In het Limburgs hoor je het verschil niet.quote:
Even serieus. Jos Verstappen heeft tegen tig van journalisten gezegd dat Horner moet opkrassen.quote:
Lijkt mij voor iedereen beter dat Jos sowieso wegblijft.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Even serieus. Jos Verstappen heeft tegen tig van journalisten gezegd dat Horner moet opkrassen.
Besef je dan verziekt de sfeer dan moet zijn. Of Jos moet wegblijven bij elke Grand Prix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:40 schreef Perox het volgende:
Dit nieuws over het vertrek van Newey is eigenlijk wel goed nieuws!
Daarom zou ik Verstappen graag bij een ander team zien, zelfs zonder Newey zullen de Britten blijven zeggen dat RB een geoliede machine is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Bewijs? Hier op het F1-forum?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En daar heb je iets van bewijs voor neem ik aan?
Wanneer gaan we dat zien dan? Voorlopig zien we een team wat optimaal presteert en waarvan de nummer een zegt dat het team er uitstekend voor staat.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bewijs? Hier op het F1-forum?
Zoals ik al zei, we gaan het zien.
In de toekomst. Duh!quote:
Wel met je eens dat Horner de onrust heeft veroorzaakt (samen met die Thai), gelukkig is Max niet gek en zie ik hem niet voor 26 vertrekken, in de loop van volgend jaar zullen we meer weten over de motor en als dat echt niks is dan heb je wel kans dat hij vertrekt na volgend seizoen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:32 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)itief-uitpakken.html
Max ontkent dat Red Bull in problemen komt en zegt ook dat hij geen bod heeft gehad van Mercedes en dat geld 'm minder boeit dan overwinningen.
HIj zegt oko dat ie bij Red Bull nog prima op z'n plaats zit.
quote:Verstappen: "Ik heb inmiddels geleerd niet altijd alles meer te zeggen in de media, want daar heeft niemand wat aan. Ik ook niet en het team ook niet. Je hoeft niet altijd alles te zeggen wat er in je omgaat."
Het is echt bizar inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit de persco terug te kijken, en mijn god, wat is die Stroll toch een ongelooflijke flapdrol.
Naast dat hij er totaal ongeïnteresseerd bij zit, komt er ook niets, maar dan niets nuttigs uit zijn mond. Echt ongekend.
Lekker zo, typisch Maxquote:
hebben ze toch niet het geld of faciliteiten voor?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef Rnie het volgende:
Williams in gesprek om Newey te contracteren
https://racingnews365.nl/(...)ewey-te-contracteren
Hoog geruchtengehalte natuurlijk, maar dit zou wel echt legendarisch zijn.![]()
Het lijkt mij dat geld geen rol meer speelt voor Newey. Wat betreft de faciliteiten kan het juist een uitdaging zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben ze toch niet het geld of faciliteiten voor?
En die Britse media kunnen hier totaal niet tegen, dat weet ik welquote:
Britse media be like:quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die Britse media kunnen hier totaal niet tegen, dat weet ik wel
Oh ok, ja volledig uit je nek lullen is hier niet zo gek.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bewijs? Hier op het F1-forum?
Zoals ik al zei, we gaan het zien.
Die quote ging over Jos.quote:
Zou echt mooi zijn dat hij een teams als Williams nog een boost kan gevenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef Rnie het volgende:
Williams in gesprek om Newey te contracteren
https://racingnews365.nl/(...)ewey-te-contracteren
Hoog geruchtengehalte natuurlijk, maar dit zou wel echt legendarisch zijn.![]()
Max weet hoe hij moet trollenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die Britse media kunnen hier totaal niet tegen, dat weet ik wel
Tussen de regels door lees ik:quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die quote ging over Jos.
Max werd gevraagd wat hij van de situatie vind en dat z'n vader zich uitgelaten had in de media.
quote:I have signed a deal with Mercedes starting in 2026 but the contract states it will not be announced before november 2025.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |