Goeie vraag... Je kan niet zeggen dat hij er een heel luxe leven mee leidt inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
Wat doen ze in godsnaam met al dat geld vraag ik me af als je in zo'n sloppenwijk woont
Ik denk nu, net wat Kees zei inderdaad, dat er kopstokken boven die gastjes zitten die het grote geld krijgenquote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie vraag... Je kan niet zeggen dat hij er een heel luxe leven mee leidt inderdaad.
Ja da's waar... dan zouden ze natuurlijk eigenlijk naar die mensen toe moeten gaan maar dan wordt het waarschijnlijk wel een stuk gevaarlijker.quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik denk nu, net wat Kees zei inderdaad, dat er kopstokken boven die gastjes zitten die het grote geld krijgen
En hoe Kees ook zegt “ik ben niet bang.” Ik geloof dat hij dat ook echt niet isquote:Op maandag 1 september 2025 21:17 schreef Dutch_view het volgende:
Blijft toch wel bizar iedere keer om Kees en de crew daar in Afrika te zien
Ja klopt, zonder zo Frans te spreken kun je zo'n programma niet echt goed makenquote:Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Mrmime het volgende:
Kees spreekt echt goed Frans, dat is wel enorm helpend
Nogal. Maar ik weet niet of die vrouw al helemaal begrijpt wat er nou precies gaande is want ze zei dat die jongen z'n zoon had gebruikt om geld te krijgen, terwijl die zoon natuurlijk helemaal niet bestaat. Kan ook dat haar Engels gewoon niet goed genoeg is om zich goed uit te drukken natuurlijk.quote:
Ja precies, ik weet niet of zij het wel helemaal begreep. Ik kreeg ook het gevoel dat Kees haar soms beetje afkapte en vrij duidelijk instrueerdequote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nogal. Maar ik weet niet of die vrouw al helemaal begrijpt wat er nou precies gaande is want ze zei dat die jongen z'n zoon had gebruikt om geld te krijgen, terwijl die zoon natuurlijk helemaal niet bestaat. Kan ook dat haar Engels gewoon niet goed genoeg is om zich goed uit te drukken natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |