abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2024 @ 00:06:23 #101
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_213623629
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
A Man in Full kijkt lekker weg, geweldige rol van Jeff Daniels.
Dubbel. Aan de ene kant kijkt de serie prima weg, maar aan de andere kant is het ook een uiterst vervelende serie. Zitten echt een aantal goede acteurs/actrices in, maar veel daarvan passen niet echt bij hun rol. Jeff Daniels wel uitstekend gecast natuurlijk. Die kan natuurlijk uitmuntend een hele norse man spelen.
pi_213623646
(Eindelijk-) klaar met baby reindeer.
Beide mensen hebben hulp nodig. Laten we het daar maar op houden :+
  maandag 20 mei 2024 @ 05:55:39 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213624328
Oh ja prijsstijging. Heb nu de mail gehad naar 18.99 per maand.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_213624691
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Agence : L'immobilier de luxe en famille - Frankrijk S04 2023 AL - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt de familie Kretz en hun luxe vastgoedbedrijf, terwijl ze klanten helpen bij het kopen en verkopen van prachtige huizen in Frankrijk en daarbuiten.

Once Upon a Time in Hollywood - VS 2019 16 2:41 uur | Comedy, Drama, Nostalgisch, Offbeat
Het is 1969. Een tv-acteur en zijn stuntman denken na over wat ze nu moeten in het veranderende LA. Een populair filmstel komt naast de acteur te wonen.

Princess Power - VS S03 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Prinsessenvriendjes uit vier verschillende fruitrijken (Blauwe Bessen, Kiwi, Ananas en Frambozen) komen in actie om hun werelden beter te maken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze maandag 20 mei 2024 @ 08:24:34 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213624707
quote:
87s.gif Op maandag 20 mei 2024 05:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een geld.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 20 mei 2024 @ 08:32:25 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213624772
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 08:24 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat een geld.
Yup

Maar ja, enige die 4K biedt...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 20 mei 2024 @ 14:09:57 #107
429367 DKUp
ON TOUR
pi_213627589
Once Upon a Time in Hollywood, ga hem nu toch maar eens kijken :@
SOONY
pi_213627870
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:30 schreef MaJo het volgende:
Iemand One Day gezien? Prachtige miniserie over vriendschap/liefde O+
Eerste aflevering gezien, volgens mij ga ik dit wel leuk vinden O+

Ambika Mod die Emma speelt zag ik laatst ook in een prima rol in This Is Going To Hurt.

Aanrader!
pi_213630398
Das Signal, kijkt ook lekker weg, 4 afleveringen.
Behalve dat gruwelijke vest van hem dan >:)
  Moderator / Colorchick maandag 20 mei 2024 @ 20:25:11 #110
382129 crew  Donna
pi_213631164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:30 schreef MaJo het volgende:
Iemand One Day gezien? Prachtige miniserie over vriendschap/liefde O+
Jaaa O+ O+
  maandag 20 mei 2024 @ 22:12:49 #111
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_213632405
Ashley Madison docu ben ik bijna mee klaar. Jammer dat de meeste aandacht gaat wel naar die stellen en medewerkers die zichzelf wel heel graag horen praten. Maar vond het verhaal rondom die website en dan die valse beloftes van anonimiteit enzo en hoe dat dan mis ging nog wel interessant.
pi_213633081
Leuk, nieuw seizoen van l'agence 8-) Reality tv met huizen/vastgoed is een guilty pleasure van me en dit is één van de leukste.
pi_213643249
Buying London - VK S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Volg makelaar Daniel Daggers en zijn team tijdens hun werk op de Londense markt voor luxewoningen, waar het drama net zo adembenemend is als de vraagprijzen.

The Kill Room - VS 2023 16 1:37 uur | Comedy, Duister, Misdaad, Thriller
Een maffiamoordenaar doet zich voor als kunstenaar bij een witwasoperatie in een galerie. Zijn schilderijen blijken een groot succes.

Top Gun - VS 1986 12 1:49 uur | Actie, Drama
Een afvallige piloot gaat naar een elite gevechtstrainingsschool waar hij te maken krijgt met hevige concurrentie, een verhitte romance en gevaar in de lucht.

Toughest Forces on Earth - VK S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
Drie avontuurlijke veteranen trainen mee met enkele elitelegereenheden en krijgen zo van dichtbij hun tactieken en wapentuig te zien.

Una vida menos en Canarias | Death on the Canaries - Spanje S01 2024 12 | Drama, Misdaad, Thriller
Wanneer een inspecteur uit Madrid gedwongen wordt overgeplaatst naar de Canarische Eilanden moet hij samenwerken met een charismatische agent die precies is wat hij niet is.

World War Z - VS 2013 16 1:57 uur | Boek, Horror, Sci-Fi
Als een zombiepandemie de mensheid dreigt te vernietigen, gaat een voormalige VN-onderzoeker op een gevaarlijke reis rond de wereld om de bron van het virus op te sporen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 22-05-2024 07:21:47 ]
  Spellchecker woensdag 22 mei 2024 @ 21:38:28 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213654002
quote:
87s.gif Op maandag 20 mei 2024 05:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dus ook zojuist. Heb even snel gekeken en ik begon in 2015 met 8.99 per maand.

Gevoelsmatig zat ik toen ook bijna de hele dag op Netflix door hun aanbod. De laatste tijd kijk ik sporadisch nog een korte serie of crime docu. Qua aanbod lijkt het allemaal wat minder.
  donderdag 23 mei 2024 @ 06:42:55 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213654013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 06:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Ik dus ook zojuist. Heb even snel gekeken en ik begon in 2015 met 8.99 per maand.

Gevoelsmatig zat ik toen ook bijna de hele dag op Netflix door hun aanbod. De laatste tijd kijk ik sporadisch nog een korte serie of crime docu. Qua aanbod lijkt het allemaal wat minder.
Ik begon in 2013 zelfs voor 7.99 :') maar goed 'alles wordt duurder'.

Momenteel kijk ik nog altijd het meest op Netflix en ik kan het missen. Je haalt het er alleen niet meer uit zoals vroeger.
pi_213654553
Franco Escamilla: Ladies' man - Mexico 2024 12 1:13 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Franco Escamilla staat op het podium met verhalen over verkeerd aflopende tienerromances, pijnlijk lange zoenen, en cameo's van rocksterren met verrassende resultaten.

Garouden: The Way of the Lone Wolf - Japan S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Boek, Duister, Martial arts
De voortvluchtige Juzo Fujimaki wordt gechanteerd om deel te nemen aan een illegaal toernooi waarin hij het moet opnemen tegen topvechters in dodelijke duels.

Ice Age: Collision Course - VS 2016 6 1:34 uur | Avontuur, Comedy
De kudde krijgt te maken met een buitenaardse dreiging als Scrat zijn eikel probeert te begraven en een kosmische gebeurtenis in gang zet die de hele aarde in gevaar brengt.

Ice Age: Dawn of the Dinosaurs - VS 2009 6 1:34 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
De tijden veranderen voor de humeurige mammoet Manny, de opvliegende luiaard Sid en de sluwe sabeltandtijger Diego.

In Good Hands 2 | Sen Büyümeye Bak - Turkije 2024 12 1:39 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een pas met elkaar herenigde vader en zoon worstelen met een nieuw begin na een tragedie. Kunnen ze de leegte opvullen die hun geliefde vrouw en moeder heeft achtergelaten?

Tires - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy
In de autogarage van zijn vader probeert een onhandige manager de klantenservice te verbeteren en de omzet te verhogen terwijl hij zijn lastige neef in het gareel moet houden.

El vendedor de ilusiones: El caso Generación Zoe | Illusions for Sale: The Rise and Fall of Generation Zoe - Argentinië 2024 12 1:47 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire volgt de opkomst en ondergang van Generación Zoe, een spiritueel coachingsnetwerk in Argentinië, waarachter een opmerkelijke zwendel schuilging.
pi_213657132
  Moderator donderdag 23 mei 2024 @ 16:39:14 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213658157
Ik vond dead boys detectives best een vermakelijke serie... het was al weer even dat ik iets op netflix gekeken had.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 23 mei 2024 @ 18:39:39 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213659281
Seizoen 1 van The Witcher zit erop. Ik vind het maar zo zo. Henry Cavill niet zo ontzettend lekker als ik dacht. Het heeft echt heel lang geduurd voor ik doorhad dat e.e.a. niet in chronologische volgorde afspeelt :') . Pas aan het eind van het seizoen viel het kwartje dat 'je lot' de rode draad is. Tot de laatste aflevering vond ik dat vooral zwaarmoedig geleuter in de ruimte. Op zich wel mooi dat 'het kwaad' nooit zo evil is als je in eerste instantie denkt. Maar wel jammer dat dit dan weer mega oppervlakkig neergezet wordt.

En in seizoen 4 geen Henry Cavill meer, maar Liam Hemsworth -O- . Hopelijk kan hij wel beter acteren :+ , die Henry Cavill heeft de diepgang van een ontbijt bordje. Al helpen de simplistische verhaallijnen echt niet. En wat een overkill aan karakters, er is geen ruimte voor diepgang omdat elk personage airtime moet hebben.

Al met al een 4/10. Maar we zitten er nu eenmaal in dus nu gaan we door ook :') .

Hopelijk is het boek beter. Maar op basis van de serie zou ik die nooit willen lezen.
Resistance is futile.
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:13:56 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213661848
Emily in Paris is dan wel oppervlakkig maar serieus vermakelijk. Ik lig elke aflevering minimaal 2 keer in een deuk. Ik kan het rustig weken laten voor wat het is en dan in één keer 4 of 5 afleveringen achter elkaar kijken. Dikke 7/10.

Goeie tip van @maily ^O^
Resistance is futile.
pi_213663220
Atlas - VS 2024 12 2:00 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Dystopisch, Sci-Fi
Een briljante antiterreuranalist met een grote afkeer van AI ontdekt dat een mislukte missie om een rebelse robot te vangen, wellicht alleen nog kan slagen met behulp van AI.

Franco Escamilla: Ladies' man - Mexico 2024 12 1:13 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Franco Escamilla staat op het podium met verhalen over verkeerd aflopende tienerromances, pijnlijk lange zoenen, en cameo's van rocksterren met verrassende resultaten.

Jurassic World: De chaostheorie - VS S01 2024 9 - Netflix Original
De groep van Kamp Krijtastisch komt samen om een mysterie te ontrafelen als ze ontdekken dat er een wereldwijde samenzwering is die gevaar levert voor de dinosaurussen en henzelf.

Mulligan - VS D02 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Politiek
In deze satirische comedy wordt de aarde grotendeels verwoest door aliens. Kunnen een paar overlevenden Amerika opnieuw opbouwen en een betere toekomst creëren?

My Oni Girl - Japan 2024 6 1:44 uur - Netflix Original | Drama, Fantasy, Sci-Fi
Een verlegen tienerjongen heeft moeite om nee te zeggen en wordt door een koppig meisje meegesleurd op een mystieke reis door de zomersneeuw om haar vermiste moeder te vinden.

Seven Orifices - Japan S01 2024 16 | Drama
In Japan verschijnen er zeven enorme gaten. Zouden het echt goden zijn? Acht mensen en hun leraar delen hun verhalen en geheimen, voordat ze het onbekende betreden.
pi_213672007
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:13 schreef Seven. het volgende:
Emily in Paris is dan wel oppervlakkig maar serieus vermakelijk. Ik lig elke aflevering minimaal 2 keer in een deuk. Ik kan het rustig weken laten voor wat het is en dan in één keer 4 of 5 afleveringen achter elkaar kijken. Dikke 7/10.

Goeie tip van @:maily ^O^
Mee eens, prima vermaak :D

Klein beetje in zelfde thema: Dix pour cent (ook op Netflix). Een Franse serie over een tv/film agentschap met iedere aflevering een Franse celeb die zichzelf in overdreven vorm speelt :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Call_My_Agent! (Netflix moest de naam weer Amerikaniseren -O- )
pi_213672029
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:13 schreef Seven. het volgende:

Goeie tip van @:maily ^O^
Heerlijke serie ja, kijk erg uit naar seizoen 4.
pi_213674048
Tulip Fever - VK/VS 2017 12 1:45 uur | Boek, Drama, Romantisch
Tijdens de Nederlandse tulpenmanie bloeit de liefde op tussen de vrouw van een rijke koopman en een schilder, maar hun toekomst hangt af van een risicovolle gok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')