Lekker voor de mensen om hem heen ja. Advocaat en weet ik veel wat.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij zit in de schuldsanering maar gaat gewoon door met waar ie mee bezig is
Mwa, Poolse politie wil je niet mee fucken denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:12 schreef matthijst het volgende:
Zo jammer dat die gast die erbij stond 'm niet uit het niets even op z'n neus heeft gehoekt.
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je je pand aan zo'n iemand verhuurt is het ook wel een beetje je eigen schuld natuurlijkBeetje background check en alles wat je normaal voorafgaand aan een verhuring doet zou heel duidelijk moeten maken dat je zo'n vent niet in je pand wil hebben.
Die 2400 euro zal de oplichter uiteraard gewoon betalen, pas daarna probeert hij zoveel mogelijk geld uit het huis te trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar die verhuurders zijn ook niet heel snugger dan hoor. 1200 ofzo vroegen ze voor zo'n pand als dit? Dan vraag je gewoon zeker 2400 euro borg, voor je de sleutel overhandigd. Juist om dit soort idiote situaties te voorkomen.
Iemand die voor minimaal ¤1,8 miljoen mensen heeft oplicht zou gelijk van straat gehaald moeten worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:43 schreef matthijst het volgende:
Die foto aan het eind, dat die kneus een pruik op heeft en vrolijk verder gaat met oplichten.
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.
Loonstroken en informatie over een werkgever zijn gemakkelijk na te maken. Daarbij kun je als normale burger vrij weinig controleren, omdat een werkgever zich ook aan de privacywetgeving moet houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eensSpreekt voor zich dat dat oplichtertje daar nooit doorheen zou komen. En los daarvan zou ik nooit zo'n nette, gemeubileerde woning verhuren aan een alleenstaand jochie van begin 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |