abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 25 mei 2024 @ 10:51:03 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_213675332
Kijkt iemand de 8 show? Ik vind de keuzes die ze moeten maken wel grappig en goed gevonden. Dit zou een 'echte' reality show moeten zijn, denk dat dat wel leuke tv zou opleveren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_213681535
quote:
De trailer in combinatie met de bekende tune _O_
pi_213686821
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crew - India 2024 9 2:00 uur | Comedy
Wanneer hun luchtvaartmaatschappij failliet dreigt te gaan, gaan drie wanhopige stewardessen in zee met een hoogvliegende goudsmokkelbende om hun carrière te redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213719838
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Biônicos - Brazilië 2024 12 1:50 uur - Netflix Original | Actie, Cyberpunk, Dystopisch, Sci-Fi
In een dystopische toekomst waarin sport is veranderd door robotprotheses, nemen twee zussen het tegen elkaar op in het verspringen. Hun rivaliteit heeft duistere gevolgen.

Chocolat - VK 2000 12 2:01 uur | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
De Franse dorpsbewoners kijken met argusogen naar single moeder Vianne en haar nieuwe chocoladewinkel. Zou ze iedereen voor zich kunnen winnen met haar lekkernijen?

Dancing for the Devil: The 7M TikTok Cult - VS Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Nadat TikTok-dansers zich bij een managementbedrijf en de daaraan gelieerde kerk aansluiten, komen er zorgelijke feiten over de oprichter en zijn ongure praktijken aan het licht.

Kolory zła: Czerwień | Colors of Evil: Red - Polen 2024 16 1:52 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Het lichaam van een meisje wordt gevonden op een strand in het Poolse Tricity. Een officier van justitie gaat samen met de moeder van het slachtoffer op zoek naar de waarheid.

The Titan Games - VS S02 2019 AL | Reality
Dwayne Johnson presenteert deze epische competitie, waarin alledaagse atleten hun krachten meten in slopende uitdagingen om een kans te maken op 100.000 dollar.

La vita che volevi | The Life You Wanted - Italië Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Drama
Gloria is na haar transitie eindelijk gelukkig en gesetteld, tot een bezoek van een oude vriendin met verontrustend nieuws haar wereld op z'n kop zet.
pi_213720186
Ik heb net Bodkin afgekeken. Vond het niet heel geweldig, acteerwerk ook redelijk matig. Stond ook in de omschrijving dat het comedy was :?
Nu maar aan baby reindeer begonnen..
pi_213724748
pi_213725545
Ben benieuwd naar Eric.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213726954
Atlas is een betere film dan ik van te voren dacht.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:21:24 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213727864
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 09:14 schreef Magica het volgende:
Ik heb net Bodkin afgekeken. Vond het niet heel geweldig, acteerwerk ook redelijk matig. Stond ook in de omschrijving dat het comedy was :?
Goed om te weten, dan sla ik 'm voorlopig maar ff over.
Resistance is futile.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:21:46 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213727872
Ik overweeg Sex and the City na 20 jaar nog eens aan te slingeren, maar m'n man werkt niet mee.
Resistance is futile.
  woensdag 29 mei 2024 @ 22:25:49 #136
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_213727934
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:21 schreef Seven. het volgende:
Ik overweeg Sex and the City na 20 jaar nog eens aan te slingeren, maar m'n man werkt niet mee.
Klinkt als een wijze man :)
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_213728009
Ik ben ook benieuwd naar Eric, vanaf morgen staat het erop :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213729222
Eric - VK Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat
In de jaren 80 zoekt een wanhopige vader samen met een vastberaden agent in New York naar zijn vermiste negenjarige zoon, terwijl hij tegen zijn eigen demonen vecht.

Geek Girl - VK S01 2024 9 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
De onhandige tiener Harriet wil het liefste gewoon zijn. Als ze door een Londens modellenbureau wordt gescout, leert ze dat sommige mensen geboren zijn om op te vallen.

Thanksgiving - VS 2023 18 1:46 uur | Horror
Op Black Friday vond er een tragedie plaats in Plymouth, Massachusetts. Een jaar later zint een meedogenloze moordenaar op bloedige wraak in: één schuldige per keer.
  donderdag 30 mei 2024 @ 22:07:38 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_213737557
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:30 schreef TLC het volgende:
Ik heb net de eerste 2 afleveringen gezien. Het bed roept, maar morgen zeker verder kijken. Prima tot nu toe. :Y :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_213739292
En del av dig | A Part of You - Zweden 2024 14 1:40 uur - Netflix Original | Drama
In dit emotionele en bitterzoete coming-of-age-drama over mensen die een dierbare verliezen, worstelt een tiener om de brokstukken van haar gebroken wereld op te rapen.

How to Ruin Love - Zuid-Afrika S01 2024 6 - Netflix Original | Comedy
Zoleka vermoedt ontrouw en is van plan haar vriend op heterdaad te betrappen, maar verpest zo haar eigen huwelijksaanzoek. Nu moet ze hem zien terug te winnen.

Ni una más | Raising Voices - Spanje S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama
Wanneer een 17-jarige aangifte doet van een aanranding op haar middelbare school, wordt haar leven overhoop gehaald en worden haar relaties op de proef gesteld.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 07:10:57 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213739308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:30 schreef TLC het volgende:
Benedict Cumberbatch _O_
Resistance is futile.
pi_213747638
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 09:14 schreef Magica het volgende:
Boh... Dat wordt een nog koudere kermis..
Maar past wel in het huidige weerbeeld.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 22:05:35 #143
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_213748066
Eric afgekeken

Echt prima. Alleen iets minder spannend dan ik gehoopt had, maar zeker het kijken meer dan waard
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 31 mei 2024 @ 22:53:25 #144
354103 Magica
gna gna
pi_213748530
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 21:24 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Boh... Dat wordt een nog koudere kermis..
Maar past wel in het huidige weerbeeld.
Nou heb hem wel binnen twee dagen gezien. De afl zijn gelukkig niet zo lang :P
Vond het nog best aardig
  Spellchecker vrijdag 31 mei 2024 @ 23:05:15 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213748670
Ivan Morris Howe - IMDb

Prachtig kind, dat het zoontje van Eric speelt ....

Komt me bekend voor, maar heeft volgens IMDB alleen maar in deze serie meegespeeld.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 06:53:17 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213750588
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 23:05 schreef maily het volgende:
Ivan Morris Howe - IMDb

Komt me bekend voor, maar heeft volgens IMDB alleen maar in deze serie meegespeeld.
Lijkt op een vrouwelijke actrice, misschien zn zus. Ik kom even niet op de naam of film/serie waarin ze heeft gespeeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_213750891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 23:05 schreef maily het volgende:
Ivan Morris Howe - IMDb

Eric is de naam van het monster he :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker zaterdag 1 juni 2024 @ 09:22:14 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213751427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 07:50 schreef TLC het volgende:

[..]
Eric is de naam van het monster he :P
Daar heb ik het niet over :P
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 09:39:09 #149
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_213751577
Vanaf vandaag staat Godzilla Minus One erop. :9
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_213751588
5X2 - Frankrijk 2005 16 1:30 uur | Drama, Romantisch
Een stelletje komt in het reine met hun scheiding en hun relatie wordt opnieuw bekeken in omgekeerde volgorde, van de breuk tot het moment dat ze elkaar hebben ontmoet.

De Allergrootste Slijmfilm - Nederland 2022 AL 1:21 uur | Avontuur, Familiefilm
Wanneer de wereldwijde slijmvoorraad dreigt op te raken, gaat Indy met haar vrienden op zoek naar de oorsprong van een geheim ingrediënt.

An Inspector Calls - VK 1954 AL 1:20 uur | Drama
Een inspecteur onderbreekt het etentje van een rijke familie. Hij onderzoekt een tragische dood en iedereen kan worden gelinkt aan het overlijden van het slachtoffer.

Anna Aardbei's zomervakantie - Canada 2024 6 0:45 uur | Kinderfilm
Anna Aardbei en haar vriendinnen gaan in de zomervakantie op jacht naar een begraven schat om de boerderij van haar familie te redden uit de handen van een hebzuchtige zakenman.

Battleship - VS 2012 12 2:11 uur | Actie, Sci-Fi
Dit avontuur op zee is de verfilming van het klassieke gezelschapsspel Zeeslag waarin de aarde verdedigd moet worden tegen een mysterieuze vijandelijke vloot.

C'est la vie - Frankrijk 2001 12 1:52 uur | Boek, Drama, Duister
Dimitri bereidt zich voor om te sterven aan een ongeneeslijke ziekte. Suzanne rouwt nog om het verlies van haar man. Samen herontdekken ze het leven en de liefde.

Chaos - Frankrijk 2001 16 1:47 uur | Drama, Misdaad
Hélène is getuige van een aanval op een sekswerker en voelt zich schuldig. Ze laat haar verplichtingen binnen het gezin even voor wat ze zijn om de vrouw te helpen.

The D Train - VS 2015 16 1:40 uur | Comedy
Een loser organiseert de twintigjarige klasreünie van zijn middelbare school en denkt te scoren als hij een enigszins beroemde oud-leerling zover krijgt om aanwezig te zijn.

Dr. Who and the Daleks - VK 1965 9 1:22 uur | Fantasy, Sci-Fi
De doctor en zijn kleindochters worden naar een verre planeet getransporteerd met zijn nieuwe uitvinding, de TARDIS. Daar stuiten ze op cyborg-aliens, Daleks genaamd.

Eld & Lågor - Zweden 2019 14 1:39 uur | Drama, Romantisch
Honderd attracties en een verboden relatie. Als de vonk tussen John en Ninni overslaat, moeten ze tegen de wil van hun families ingaan om hun rivaliserende pretparken te redden.

Ernest et Célestine - België/Frankrijk/Luxemburg/VS 2012 6 1:19 uur | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Dit schattige geanimeerde drama is gebaseerd op een populaire kinderboekenreeks en laat de vriendschap tussen een weesmuis en een vrijgevochten beer zien.

Escape Room - VS 2019 16 1:39 uur | Horror, Psychologisch
Zes vreemden moeten hun verstand gebruiken om verschillende mysterieuze en dodelijke kamers te overleven die hun grootste angst belichamen.

Genesis - Frankrijk 2004 AL 1:20 uur | Documentaire
Een verhalenverteller omschrijft de geboorte van het universum en de oorsprong van het leven op aarde via een mix van Afrikaanse fabels en fascinerende beelden.

Godzilla Minus One - Japan 2023 12 2:06 uur | Drama, Sci-Fi
In het naoorlogse Japan helpt een getraumatiseerde ex-gevechtspiloot een groep burgers te vechten tegen een door radioactieve straling uit de kluiten gewassen monster.

De Grote Slijmfilm - Nederland 2020 AL 1:19 uur | Kinderfilm
Als een speelgoedfabrikant een plan bedenkt om al het slijm in te pikken en te verbieden, besluiten Indy en Olivia de waarheid te onthullen en gerechtigheid te krijgen.

Hacks - VS S02 2021 12 | Comedy, Drama
Na een publieke vernedering stemt een jonge schrijver er voorzichtig mee in om samen te werken met een scherpe comedylegende die met haar eigen carrièrecrisis worstelt.

Lumberjack the Monster - Japan 2023 16 1:58 uur | Boek, Duister, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Ninomiya, een koelbloedige advocaat én zelfverklaarde psychopaat, raakt geobsedeerd door een seriemoordenaar met een bijl die het op hem heeft gemunt. Kan hij hem stoppen?

Maid in Manhattan - VS 2002 AL 1:45 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een alleenstaande moeder en kamermeisje legt het aan met een senatorkandidaat die denkt dat ze een jetsetter is. Liefde volgt en zij moet haar ware identiteit onthullen.

New Amsterdam - VS S04 2021 12 | Boek, Drama, Medisch
De excentrieke dr. Max Goodwin neemt als directeur het roer over in een van Amerika's oudste ziekenhuizen en schopt tegen heilige huisjes om de levens van patiënten te redden.

De nog grotere slijmfilm - Nederland 2021 AL 1:20 uur | Kinderfilm
Indy creëert een spectaculair nieuw recept voor het Slijmgala, maar een andere slijmcreator is jaloers, wil haar werk stelen en zelf met de eer strijken.

Le papillon - Frankrijk 2003 6 1:20 uur | Drama, Feelgood
Een oudere man wil alleen maar vlinders verzamelen en opzetten. Maar als er nieuwe buren naast hem komen wonen, wordt zijn wereld een stuk groter.

Der plötzliche Reichtum der armen Leute von Kombach - Duitsland 1971 12 1:30 uur | Duister, Intellectueel, Misdaad
Acht Duitse boeren en dagloners proberen te ontsnappen aan de armoede in de 19e eeuw en overvallen het geldtransport van een prins op het platteland.

Shortcomings - VS 2023 12 1:31 uur | Comedy, Drama, Romantisch
De cynische manager van een filmhuis moet zijn keuzes in het leven opnieuw overwegen als zijn vriendin een omslag in hun wankele relatie forceert.

Sniper: G.R.I.T. - Global Response & Intelligence Team - VS 2023 16 1:31 uur | Actie
Gesteund door een geheim responsteam reist een elitesluipschutter naar Malta om een undercoveragent te redden van een zeer geraffineerde terreurgroep.

Za duży na bajki 2 | Too Old for Fairy Tales 2 - Polen 2024 6 1:35 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als de nieuwe vriend van zijn moeder bij hen intrekt, begint Waldek aan een riskante reis door het Tatragebergte om de vader te vinden die hij nooit heeft ontmoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')