natuurlijk, maar dit zou wel echt legendarisch zijn.![]()
Max weet hoe hij moet trollenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die Britse media kunnen hier totaal niet tegen, dat weet ik wel
Tussen de regels door lees ik:quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die quote ging over Jos.
Max werd gevraagd wat hij van de situatie vind en dat z'n vader zich uitgelaten had in de media.
quote:I have signed a deal with Mercedes starting in 2026 but the contract states it will not be announced before november 2025.
Ik heb dat gevoel ook. Hij benadrukt wel heel sterk dat hij moe is en toe is aan rust.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:54 schreef beantherio het volgende:
Het klinkt meer en meer alsof Newey gewoon lekker met pensioen gaat:
https://www.planetf1.com/(...)to-leave-red-bull-f1
https://www.formula1.com/(...)p3nGJtH0Z7PtlvFQA0Uy
En gelijk heeft ie. Als je ziet wat voor een carrire deze man gehad heeft dan is dat meer dan verdiend.
De FIA, want dan krijgen ze meer geld. Ze worden namelijk per punt betaald door de teams voor deelname en de coureurs voor hun superlicentie.quote:
Nou, nee, dat is zelfs precies wat ik zelf al voorsteldequote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat zelfs voor @:heywoodu te ver, dat weet ik zeker
Het devalueert punten, dat is het grote probleem.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee, dat is zelfs precies wat ik zelf al voorstelde
Prima idee, en uiteindelijk gaan de mensen die nu niet verder komen dan 'ja maar dan krijg je makkelijk punten!' (wat het hele punt niet is) er ook aan wennen
Helemaal niet. Het is juist eerlijker.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het devalueert punten, dat is het grote probleem.
Het zorgt er onder meer voor dat je als top-6-klant met een slechte race ook nog een reden hebt om voor P13 te vechten ipv de boel maar een beetje uit te rijden, als liefhebber van mooie sport ben ik daar groot voorstander vanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het devalueert punten, dat is het grote probleem.
Maar vind je dan ook dat de verschillen in punten bovenin kleiner moeten worden? (zie mijn post hierboven)quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zorgt er onder meer voor dat je als top-6-klant met een slechte race ook nog een reden hebt om voor P13 te vechten ipv de boel maar een beetje uit te rijden, als liefhebber van mooie sport ben ik daar groot voorstander van
Ik zou de absolute aantallen wel wat groter maken om die ruimte te creeren inderdaad. Het verschil tussen P1 en P13 hoeft niet per se anders te worden, het gaat er meer om dat alle posities het waard moeten zijn om voor te vechten, zowel voor de mindere teams/coureurs als voor titelkandidaten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar vind je dan ook dat de verschillen in punten bovenin kleiner moeten worden? (zie mijn post hierboven)
Of moet je ineens, weet ik veel, 35 punten aan de winnaar gaan geven ofzo?
Daar zat nog een idee achter. Dit voorstel is gewoon inflatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:11 schreef heywoodu het volgende:
En ach, we vonden het ooit allemaal raar dat de winnaar 25 punten kreeg ipv 'gewoon 10', zijn we ook aan gewend
'Daar zijn we nu aan gewend, dus dat was met de kennis van nu prima'.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zat nog een idee achter. Dit voorstel is gewoon inflatie.
Nee, destijds was de reactie vooral 'dat kan best leuk zijn'.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Daar zijn we nu aan gewend, dus dat was met de kennis van nu prima'.
Mooi, men kan verandering aan dus. Nu op naar een situatie waarbij het ook de moeite waard is om voor de 17e plek te vechten - en dus voor ons, de fans, interessante situaties te doen ontstaan - als je door allerhande problemen achterin terecht bent gekomenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, destijds was de reactie vooral 'dat kan best leuk zijn'.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi, men kan verandering aan dus. Nu op naar een situatie waarbij het ook de moeite waard is om voor de 17e plek te vechten - en dus voor ons, de fans, interessante situaties te doen ontstaan - als je door allerhande problemen achterin terecht bent gekomen
Is dat zo? Je gaat geen 20 seconden goed maken omdat er meer punten voor P3 zijn en ik kan mij ook niet voorstellen dat er ook maar een team is wat ineens wel in staat is om een P2 te halen die het voorheen niet kon halen omdat er meer punten te halen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:45 schreef Jane het volgende:
Of ze achteraan punten krijgen maakt mij in principe weinig uit, maar ik betwijfel of het echt tot meer gevechten leidt. Ik vind eventuele wijzigingen in de top 6 veel interessanter. 1 of 2 punten meer of minder tussen P1, P2 en P3 kan in een spannend seizoen veel uitmaken.
Daar heb ik het ook helemaal niet over. Ik heb het er over dat het in een spannend seizoen waarin er daadwerkelijk om het WDC gestreden wordt (denk: 2021, 2016) een punt (of 2, 3) meer of minder veel kan uitmaken. En dan gaat het niet zozeer om de punten voor de winnaar, maar juist om de punten voor P2 t/m 6. Hoeveel verlies loop je op als je een keer een matige race hebt en slechts 6de wordt (ipv 1e of 2e)?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat zo? Je gaat geen 20 seconden goed maken omdat er meer punten voor P3 zijn en ik kan mij ook niet voorstellen dat er ook maar een team is wat ineens wel in staat is om een P2 te halen die het voorheen niet kon halen omdat er meer punten te halen zijn.
Imho anderson juist. Door meer plaatsen punten te geven zal de situatie onderin veranderen meer veranderen. Aan de top niet zoveel, al kan het wel gebeuren dat een slechte positie (dus buiten de top 10) met punten de doorslag kan geven in een titelstrijd, terwijl dat zonder punten niet het geval was.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook helemaal niet over. Ik heb het er over dat het in een spannend seizoen waarin er daadwerkelijk om het WDC gestreden wordt (denk: 2021, 2016) een punt (of 2, 3) meer of minder veel kan uitmaken. En dan gaat het niet zozeer om de punten voor de winnaar, maar juist om de punten voor P2 t/m 6. Hoeveel verlies loop je op als je een keer een matige race hebt en slechts 6de wordt (ipv 1e of 2e)?
Let wel, ik spreek geen voorkeur uit v.w.b. grote of kleine puntenverschillen. Ik zeg alleen dat een verandering van het puntenstelsel mogelijk meer gevolgen heeft voor de top van het klassement dan voor de onderste regionen, waar nu alleen maar over gepraat wordt.
Maar dan ga je er dus vanuit dat de verschillen in punten in de top 10 hetzelfde blijven. Dus verschil tussen P1 en P2, 7 punten. Verschil tussen P2 en P3, 3 punten. P3 en P4, ook 3 punten en de rest van de top 10 steeds 2 punten. Daarna steeds een verschil van 1 (neem ik aan).quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Imho anderson juist. Door meer plaatsen punten te geven zal de situatie onderin veranderen meer veranderen. Aan de top niet zoveel, al kan het wel gebeuren dat een slechte positie (dus buiten de top 10) met punten de doorslag kan geven in een titelstrijd, terwijl dat zonder punten niet het geval was.
Daar ga ik wel vanuit, ja. Dat die verhoudingen ongeveer hetzelfde blijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dan ga je er dus vanuit dat de verschillen in punten in de top 10 hetzelfde blijven. Dus verschil tussen P1 en P2, 7 punten. Verschil tussen P2 en P3, 3 punten. P3 en P4, ook 3 punten en de rest van de top 10 steeds 2 punten. Daarna steeds een verschil van 1 (neem ik aan).
Mijn vraag ergens hierboven was of iemand gelezen had wat ze daarmee van plan waren. Want als P1 dan nog steeds 25 punten krijgt, moet je de verschillen kleiner maken en dan heeft dat m.i. wel degelijk een mogelijk groter effect op de topklasseringen. Als je de verschillen hetzelfde wil houden, dan ga je naar iets van 36 of 37 punten voor de winnaar, zo ff snel uitgerekend.
Dus nogmaals, we lezen steeds over de onderste regionen, maar weet iemand wat ze daarboven dan van plan zijn?
Maar niks over Helmut..,quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
De CEO van Red Bull Gmbh heeft zich tegen de pers uitgelaten over de situatie bij Red Bull Racing:
https://www.the-race.com/(...)ey-verstappen-marko/
In het kort:
- Horner heeft het volledige vertrouwen van Red Bull, blijft CEO van RBR
- Max gaat nergens heen, heeft nooit een signaal afgegeven ontevreden te zijn.
- Toto Wolff kan zich beter druk maken om zijn eigen team
- Newey is een verlies maar het moederbedrijf heeft alle vertrouwen in het technische team van RBR.
Word wel degelijk vermeld in het artikel, die situatie is al eerder (Jeddah dus alweer 2 maanden geleden) uitgepraat schijnt het:quote:
quote:But Mintzlaff and Marko held talks over the Jeddah weekend and the outcome was Marko committed to remaining at Red Bull, at least for now.
Mintzlaff has not commented on whether he thinks Marko will stay longer-term – but ruled out him leaving for Mercedes himself (to go there with Verstappen perhaps), and has at least publicly supported Marko, which can’t hurt in the bid to reassure Verstappen.
Nou, ik heb juist de afgelopen weken geleerd dat de meeste rookaroma niet zoveel met worst te maken heeft.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar rook is, is worst.![]()
https://racingnews365.nl/(...)figuur-na-newey-exit
Met het vertrek van Newey komt er ook een plek vrij in de hierarchie van Red Bull. En een berg salaris.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, ik heb juist de afgelopen weken geleerd dat de meeste rookaroma niet zoveel met worst te maken heeft.
En dat Wheatley een stap wil maken naar een hogere functie is al vrij lang publiek geheim. Dit is gewoon gestook van de media.
Dat staat er niet. Alleen dat hij in Imola niet rijdt.quote:Op maandag 6 mei 2024 02:12 schreef SiGNe het volgende:
https://racer.com/2024/05(...)ation-for-antonelli/
Ook apart, Williams wil dat de FIA de regels aanpast zodat Antonelli voor z'n 18e in de F1 mag rijden maar vervolgens zeggen ze dat Antonelli in Monza (als hij inmiddels 18 is) niet zal rijden en dat Sargeant zich geen zorgen hoeft te maken.
Moeiteloos is wat veel gezegd, want Leclerc zat toch vrij lang dicht achter hem. Daarna was het voor iedereen managen en de race uitrijden. Ik denk dat als Leclerc had aangezet, hij Max had kunnen inhalen. Maar dan had Max hem weer teruggepakt.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Verstappen zelfs op een 'lastige' dag nog moeiteloos tweede wordt zegt ook wel weer heel wat.
Als Leclerc aan kon zetten en Max had kunnen inhalen dan had hij dat zeker niet nagelaten.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeiteloos is wat veel gezegd, want Leclerc zat toch vrij lang dicht achter hem. Daarna was het voor iedereen managen en de race uitrijden. Ik denk dat als Leclerc had aangezet, hij Max had kunnen inhalen. Maar dan had Max hem weer teruggepakt.
Dat zou je denken, maar ik vind het wel tekenend voor Leclerc dat we niet eens iets hebben gezien dat een poging daartoe leek. Heeft Verstappen eens een zwakke race, rijd je in principe vlak achter hem, ultieme kans, probeer je het niet eens. Althans, zo kwam het op me over en dat heb ik vaker met Charles. Net iets te tevreden met P3 c.q. het feit dat hij voor zijn teammaat finishte.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:48 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Als Leclerc aan kon zetten en Max had kunnen inhalen dan had hij dat zeker niet nagelaten.
Dat we geen poging hebben gezien betekent niet dat hij het niet geprobeerd heeft. De Ferrari liep gewoon niet harder.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik vind het wel tekenend voor Leclerc dat we niet eens iets hebben gezien dat een poging daartoe leek. Heeft Verstappen eens een zwakke race, rijd je in principe vlak achter hem, ultieme kans, probeer je het niet eens. Althans, zo kwam het op me over en dat heb ik vaker met Charles. Net iets te tevreden met P3 c.q. het feit dat hij voor zijn teammaat finishte.
Zou kunnen hoor. Ik geef toe dat er bij mij de afgelopen jaren gewoon een bepaald beeld is ontstaan over Leclerc. Iemand die het een beetje opgeeft als alles niet 'perfect' is en zichzelf dan erg unlucky vindt. Zoiets. Behalve dan als het toevallig Sainz is die voor hem rijdt, zoals in Monza vorig seizoen. Defaitistisch, met een mooi woord.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:27 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dat we geen poging hebben gezien betekent niet dat hij het niet geprobeerd heeft. De Ferrari liep gewoon niet harder.
Hij kwam me verder ook niet tevreden over.
Eens, de Charles Leclerc van 2 jaar terug zou voor Max geindigd zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik vind het wel tekenend voor Leclerc dat we niet eens iets hebben gezien dat een poging daartoe leek. Heeft Verstappen eens een zwakke race, rijd je in principe vlak achter hem, ultieme kans, probeer je het niet eens. Althans, zo kwam het op me over en dat heb ik vaker met Charles. Net iets te tevreden met P3 c.q. het feit dat hij voor zijn teammaat finishte.
Die zijn er nog steeds. Pure onzin.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:46 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
De beste oplossing tegen tracklimits.
Over de witte lijn = track limit, zelfs als er grind ligt kan je nog straf krijgen.quote:
Ja, maar je haalt er geen voordeel meer uit. Je zet geen snellere tijd door het grind, dus als een tijd na de tijd word afgepakt heeft dat meestal toch geen gevolgen. De tijd was toch al langzamer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de witte lijn = track limit, zelfs als er grind ligt kan je nog straf krijgen.
Dat denk ik ook niet. Ergo, minder gezeik over tracklimits.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je wijd gaat en een hap grind meeneemt is er dan nog een haai die ernaar kraait dat je tracklimit hebt gepakt?
Boeie. Zie China, daar werden tijden ook afgepakt voor uitstapjes die tijd kostten. Ze zijn doorgeslagen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:03 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ja, maar je haalt er geen voordeel meer uit. Je zet geen snellere tijd door het grind, dus als een tijd na de tijd word afgepakt heeft dat meestal toch geen gevolgen. De tijd was toch al langzamer.
Daarnaast blijf je minder snel aan de buitenkant met inhalen om vervolgens "he pushed me off!" te roepen.
Heerlijk, grindbakken.
Op Spa zag je het ook al sinds 1-2 jaar dacht ik. Veel meer grind ipv runoff. Toch een opmerkelijke trend. Op Qatar en Oostenrijk was het vorig jaar het ergst volgens mij, die mogen ook wel overstag. Hopelijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:06 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ergo, minder gezeik over tracklimits.
Boeie? Ik zie alleen maar voordelen, wat zit je nu moeilijk te doen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeie. Zie China, daar werden tijden ook afgepakt voor uitstapjes die tijd kostten. Ze zijn doorgeslagen.
Terecht. Over de lijn is over de lijn. Voordeel van grindbakken is dat coureurs minder geneigd zijn over de lijn te gaan. En er dus minder track limits zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeie. Zie China, daar werden tijden ook afgepakt voor uitstapjes die tijd kostten. Ze zijn doorgeslagen.
Omdat de realiteit niet overeen komt met wat jij zegt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:10 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Boeie? Ik zie alleen maar voordelen, wat zit je nu moeilijk te doen?
Nee, die onzinquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Terecht. Over de lijn is over de lijn. Voordeel van grindbakken is dat coureurs minder geneigd zijn over de lijn te gaan. En er dus minder track limits zijn.
vreemde beesten, kraaiende haaien...quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je wijd gaat en een hap grind meeneemt is er dan nog een haai die ernaar kraait dat je tracklimit hebt gepakt?
Het is niet goed of het deugd niet in de wereld van Nattekat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de realiteit niet overeen komt met wat jij zegt.
😅😂quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
vreemde beesten, kraaiende haaien...
Volgens mij heb je niet in de gaten dat ik juist zeg dat de FIA die kunstmatige track limits niet laat varen alleen maar omdat er nu grind ligt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:27 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugd niet in de wereld van Nattekat.
Maar dat grind werkt wel, of denk je in je voorbeeld China dat Sainz het weer zo probeert?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet in de gaten dat ik juist zeg dat de FIA die kunstmatige track limits niet laat varen alleen maar omdat er nu grind ligt.
Het punt is dat dat achterlijke gezeik met afgenomen tijden en weet ik veel wat niet weggenomen wordt, omdat de FIA totaal doorgeslagen is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:10 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Maar dat grind werkt wel, of denk je in je voorbeeld China dat Sainz het weer zo probeert?
Dat maak je dan niet helemaal duidelijk. Want met asfalt blijf je dat probleem houden. Wat moeten ze dan doen? Asfalt laten en geen tijden afpakken bij track limits?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het punt is dat dat achterlijke gezeik met afgenomen tijden en weet ik veel wat niet weggenomen wordt, omdat de FIA totaal doorgeslagen is.
Het moet gewoon weer zoals vanouds worden: "hier is de baan en succes ermee". Kap met tegen mij in gaan, we staan er hetzelfde in op het punt dat jij maakt.
We zijn het eensquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dat maak je dan niet helemaal duidelijk. Want met asfalt blijf je dat probleem houden. Wat moeten ze dan doen? Asfalt laten en geen tijden afpakken bij track limits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |