Ik vind hem wel goed speurwerk doen hoor, bijv dat ie de websites van alle hotels in meerdere Europese steden had afgezocht en toen via de achtergrond van de lobby het juiste hotel vond.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:16 schreef RipCity het volgende:
Sinds die zoon erbij is is het stukken slechter geworden
Ow ja, die baby's toch?quote:
Zeker. Maar wel duidelijk uit 2020.quote:
Volgens een IG bericht van Kees 4 dagen geleden is er pas weer een nieuw seizoen in oktoberquote:Op zondag 23 maart 2025 19:11 schreef praadje het volgende:
Vanavond (ik weet niet of het een herhaling is)
https://www.tvgids.nl/inf(...)ters-in-het-toerisme
21.27 uur RTL5
Onopvallend een voertuig volgen was waarschijnlijk toen ook al niet zijn sterkste puntquote:Op zondag 23 maart 2025 23:17 schreef RipCity het volgende:
Oh en zijn zoon is 12 jaar politieagent geweest. Merk je weinig van
Ah, natuurlijk, maar deze heb ik blijkbaar gemist want ik ken 'm niet.quote:
In september start een nieuwe reeks met 8 afleveringen en volgend voorjaar weer 6!quote:Op zondag 13 juli 2025 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag voor de 10e keer een herhaling van Kees in Portugal![]()
Wanneer komt er weer eens iets nieuws?
Deze nog eens gekeken. Die Nederlander komt er ook niet ze geweldig van af met zijn fucking dit fucking dat en 'you’re spreading your legs for a whole bunch of other men'. Ik snap het wel maar zou dat niet op TV doen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |