Lekker zonnetje.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het zonnetje mag van mij wel doorkomen
quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:36 schreef Yesse het volgende:
Mijn moeder is de grootste spoiler die ik ken. Als je bij haar over een serie begint moet je zeker zijn dat je die al heb afgekeken want als zij hem heeft gekeken dan is het “oh ja en dan gaat hij nog trouwen en dan komen ze toch weer bij elkaar”… MAM! Ik was nog niet zo ver!!![]()
Hoe is de spanning voor de rehearsal?
Waarom heb jij eigenlijk nog steeds een kerstmuts?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net was Frankrijk op radio 2. Klinkt niet verkeerd, maar is 'm niet helemaal voor mij.
Zo warm was het nog niet de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog steeds een kerstmuts?
[ afbeelding ]
Gelukkig was ik er niet om quasi geïrriteerd te reageren op dit fenomeen.quote:Op maandag 29 april 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
Oké misschien nu wel weer genoeg in spoilers gepraatSorry mensen.
Kan alsnogquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik er niet om quasi geïrriteerd te reageren op dit fenomeen.
Wat sympathiekquote:
Heb je daar al een werkgever van kunnen overtuigen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je daar al een werkgever van kunnen overtuigen?
Stomquote:
Op dit moment niet, maar er zijn wel net weer wat interessante vacatures voor bij gekomen.quote:
Ah, mooi zo! Dan is er in elk geval weer wat om op te reagerenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar er zijn wel net weer wat interessante vacatures voor bij gekomen.
Oké, ik heb het maar eens opgezet zodat ik straks kan delen in jullie woedequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat bij Sophie & Jeroen weer over het songfestival en dan nu over de spokespersons en leuke momenten in het verleden. Ik zeg hardop: "alsjeblieft geen Paul de Leeuw" en meteen beginnen ze daar dus mee
Het item is al klaar. Nu gaat het over andere zakenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, ik heb het maar eens opgezet zodat ik straks kan delen in jullie woede
It was a long time ago.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat bij Sophie & Jeroen weer over het songfestival en dan nu over de spokespersons en leuke momenten in het verleden. Ik zeg hardop: "alsjeblieft geen Paul de Leeuw" en meteen beginnen ze daar dus mee
Dan ben ik daar ook woedend overquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het item is al klaar. Nu gaat het over andere zaken
Dat is al teveel moeite. Dergelijke programma's gaan altijd voor dezelfde belegen beelden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
It was a long time ago.
Met een beetje youtube filmpjes kijken hadden ze al betere voorbeelden kunnen vinden.
Grote kans dus dat het Gelredome volgend jaar zo rond april/mei wekenlang leeg staat dus.quote:
De Houtbouwbeursquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Grote kans dus dat het Gelredome volgend jaar zo rond april/mei wekenlang leeg staat dus.
Er moet toch wel een evenement te vinden zijn die die leegte kan opvullen?
Voordeel is dat het dak hoog genoeg isquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Grote kans dus dat het Gelredome volgend jaar zo rond april/mei wekenlang leeg staat dus.
Dat doen ze maar gewoon in het Lausanne Sportstadion.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met hun stomme gatenkaasquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat doen ze maar gewoon in het Lausanne Sportstadion.
In Spanje praten ze tenminste gewoon allemaal Nederlandsquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
En vier talen hè, vier!Klein kutlandje maar één taal is niet genoeg voor die omhooggevallen alpentoeterblazers. Twee? Nee hoor ook niet! Drie laten ze lekker aan de Belgen over. Nee alléén vier is genoeg
Dus niemand die elkaar verstaat daar, totale puinhoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |