Ik denk dat dat pas kan als hij officieel gescheiden is en daar doet zij nogal moeilijk over.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:48 schreef King_Merc het volgende:
Ik vraag me af waarom zet die Nederlander niet z,n “ex`” schoonfamilie gewoon op straat ? Zijn huis toch ?
Wel zijn huis, niet zijn grond.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:48 schreef King_Merc het volgende:
Ik vraag me af waarom zet die Nederlander niet z,n “ex`” schoonfamilie gewoon op straat ? Zijn huis toch ?
Ik vraag me af in hoeverre het eigenlijk een zaak voor Kees van der Spek is. De man weet ook wel waar zijn ex is, in zijn huis namelijk. Het is niet zo dat Kees stad en land af moet zoeken (wat natuurlijk vaak het geval is bij oplichters).quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:48 schreef King_Merc het volgende:
Er zit een knop op je tv hèquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Wat een waardeloze zaak.
Eerst een half uur exact hetzelfde in verschillende momenten gegoten van het slachtoffer.
Daarna de meest belachelijke achtervolgingen ooit.
Die Joep werkte toch bij de politie? Zal hij vanwege bagger werk ontslagen zijn ofzo?
Laten we een bus in de middle of nowhere vol in beeld zetten vol met blanken en dan verwachten dat niemand het door heeft.
En als je dan langs rijdt en ineens rijdt het busje ook weg en volgt je kilometers lang en stopt precies bij je werk en er stapt een blanke uit die naar he kijkt.
Neeeeee, valt totaal niet op......
En dan even later weer vol in beeld bij het huis langs rijden. En direct weg rijden als zij weg gaat.
Echt hoe achterlijk dom ben je als team van Kees.
En daarna met een taxi stilstaan in de middle of nowhere. Ineens wegrijden als ze langsrijdt met een taxi en sneller rijden indien nodig en dan ineens langzaam.
Echt zo ongelofelijk kansloos en pijnlijk om te zien.
Ook een totaal kansloze zaak voor Kees.
Het verhaal is bekend. De politie is er mee bezig. Bank is al geblokkeerd. Loopt al een zaak.
Kan Kees even lekker op vakantie naar Thailand voor duizenden en duizenden euro's met zijn team.
Heeft Kees jou iets aangedaan ofzo? Jezusquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Wat een waardeloze zaak.
Eerst een half uur exact hetzelfde in verschillende momenten gegoten van het slachtoffer.
Daarna de meest belachelijke achtervolgingen ooit.
Die Joep werkte toch bij de politie? Zal hij vanwege bagger werk ontslagen zijn ofzo?
Laten we een bus in de middle of nowhere vol in beeld zetten vol met blanken en dan verwachten dat niemand het door heeft.
En als je dan langs rijdt en ineens rijdt het busje ook weg en volgt je kilometers lang en stopt precies bij je werk en er stapt een blanke uit die naar he kijkt.
Neeeeee, valt totaal niet op......
En dan even later weer vol in beeld bij het huis langs rijden. En direct weg rijden als zij weg gaat.
Echt hoe achterlijk dom ben je als team van Kees.
En daarna met een taxi stilstaan in de middle of nowhere. Ineens wegrijden als ze langsrijdt met een taxi en sneller rijden indien nodig en dan ineens langzaam.
Echt zo ongelofelijk kansloos en pijnlijk om te zien.
Ook een totaal kansloze zaak voor Kees.
Het verhaal is bekend. De politie is er mee bezig. Bank is al geblokkeerd. Loopt al een zaak.
Kan Kees even lekker op vakantie naar Thailand voor duizenden en duizenden euro's met zijn team.
Jij slaat wel heel erg door. Elke aflevering ga je losquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want je mag geen kritiek hebben op de waardeloze manier van posten en achtervolgen?
En deze man zal waarschijnlijk bij een hele lijst geld afgetroggeld hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
Nou ben benieuwd, waarschijnlijk komt er een fooi en daarna niets meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al? Damn dat was kort...dit was pas nummer 4 toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
Ps. dit was weer de laatste aflevering van het seizoen
quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:48 schreef koemleit het volgende:
Wel goed dat Kees ooit eens een keer terug gegaan is, om verhaal te halen over niet nagekomen afspraken.
Dat zou die veel vaker moeten doen, en vast blijven houden tot het opgelost is.
Kees heeft vaak voor zijn afleveringen de vluchten en deadlines strak staan.
Dat wil zeggen Kees vliegt naar zonnig oord, spoort oplichter op, confronteert en gaat naar huis, monteert en maakt uitzending.
Mijns inziens moet Kees veel langer de tijd nemen, en meerdere projecten door elkaar heen laten lopen, zodat er altijd een einde aan zit, en pas uitzenden als er betaald is/veroordeeld is, whatever.Daar dacht ik ook aan. Hij moet meer teruggaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het zou ook mooi zijn als hij een overzichtje geeft over wat er wel en niet terugbetaald is, dat kan op zijn website en in de montage aan het eind van het seizoen, en is voor de oplichters al vreselijk irritant.
Die ondernemer in Spanje gisteren ook, die wil gewoon goed te boek staan met zijn bedrijf. Vandaar ook die Diner Club.
https://www.dinerclubspanje.nl/verzoek-tot-lidmaatschap/
1500 euro![]()
Klopt idd, slechts 4 afleveringen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:46 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nu al? Damn dat was kort...dit was pas nummer 4 toch?
Ik merk wel dat Kees steeds meer een Stegeman op de Bres aan het worden is. Niks mensen opsporen meer, alleen nog maar verhaal halen bij zaken die eigenlijk al duidelijk zijn. Beetje jammer.
Dat deel waar die vent in een keer de auto uit sprintte?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Edensnator het volgende:
Die Nederlander in Spanje (2e deel van de uitzending van afgelopen week) heeft zelfmoord gepleegd las ik net op dit forum. Die user kende de man via-via.
Ja, en de oplichter heb ik het dan over natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat deel waar die vent in een keer de auto uit sprintte?
Waar las je dat dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Edensnator het volgende:
Die Nederlander in Spanje (2e deel van de uitzending van afgelopen week) heeft zelfmoord gepleegd las ik net op dit forum. Die user kende de man via-via.
Damn...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Nattekat in ESF / [SLOWCHAT] #2369 FINALE!
Post #246
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Nattekat in ESF / [SLOWCHAT] #2369 FINALE!
Post #246
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de uitzending van Kees van der Spek gezien van een paar dagen geleden? Was hier in de omgeving en ik ken de man (de oplichter in dit geval) ook wel vaag.Nja iets met een boontje. Ik hoop nog steeds dat de slachtoffers hun centen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, vond het al vreemd dat de aflevering niet meer op videoland stond. Gelukkig nog via alternatieve bronnen te vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Edensnator het volgende:
Ze hadden beter gewoon zonder camera met hem kunnen gaan zitten en een beter betalingsplan laten opzetten. Gewoon kijken wat er binnenkomt etc. ipv roepen dat het binnen een jaar betaald is.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oh jeetje wel heftig. Dan moet je wel diep in de problemen zitten en voelde hij misschien toch grote druk jegens de schuldenaars.
Daar waar de gemiddelde oplichter schijt heeft aan de gedupeerden, klinkt het alsof deze man er ook zelf wel mee zat.
Maar dan had ie dus waarschijnlijk echt geen geld om dat oude echtpaar te betalen. Wellicht wel inkomsten maar een gok/drugsprobleem ernaast wat nog veel meer geld kostte ofzo. Wel een triest einde natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oh jeetje wel heftig. Dan moet je wel diep in de problemen zitten en voelde hij misschien toch grote druk jegens de schuldenaars.
Daar waar de gemiddelde oplichter schijt heeft aan de gedupeerden, klinkt het alsof deze man er ook zelf wel mee zat.
De man maakt wel een punt. Ik vind ook dat Kees dit beter had kunnen aanpakken en de situatie daar in Spanje compleet verkeerd heeft gelezen. Wil verder niet zeggen dat Kees direct verantwoordelijk is voor de gevolgen, maar het is natuurlijk wel een direct gevolg van de uitzending en de manier waarop Kees erin vloog. Triest dat het zo ver heeft moeten komen.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:43 schreef Flitskikker het volgende:
Open brief van eigenaar DinerClub:
https://www.facebook.com/100001508526461/posts/7715781745148700/
Tja, daar had hij al jaren alle kans toe, er ligt zelfs een gerechtelijke uitspraak. Die had die afspraken toch nooit nagekomen. Dit is natuurlijk wel een heel trieste uitkomst en gun je niemand, maar dat de man in kwestie al jaren op de “vlucht” is en al zijn afspraken niet nakwam is wel een feit natuurlijk. Is gewoon een oplichter, daar verandert deze trieste uitkomst niets aan.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze hadden beter gewoon zonder camera met hem kunnen gaan zitten en een beter betalingsplan laten opzetten. Gewoon kijken wat er binnenkomt etc. ipv roepen dat het binnen een jaar betaald is.
Heb hem opgenomen, moet nog kijken. Kan dat dan ook niet meer?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef RipCity het volgende:
Ah balen die uitzending moest ik nog kijken
Dit dus, de boel bewust beflessen en als er dan camera's op je porum komen schoorvoetend toezeggen dat je eindelijk gaat terugbetalen. En dan vervolgens OPNIEUW je afspraken niet nakomen. Dan ben je gewoon een vuile oplichter en dus geen slachtoffer van een programmamaker zoals Kees vd Spek die gewoon opkomt voor gedupeerde slachtoffers.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Triest einde zo.
Ben het alleen niet helemaal eens met die open brief. Als het hem echt allemaal zo aan het hart was gegaan en hij alles terug wilde betalen, maar het lukte niet zou hij toch in overleg zijn gaan treden met zijn schuldeisers om een passende oplossing te vinden? Nu liet ie totaal niks horen en is ie met z'n reet in Spanje gaan zitten om onder een gerechtelijke uitspraak en deurwaarders uit te komen, dat is nou niet bepaald erg constructief en riekt heel erg naar oplichting.
Een deel waarschijnlijk wel en een deel niet. Maar je hebt dan in ieder geval je plicht gedaan als programma.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:02 schreef mvdejong het volgende:
[..]
En de internet-hordes respecteren natuurlijk zo'n disclaimer.
Die laat zich postuum voor het karretje spannen van een gewetenloze oplichter, hopelijk leggen ze beslag op een eventuele erfenis.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De man maakt wel een punt. Ik vind ook dat Kees dit beter had kunnen aanpakken en de situatie daar in Spanje compleet verkeerd heeft gelezen. Wil verder niet zeggen dat Kees direct verantwoordelijk is voor de gevolgen, maar het is natuurlijk wel een direct gevolg van de uitzending en de manier waarop Kees erin vloog. Triest dat het zo ver heeft moeten komen.
Ik krijg niet het idee dat het niet nakomen van de afspraken na de confrontatie bewust was. Anders betaal je niet 2500 meer...datn doe je gewoon helemaal niks. Ik denk dat die man zware geldproblemen had in samenhang met een of andere verslaving. Anders pleeg je toch geen zelfmoord?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit dus, de boel bewust beflessen en als er dan camera's op je porum komen schoorvoetend toezeggen dat je eindelijk gaat terugbetalen. En dan vervolgens OPNIEUW je afspraken niet nakomen. Dan ben je gewoon een vuile oplichter en dus geen slachtoffer van een programmamaker zoals Kees vd Spek die gewoon opkomt voor gedupeerde slachtoffers.
Dat zou kunnen, maar dan vind ik die brief en hele gebeuren dat Kees vd Spek nu heeft bijgedragen aan zijn zelfmoord tamelijk overdreven.quote:
Misschien heeft @Flitskikker de uitzending, die had vorig jaar ook de offline gehaalde 'Braddie' aflevering bij Online Criminelen Ontmaskerd.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef RipCity het volgende:
Ah balen die uitzending moest ik nog kijken
Als je het zo graag wilt oplossen allemaal pleeg je toch even een belletje en zeg je "joh, deze keer gaat 5.000,- me niet lukken, is 2.500,- ook goed?". Als je open en eerlijk communiceert zijn 9 van de 10 mensen bereid je te helpen en tegemoet te komen is mijn ervaring, ook als het over geld/schulden gaat. Maar in plaats daarvan zegt hij niets, maakt hij ineens minder over maar geeft ie wel een enorm bedrag uit aan een of andere elitaire dinerclub. Als je oprecht bent ga je bezuinigen op luxe uitgaven, schraap je overal geld vandaan en stel je gewoonweg alles in het werk om onder je schulden uit te komen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:26 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik krijg niet het idee dat het niet nakomen van de afspraken na de confrontatie bewust was. Anders betaal je niet 2500 meer...datn doe je gewoon helemaal niks. Ik denk dat die man zware geldproblemen had in samenhang met een of andere verslaving. Anders pleeg je toch geen zelfmoord?
Ja, ik heb hem nog eventueelquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien heeft @:Flitskikker de uitzending, die had vorig jaar ook de offline gehaalde 'Braddie' aflevering bij Online Criminelen Ontmaskerd.
Screenshot? Heb geen feestboekquote:Op maandag 13 mei 2024 08:43 schreef Flitskikker het volgende:
Open brief van eigenaar DinerClub:
https://www.facebook.com/100001508526461/posts/7715781745148700/
https://archive.is/4mi3pquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Screenshot? Heb geen feestboek
Tja tuurlijk kies je niet meteen voor een crowdfunding. Zo kunnen oplichters aan de gang blijven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
https://archive.is/4mi3p
En de brief waar hij naar verwijst:
https://archive.is/JBM94
Ramptoerist!quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse in deze aflevering
Maar die ondernemers gaan niet met hun reet in Spanje zitten en daar de grote jongen uithangen met hun elitaire eetclubjes, maar zorgen ervoor dat ze in contact blijven met hun schuldeisers zodat er een passende oplossing voor iedereen kan komen.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:48 schreef maan_man het volgende:
Iedereen roept maar dat die man een oplichter is. Waarom? Omdat Kees het zegt. Dagelijks zijn er ondernemers die hun rekening niet kunnen betalen. Van eenmanszaken tot grote bedrijven, van bakkers tot pretparken.
Die mensen hebben ook financierders. Die dan een rechtszaak aanspannen en als ultimum remedium het faillissement van zo'n onderneming aanvragen. Waarom zijn dit niet allemaal oplichters? Omdat Kees het niet zegt.
Een rechter veroordeelde hem tot het terugbetalen van het geld.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:48 schreef maan_man het volgende:
Iedereen roept maar dat die man een oplichter is. Waarom? Omdat Kees het zegt. Dagelijks zijn er ondernemers die hun rekening niet kunnen betalen. Van eenmanszaken tot grote bedrijven, van bakkers tot pretparken.
Die mensen hebben ook financierders. Die dan een rechtszaak aanspannen en als ultimum remedium het faillissement van zo'n onderneming aanvragen. Waarom zijn dit niet allemaal oplichters? Omdat Kees het niet zegt.
Dit was een top aflevering, maar het waren vooral scenes die jaren geleden al uitgezonden waren, toch? Ik had het meeste al gezien in ieder geval. Kon mij alleen die vent niet herinneren die toeristen in het toilet wilde beroven.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Is er geen topic voor 'oplichters in de toerisme'? Ik vond het het beste van die oplichters met balletje balletje erg grappig.
Dat zou kunnen, ik heb het iig nooit gezien en zag ergens 2024 staan, vandaar dat ik dacht dat het nieuw was.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit was een top aflevering, maar het waren vooral scenes die jaren geleden al uitgezonden waren, toch? Ik had het meeste al gezien in ieder geval. Kon mij alleen die vent niet herinneren die toeristen in het toilet wilde beroven.
In deze afleveringen was Kees echt enorm sterk. Hij pakt oplichters echt hard aan.
Ja, dat was ook de reden dat ik 'm aanslingerde. Toch merkte ik al snel dat ik dit een paar jaar geleden ook al had gezien, maar het leek of er wel een paar dingen aan waren toegevoegd. Dus was nog steeds erg leuk om (weer) te zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik heb het iig nooit gezien en zag ergens 2024 staan, vandaar dat ik dacht dat het nieuw was.
Nee, omdat dit geregeld is in de wetten waarnaar wij leven. Oplichting ≠ onderneming die failliet gaat.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:48 schreef maan_man het volgende:
Volgend onderwerp werd al aangekondigdquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:30 schreef tompsv18 het volgende:
Niet eens een confrontatie, want hij komt dat huis niet uit. Matig.
Pablo heeft Bert gedagvaard ivm laster en Bert wil het huis verkopen (zie instagram van keesie)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:05 schreef ThijsTH het volgende:
Dat Colombiaanse avontuur vond ik wel raar open eindigen. Het slachtoffer zei dat ie de antwoorden had waarnaar ie op zoek was maar bij mij bleven er vooral heel veel vragen open....
Oke dank, maar dan is het nog niet afgelslotenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 06:26 schreef Isane het volgende:
[..]
Pablo heeft Bert gedagvaard ivm laster en Bert wil het huis verkopen (zie instagram van keesie)
Niet super boeiend maar zou het toch even terugkijkenquote:
Vond dat sowieso een apart verhaal, voor mij kwamen die Kenianen ook best wel vriendelijk en oprecht over eigenlijk. Meewerkend om die vrouw weer naar Nederland te laten gaan, hielpen haar het busje in te stappen, vriendelijk naar iedereen.... Denk dat het puur en alleen die Fritsjof ofzo was die z'n eigen moeder opgelicht heeft en dat de rest er maar een beetje bij hing en dacht dat het allemaal op een legale manier ging ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:01 schreef NoCigar het volgende:
Die Kenianen leken me nou ook weer niet in weelde te leven. Maar ja.
Dat werkte echt niet. Ook een vreemd einde: grote man valt Kees aan met een vreemd voorwerp (ik dacht eerst een mes)maar we horen amper iets over een consequentie. I.p.v. dat zie die man extra gaan stalken, pesten en filmen en uiteindelijk in de houdgreep nemen terwijl er iemand de plaatselijke politie belt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
Een matige confro
Slachtoffer die ook voor Kees als tolk fungeert bij de dader
Ze kregen inderdaad zelfs het adres van die familie zelf. Overigens kan de 'overrompelingstactiek' van Kees er ook voor zorgen dat men wel meewerkt, zoon, Kees en politieagent komen allemaal tegelijk binnen. En moeder wil zelf ook dolgraag weg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vond dat sowieso een apart verhaal, voor mij kwamen die Kenianen ook best wel vriendelijk en oprecht over eigenlijk. Meewerkend om die vrouw weer naar Nederland te laten gaan, hielpen haar het busje in te stappen, vriendelijk naar iedereen.... Denk dat het puur en alleen die Fritsjof ofzo was die z'n eigen moeder opgelicht heeft en dat de rest er maar een beetje bij hing en dacht dat het allemaal op een legale manier ging ofzo.
Sowieso raar dat die man Kees nodig had om z'n moeder terug te laten keren, want die Kenianen leken er totaal geen probleem van te maken dat ze weg ging.
Het moment dat je voelde aankomen is dit seizoen gekomen....Danny's kop past niet meer in het beeld. We zullen het voortaan zonder Danny moeten doen.quote:
Die oude vrouw was dolblij dat ze weer naar Nederland kon. Ze had natuurlijk niets met die Kenianen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 05:28 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Verder een heel rare zaak. Die Afrikanen leken op zich best aardig, en dat ze op het einde nog vragen om geld is in die cultuur zeker niet gek. Alleen ik vond die Sophie wel erg vrolijk voor iemand die net 2 weken daarvoor haar man verloren is. Fijn voor die lieve oude vrouw dat ze de laatste jaren van haar leven in NL kan doorbrengen iig.
Nou, ik denk eerder andersom. De erfenis bestond uit de panden in Kenia, dus zie dat vanuit Nederland maar even te krijgen. Die familie had dat echt wel kunnen bemachtigen daar in Kenia hoor, en dat probleem is er natuurlijk nog steeds.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die oude vrouw was dolblij dat ze weer naar Nederland kon. Ze had natuurlijk niets met die Kenianen.
In de reportage werd gesteld dat die vrouw in Kenia geld waard was, want ze krijgt voor Keniaanse begrippen een groot pensioen, en als ze zou overlijden, zou er een (voor Keniaanse begrippen) gigantische erfenis vrijkomen.
Dat geld van het pensioen zouden de mensen daar alleen kunnen krijgen als ze dan haar bankgegevens en bankpas zouden hebben. En dat zou best kunnen, omdat de overleden zoon dat beheerde. Maar wat betreft de erfenis, dat lijkt me voor de Kenianen behoorlijk lastig om vanuit Kenia in orde te krijgen. Ook omdat de zoon die in Kenia woonde al dood is.
Snap hem ook wel, 20 jaar na dato, staat er ineens iemand voor je deur die nog 2 ton van je wil hebben. Los van of je dat hebt is dat wel gewoon een flinke klap geld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:39 schreef Dutch_view het volgende:
Dennis![]()
'Ik zat in de schuldsanering dus hoef niets meer te betalen'
Nu in een miljoenenvilla wonen, dikke bak onder de reet en geen cent meer willen betalen
Valt me mee dat hij gewoon laat filmen thuis
Het is wel dankzij die man dat die Dennis uberhaubt een zaak kon beginnen. En dat die failliet is gegaan is niet de schuld van die oude man. Dan vind ik het moreel wel verwerpelijk om dan gewoon helemaal niets terug te betalen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Snap hem ook wel, 20 jaar na dato, staat er ineens iemand voor je deur die nog 2 ton van je wil hebben. Los van of je dat hebt is dat wel gewoon een flinke klap geld.
Dat dacht je verkeerd. Bij de wsnp wordt er gewoon 3jr alles boven een bepaald niveau afgeroomd (zeg maar bijstand) . En dat wordt dan verdeeld over de schuldeisers en dan is het gedaan. Doorgaans komt er weinig uit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:. Daarbij dacht ik dat in de schuldsanering schuldeisers een aanbod voor afkoop krijgen en dat je als schuldeiser zelf kan kiezen of je daar akkoord mee gaat of niet? En dat er bij geen akkoord helemaal geen schuldsanering mogelijk is.
Ah, ok, ik heb wel eens zijdelings te maken gehad met de debiteurenadministratie op het werk en daar kwamen wel eens brieven binnen van failliete klanten waarbij de curator een bepaald bedrag aanbood ter finale kwijting van de schuld. Dat zal dan een ander traject geweest zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:07 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat dacht je verkeerd. Bij de wsnp wordt er gewoon 3jr alles boven een bepaald niveau afgeroomd (zeg maar bijstand) . En dat wordt dan verdeeld over de schuldeisers en dan is het gedaan. Doorgaans komt er weinig uit.
Wat mij opvalt is hoeveel slachtoffers zo iemand maakt, en om wat voor bedragen het gaat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Van je familie moet je het maar hebben![]()
Kees: 'Wat een klerewijf'
Lekker voor de mensen om hem heen ja. Advocaat en weet ik veel wat.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij zit in de schuldsanering maar gaat gewoon door met waar ie mee bezig is
Mwa, Poolse politie wil je niet mee fucken denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:12 schreef matthijst het volgende:
Zo jammer dat die gast die erbij stond 'm niet uit het niets even op z'n neus heeft gehoekt.
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je je pand aan zo'n iemand verhuurt is het ook wel een beetje je eigen schuld natuurlijkBeetje background check en alles wat je normaal voorafgaand aan een verhuring doet zou heel duidelijk moeten maken dat je zo'n vent niet in je pand wil hebben.
Die 2400 euro zal de oplichter uiteraard gewoon betalen, pas daarna probeert hij zoveel mogelijk geld uit het huis te trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar die verhuurders zijn ook niet heel snugger dan hoor. 1200 ofzo vroegen ze voor zo'n pand als dit? Dan vraag je gewoon zeker 2400 euro borg, voor je de sleutel overhandigd. Juist om dit soort idiote situaties te voorkomen.
Iemand die voor minimaal ¤1,8 miljoen mensen heeft oplicht zou gelijk van straat gehaald moeten worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:43 schreef matthijst het volgende:
Die foto aan het eind, dat die kneus een pruik op heeft en vrolijk verder gaat met oplichten.
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.
Loonstroken en informatie over een werkgever zijn gemakkelijk na te maken. Daarbij kun je als normale burger vrij weinig controleren, omdat een werkgever zich ook aan de privacywetgeving moet houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eensSpreekt voor zich dat dat oplichtertje daar nooit doorheen zou komen. En los daarvan zou ik nooit zo'n nette, gemeubileerde woning verhuren aan een alleenstaand jochie van begin 20.
quote:Mariska K. met 101 cocaïne bolletjes aangehouden op JAP-luchthaven
De politie heeft afgelopen nacht omstreeks 04.00 uur een 50-jarige vrouw met 101 cocaïne bolletjes in haar bagage aangehouden op de Johan Adolf Pengel luchthaven in Suriname.
De reiziger viel tijdens visitatie door de mand toen zij op het punt stond om naar St. Maarten te vertrekken. Het totale gewicht van de bolletjes bedraagt 1.140 gram.
De verdachte M.K. werd ermee geconfronteerd en verklaarde dat de bolletjes medicijnen waren.
Gezien de hoeveelheid van de verboden substantie is de verdachte overgedragen aan de Narcotica Brigade.
De redactie van Waterkant.Net verneemt uit betrouwbare bron, dat het zou gaan om Mariska K. die onlangs uitgebreid te zien was in het Nederlands TV-programma van Kees van der Spek.
Het onderzoek duurt voort.
"medicijnen"quote:Op maandag 11 november 2024 14:42 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.waterkant.net(...)n-op-jap-luchthaven/
[..]
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelenquote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn![]()
Ze heeft een slim verdienmodel, relaties aangaan met westerse mannen, er ook seks mee hebben, en als de mannen hoteldebotel zijn, flink leegtrekken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelen
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Clemanyana het volgende:
Kees heeft zelf niet erg veel gedaan deze aflevering eh? Die man heeft alle onderzoek zelf gedaan en aangeleverd...
Dat ook. En moet zeggen dat ik dat al vaker gedacht heb dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.
Ik vind hem wel goed speurwerk doen hoor, bijv dat ie de websites van alle hotels in meerdere Europese steden had afgezocht en toen via de achtergrond van de lobby het juiste hotel vond.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:16 schreef RipCity het volgende:
Sinds die zoon erbij is is het stukken slechter geworden
Ow ja, die baby's toch?quote:
Zeker. Maar wel duidelijk uit 2020.quote:
Volgens een IG bericht van Kees 4 dagen geleden is er pas weer een nieuw seizoen in oktoberquote:Op zondag 23 maart 2025 19:11 schreef praadje het volgende:
Vanavond (ik weet niet of het een herhaling is)
https://www.tvgids.nl/inf(...)ters-in-het-toerisme
21.27 uur RTL5
Onopvallend een voertuig volgen was waarschijnlijk toen ook al niet zijn sterkste puntquote:Op zondag 23 maart 2025 23:17 schreef RipCity het volgende:
Oh en zijn zoon is 12 jaar politieagent geweest. Merk je weinig van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |