Waarom heb jij eigenlijk nog steeds een kerstmuts?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net was Frankrijk op radio 2. Klinkt niet verkeerd, maar is 'm niet helemaal voor mij.
Zo warm was het nog niet de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog steeds een kerstmuts?
[ afbeelding ]
Gelukkig was ik er niet om quasi geïrriteerd te reageren op dit fenomeen.quote:Op maandag 29 april 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
Oké misschien nu wel weer genoeg in spoilers gepraatSorry mensen.
Kan alsnogquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik er niet om quasi geïrriteerd te reageren op dit fenomeen.
Wat sympathiekquote:
Heb je daar al een werkgever van kunnen overtuigen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je daar al een werkgever van kunnen overtuigen?
Stomquote:
Op dit moment niet, maar er zijn wel net weer wat interessante vacatures voor bij gekomen.quote:
Ah, mooi zo! Dan is er in elk geval weer wat om op te reagerenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar er zijn wel net weer wat interessante vacatures voor bij gekomen.
Oké, ik heb het maar eens opgezet zodat ik straks kan delen in jullie woedequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat bij Sophie & Jeroen weer over het songfestival en dan nu over de spokespersons en leuke momenten in het verleden. Ik zeg hardop: "alsjeblieft geen Paul de Leeuw" en meteen beginnen ze daar dus mee
Het item is al klaar. Nu gaat het over andere zakenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, ik heb het maar eens opgezet zodat ik straks kan delen in jullie woede
It was a long time ago.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat bij Sophie & Jeroen weer over het songfestival en dan nu over de spokespersons en leuke momenten in het verleden. Ik zeg hardop: "alsjeblieft geen Paul de Leeuw" en meteen beginnen ze daar dus mee
Dan ben ik daar ook woedend overquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het item is al klaar. Nu gaat het over andere zaken
Dat is al teveel moeite. Dergelijke programma's gaan altijd voor dezelfde belegen beelden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
It was a long time ago.
Met een beetje youtube filmpjes kijken hadden ze al betere voorbeelden kunnen vinden.
Grote kans dus dat het Gelredome volgend jaar zo rond april/mei wekenlang leeg staat dus.quote:
De Houtbouwbeursquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Grote kans dus dat het Gelredome volgend jaar zo rond april/mei wekenlang leeg staat dus.
Er moet toch wel een evenement te vinden zijn die die leegte kan opvullen?
Voordeel is dat het dak hoog genoeg isquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Grote kans dus dat het Gelredome volgend jaar zo rond april/mei wekenlang leeg staat dus.
Dat doen ze maar gewoon in het Lausanne Sportstadion.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |