Lijkt me juist dat dat minder ruimte geeft voor malligheid eigenlijk, voor de 'serieuzere' entries.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die landen hebben er serieuze muziek onder zitten.
Ik zie er geen piraat of roze bol(?) in terug.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat dat minder ruimte geeft voor malligheid eigenlijk, voor de 'serieuzere' entries.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie er geen piraat of roze bol(?) in terug.
Een vogel met man erin vind ik toch echt een avondje carnaval.
Ja dan is het gewoon een verschil van interpretatie en visie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou ik ook best durven aantrekken met Carnaval.
Zo heb ik mijn kind in 2012 beloofd dat als het nog éven in mijn buik bleef zitten tot ik Loreen had gezien dat we dan ook elke verhalfjaardag zouden vieren. Ik eet dus in november extra taart, want twee uur nadat Euphoria won braken m'n vliezen. Braaf kind, he 😬👌quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:47 schreef yvonne het volgende:
M'n dochter moet begin mei bevallen, ik heb al tegen haar gegild dat het PAS NA DE 10e MAG
Grobbebol: https://www.eftepedia.nl/lemma/Grobbebollenquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I love Nemo to bits en ik hou van die bijzondere keuzes die ze hebben gemaakt ook qua kleding (maar dat is gewoon mijn smaak) echter ik zie ook heel goed de vergelijking die je maakt met een Grollebol. Peed my pants a little bit..quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grobbebol: https://www.eftepedia.nl/lemma/Grobbebollen
Dat deed @IJsbeerquote:Op dinsdag 30 april 2024 23:10 schreef nik4ever het volgende:
[..]
I love Nemo to bits en ik hou van die bijzondere keuzes die ze hebben gemaakt ook qua kleding (maar dat is gewoon mijn smaak) echter ik zie ook heel goed de vergelijking die je maakt met een Grollebol. Peed my pants a little bit..![]()
![]()
Een vogel met man erin is wel een beetje dierenmishandeling, hè.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht ook individuele filmpjes van hoe het optreden er op tv uit komt te zienquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Wat krijgen we vandaag aan nieuwe info eigenlijk, alleen het samenvattende filmpje vanavond toch?
Vorig jaar was er enkel 1 recap filmpje met echte camerabeelden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Wat krijgen we vandaag aan nieuwe info eigenlijk, alleen het samenvattende filmpje vanavond toch?
Zie een paar posts hierboven (post 131), het was 1 recap voor de tweede rehearsals halve finale.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht ook individuele filmpjes van hoe het optreden er op tv uit komt te zien
https://www.reddit.com/r/(...)rsals_schedule_amas/quote:Welcome to what promises to be a very busy day on the sub! Today there's plenty of exciting things going on in the world of ESC and on the sub:
Second Rehearsals for all 15 countries competing in the first semi-final, culminating in the first YouTube rehearsals snippets from the camera feed!
Two Traditional AMAs with Gåte (16:00CEST) and Marcus & Martinus (19:00CEST)!
Short Video AMAs with all of the semi-final 1 artists organised by Eurovision Official using community submitted questions!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:39 schreef grazz het volgende:
Nieuwe make-up voor Bambi
[ afbeelding ]Ik zie die roze blauwe outfit er onder zitten, detail op de jurk of krijgen we nog een verrassing van Ierland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Costume change werd geopperd door iemand op Twitter.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie die roze blauwe outfit er onder zitten, detail op de jurk of krijgen we nog een verrassing van Ierland?
Ten eerste: dat ze het gewoon lekker zelf al delenquote:
Oh jee, dat ziet er prachtig dramatisch uit, dit gaat stijgen in the odds vrees ik..... De winst is dit jaar echt geen uitgemaakte zaak, de bookmakers hebben het er maar moeilijk mee...quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:33 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb wel hoge verwachtingen van de beelden.
wauwquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:33 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb wel hoge verwachtingen van de beelden.
Italië is nog wel even afwachten, maar ik zou het op dit moment logischer vinden als zij en Oekraïne bovenaan zouden staan bij de bookmakers, denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh jee, dat ziet er prachtig dramatisch uit, dit gaat stijgen in the odds vrees ik..... De winst is dit jaar echt geen uitgemaakte zaak, de bookmakers hebben het er maar moeilijk mee...
Die hebben nou niet echt effect op elkaar aangezien ze niet in dezelfde semi zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga met rozentuinen smijten als dit wel doorgaat en Georgie niet.
good for themquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh jee, dat ziet er prachtig dramatisch uit, dit gaat stijgen in the odds vrees ik..... De winst is dit jaar echt geen uitgemaakte zaak, de bookmakers hebben het er maar moeilijk mee...
Klopt maar ik ga toch met rozentuinen gooienquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die hebben nou niet echt effect op elkaar aangezien ze niet in dezelfde semi zitten.
Ze zullen moeten gokken wie wint inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat de outfit van Nemo een flamingo moest voorstellen, en dat heb ik toen maar als waarheid aangenomen, maar wellicht was dat een grap.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Mja, voorlopig ziet Nemo er ook uit als roze grobbebol en Baby Lasagna als een piraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |