abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213376506

Kees van der Spek: Yahoo-boys die profiteren van naïeve daters die random geld overmaken naar vreemden Oplichters Aangepakt

Programma waarin Kees van der Spek met de verborgen camera de wijde wereld intrekt en oplichters, fraudeurs, afpersers en andere criminelen ontmaskert. Niet alleen in het buitenland, maar ook op eigen bodem doet Van der Spek spraakmakende onthullingen. Dat leidt soms tot pittige confrontaties met de oplichters.

Elke dinsdagavond om 20:30 op RTL 5 en op Videoland
pi_213376604
Joep is net een enthousiaste puppy man.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_213376610
*O*
pi_213376625
:D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213376631
Haha knettergek :D _O-
pi_213376632
Zeikerd :D
pi_213376640
Oké dan ga je schreeuwen :D
pi_213376645
Sneu voor die vrouw ;(
pi_213376649
Opeens is ie weer rustig aan het luisteren
pi_213376651
Vrouwtje wel lang van stof.

Man is toch te nieuwschierig om weg te rijden :P
pi_213376659
Flauwekul ;( :{w
pi_213376667
Oef
pi_213376671
Wat een zielig figuur is het eigenlijk :')
pi_213376679
sneu figuur.. helemaal voor z,n dochters..
pi_213376681
Zou niet erg zijn wanneer er een bus tegen die scooter aan rijdt
pi_213376744
Gewetenloze kerel die Bram. Waardeloos figuur.

Respect voor de moeder en dochters. Voor hen is dit een belangrijke emotionele afsluiting. Maar mèn wat zijn die erbij genaaid door die zak hooi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrmime op 01-05-2024 08:00:13 ]
Alius aliud dicit
pi_213377948
Goede uitzending weer ^O^
pi_213380803
Ik vraag me af waarom zet die Nederlander niet z,n “ex`” schoonfamilie gewoon op straat ? Zijn huis toch ?
pi_213380955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 11:48 schreef King_Merc het volgende:
Ik vraag me af waarom zet die Nederlander niet z,n “ex`” schoonfamilie gewoon op straat ? Zijn huis toch ?
Ik denk dat dat pas kan als hij officieel gescheiden is en daar doet zij nogal moeilijk over.
Maar hij is ook extreem soft voor haar, vermoed ik.
pi_213381105
quote:
Wel zijn huis, niet zijn grond.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_213381515
quote:
Ik vraag me af in hoeverre het eigenlijk een zaak voor Kees van der Spek is. De man weet ook wel waar zijn ex is, in zijn huis namelijk. Het is niet zo dat Kees stad en land af moet zoeken (wat natuurlijk vaak het geval is bij oplichters).

Het is meer een zaak voor de Thaise justitie, maar goed, probeer daar als westerling maar eens je gelijk te krijgen...

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 01-05-2024 13:02:40 ]
pi_213387050
Wat een waardeloze zaak.

Eerst een half uur exact hetzelfde in verschillende momenten gegoten van het slachtoffer.

Daarna de meest belachelijke achtervolgingen ooit.
Die Joep werkte toch bij de politie? Zal hij vanwege bagger werk ontslagen zijn ofzo?

Laten we een bus in de middle of nowhere vol in beeld zetten vol met blanken en dan verwachten dat niemand het door heeft.
En als je dan langs rijdt en ineens rijdt het busje ook weg en volgt je kilometers lang en stopt precies bij je werk en er stapt een blanke uit die naar he kijkt.
Neeeeee, valt totaal niet op......

En dan even later weer vol in beeld bij het huis langs rijden. En direct weg rijden als zij weg gaat.
Echt hoe achterlijk dom ben je als team van Kees.

En daarna met een taxi stilstaan in de middle of nowhere. Ineens wegrijden als ze langsrijdt met een taxi en sneller rijden indien nodig en dan ineens langzaam.

Echt zo ongelofelijk kansloos en pijnlijk om te zien.

Ook een totaal kansloze zaak voor Kees.
Het verhaal is bekend. De politie is er mee bezig. Bank is al geblokkeerd. Loopt al een zaak.

Kan Kees even lekker op vakantie naar Thailand voor duizenden en duizenden euro's met zijn team.
pi_213387053
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 00:50 schreef Flitskikker het volgende:
Goede uitzending weer ^O^
Goed :')
pi_213388023
Het was idd een vrij overbodige zaak, maar toch vond ik het wel lekker kijken. Alles in Azie vind ik altijd wel boeiend aan Kees (en John vd Heuvel).
  donderdag 2 mei 2024 @ 09:38:08 #25
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213389728
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Wat een waardeloze zaak.

Eerst een half uur exact hetzelfde in verschillende momenten gegoten van het slachtoffer.

Die Joep werkte toch bij de politie? Zal hij vanwege bagger werk ontslagen zijn ofzo?

Laten we een bus in de middle of nowhere vol in beeld zetten vol met blanken en dan verwachten dat niemand het door heeft.
En als je dan langs rijdt en ineens rijdt het busje ook weg en volgt je kilometers lang en stopt precies bij je werk en er stapt een blanke uit die naar he kijkt.

En dan even later weer vol in beeld bij het huis langs rijden. En direct weg rijden als zij weg gaat.

En daarna met een taxi stilstaan in de middle of nowhere. Ineens wegrijden als ze langsrijdt met een taxi en sneller rijden indien nodig en dan ineens langzaam.

Het verhaal is bekend. De politie is er mee bezig. Bank is al geblokkeerd. Loopt al een zaak.

Kan Kees even lekker op vakantie naar Thailand voor duizenden en duizenden euro's met zijn team.
Er zit een knop op je tv hè
pi_213399653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Wat een waardeloze zaak.

Heeft Kees jou iets aangedaan ofzo? Jezus
pi_213400498
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:31 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Heeft Kees jou iets aangedaan ofzo? Jezus
Want je mag geen kritiek hebben op de waardeloze manier van posten en achtervolgen?
pi_213400857
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Want je mag geen kritiek hebben op de waardeloze manier van posten en achtervolgen?
Jij slaat wel heel erg door. Elke aflevering ga je los
pi_213455157
:W
pi_213455282
Ziet er nu al uit als een pauper.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:37:21 #31
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213455321
Goede tetten wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213455360
Google Translate interview _O_
pi_213455510
Wel een beetje jammer dat Kees tegenwoordig eigenlijk gedegradeerd is naar Alberto Stegeman in het buitenland. De tijden van balletje balletje omschoppen in Parijs zijn helaas wel voorbij en dit soort onderwerpen worden steeds minder boeiend :{w ;(
pi_213455878
Lekker op het terrasje wachten.
pi_213455977
Ik kijk met vertraging, maar dat Google translate interview :')
Opeens geen geld meer voor een normale tolk?
pi_213456251
Die Mariana had even geduld moeten hebben, die Marian ziet eruit alsof ze over maximaal een week al op natuurlijke wijze het tijdelijke voor het eeuwige gaat verruilen.
pi_213456290
Weer met een geblindeerd busje pal voor het huis parkeren van die vrouw :7
pi_213456536
Beetje saaie aflevering of ligt het aan mij?
pi_213456775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 21:22 schreef Isane het volgende:
Beetje saaie aflevering of ligt het aan mij?
Beetje een trend aan het worden helaas.
pi_213456832
Een goeie oplichter is bij het afscheidsetentje zijn portemonnee vergeten.
pi_213456957
Het geld komt er aan _O_
pi_213457049
Hij vliegt hem aan!
pi_213457078
Meneer is WOEST :%
pi_213457106
Nou nou nou, even rustig meneer :o
pi_213457468
De honten slaan ook aan :o
pi_213457543
Nou ben benieuwd, waarschijnlijk komt er een fooi en daarna niets meer
pi_213457871
Ho es even :o :o :o :o
pi_213457886
Die ouwe man. _O-
pi_213457891
_O- _O- _O-
pi_213457911
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
Nou ben benieuwd, waarschijnlijk komt er een fooi en daarna niets meer
En deze man zal waarschijnlijk bij een hele lijst geld afgetroggeld hebben.
pi_213457956
Nog niks betaald volgens de insta van Kees
pi_213457978
-O-
pi_213458013
Ps. dit was weer de laatste aflevering van het seizoen :'(
pi_213458048
Zou wel hilarisch zijn geweest als de camera er eindelijk bij is en die vent knock out op de grond ligt :')
pi_213459969
Kees is een wereldtopper, maar zijn leukste programma's waren toch die waar hij als toerist naar allerlei landen ging om daar stennis te trappen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 23:51:46 #56
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213461030
Zo, die gast kan Alberto wel vervangen :D
Kan iig flink rennen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213462400
Wel goed dat Kees ooit eens een keer terug gegaan is, om verhaal te halen over niet nagekomen afspraken.

Dat zou die veel vaker moeten doen, en vast blijven houden tot het opgelost is.

Kees heeft vaak voor zijn afleveringen de vluchten en deadlines strak staan.
Dat wil zeggen Kees vliegt naar zonnig oord, spoort oplichter op, confronteert en gaat naar huis, monteert en maakt uitzending.

Mijns inziens moet Kees veel langer de tijd nemen, en meerdere projecten door elkaar heen laten lopen, zodat er altijd een einde aan zit, en pas uitzenden als er betaald is/veroordeeld is, whatever.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213463022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
Ps. dit was weer de laatste aflevering van het seizoen :'(
Nu al? Damn dat was kort...dit was pas nummer 4 toch?

Ik merk wel dat Kees steeds meer een Stegeman op de Bres aan het worden is. Niks mensen opsporen meer, alleen nog maar verhaal halen bij zaken die eigenlijk al duidelijk zijn. Beetje jammer.
pi_213463303
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:48 schreef koemleit het volgende:
Wel goed dat Kees ooit eens een keer terug gegaan is, om verhaal te halen over niet nagekomen afspraken.

Dat zou die veel vaker moeten doen, en vast blijven houden tot het opgelost is.

Kees heeft vaak voor zijn afleveringen de vluchten en deadlines strak staan.
Dat wil zeggen Kees vliegt naar zonnig oord, spoort oplichter op, confronteert en gaat naar huis, monteert en maakt uitzending.

Mijns inziens moet Kees veel langer de tijd nemen, en meerdere projecten door elkaar heen laten lopen, zodat er altijd een einde aan zit, en pas uitzenden als er betaald is/veroordeeld is, whatever.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar dacht ik ook aan. Hij moet meer teruggaan.

En het zou ook mooi zijn als hij een overzichtje geeft over wat er wel en niet terugbetaald is, dat kan op zijn website en in de montage aan het eind van het seizoen, en is voor de oplichters al vreselijk irritant.

Die ondernemer in Spanje gisteren ook, die wil gewoon goed te boek staan met zijn bedrijf. Vandaar ook die Diner Club.

https://www.dinerclubspanje.nl/verzoek-tot-lidmaatschap/

1500 euro :')
pi_213463672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:46 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Nu al? Damn dat was kort...dit was pas nummer 4 toch?

Ik merk wel dat Kees steeds meer een Stegeman op de Bres aan het worden is. Niks mensen opsporen meer, alleen nog maar verhaal halen bij zaken die eigenlijk al duidelijk zijn. Beetje jammer.
Klopt idd, slechts 4 afleveringen.
Maar wel van 1,5 uur ;) Vind het wel prettig kijken deze langere afleveringen.

Overigens zie ik op Kees' Instagram veel reacties op het verhaal van gister, meer dan 1000.
Ook diverse crowdfunding acties voor het oudere stel.
Lief bedoeld, maar een beetje een ratjetoe met diverse links :') Zoiets kan Kees beter zelf opstarten, want wie zegt mij dat het geld ook goed terecht komt.
pi_213488125
Kees is wel echt zijn kracht kwijt.
Dit was echt het slechtste seizoen ooit.

Het was altijd 1,5 gejank aanhoren en dan 1 minuut confrontatie bij de voordeur waar nooit iets uitkwam.
Met de slechtste observatie acties ooit.

Nee, als dit de opzet gaat blijven dan mag Kees wel stoppen.
pi_213488197
Dat laatste stel waren echt twee awkward personen _O-
Werd helemaal ongemakkelijk van die twee
pi_213503927
Die Nederlander in Spanje (2e deel van de uitzending van afgelopen week) heeft zelfmoord gepleegd las ik net op dit forum. Die user kende de man via-via.
Edensnator over 'n out
  vrijdag 10 mei 2024 @ 20:11:04 #64
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213504181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Edensnator het volgende:
Die Nederlander in Spanje (2e deel van de uitzending van afgelopen week) heeft zelfmoord gepleegd las ik net op dit forum. Die user kende de man via-via.
Dat deel waar die vent in een keer de auto uit sprintte?
pi_213504528
Ja
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dat deel waar die vent in een keer de auto uit sprintte?
Ja, en de oplichter heb ik het dan over natuurlijk.
Edensnator over 'n out
pi_213504726
quote:
Waar las je dat dan?
pi_213504897
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 20:29 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Waar las je dat dan?
Nattekat in ESF / [SLOWCHAT] #2369 FINALE!
Post #246
Edensnator over 'n out
pi_213505410
quote:
Damn...
pi_213541066
Kees heeft nu ook een statement op Instagram gezet met de mededeling dat de uitzending offline is gehaald
pi_213541339
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de uitzending van Kees van der Spek gezien van een paar dagen geleden? Was hier in de omgeving en ik ken de man (de oplichter in dit geval) ook wel vaag.

SPOILER
Nja iets met een boontje. Ik hoop nog steeds dat de slachtoffers hun centen krijgen.
pi_213541368
Ah balen die uitzending moest ik nog kijken
pi_213541657
Oh jeetje wel heftig. Dan moet je wel diep in de problemen zitten en voelde hij misschien toch grote druk jegens de schuldenaars.
Daar waar de gemiddelde oplichter schijt heeft aan de gedupeerden, klinkt het alsof deze man er ook zelf wel mee zat.
pi_213541797
Overigens ook op Kees' zijn Insta een post waarop je kunt zien dat ze al weer druk aan het filmen zijn :)
Vanaf oktober, weer zes lange afleveringen ^O^
pi_213542341
quote:
Ah, vond het al vreemd dat de aflevering niet meer op videoland stond. Gelukkig nog via alternatieve bronnen te vinden.

Opzich verder wel prima aflevering. Moest wel lachen toen die oude gast een sprintje begon te trekken en Kees er pas na 5 seconde achteraan ging :')
pi_213542360
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oh jeetje wel heftig. Dan moet je wel diep in de problemen zitten en voelde hij misschien toch grote druk jegens de schuldenaars.
Daar waar de gemiddelde oplichter schijt heeft aan de gedupeerden, klinkt het alsof deze man er ook zelf wel mee zat.
Ze hadden beter gewoon zonder camera met hem kunnen gaan zitten en een beter betalingsplan laten opzetten. Gewoon kijken wat er binnenkomt etc. ipv roepen dat het binnen een jaar betaald is.
pi_213543187
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Maar dan had ie dus waarschijnlijk echt geen geld om dat oude echtpaar te betalen. Wellicht wel inkomsten maar een gok/drugsprobleem ernaast wat nog veel meer geld kostte ofzo. Wel een triest einde natuurlijk.
pi_213544364
Triest einde zo.
Ben het alleen niet helemaal eens met die open brief. Als het hem echt allemaal zo aan het hart was gegaan en hij alles terug wilde betalen, maar het lukte niet zou hij toch in overleg zijn gaan treden met zijn schuldeisers om een passende oplossing te vinden? Nu liet ie totaal niks horen en is ie met z'n reet in Spanje gaan zitten om onder een gerechtelijke uitspraak en deurwaarders uit te komen, dat is nou niet bepaald erg constructief en riekt heel erg naar oplichting.
pi_213544940
quote:
De man maakt wel een punt. Ik vind ook dat Kees dit beter had kunnen aanpakken en de situatie daar in Spanje compleet verkeerd heeft gelezen. Wil verder niet zeggen dat Kees direct verantwoordelijk is voor de gevolgen, maar het is natuurlijk wel een direct gevolg van de uitzending en de manier waarop Kees erin vloog. Triest dat het zo ver heeft moeten komen.
pi_213568060
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:56 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ze hadden beter gewoon zonder camera met hem kunnen gaan zitten en een beter betalingsplan laten opzetten. Gewoon kijken wat er binnenkomt etc. ipv roepen dat het binnen een jaar betaald is.
Tja, daar had hij al jaren alle kans toe, er ligt zelfs een gerechtelijke uitspraak. Die had die afspraken toch nooit nagekomen. Dit is natuurlijk wel een heel trieste uitkomst en gun je niemand, maar dat de man in kwestie al jaren op de “vlucht” is en al zijn afspraken niet nakwam is wel een feit natuurlijk. Is gewoon een oplichter, daar verandert deze trieste uitkomst niets aan.
pi_213568166
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef RipCity het volgende:
Heb hem opgenomen, moet nog kijken. Kan dat dan ook niet meer?
pi_213568593
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Triest einde zo.
Ben het alleen niet helemaal eens met die open brief. Als het hem echt allemaal zo aan het hart was gegaan en hij alles terug wilde betalen, maar het lukte niet zou hij toch in overleg zijn gaan treden met zijn schuldeisers om een passende oplossing te vinden? Nu liet ie totaal niks horen en is ie met z'n reet in Spanje gaan zitten om onder een gerechtelijke uitspraak en deurwaarders uit te komen, dat is nou niet bepaald erg constructief en riekt heel erg naar oplichting.
Dit dus, de boel bewust beflessen en als er dan camera's op je porum komen schoorvoetend toezeggen dat je eindelijk gaat terugbetalen. En dan vervolgens OPNIEUW je afspraken niet nakomen. Dan ben je gewoon een vuile oplichter en dus geen slachtoffer van een programmamaker zoals Kees vd Spek die gewoon opkomt voor gedupeerde slachtoffers.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213568617
Opgeruimd staat netjes zeggen we dan.
Helaas nog geen kans gezien het programma terug te kijken, respectvol van Kees richting de nabestaanden om het direct offline te halen.
blablablabla
pi_213568850
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:02 schreef mvdejong het volgende:

[..]
En de internet-hordes respecteren natuurlijk zo'n disclaimer.
Een deel waarschijnlijk wel en een deel niet. Maar je hebt dan in ieder geval je plicht gedaan als programma.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:42:18 #85
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213569405
Nog een link waar je het wel kan terugzien?
Je bent een waardeloze agent.
  woensdag 15 mei 2024 @ 14:24:44 #86
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213569827
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
De man maakt wel een punt. Ik vind ook dat Kees dit beter had kunnen aanpakken en de situatie daar in Spanje compleet verkeerd heeft gelezen. Wil verder niet zeggen dat Kees direct verantwoordelijk is voor de gevolgen, maar het is natuurlijk wel een direct gevolg van de uitzending en de manier waarop Kees erin vloog. Triest dat het zo ver heeft moeten komen.
Die laat zich postuum voor het karretje spannen van een gewetenloze oplichter, hopelijk leggen ze beslag op een eventuele erfenis.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_213570452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dit dus, de boel bewust beflessen en als er dan camera's op je porum komen schoorvoetend toezeggen dat je eindelijk gaat terugbetalen. En dan vervolgens OPNIEUW je afspraken niet nakomen. Dan ben je gewoon een vuile oplichter en dus geen slachtoffer van een programmamaker zoals Kees vd Spek die gewoon opkomt voor gedupeerde slachtoffers.
Ik krijg niet het idee dat het niet nakomen van de afspraken na de confrontatie bewust was. Anders betaal je niet 2500 meer...datn doe je gewoon helemaal niks. Ik denk dat die man zware geldproblemen had in samenhang met een of andere verslaving. Anders pleeg je toch geen zelfmoord?
pi_213570457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:26 schreef ThijsTH het volgende:
Anders pleeg je toch geen zelfmoord?
Dat zou kunnen, maar dan vind ik die brief en hele gebeuren dat Kees vd Spek nu heeft bijgedragen aan zijn zelfmoord tamelijk overdreven.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213570556
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef RipCity het volgende:
Misschien heeft @Flitskikker de uitzending, die had vorig jaar ook de offline gehaalde 'Braddie' aflevering bij Online Criminelen Ontmaskerd.
  woensdag 15 mei 2024 @ 17:21:09 #90
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_213571701
Typische narcist die wordt ontmaskerd en in het nauw gekke sprongen maakt. Om vervolgens door zelfmoord te plegen hopen dat 'ie nog een ander een schuldgevoel aan kan smeren. Die open briefschrijver doet ook nog een duit in het zakje.

Hopelijk trekt Kees zich er niks van aan. Goed gewerkt :W
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_213571796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:26 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik krijg niet het idee dat het niet nakomen van de afspraken na de confrontatie bewust was. Anders betaal je niet 2500 meer...datn doe je gewoon helemaal niks. Ik denk dat die man zware geldproblemen had in samenhang met een of andere verslaving. Anders pleeg je toch geen zelfmoord?
Als je het zo graag wilt oplossen allemaal pleeg je toch even een belletje en zeg je "joh, deze keer gaat 5.000,- me niet lukken, is 2.500,- ook goed?". Als je open en eerlijk communiceert zijn 9 van de 10 mensen bereid je te helpen en tegemoet te komen is mijn ervaring, ook als het over geld/schulden gaat. Maar in plaats daarvan zegt hij niets, maakt hij ineens minder over maar geeft ie wel een enorm bedrag uit aan een of andere elitaire dinerclub. Als je oprecht bent ga je bezuinigen op luxe uitgaven, schraap je overal geld vandaan en stel je gewoonweg alles in het werk om onder je schulden uit te komen.
En ik zeg het nog maar een keer - deze man was al jaren de gerechtelijke uitspraak tegen hem en deurwaarders aan het ontvluchten he.
  woensdag 15 mei 2024 @ 17:59:20 #92
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_213572152
Had Kees geen tv show gemaakt hadden die oudjes binnenkort het loodje gelegen door de stress die Jurgen heeft veroorzaakt. Die oplichter heeft gewoon al jaren verkeerd gehandeld en zodoende eigen schuld dat ie het leven niet meer zag zitten.

Sterkte voor de nabestaanden, met wie hij ook nog amper contact had.
pi_213575835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef Nober het volgende:

[..]
Misschien heeft @:Flitskikker de uitzending, die had vorig jaar ook de offline gehaalde 'Braddie' aflevering bij Online Criminelen Ontmaskerd.
Ja, ik heb hem nog eventueel
pi_213576180
Vandaag geen nieuwe aflevering?
pi_213576331
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:16 schreef hilliebillie het volgende:
Vandaag geen nieuwe aflevering?
Nee pas weer in oktober
pi_213576756
quote:
Screenshot? Heb geen feestboek
pi_213579299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 01:02 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Screenshot? Heb geen feestboek
https://archive.is/4mi3p

En de brief waar hij naar verwijst:
https://archive.is/JBM94
pi_213580702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:33 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
https://archive.is/4mi3p

En de brief waar hij naar verwijst:
https://archive.is/JBM94
Tja tuurlijk kies je niet meteen voor een crowdfunding. Zo kunnen oplichters aan de gang blijven.
pi_213580935
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:33 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Nee pas weer in oktober
Ah wist niet dat het maar zo’n kort seizoen was (voor m’n gevoel)
pi_213582036
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:39 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Ik zou hem ook graag nog willen zien!
pi_213582105
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:39 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Ik heb ook interesse in deze aflevering :@
pi_213589290
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik heb ook interesse in deze aflevering :@
Ramptoerist! :6
pi_213616882
Mooi dat 'ie zelfmoord heeft gepleegd, de sukkel, aan dat soort zielige crimineeltjes heeft de wereld niks. Good riddance dus!

Verder wel weer twee ontzettend naïeve oudjes. Hoe die kerel met z'n vuist op tafel sloeg of m later ook op z'n bek wou rammen, "godverredomme", :D Kan het me wel voorstellen iig

[ Bericht 8% gewijzigd door DjVero op 19-05-2024 14:36:03 ]
pi_213626363
Iedereen roept maar dat die man een oplichter is. Waarom? Omdat Kees het zegt. Dagelijks zijn er ondernemers die hun rekening niet kunnen betalen. Van eenmanszaken tot grote bedrijven, van bakkers tot pretparken.

Die mensen hebben ook financierders. Die dan een rechtszaak aanspannen en als ultimum remedium het faillissement van zo'n onderneming aanvragen. Waarom zijn dit niet allemaal oplichters? Omdat Kees het niet zegt.
pi_213626378
Kees komt natuurlijk niet met draaiende camera na 1 betalingsherinnering. Dan gaat er al het nodige aan vooraf.
pi_213626821
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 11:48 schreef maan_man het volgende:
Iedereen roept maar dat die man een oplichter is. Waarom? Omdat Kees het zegt. Dagelijks zijn er ondernemers die hun rekening niet kunnen betalen. Van eenmanszaken tot grote bedrijven, van bakkers tot pretparken.

Die mensen hebben ook financierders. Die dan een rechtszaak aanspannen en als ultimum remedium het faillissement van zo'n onderneming aanvragen. Waarom zijn dit niet allemaal oplichters? Omdat Kees het niet zegt.
Maar die ondernemers gaan niet met hun reet in Spanje zitten en daar de grote jongen uithangen met hun elitaire eetclubjes, maar zorgen ervoor dat ze in contact blijven met hun schuldeisers zodat er een passende oplossing voor iedereen kan komen.
pi_213639356
quote:

Een rechter veroordeelde hem tot het terugbetalen van het geld.

https://www.ad.nl/show/op(...)ma-offline~acb08131/
pi_214225448
Is er geen topic voor 'oplichters in de toerisme'? Ik vond het treiteren van die oplichters met balletje balletje erg grappig.

[ Bericht 4% gewijzigd door NoCigar op 10-07-2024 00:47:41 ]
anonieme razernist
  dinsdag 9 juli 2024 @ 20:54:03 #109
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_214226186
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Is er geen topic voor 'oplichters in de toerisme'? Ik vond het het beste van die oplichters met balletje balletje erg grappig.
Dit was een top aflevering, maar het waren vooral scenes die jaren geleden al uitgezonden waren, toch? Ik had het meeste al gezien in ieder geval. Kon mij alleen die vent niet herinneren die toeristen in het toilet wilde beroven.

In deze afleveringen was Kees echt enorm sterk. Hij pakt oplichters echt hard aan.
pi_214226916
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:54 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Dit was een top aflevering, maar het waren vooral scenes die jaren geleden al uitgezonden waren, toch? Ik had het meeste al gezien in ieder geval. Kon mij alleen die vent niet herinneren die toeristen in het toilet wilde beroven.

In deze afleveringen was Kees echt enorm sterk. Hij pakt oplichters echt hard aan.
Dat zou kunnen, ik heb het iig nooit gezien en zag ergens 2024 staan, vandaar dat ik dacht dat het nieuw was.
anonieme razernist
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:19:11 #111
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_214226952
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat zou kunnen, ik heb het iig nooit gezien en zag ergens 2024 staan, vandaar dat ik dacht dat het nieuw was.
Ja, dat was ook de reden dat ik 'm aanslingerde. Toch merkte ik al snel dat ik dit een paar jaar geleden ook al had gezien, maar het leek of er wel een paar dingen aan waren toegevoegd. Dus was nog steeds erg leuk om (weer) te zien.
pi_214227802
quote:

Nee, omdat dit geregeld is in de wetten waarnaar wij leven. Oplichting ≠ onderneming die failliet gaat.
pi_214378600
Volgens mij zijn het nu weer nieuwe afleveringen, vorige week helaas gemist. Nog steeds mensen die in oplichting trappen.

Een of andere reclame voorbij zien komen met BN'ers waaronder een GTST ster... Kees: Ruud Veltkamp? Slachtoffer: Ja! :') _O-
pi_214378970
Nee dit was een herhaling. Toevallig zag ik een stukje van deze inmiddels legendarische aflevering op Malta.
Dat de hele bende het huis komt uitstormen met pruiken, plaksnorren en sjaals om :D _O-
Kees al vloekende achterlatend _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Dutch_view op 22-07-2024 22:29:11 ]
pi_214379879
Dit is een compilatie programma met allemaal beelden uit de uitzendingen van de laatste 10 jaar ongeveer. Elke uitzending heeft een thema en daarvan pakken ze dan "the best of".
Minder leuk dan een nieuwe uitzending want ik herken alles nog, maar toch wel leuk om te kijken.
pi_214600658
Dat refunden, is dat nog een ding?
anonieme razernist
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 september 2024 @ 08:07:45 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_214966315
Hij was gisteren erg leuk in Dit Was Het Nieuws.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214967372
Vanaf 7 oktober nieuwe afleveringen
pi_215205832
Nieuw seizoen is weer begonnen! *O*
pi_215205837
Pablo!
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 20:32:52 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215205840
Hey leuk er is een topic.
Your beauty never ever scared me.
pi_215205845
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 20:32 schreef Ama het volgende:
Hey leuk er is een topic.
Heuheu zeker
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 20:35:53 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215205870
Dat is wel gek.
Your beauty never ever scared me.
pi_215206006
The reddest :P
pi_215206304
Veel verdachtmakingen en vragen, maar toch vrij weinig concreets.
pi_215206320
Ik kijk nu. Ben benieuwd hoe het afloopt.
pi_215206400
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 21:18 schreef F_r het volgende:
Ik kijk nu. Ben benieuwd hoe het afloopt.
jep :')
pi_215206419
weinig begraven aan :P
pi_215206421
Niet eens een confrontatie, want hij komt dat huis niet uit. Matig.
pi_215206426
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 21:30 schreef tompsv18 het volgende:
Niet eens een confrontatie, want hij komt dat huis niet uit. Matig.
Volgend onderwerp werd al aangekondigd :P
pi_215206445
Achteraf betalen :X ?
pi_215206456
En overgeschreven :X ?
pi_215206517
Hoeveel familieleden :X _O-
pi_215206532
Mooie politieauto :D
  maandag 7 oktober 2024 @ 21:51:34 #135
28167 matthijst
pi_215206613
Wat een sukkel.
3x Opsporing Verzocht aan de deur. Claimen een hoveniersbedrijf te hebben. Oftewel: dat ze werken 8)7
pi_215206627
Fijn volk
pi_215206642
Wel eng dat zo'n gast wel je adres weet
pi_215206645
Jaaa een succes *O*
  maandag 7 oktober 2024 @ 22:04:33 #139
28167 matthijst
pi_215206703
Wat is die Kees toch een koelbloedige gast _O_ ^O^
pi_215215496
Dat Colombiaanse avontuur vond ik wel raar open eindigen. Het slachtoffer zei dat ie de antwoorden had waarnaar ie op zoek was maar bij mij bleven er vooral heel veel vragen open....
pi_215215570
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 05:05 schreef ThijsTH het volgende:
Dat Colombiaanse avontuur vond ik wel raar open eindigen. Het slachtoffer zei dat ie de antwoorden had waarnaar ie op zoek was maar bij mij bleven er vooral heel veel vragen open....
Pablo heeft Bert gedagvaard ivm laster en Bert wil het huis verkopen (zie instagram van keesie)
pi_215216065
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 06:26 schreef Isane het volgende:

[..]
Pablo heeft Bert gedagvaard ivm laster en Bert wil het huis verkopen (zie instagram van keesie)
Oke dank, maar dan is het nog niet afgelsloten
pi_215265225
Begonnen *O* *O*
pi_215265242
*O*
pi_215265682
Een matige confro

Slachtoffer die ook voor Kees als tolk fungeert bij de dader :')
pi_215265711
Jesus wat een slechte TV dit :')
pi_215266180
Enkels breken op een vlucht. Ok.
pi_215266365
Bijzonder verhaal wel weer
pi_215266650
Nobody will see your face .

2 seconde later: mooi duidelijk in beeld vanaf de zijkant. Elke collega die 't terugkijkt herkent 'm meteen :D
pi_215266700
Opgelost :P

Best zielig voor die vrouw
pi_215266752
Wel bijzonder dat ze wel mee lijken te werken
Had meer drama verwacht
pi_215266929
Wat een apart verhaal
Alius aliud dicit
pi_215266934
Eind goed al goed.
pi_215267012
Nog geen dikke Danny gezien ;(
pi_215268040
De moeite v h terugkijken waard?
anonieme razernist
pi_215268291
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2024 23:38 schreef NoCigar het volgende:
De moeite v h terugkijken waard?
Niet super boeiend maar zou het toch even terugkijken
pi_215272005
Die Kenianen leken me nou ook weer niet in weelde te leven. Maar ja.
anonieme razernist
pi_215272165
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 15:01 schreef NoCigar het volgende:
Die Kenianen leken me nou ook weer niet in weelde te leven. Maar ja.
Vond dat sowieso een apart verhaal, voor mij kwamen die Kenianen ook best wel vriendelijk en oprecht over eigenlijk. Meewerkend om die vrouw weer naar Nederland te laten gaan, hielpen haar het busje in te stappen, vriendelijk naar iedereen.... Denk dat het puur en alleen die Fritsjof ofzo was die z'n eigen moeder opgelicht heeft en dat de rest er maar een beetje bij hing en dacht dat het allemaal op een legale manier ging ofzo.

Sowieso raar dat die man Kees nodig had om z'n moeder terug te laten keren, want die Kenianen leken er totaal geen probleem van te maken dat ze weg ging.
pi_215274226
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
Een matige confro

Slachtoffer die ook voor Kees als tolk fungeert bij de dader :')
Dat werkte echt niet. Ook een vreemd einde: grote man valt Kees aan met een vreemd voorwerp (ik dacht eerst een mes)maar we horen amper iets over een consequentie. I.p.v. dat zie die man extra gaan stalken, pesten en filmen en uiteindelijk in de houdgreep nemen terwijl er iemand de plaatselijke politie belt.
anonieme razernist
pi_215274375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Vond dat sowieso een apart verhaal, voor mij kwamen die Kenianen ook best wel vriendelijk en oprecht over eigenlijk. Meewerkend om die vrouw weer naar Nederland te laten gaan, hielpen haar het busje in te stappen, vriendelijk naar iedereen.... Denk dat het puur en alleen die Fritsjof ofzo was die z'n eigen moeder opgelicht heeft en dat de rest er maar een beetje bij hing en dacht dat het allemaal op een legale manier ging ofzo.

Sowieso raar dat die man Kees nodig had om z'n moeder terug te laten keren, want die Kenianen leken er totaal geen probleem van te maken dat ze weg ging.
Ze kregen inderdaad zelfs het adres van die familie zelf. Overigens kan de 'overrompelingstactiek' van Kees er ook voor zorgen dat men wel meewerkt, zoon, Kees en politieagent komen allemaal tegelijk binnen. En moeder wil zelf ook dolgraag weg.
pi_215276485
Misschien kozen ze maar eieren voor hun geld. Valt moeilijk te beoordelen vanaf hier.
anonieme razernist
pi_215277202
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef Dutch_view het volgende:
Nog geen dikke Danny gezien ;(
Het moment dat je voelde aankomen is dit seizoen gekomen....Danny's kop past niet meer in het beeld. We zullen het voortaan zonder Danny moeten doen.

Verder een heel rare zaak. Die Afrikanen leken op zich best aardig, en dat ze op het einde nog vragen om geld is in die cultuur zeker niet gek. Alleen ik vond die Sophie wel erg vrolijk voor iemand die net 2 weken daarvoor haar man verloren is. Fijn voor die lieve oude vrouw dat ze de laatste jaren van haar leven in NL kan doorbrengen iig.
pi_215279818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 05:28 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Verder een heel rare zaak. Die Afrikanen leken op zich best aardig, en dat ze op het einde nog vragen om geld is in die cultuur zeker niet gek. Alleen ik vond die Sophie wel erg vrolijk voor iemand die net 2 weken daarvoor haar man verloren is. Fijn voor die lieve oude vrouw dat ze de laatste jaren van haar leven in NL kan doorbrengen iig.
Die oude vrouw was dolblij dat ze weer naar Nederland kon. Ze had natuurlijk niets met die Kenianen.

In de reportage werd gesteld dat die vrouw in Kenia geld waard was, want ze krijgt voor Keniaanse begrippen een groot pensioen, en als ze zou overlijden, zou er een (voor Keniaanse begrippen) gigantische erfenis vrijkomen.

Dat geld van het pensioen zouden de mensen daar alleen kunnen krijgen als ze dan haar bankgegevens en bankpas zouden hebben. En dat zou best kunnen, omdat de overleden zoon dat beheerde. Maar wat betreft de erfenis, dat lijkt me voor de Kenianen behoorlijk lastig om vanuit Kenia in orde te krijgen. Ook omdat de zoon die in Kenia woonde al dood is.
pi_215280584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Die oude vrouw was dolblij dat ze weer naar Nederland kon. Ze had natuurlijk niets met die Kenianen.

In de reportage werd gesteld dat die vrouw in Kenia geld waard was, want ze krijgt voor Keniaanse begrippen een groot pensioen, en als ze zou overlijden, zou er een (voor Keniaanse begrippen) gigantische erfenis vrijkomen.

Dat geld van het pensioen zouden de mensen daar alleen kunnen krijgen als ze dan haar bankgegevens en bankpas zouden hebben. En dat zou best kunnen, omdat de overleden zoon dat beheerde. Maar wat betreft de erfenis, dat lijkt me voor de Kenianen behoorlijk lastig om vanuit Kenia in orde te krijgen. Ook omdat de zoon die in Kenia woonde al dood is.
Nou, ik denk eerder andersom. De erfenis bestond uit de panden in Kenia, dus zie dat vanuit Nederland maar even te krijgen. Die familie had dat echt wel kunnen bemachtigen daar in Kenia hoor, en dat probleem is er natuurlijk nog steeds.
pi_215335434
Van je familie moet je het maar hebben ;(

Kees: 'Wat een klerewijf' :D
pi_215335447
Alles weg _O-
pi_215335514
Dat wijf is knettergek
Hoe kun je zo gestoord zijn :o
pi_215335591
De politie van Almere :{
  maandag 21 oktober 2024 @ 21:23:16 #169
28167 matthijst
pi_215335711
Afmaken dat wijf.
Die gast had haar vanaf de achterbank kunnen wurgen :D

50.000 euro met 100 euro per maand. :')

Ah, ze is alsnog opgepakt.

[ Bericht 45% gewijzigd door matthijst op 21-10-2024 21:36:28 ]
pi_215335886
Dennis :')

'Ik zat in de schuldsanering dus hoef niets meer te betalen'

Nu in een miljoenenvilla wonen, dikke bak onder de reet en geen cent meer willen betalen :{

Valt me mee dat hij gewoon laat filmen thuis
pi_215336030
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 21:39 schreef Dutch_view het volgende:
Dennis :')

'Ik zat in de schuldsanering dus hoef niets meer te betalen'

Nu in een miljoenenvilla wonen, dikke bak onder de reet en geen cent meer willen betalen :{

Valt me mee dat hij gewoon laat filmen thuis
Snap hem ook wel, 20 jaar na dato, staat er ineens iemand voor je deur die nog 2 ton van je wil hebben. Los van of je dat hebt is dat wel gewoon een flinke klap geld.
pi_215336124
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Snap hem ook wel, 20 jaar na dato, staat er ineens iemand voor je deur die nog 2 ton van je wil hebben. Los van of je dat hebt is dat wel gewoon een flinke klap geld.
Het is wel dankzij die man dat die Dennis uberhaubt een zaak kon beginnen. En dat die failliet is gegaan is niet de schuld van die oude man. Dan vind ik het moreel wel verwerpelijk om dan gewoon helemaal niets terug te betalen.
Hij zat zo te zien al een tijdje in de slappe was, dus er had makkelijk een begin mee gemaakt kunnen worden.
Het zegt mij vooral dat Dennis geld belangrijker vind dan een schoon geweten.

Anyway, eind goed al goed zo lijkt het. Goed zo Kees ^O^
pi_215336563
Beetje matig dat laatste item. Moreel niet echt koosjer om nooit meer contact op te nemen, maar wettelijk gezien heeft die Dennis natuurlijk gelijk en uiteindelijk blijft het toch een zakelijke en juridische transactie. Nu is die Guus toevallig z'n ex-schoonvader wat het emotioneel heel anders maakt maar andere schuldeisers die emotioneel niks met je te maken hebben komen ook niet na een paar jaar ineens "hey, je hebt nu veel geld, wil je TOCH nog even aftikken?". Strikt genomen is dat geen andere situatie.

Ik begrijp wel dat die Dennis na jaren op een houtje bijten een streep onder z'n verleden wil zetten en met een schone lei wil beginnen. Dat je dan jaren later als je wél succes hebt (wat je bent niet een half jaar nadat je uit de schuldsanering komt al miljonair natuurlijk) niet meer contact opneemt met je ex-schoonvader snap ik best. Daarbij dacht ik dat in de schuldsanering schuldeisers een aanbod voor afkoop krijgen en dat je als schuldeiser zelf kan kiezen of je daar akkoord mee gaat of niet? En dat er bij geen akkoord helemaal geen schuldsanering mogelijk is.
pi_215337008
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:. Daarbij dacht ik dat in de schuldsanering schuldeisers een aanbod voor afkoop krijgen en dat je als schuldeiser zelf kan kiezen of je daar akkoord mee gaat of niet? En dat er bij geen akkoord helemaal geen schuldsanering mogelijk is.
Dat dacht je verkeerd. Bij de wsnp wordt er gewoon 3jr alles boven een bepaald niveau afgeroomd (zeg maar bijstand) . En dat wordt dan verdeeld over de schuldeisers en dan is het gedaan. Doorgaans komt er weinig uit.
pi_215338560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 00:07 schreef DIJK het volgende:

[..]
Dat dacht je verkeerd. Bij de wsnp wordt er gewoon 3jr alles boven een bepaald niveau afgeroomd (zeg maar bijstand) . En dat wordt dan verdeeld over de schuldeisers en dan is het gedaan. Doorgaans komt er weinig uit.
Ah, ok, ik heb wel eens zijdelings te maken gehad met de debiteurenadministratie op het werk en daar kwamen wel eens brieven binnen van failliete klanten waarbij de curator een bepaald bedrag aanbood ter finale kwijting van de schuld. Dat zal dan een ander traject geweest zijn.

Neemt niet weg dat ik verder nog steeds hetzelfde vind als wat ik postte. Moreel is het niet echt lekker van die Dennis als je zo emotioneel betrokken bent bij je schuldeiser, maar het is geen oplichter en ik snap heel goed dat hij na de schuldsanering weer met een (door de rechtbank toegekende) schone lei wil beginnen. In dat opzicht niet echt een zaak voor Kees.
pi_215338807
Drie ton!! Bizar dat het weer zo ver komt.

Toch wel veel rijke mensen onder ons dan. Zelfs met lenen van familie en vrienden zou ik waarschijnlijk niet eens aan een tiende daarvan kunnen komen om te goeder trouw aan iemand over te maken.
pi_215351078
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Van je familie moet je het maar hebben ;(

Kees: 'Wat een klerewijf' :D
Wat mij opvalt is hoeveel slachtoffers zo iemand maakt, en om wat voor bedragen het gaat.

Ik kan me best voorstellen dat je opgelicht wordt, als je nichtje voorstelt om je te helpen om de omgangsregeling met je kind te herstellen, omdat ze op een advocatenkantoor werkt, dan begrijp ik het dat je haar daarvoor betaalt. Je familie vertrouw je. Maar als het dan zo uit de klauwen loopt, met hele verhalen en rechtszaken, dan bel je toch de rechtbank en de advocaten om het te checken? Hoe kan het dan oplopen tot 50.000 euro, of zelfs tonnen?
pi_215405007
Hoerenhuizen aflevering *O*
pi_215405026
Niko, mijn neef!
pi_215405049
Als je je pand aan zo'n iemand verhuurt is het ook wel een beetje je eigen schuld natuurlijk :') Beetje background check en alles wat je normaal voorafgaand aan een verhuring doet zou heel duidelijk moeten maken dat je zo'n vent niet in je pand wil hebben.
pi_215405056
Haha in gesprek met Kees :D
pi_215405058
:D
pi_215405070
Top gesprek :D _O-
pi_215405072
Hij zit in de schuldsanering maar gaat gewoon door met waar ie mee bezig is :')
pi_215405092
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij zit in de schuldsanering maar gaat gewoon door met waar ie mee bezig is :')
Lekker voor de mensen om hem heen ja. Advocaat en weet ik veel wat.
pi_215405095
Niet meer doen knul
pi_215405101
Wat een ongelooflijk domme mongool dit.
pi_215405108
Kees de vaderfiguur :D
pi_215405114
Maar die verhuurders zijn ook niet heel snugger dan hoor. 1200 ofzo vroegen ze voor zo'n pand als dit? Dan vraag je gewoon zeker 2400 euro borg, voor je de sleutel overhandigd. Juist om dit soort idiote situaties te voorkomen.
pi_215405304
18.000 voor een klokkie _O-
pi_215405389
Amsterdamse huisjesmelkers pandjesbazen die genaaid worden, ik weet even niet aan welke kant ik nu moet staan.
pi_215405448
Hotel lobbies spotten :D
pi_215405456
GeoGeussr voor gevorderden :D
pi_215405498
Ze komen dichter :D
pi_215405528
Kees heeft er zichtbaar veel plezier in :D
pi_215405544
Haha _O- wat een toeval
pi_215405548
:D :D :D
pi_215405594
Maar ze gaan hem nu dus confronteren zonder politie, en hij duikt zo weer direct onder, terwijl hij in Nederland gezocht wordt :|W
  maandag 28 oktober 2024 @ 22:12:01 #199
28167 matthijst
pi_215405754
Zo jammer dat die gast die erbij stond 'm niet uit het niets even op z'n neus heeft gehoekt.
pi_215405935
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:12 schreef matthijst het volgende:
Zo jammer dat die gast die erbij stond 'm niet uit het niets even op z'n neus heeft gehoekt.
Mwa, Poolse politie wil je niet mee fucken denk ik.
pi_215406170
Ik kijk het terug, wel mooi hoe Kees superrelaxed met die eerste oplichter gewoon in gesprek gaat :D
pi_215406383
Dat laatste item was toch echt wel weer een klassiekertje _O_
Spannend en lekker brutaal, ondanks dat het uiteindelijk niets gaat opleveren. Behalve dan mooie tv voor ons ^O^

Alleen zonder dikke Danny is het wel steeds lastiger om iemand te volgen ;(
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:43:20 #203
28167 matthijst
pi_215406983
Die foto aan het eind, dat die kneus een pruik op heeft en vrolijk verder gaat met oplichten.
pi_215412923
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je je pand aan zo'n iemand verhuurt is het ook wel een beetje je eigen schuld natuurlijk :') Beetje background check en alles wat je normaal voorafgaand aan een verhuring doet zou heel duidelijk moeten maken dat je zo'n vent niet in je pand wil hebben.
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar die verhuurders zijn ook niet heel snugger dan hoor. 1200 ofzo vroegen ze voor zo'n pand als dit? Dan vraag je gewoon zeker 2400 euro borg, voor je de sleutel overhandigd. Juist om dit soort idiote situaties te voorkomen.
Die 2400 euro zal de oplichter uiteraard gewoon betalen, pas daarna probeert hij zoveel mogelijk geld uit het huis te trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 29-10-2024 20:59:38 ]
pi_215413228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 07:43 schreef matthijst het volgende:
Die foto aan het eind, dat die kneus een pruik op heeft en vrolijk verder gaat met oplichten.
Iemand die voor minimaal ¤1,8 miljoen mensen heeft oplicht zou gelijk van straat gehaald moeten worden.

Helaas lijkt de politie niet erg geïnteresseerd in dit soort oplichtingszaken, dan hebben ze het opeens over een civiel conflict.

En dan weet zo'n oplichter ook nog slim in verschillende landen onder verschillende namen te verblijven.
pi_215413862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eens :') Spreekt voor zich dat dat oplichtertje daar nooit doorheen zou komen. En los daarvan zou ik nooit zo'n nette, gemeubileerde woning verhuren aan een alleenstaand jochie van begin 20.
pi_215413921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eens :') Spreekt voor zich dat dat oplichtertje daar nooit doorheen zou komen. En los daarvan zou ik nooit zo'n nette, gemeubileerde woning verhuren aan een alleenstaand jochie van begin 20.
Loonstroken en informatie over een werkgever zijn gemakkelijk na te maken. Daarbij kun je als normale burger vrij weinig controleren, omdat een werkgever zich ook aan de privacywetgeving moet houden.

En ja, dat jochie was een beetje te jong voor dit huis. Maar je weet niet wat hij nog meer had gehuurd, waarschijnlijk appartementen die wat minder mooi waren dan dit lokaas.
pi_215477420
Cheese of the Bacon *O* *O* *O*
pi_215477552
Terug in Suriname *O*
  maandag 4 november 2024 @ 21:22:00 #210
28167 matthijst
pi_215477983
Beetje saai tot nu toe, hopelijk mooie confrontatie.
pi_215479370
Echt verdekt opstellen met een auto lukt ze niet heh

Pontificaal naast de woning parkeren en naar binnen gluren :D
pi_215550129
https://www.waterkant.net(...)n-op-jap-luchthaven/

quote:
Mariska K. met 101 cocaïne bolletjes aangehouden op JAP-luchthaven

De politie heeft afgelopen nacht omstreeks 04.00 uur een 50-jarige vrouw met 101 cocaïne bolletjes in haar bagage aangehouden op de Johan Adolf Pengel luchthaven in Suriname.

De reiziger viel tijdens visitatie door de mand toen zij op het punt stond om naar St. Maarten te vertrekken. Het totale gewicht van de bolletjes bedraagt 1.140 gram.

De verdachte M.K. werd ermee geconfronteerd en verklaarde dat de bolletjes medicijnen waren.

Gezien de hoeveelheid van de verboden substantie is de verdachte overgedragen aan de Narcotica Brigade.

De redactie van Waterkant.Net verneemt uit betrouwbare bron, dat het zou gaan om Mariska K. die onlangs uitgebreid te zien was in het Nederlands TV-programma van Kees van der Spek.

Het onderzoek duurt voort.
pi_215550297
quote:
"medicijnen"

Wat een slechte smoes _O-
pi_215552983
Gaan we weer. ^O^
pi_215553006
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn _O- ;(
pi_215553247
Waar is je zelfrespect als je je zo laat aanspreken door iemand? :')
  maandag 11 november 2024 @ 22:16:54 #217
28167 matthijst
pi_215554224
Wat een debiel joh, dat ie zo tegen zich laat praten 😂
pi_215555204
Ben begonnen met een eerste deel terugkijken, morgen de rest.
Klinkt weer als een geweldige zaak :D

Maar wel jammer dat het Engels niet ondertiteld is, het is niet bepaald echt verstaanbaar wat die vrouw zegt. :')
pi_215555342
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn _O- ;(
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelen
pi_215557170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 01:25 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelen
Ze heeft een slim verdienmodel, relaties aangaan met westerse mannen, er ook seks mee hebben, en als de mannen hoteldebotel zijn, flink leegtrekken.
pi_215557235
Kees heeft zelf niet erg veel gedaan deze aflevering eh? Die man heeft alle onderzoek zelf gedaan en aangeleverd...
pi_215557277
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Clemanyana het volgende:
Kees heeft zelf niet erg veel gedaan deze aflevering eh? Die man heeft alle onderzoek zelf gedaan en aangeleverd...
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.
pi_215564041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.
Dat ook. En moet zeggen dat ik dat al vaker gedacht heb dit seizoen.
pi_215564592
Sinds die zoon erbij is is het stukken slechter geworden
pi_215568390
Heeft iemand die confrontatie met die Nederlander in Spanje (Marbella?) met dat dikke Engelse tokkiewijf? Daar heb ik destijds hardop om moeten lachen _O-

En over hierboven, wanneer is er ooit geld teruggestort? Het geeft toch ook genoegdoening om zo'n swindler te ontmaskeren.
pi_215571278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 08:16 schreef RipCity het volgende:
Sinds die zoon erbij is is het stukken slechter geworden
Ik vind hem wel goed speurwerk doen hoor, bijv dat ie de websites van alle hotels in meerdere Europese steden had afgezocht en toen via de achtergrond van de lobby het juiste hotel vond.
pi_215619863
Kees van der Herhaling ;(
pi_215619895
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 20:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Ow ja, die baby's toch? -O-
pi_215619933
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ow ja, die baby's toch? -O-
Volgens mij wel ja.
  maandag 18 november 2024 @ 21:34:50 #230
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_215620438
Triest verhaal over die zwerver ;(
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_215620697
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 20:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Geen compilatie / terugblik?
pi_215621661
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Triest verhaal over die zwerver ;(
Zeker. Maar wel duidelijk uit 2020.
Is ok, maar ben er dan wel duidelijk over. Vond het ook niet zo passen bij de reeks die hij nu verder gemaakt heeft, net zoals die babies. Waren de oplichters op?
  dinsdag 19 november 2024 @ 19:13:00 #233
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_215627729
Zeer matige aflevering, niet afgekeken.
pi_215630240
Beetje matig inderdaad. Alleen maar gebabbel en Kees die alles en iedereen onderbreekt.
Wel heftig dat gedoe in Suriname.
Kees ook echt weel heel raar bij die Frits R. Wil hij hem aan de deur krijgen en gaat hij door de brievenbus roepen: ''Help je nog drugsdealers''. Ja goh Kees, zo gaat hij vast wel bij de deur komen _O- _O-

Sneu verhaal van die zwerver. Hoe een leven van iemand helemaal kan instorten, of dat misschien bewust is gegaan of niet.
Die Sabine eigenlijk ook heel sneu. Ze was echt een best mooie dame, maar nu? Echt die tanden helemaal verrot, helemaal kapot gerookt. Als iemand nog een reden moet hebben om niet te roken, kijk naar haar.
pi_215636891
Lees hier pas dat het een herhaling is. Dan had ie best een update kunnen geven. Dat Suriname tegenwoordig dode baby’s heeft verboden of zo :') .
anonieme razernist
pi_217156807
Vanavond (ik weet niet of het een herhaling is)

https://www.tvgids.nl/inf(...)ters-in-het-toerisme

21.27 uur RTL5
pi_217160613
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2025 19:11 schreef praadje het volgende:
Vanavond (ik weet niet of het een herhaling is)

https://www.tvgids.nl/inf(...)ters-in-het-toerisme

21.27 uur RTL5
Volgens een IG bericht van Kees 4 dagen geleden is er pas weer een nieuw seizoen in oktober ;( :{
Ik weet niet of dat voor alles sub-series / spin-offs telt van zijn programma's. (Daar kwam geen antw. op van vragen)
Maar eerder hadden we nog twee seizoenen Kees v/d Spek per jaar.
pi_217161297
Voor de liefhebbers: interview van Kees vd spek van een uur bij Mischa te beluisteren in de podcast.

Hij zei dat nieuwe serie in september komt maar dan wel langere afleveringen.

Oh en zijn zoon is 12 jaar politieagent geweest. Merk je weinig van :D

[ Bericht 18% gewijzigd door RipCity op 23-03-2025 23:35:58 ]
pi_217163419
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 23:17 schreef RipCity het volgende:

Oh en zijn zoon is 12 jaar politieagent geweest. Merk je weinig van :D
Onopvallend een voertuig volgen was waarschijnlijk toen ook al niet zijn sterkste punt o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')