Dat denk ik eigenlijk ook, tenzij Angelina ineens allemaal danspasjes moet volgen en niet zo spontaan overkomt als tijdens Sanremo.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Die stijgen ook niet heel hard. Ik zou m’n centen nu zetten op Turijn 2025. Hebben ze 3 jaar gehad om die zon te fixen en de vloer schoon te maken.
Er is maar 1 vogelquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:56 schreef TLC het volgende:
Maar zijn die twee kippen wel getest op de vogelgriep ? Dadelijk gaat alles niet door en moeten ze geruimd worden![]()
![]()
De moraal van het verhaal is dat het niet duur genoeg is maar toch te duur? Zoiets?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk is de moraal van het verhaal dat je misschien niet te veel moet verwachten van Gover Meit en dat zou niemand moeten verrassen. Wel benieuwd wat die powerpoint de belastingbetaler kost.
Ik denk dat met de verhalen over maandlandingen en science fiction wel erg de verwachting werd gemaakt dat we iets heel moeilijks gingen doen. Maar dit lijkt prima bij Europapa te passen qua graphics etcv. Ik weet niet of er nog echt een grote verrassing gaat komen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk is de moraal van het verhaal dat je misschien niet te veel moet verwachten van Gover Meit en dat zou niemand moeten verrassen.
Hebben we wel een idee waarom er een vogel op het podium staat ondertussen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat met de verhalen over maandlandingen en science fiction wel erg de verwachting werd gemaakt dat we iets heel moeilijks gingen doen. Maar dit lijkt prima bij Europapa te passen qua graphics etcv. Ik weet niet of er nog echt een grote verrassing gaat komen.
Cornald heeft in elk geval bevestigd dat er nog visuele verrassingen zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat met de verhalen over maandlandingen en science fiction wel erg de verwachting werd gemaakt dat we iets heel moeilijks gingen doen. Maar dit lijkt prima bij Europapa te passen qua graphics etcv. Ik weet niet of er nog echt een grote verrassing gaat komen.
Stukje typisch Joost? Net als met zijn rode uien en knoflook in de tas en airfryeren en mediteren? Beetje random humor? Of Appie gaat eindelijk niet als vogel...quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben wel een idee waarom er een vogel op het podium staat ondertussen?
(Want dat kan zo 100 punten kosten bij de jury, dus dat maakt nogal uit)
Ik denk de ouders.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:01 schreef grazz het volgende:
Je ziet twee schaduwen (m/v) die elkaars handen vasthouden. Joost lijkt daar naar toe te rennen. Zouden dat zijn ouders kunnen zijn?Of het staat voor 2 mensen die ultiem gelukkig zijn in Europa, kan natuurlijk ook.
Maar dat kunnen dus ook mooie graphics zijn. Ik weet niet of je echt zaken als hologrammen, dingen in de fik etc. moet verwachten dan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald heeft in elk geval bevestigd dat er nog visuele verrassingen zijn.
Heb jij die file op de snelweg veroorzaakt?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn tandarts is ongeveer 30 minuten rijden. Ik heb er een uur over gedaan omdat ik steeds onderweg stopte om niets willen missen.
Ik denk voor de generale repetitie woensdag. De laatste show voor de juryshow. Maar wel kleine aanpassingen. In het verleden had een zangeres twee jurken mee genomen, een gedragen tijdens repetitie 1, een gedragen tijdens repetitie 2, daarna keuze. Je kan nu al niet meer van alles aanpassen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wanneer mag je trouwens echt niets meer veranderen, is dat vrijdag?
Volgens GJ alleen de kleding evt nog, de visuals moesten eerste week april al aangeleverd zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wanneer mag je trouwens echt niets meer veranderen, is dat vrijdag?
Toch denk ik dat er iets speciaals gebeurt. Of hij stapt *in* de LED zeg maar (wat we eerder bespraken, dat je hem als animatie daar dan verder ziet) en komt daar bij z'n ouders, of z'n ouders komen op de ้้n of andere manier op het podium.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat kunnen dus ook mooie graphics zijn. Ik weet niet of je echt zaken als hologrammen, dingen in de fik etc. moet verwachten dan.
Voor 12 man publiek wordt dat ook al snel ongemakkelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:21 schreef Em31 het volgende:
Dat hardcore stukje lijkt zo in die TikTok ook nogal saai, dat lijkt me ook heel sterk, daar zal vast wat meer gebeuren. Nouja hopen maar.
Daar ben ik nog niet hoorquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind het om te gieren hoe men hier van DIT WORDT NIKS MEER en NL KAN DAT OOK GEWOON NIET DIE STAGING HE gewoon alweer aanbeland is bij OH JOTTEM HET WORDT LEUK.
![]()
Waar zie je dit?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:01 schreef grazz het volgende:
Je ziet twee schaduwen (m/v) die elkaars handen vasthouden. Joost lijkt daar naar toe te rennen. Zouden dat zijn ouders kunnen zijn?Of het staat voor 2 mensen die ultiem gelukkig zijn in Europa, kan natuurlijk ook.
Als je foto’s en filmpjes van Irama blijft posten, wordt het niks met dat slapenquote:
Zo te zien valt het mee toch? Net groen bij Betfair.quote:
Ik zie 9.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zo te zien valt het mee toch? Net groen bij Betfair.
Nu wel inderdaad. En veel roodquote:
Gelukkig heb ik m’n screenshots nogquote:
Ohquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik merk toch dat het me allemaal weinig kan schelenIk ging er toch al niet vanuit dat we zouden winnen, en een leuk ESF jaar voor Nederland is en was het toch wel.
1 vogelpak en weg kansenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wel grappig hoeveel mensen denken af te leiden uit een vogel pak.
Nu weer groen met 8.62quote:
Ik liep net buiten even een rondje en ik kan die vogel totaal niet plaatsen, zeker niet in het verhaal dat ze willen overbrengen. Al kun je je natuurlijk vrij voelen als een vogel in Europa en kan het een verwijzing zijn naar onze eerste ESF inzending De vogels van Holland. Maar dat snapt men toch niet in het buitenland. De inzending is van zichzelf al out there, dus waarom er nog een vogel aan toevoegen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Hou op!quote:
Ja, dat laatste is het sowieso en ook al blijft die vogel, ik merk dat ik uit kijk naar het optreden volgende week.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik merk toch dat het me allemaal weinig kan schelenIk ging er toch al niet vanuit dat we zouden winnen, en een leuk ESF jaar voor Nederland is en was het toch wel.
Gaaf he. Het duurt drie kwartier. Wauw. Ik vind het einde met de tulp met de strepen het allermooist.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:37 schreef Za het volgende:
Een werkelijk prachtige analyse van Joost als persoon en artiest:
Ja, mooi he?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik liep net buiten even een rondje en ik kan die vogel totaal niet plaatsen, zeker niet in het verhaal dat ze willen overbrengen. Al kun je je natuurlijk vrij voelen als een vogel in Europa en kan het een verwijzing zijn naar onze eerste ESF inzending De vogels van Holland. Maar dat snapt men toch niet in het buitenland. De inzending is van zichzelf al out there, dus waarom er nog een vogel aan toevoegen?
Nee, volgens mij is het gewoon simpel: we gaan straks iets zien op tvbeelden dat nu nog niet getoond kan of mag worden. Maar om er toch voor te zorgen dat je nu al een beetje talk of the town bent na de repetities gooi je er gewoon een vogel in. Een pak dat ze gehuurd hebben in NL. En dooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrHet kan van alles zijn. Kan bv. ook refereren aan een knuffel uit z'n jeugd. Of het is volledig random. Maar je mist ook een flinke dosis context die misschien op de tv-beelden wat duidelijker wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat ze voor de repetities een vogeloutfit hebben bedacht om ons allemaal te trollen. Al vind ik de reacties op de vogel ook wel zo overdreven dat แls het een trollactie is, het wel helemaal geslaagd is![]()
Ik hoop het zo, of ie vogel nou wel of niet werkt, alleen al om de reacties zou ik zo'n troll actie fantastisch vinden en idd mega geslaagd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn. Kan bv. ook refereren aan een knuffel uit z'n jeugd. Of het is volledig random. Maar je mist ook een flinke dosis context die misschien op de tv-beelden wat duidelijker wordt.
Ik denk niet dat ze voor de repetities een vogeloutfit hebben bedacht om ons allemaal te trollen. Al vind ik de reacties op de vogel ook wel zo overdreven dat แls het een trollactie is, het wel helemaal geslaagd is
WE GAAN WINNENquote:
William heeft dan ook z'n nieuwe bff in Joost gevonden. Die twee klikken op een onverwachtse manier heel leuk met elkaar in interviewsquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:07 schreef nik4ever het volgende:
Ik sta ervan te kijken hoe positief Wiwi over de eerste repetitie is van ons.. Ik dacht, nu worden we afgemaakt maar ze zijn nog steeds mega positief, zelfs over de vogel ... En loving de curry worst pic! (maar die is stiekem ook wel geniaal tussen als de hele dure graphics die iedereen inlevert)
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Hier dus de tiktok, niet alleen in de OP hier
Nee (denk ik).quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
Zet Joost ons nog steeds op het verkeerde been?
Ja de context ontbreekt nu wel. Of het nou wel of geen trollactie is, er is over elke stap in de aanloop naar het esf nagedacht. Dus deze vogel heeft enigszins een betekenis lijkt mij. Hij lijkt gelukkig vooralsnog geen hoofdrol te hebben en meer op de achtergrond te blijven, maar wie weet verandert dat gaandeweg het lied.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn. Kan bv. ook refereren aan een knuffel uit z'n jeugd. Of het is volledig random. Maar je mist ook een flinke dosis context die misschien op de tv-beelden wat duidelijker wordt.
Ik denk niet dat ze voor de repetities een vogeloutfit hebben bedacht om ons allemaal te trollen. Al vind ik de reacties op de vogel ook wel zo overdreven dat แls het een trollactie is, het wel helemaal geslaagd is
Vogels van Nederland*quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
De vogels van Holland, maar dan in Europa. Hoezee.
Nee.quote:
Je schrijf poletiek verkeert.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
ESF is toch maar een politiek festival, dus dat gaat toch niets worden.
Belgie stemt op NL en NL op Belgie. En verder wordt het toch niets.
Joost moet het hebben van de muziek en verder boeit het totaal niet.
Alsof ook maar iemand dat Nederlandse gebrabbel kan verstaan, Nederlands is totaal niet pakkend. Nederlands klinkt totaal nergens naar.
Italiaans verstaan de meesten niets van, maar klinkt ten minste nog erg mooi.
Oh my goooodquote:
Joost moet het ook hebben van de jeugd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
ESF is toch maar een politiek festival, dus dat gaat toch niets worden.
Belgie stemt op NL en NL op Belgie. En verder wordt het toch niets.
Joost moet het hebben van de muziek en verder boeit het totaal niet.
Alsof ook maar iemand dat Nederlandse gebrabbel kan verstaan, Nederlands is totaal niet pakkend. Nederlands klinkt totaal nergens naar.
Italiaans verstaan de meesten niets van, maar klinkt ten minste nog erg mooi.
Ja dat is meestal juist niet zo volgens mij.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat valt meestal vies tegen hoor.
Dan deed S10 het nog best heel behoorlijk he, in dat onverstaanbare Nederlandse gebrabbel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Nederlands is totaal niet pakkend. Nederlands klinkt totaal nergens naar.
Dit is echt fantastisch. Hoeveel werk daar in gegaan moet zijn zeg voor zo'n toch betrekkelijk klein kanaal. Respect.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:37 schreef Za het volgende:
Een werkelijk prachtige analyse van Joost als persoon en artiest:
Denk dat de jeugd weinig van die muziek moet hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joost moet het ook hebben van de jeugd.
En zegt genoeg die titel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch. Hoeveel werk daar in gegaan moet zijn zeg voor zo'n toch betrekkelijk klein kanaal. Respect.
Wat is dit nou weer voor domme vraag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:15 schreef Greys het volgende:
Check de quotetweets van deze tweet.![]()
[ x ]
Nou, dat weten we dan ook weer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme vraag.
Waarom moet hij nou weer een opmerking hebben voor de KGJAAGNATJrkRKRQUQRNQR+ community hebben?
Kan het ook ooit eens een keer zonder die community?
Je hebt het maar zwaar.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme vraag.
Waarom moet hij nou weer een opmerking hebben voor de KGJAAGNATJrkRKRQUQRNQR+ community hebben?
Kan het ook ooit eens een keer zonder die community?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |