SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
29 april
30 april
[ Bericht 9% gewijzigd door Momo op 30-04-2024 20:43:13 ]Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Zucht. Capsquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:30 schreef yvonne het volgende:
iK VIND \'ONZE"FOTO'S TOCH WEL ERG GOED HOOR.
zIJN MIMIEK KOMT GOED OVER, ^o^
Dit is gewoon de studio versie, niks live. Gewoon een fan edit.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Als dit de echte vocals zijn klinkt het niet verkeerd.
Ja. Dat is Indy van Cauwenberg, bedenker van het TikTokdansje.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:29 schreef RipCity het volgende:
Die persoon links is toch gewoon een vent?
Iets zou onmogelijk lijken toch, volgens Gover Meit. Benieuwd wat dat dan is.quote:
Ik vraag me dan ook wel af wat hij bedoelt met visuele verrassingen? Dingen op de led wall?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoop wel dat die visuele verrassingen ook nog iets voor de jury bieden, want dat mis ik voorlopig op de foto’s.
En een fysieke uitputtingsslag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Iets zou onmogelijk lijken toch, volgens Gover Meit. Benieuwd wat dat dan is.
De outro neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook wel af wat hij bedoelt met visuele verrassingen? Dingen op de led wall?
en de TikTok van Estland, en van Israelquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:40 schreef Momo het volgende:
Eerst nog de tiktok van Noorwegen, dan die van ons pas.
De jury kan me reet kussen THERE I SAID IT.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoop wel dat die visuele verrassingen ook nog iets voor de jury bieden, want dat mis ik voorlopig op de foto’s.
Gewoon beeldspraak voor iets revolutionairs weliicht? Al hebben wij dat nog niet gezien. Maar volgens Cornald zijn er nog (visuele) verrassingenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:34 schreef yvonne het volgende:
Maarre maanlanding.
Het beest is een eagle
"The eagle has landed"Apollo 11
Onderschat niet wat een kutprogramma Powerpoint is, niet te doen. Ik doe soms wel langer over een presentatie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:40 schreef Mandy040986 het volgende:
Je bent niet 9 maanden bezig voor een act met powerpoint visuals en een dansje toch.
Dus een man??quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:31 schreef Greys het volgende:
De danser links is Indy, de bedenker van het Tiktokdansje.
Nog nooit iemand in Pinopak bij ESF?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon beeldspraak voor iets revolutionairs weliicht? Al hebben wij dat nog niet gezien. Maar volgens Cornald zijn er nog (visuele) verrassingen
Ah dus alleen visuele verrassingen. Rest is dus hetzelfde.quote:
Ik vind ook vrij veel van de jury’s, maar ze zijn er nou eenmaal, dus dat gegeven zou ik ergens in de 9 maanden voorbereiding toch opnemen in het verhaal.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:41 schreef Cee het volgende:
[..]
De jury kan me reet kussen THERE I SAID IT.
Waar gaat dit over? Het is een vrouw?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dus een man??
Ah dank grazz bevestigt het. Dacht al
Na 15 jaar in de kast zit er nu waarschijnlijk wel veel dust in the turkey.quote:
Ja maar dan ziet het er toch beter uit dan een paar random foto’s van Joost toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Onderschat niet wat een kutprogramma Powerpoint is, niet te doen. Ik doe soms wel langer over een presentatie.
Je weet wat visueel betekent?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ah dus alleen visuele verrassingen. Rest is dus hetzelfde.
En de drie heupwiegende achtergrondzangeressen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:49 schreef Mandy040986 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar ik mis de smokey plinth.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En de drie heupwiegende achtergrondzangeressen.
Eens! Mooie kleuren. En mimiek.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:49 schreef d_elise het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de kleuren, het licht en Joost zijn mimiek echt fantastisch vindt op de foto's. We hebben zo goed als zeker dus nog niet de final act gezien, maar ik vind het er nu al mooi uitzien!
Die wilde ik net ook posten want oh wat slim! Hij let echt op elk detail.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:51 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
En de act is pas voor 34% compleet he, vergeet dat niet.
Het staat zelfs letterlijk op het scherm.
Hologram met jonge Joost en ouders.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Iets zou onmogelijk lijken toch, volgens Gover Meit. Benieuwd wat dat dan is.
Dit is echt zo’n nummer waarbij ik het logisch zou vinden als het de finale haalt, maar het me tegelijkertijd ook niet zou verbazen als het een NQ is.quote:
Voordeel is wel dat het redelijk love it or hate it is. Lijkt er wel op dat de Eesti Laul act grotendeels is gebleven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is echt zo’n nummer waarbij ik het logisch zou vinden als het de finale haalt, maar het me tegelijkertijd ook niet zou verbazen als het een NQ is.
Dat heb ik met Noorwegenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is echt zo’n nummer waarbij ik het logisch zou vinden als het de finale haalt, maar het me tegelijkertijd ook niet zou verbazen als het een NQ is.
Hij heeft op Eurovisionworkd gewoon de hele tijd op 3 gestaan. Degene in die tweet let alleen op Betfair.quote:
Eigenlijk na alle acts so far, er gebeurd niet veel bij de bookiesquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft op Eurovisionworkd gewoon de hele tijd op 3 gestaan. Degene in die tweet let alleen op Betfair.
Ja misschien wel ja, de eerste keer dat ik dat nummer hoorde tijdens de nationale finale dacht ik wow, mooi dit. Ondertussen kan ik het bijna niet meer aanhoren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat heb ik met NoorwegenIk vind het wat te depressief klinken ofzo.
Op Eurovisionworld gaan we overigens met een redelijk rap tempo achteruitquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft op Eurovisionworkd gewoon de hele tijd op 3 gestaan. Degene in die tweet let alleen op Betfair.
Dus niet de bookmakers haha maar een bookie..... Ja dan kan ik er ook 1 uitvissen en gaan stoken over stijgers en zakkers...quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel toch nu? Volgens mij zakken wij zo onder Itali en Zwitserland en Kroati staan er nu beter voor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk na alle acts so far, er gebeurd niet veel bij de bookies
We worden vanavond nog ingehaald door Itali.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
We zullen misschien net onder Italie zakken, maar het zijn geen grote verschuivingen. We gaan niet ineens naar een odd van 50 ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel toch nu? Volgens mij zakken wij zo onder Itali en Zwitserland en Kroati staan er nu beter voor.
Oh nee....quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:31 schreef Dave het volgende:
[..]
We worden vanavond nog ingehaald door Itali.
/spuit 64
Ik denk juist niet met de jonge Joost maar iets van een hologram waardoor z'n ouders daar bij hem zijn. Bij de huidige Joost dus, op het podium. Want dat past bij het 'fysiek niet mogelijk' wat Gover zei en de emoties die Gover wilde overbrengen volgens eigen zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:03 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Hologram met jonge Joost en ouders.
Denk zo iets.
Nee, maar alsnog wel jammer dat er niet echt iets te zien was wat de jury aan kan spreken. Andersom was natuurlijk beter geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:31 schreef Momo het volgende:
[..]
We zullen misschien net onder Italie zakken, maar het zijn geen grote verschuivingen. We gaan niet ineens naar een odd van 50 ofzo
Laat ze lekker. Dat wordt anders na de semi.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:30 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Op Eurovisionworld gaan we overigens met een redelijk rap tempo achteruit
Wat zou dat mooi zijn.... Please be true...quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk iets van een hologram waardoor z'n ouders bij hem zijn. Bij de huidige Joost, op het podium. Want dat past bij het 'fysiek niet mogelijk' wat Gover zei en de emoties die Gover wilde overbrengen volgens eigen zeggen.
Betfair is de marktplaats van alle gokkers, waar alle andere bookmakers hun prijzen op baseren. Eigenlijk is het zinloos naar al die andere kolommen te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:30 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Dus niet de bookmakers haha maar een bookie..... Ja dan kan ik er ook 1 uitvissen en gaan stoken over stijgers en zakkers...![]()
![]()
![]()
Nederland is nu 4e op 8 op Betfair. Dat suggereert dat er nog veel gespeculeerd wordt op wat we nog niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:31 schreef Momo het volgende:
[..]
We zullen misschien net onder Italie zakken, maar het zijn geen grote verschuivingen. We gaan niet ineens naar een odd van 50 ofzo
Ja dat denk en hoop ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:03 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Hologram met jonge Joost en ouders.
Denk zo iets.
Je gaat toch volledig stuk als daar dan bij de 2e repetitie “67% complete” staat?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wilde ik net ook posten want oh wat slim! Hij let echt op elk detail.
[ x ]
Itali gaat dan ook het songfestival winnenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:31 schreef Dave het volgende:
[..]
We worden vanavond nog ingehaald door Itali.
/spuit 64
Maar dat wil niemand.... Turijn was a disaster of biblical proportions..quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Itali gaat dan ook het songfestival winnen
Ik wil een draaiorgel!quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:49 schreef Mandy040986 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar ik mis de smokey plinth.
Die nagelsquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Al redelijk snel de volgende TikTok
Dit is normaal een veel punten bij de jury, weinig bij de televote nummer, maar nu moeten we dus hopen dat de jury daar niet zo’n zin in heeft. 😬quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:53 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Al redelijk snel de volgende TikTok
We weten dat de televote uitslag van Israel dit jaar niet normaal gaat zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is normaal een veel punten bij de jury, weinig bij de televote nummer, maar nu moeten we dus hopen dat de jury daar niet zo’n zin in heeft. 😬
Jij denkt dat de jury vol voor Europapa zal gaan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:16 schreef BramVeen2002 het volgende:
Hoe meer televote punten er naar Israel gaan hoe minder er overblijven voor Kroatie en Zwitserland. Daardoor kunnen wij er met de win vandoor gaan
Op een positieve manier of juist een negatieve manier? Gezien de tweesplit in de maatschappij weet ik haast niet meer wat ik qua televote kan verwachten. Al denk ik wel dat de anti-Israel groep in absolute aantallen in de minderheid zal zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:12 schreef Momo het volgende:
[..]
We weten dat de televote uitslag van Israel dit jaar niet normaal gaat zijn.
Ik denk dat de pro Israel de telefoon gaat pakken, je kan niet tegen een nummer stemmen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op een positieve manier of juist een negatieve manier? Gezien de tweesplit in de maatschappij weet ik haast niet meer wat ik qua televote kan verwachten. Al denk ik wel dat de anti-Israel groep in absolute aantallen in de minderheid zal zijn.
Overigens meen ik dat ze het gewoon goed zal gaan doen bij de Jury. Wat ik live van haar hoorde is ze een uitmuntende zangeres. Het nummer zelf is mijns inziens ook niet slecht. Toch wel een combinatie die jurypunten op zou moeten leveren (top 5-6).
Jup. Afserveren om slechte zang kan niet want dat is niet zo, het lied is niet heel bijzonder maar als Dons het zou zingen zou ik het waarschijnlijk gewoon mooi vinden en in veel landen gaat men de telefoon hiervoor pakken. Dus voor EBU wordt het sowieso inderdaad hopen op niet veel jurypunten. Want een winst zou een niet te overzien drama veroorzaken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is normaal een veel punten bij de jury, weinig bij de televote nummer, maar nu moeten we dus hopen dat de jury daar niet zo’n zin in heeft. 😬
Ja ik vrees hier alsnog wel een beetje voor hoor. Je weet het gewoon niet bij de jury. Ze kan daar straks door de reactie van het publiek ook nog gaan huilen bijvoorbeeld, dat werkt gewoon wel bij stemmers ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Afserveren om slechte zang kan niet want dat is niet zo, het lied is niet heel bijzonder maar als Dons het zou zingen zou ik het waarschijnlijk gewoon mooi vinden en in veel landen gaat men de telefoon hiervoor pakken. Dus inderdaad hopen op niet veel jurypunten.
Denk dat ze graag een mannelijke act hadden na alle vrouwen uit de 1e helftquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:40 schreef molloot200 het volgende:
Oei. Isral en Letland bijna hetzelfde, snap echt oprecht niet waarom ze die 2 niet om hebben gedraaid in de running order
Ja, zeker nu Isral met dat element ook duidelijk de betere is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:40 schreef molloot200 het volgende:
Oei. Isral en Letland bijna hetzelfde, snap echt oprecht niet waarom ze die 2 niet om hebben gedraaid in de running order
En tomatengooier is genoeg om iedereen wakker te schudden, dus we moeten vooral hopen dat iedereen normaal doet en Isral zo geruisloos mogelijk ergens in de buik van de show passeert.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vrees hier alsnog wel een beetje voor hoor. Je weet het gewoon niet bij de jury. Ze kan daar straks door de reactie van het publiek ook nog gaan huilen bijvoorbeeld, dat werkt gewoon wel bij stemmers ook.
Vreselijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vrees hier alsnog wel een beetje voor hoor. Je weet het gewoon niet bij de jury. Ze kan daar straks door de reactie van het publiek ook nog gaan huilen bijvoorbeeld, dat werkt gewoon wel bij stemmers ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |