quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:39 schreef grazz het volgende:
Nieuwe make-up voor Bambi
[ afbeelding ]Ik zie die roze blauwe outfit er onder zitten, detail op de jurk of krijgen we nog een verrassing van Ierland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Costume change werd geopperd door iemand op Twitter.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie die roze blauwe outfit er onder zitten, detail op de jurk of krijgen we nog een verrassing van Ierland?
Ten eerste: dat ze het gewoon lekker zelf al delenquote:
Oh jee, dat ziet er prachtig dramatisch uit, dit gaat stijgen in the odds vrees ik..... De winst is dit jaar echt geen uitgemaakte zaak, de bookmakers hebben het er maar moeilijk mee...quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:33 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb wel hoge verwachtingen van de beelden.
wauwquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:33 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb wel hoge verwachtingen van de beelden.
Italië is nog wel even afwachten, maar ik zou het op dit moment logischer vinden als zij en Oekraïne bovenaan zouden staan bij de bookmakers, denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh jee, dat ziet er prachtig dramatisch uit, dit gaat stijgen in the odds vrees ik..... De winst is dit jaar echt geen uitgemaakte zaak, de bookmakers hebben het er maar moeilijk mee...
Die hebben nou niet echt effect op elkaar aangezien ze niet in dezelfde semi zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga met rozentuinen smijten als dit wel doorgaat en Georgie niet.
good for themquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh jee, dat ziet er prachtig dramatisch uit, dit gaat stijgen in the odds vrees ik..... De winst is dit jaar echt geen uitgemaakte zaak, de bookmakers hebben het er maar moeilijk mee...
Klopt maar ik ga toch met rozentuinen gooienquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die hebben nou niet echt effect op elkaar aangezien ze niet in dezelfde semi zitten.
Ze zullen moeten gokken wie wint inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat de outfit van Nemo een flamingo moest voorstellen, en dat heb ik toen maar als waarheid aangenomen, maar wellicht was dat een grap.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Mja, voorlopig ziet Nemo er ook uit als roze grobbebol en Baby Lasagna als een piraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |