Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je je pand aan zo'n iemand verhuurt is het ook wel een beetje je eigen schuld natuurlijkBeetje background check en alles wat je normaal voorafgaand aan een verhuring doet zou heel duidelijk moeten maken dat je zo'n vent niet in je pand wil hebben.
Die 2400 euro zal de oplichter uiteraard gewoon betalen, pas daarna probeert hij zoveel mogelijk geld uit het huis te trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar die verhuurders zijn ook niet heel snugger dan hoor. 1200 ofzo vroegen ze voor zo'n pand als dit? Dan vraag je gewoon zeker 2400 euro borg, voor je de sleutel overhandigd. Juist om dit soort idiote situaties te voorkomen.
Iemand die voor minimaal ¤1,8 miljoen mensen heeft oplicht zou gelijk van straat gehaald moeten worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:43 schreef matthijst het volgende:
Die foto aan het eind, dat die kneus een pruik op heeft en vrolijk verder gaat met oplichten.
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke background check kan je doen? Je kunt om iemands ID vragen, maar je kunt onmogelijk controleren of het echt of fake is.
Loonstroken en informatie over een werkgever zijn gemakkelijk na te maken. Daarbij kun je als normale burger vrij weinig controleren, omdat een werkgever zich ook aan de privacywetgeving moet houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Voor zo'n pand als waar Kees binnen was? Als je dat van mij zou willen huren mag je het volgende aanleveren; geldig ID bewijs, salarisstrook en informatie over je werkgever (wat voor werk doe je?), intentieverklaring van je werkgever, anders overweeg ik je niet eensSpreekt voor zich dat dat oplichtertje daar nooit doorheen zou komen. En los daarvan zou ik nooit zo'n nette, gemeubileerde woning verhuren aan een alleenstaand jochie van begin 20.
quote:Mariska K. met 101 cocaïne bolletjes aangehouden op JAP-luchthaven
De politie heeft afgelopen nacht omstreeks 04.00 uur een 50-jarige vrouw met 101 cocaïne bolletjes in haar bagage aangehouden op de Johan Adolf Pengel luchthaven in Suriname.
De reiziger viel tijdens visitatie door de mand toen zij op het punt stond om naar St. Maarten te vertrekken. Het totale gewicht van de bolletjes bedraagt 1.140 gram.
De verdachte M.K. werd ermee geconfronteerd en verklaarde dat de bolletjes medicijnen waren.
Gezien de hoeveelheid van de verboden substantie is de verdachte overgedragen aan de Narcotica Brigade.
De redactie van Waterkant.Net verneemt uit betrouwbare bron, dat het zou gaan om Mariska K. die onlangs uitgebreid te zien was in het Nederlands TV-programma van Kees van der Spek.
Het onderzoek duurt voort.
"medicijnen"quote:Op maandag 11 november 2024 14:42 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.waterkant.net(...)n-op-jap-luchthaven/
[..]
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelenquote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn![]()
Ze heeft een slim verdienmodel, relaties aangaan met westerse mannen, er ook seks mee hebben, en als de mannen hoteldebotel zijn, flink leegtrekken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze moet wel goed in bed zijn als ze zoveel mannen heeft en ze allemaal zo simpel geld weet af te troggelen
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Clemanyana het volgende:
Kees heeft zelf niet erg veel gedaan deze aflevering eh? Die man heeft alle onderzoek zelf gedaan en aangeleverd...
Dat ook. En moet zeggen dat ik dat al vaker gedacht heb dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel we er nou mee opgeschoten zijn. De slachtoffers kunnen nog steeds fluiten naar hun geld. En hoewel de praktijken van deze vrouw geopenbaard zijn, kan zo'n vrouw makkelijk onder een andere naam en in een ander land verder gaan.
Ik vind hem wel goed speurwerk doen hoor, bijv dat ie de websites van alle hotels in meerdere Europese steden had afgezocht en toen via de achtergrond van de lobby het juiste hotel vond.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:16 schreef RipCity het volgende:
Sinds die zoon erbij is is het stukken slechter geworden
Ow ja, die baby's toch?quote:
Zeker. Maar wel duidelijk uit 2020.quote:
Volgens een IG bericht van Kees 4 dagen geleden is er pas weer een nieuw seizoen in oktoberquote:Op zondag 23 maart 2025 19:11 schreef praadje het volgende:
Vanavond (ik weet niet of het een herhaling is)
https://www.tvgids.nl/inf(...)ters-in-het-toerisme
21.27 uur RTL5
Onopvallend een voertuig volgen was waarschijnlijk toen ook al niet zijn sterkste puntquote:Op zondag 23 maart 2025 23:17 schreef RipCity het volgende:
Oh en zijn zoon is 12 jaar politieagent geweest. Merk je weinig van
Ah, natuurlijk, maar deze heb ik blijkbaar gemist want ik ken 'm niet.quote:
In september start een nieuwe reeks met 8 afleveringen en volgend voorjaar weer 6!quote:Op zondag 13 juli 2025 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag voor de 10e keer een herhaling van Kees in Portugal![]()
Wanneer komt er weer eens iets nieuws?
Deze nog eens gekeken. Die Nederlander komt er ook niet ze geweldig van af met zijn fucking dit fucking dat en 'you’re spreading your legs for a whole bunch of other men'. Ik snap het wel maar zou dat niet op TV doen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Philipina op een datingapp die hij ook echt ontmoet, blijkt het alsnog een oplichter te zijn![]()
Goeie vraag... Je kan niet zeggen dat hij er een heel luxe leven mee leidt inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
Wat doen ze in godsnaam met al dat geld vraag ik me af als je in zo'n sloppenwijk woont
Ik denk nu, net wat Kees zei inderdaad, dat er kopstokken boven die gastjes zitten die het grote geld krijgenquote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie vraag... Je kan niet zeggen dat hij er een heel luxe leven mee leidt inderdaad.
Ja da's waar... dan zouden ze natuurlijk eigenlijk naar die mensen toe moeten gaan maar dan wordt het waarschijnlijk wel een stuk gevaarlijker.quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik denk nu, net wat Kees zei inderdaad, dat er kopstokken boven die gastjes zitten die het grote geld krijgen
En hoe Kees ook zegt “ik ben niet bang.” Ik geloof dat hij dat ook echt niet isquote:Op maandag 1 september 2025 21:17 schreef Dutch_view het volgende:
Blijft toch wel bizar iedere keer om Kees en de crew daar in Afrika te zien
Ja klopt, zonder zo Frans te spreken kun je zo'n programma niet echt goed makenquote:Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Mrmime het volgende:
Kees spreekt echt goed Frans, dat is wel enorm helpend
Nogal. Maar ik weet niet of die vrouw al helemaal begrijpt wat er nou precies gaande is want ze zei dat die jongen z'n zoon had gebruikt om geld te krijgen, terwijl die zoon natuurlijk helemaal niet bestaat. Kan ook dat haar Engels gewoon niet goed genoeg is om zich goed uit te drukken natuurlijk.quote:
Ja precies, ik weet niet of zij het wel helemaal begreep. Ik kreeg ook het gevoel dat Kees haar soms beetje afkapte en vrij duidelijk instrueerdequote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nogal. Maar ik weet niet of die vrouw al helemaal begrijpt wat er nou precies gaande is want ze zei dat die jongen z'n zoon had gebruikt om geld te krijgen, terwijl die zoon natuurlijk helemaal niet bestaat. Kan ook dat haar Engels gewoon niet goed genoeg is om zich goed uit te drukken natuurlijk.
Een paar maanden he? Ongelofelijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:27 schreef DjVero het volgende:
Elke dag ¤500 naar iemand opsturen die je nog nooit fysiek ontmoet hebt en alleen online kent. Je moet je toch kapot schamen om dit op nationale televisie te vertellen?
Nee, ze ging per dag minimaal naar 3 van die Primera zaken. Per zaak kon ze 500 halen. Het was dus wel 1,500 a 2,000 euro per dag. En dat een paar maanden lang. Hm, dat klopt niet helemaal met het totaal bedrag volgens mij..quote:Op woensdag 3 september 2025 21:27 schreef DjVero het volgende:
Elke dag ¤500 naar iemand opsturen die je nog nooit fysiek ontmoet hebt en alleen online kent. Je moet je toch kapot schamen om dit op nationale televisie te vertellen?
Ze houden er zelf waarschijnlijk maar een heel klein gedeelte van over. Ze zullen dit werk doen voor mensen waarbij ze in de schulden staan. Geld komt allemaal op rekening van de baas, en die zorgt er dan voor dat dit soort gastjes hun wiet kunnen blijven kopen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie vraag... Je kan niet zeggen dat hij er een heel luxe leven mee leidt inderdaad.
Haantjesgedrag/Machogedrag, w.m.b.quote:Op dinsdag 9 september 2025 01:41 schreef Strani het volgende:
Verschrikkelijke kerel die Emile. Een prima voorbeeld van iemand die zonder enig ethisch gevoel de wereld doorwandelt. Mensen zo duperen en dan ook nog eens 13 jaar geen belasting betalen in Nederland.
Wel enorm veel oversharing trouwens in dat gesprek met Kim. Vraag me af wat daar de psychologie achter is.
Die Loor (Kim) was geinteresseerd in vastgoed / daar wat kopen. Daarom probeerde hij haar lekker te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haantjesgedrag/Machogedrag, w.m.b.
Gewoon laten zien/blijken wat voor een man van de wereld hij wel niet is, wat voor een fantastisch leven hij heeft, etc.
In werkelijkheid is het natuurlijk gewoon een ontzettende sukkel.
Eigenlijk is zijn zoon er meer bij betrokken voor het ICT gedeelte. Online uitzoeken waar ze iemand kunnen vinden, en hoe ze daar op de beste manier kunnen komen. En dan reist hij ook nog mee voor wat online zaken. Hij heeft zijn eigen taak, en doet waarschijnlijk nuttig werk. Maar dit had iemand anders net zo goed kunnen doen uiteraard.quote:Op maandag 8 september 2025 21:37 schreef matthijst het volgende:
Die zoon is'n sneutje, vergeleken met Kees.
"Dit gaat niet lukken hoor, de weg wordt te slecht".
"We kunnen nog niet rijden, signaal is hier goed".
Volgens mij is dat ICT gedeelte juist de taak van die steeds dikker wordende legende van de show Danny. En die zoon was eerst politie agent maar vond dat totaal niet meer leuk en heeft toen via Kees een baantje op TV als zn lullige assistentje gekregen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eigenlijk is zijn zoon er meer bij betrokken voor het ICT gedeelte. Online uitzoeken waar ze iemand kunnen vinden, en hoe ze daar op de beste manier kunnen komen. En dan reist hij ook nog mee voor wat online zaken. Hij heeft zijn eigen taak, en doet waarschijnlijk nuttig werk. Maar dit had iemand anders net zo goed kunnen doen uiteraard.
Haha ja, die Danny hebben ze er schijnbaar uit gegooid. Of hij is zelf gestopt, dat kan natuurlijk ook. Tja, zoonlief gaat natuurlijk voor...quote:Op woensdag 10 september 2025 02:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ICT gedeelte juist de taak van die steeds dikker wordende legende van de show Danny. En die zoon was eerst politie agent maar vond dat totaal niet meer leuk en heeft toen via Kees een baantje op TV als zn lullige assistentje gekregen.
Het kan ook zijn dat Danny ergens een lijpe IT functie heeft gekregen en het trucje, het valletje, gewoon aan Kees en Joep verkocht heeft. Het is gewoon een soort fake bankwebsite verpakt in een Android of iOS app, hetzelfde als de crimineeltjes hier in Nederland gebruiken om mensen op te lichten. Een reverse scam dus. Maar het mag onder de noemer van journalistiek... Ieder ander zou een probleem hebben, omdat je mensen ongevraagd filmt, hun locatie uitpeilt en opzoekt.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja, die Danny hebben ze er schijnbaar uit gegooid. Of hij is zelf gestopt, dat kan natuurlijk ook. Tja, zoonlief gaat natuurlijk voor...
Wel jammer, het werd een beetje een cult held. De ieder seizoen dikker wordende Danny. Hoe dik zou die dit seizoen weer zijn geworden? Maar die vraag zullen we dus waarschijnlijk door het zoontje van de “baas” die het nu mag doen, nooit meer hoeven te stellenquote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja, die Danny hebben ze er schijnbaar uit gegooid. Of hij is zelf gestopt, dat kan natuurlijk ook. Tja, zoonlief gaat natuurlijk voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |