Inderdaad. Tenzij die mensen zelf vinden dat het anderen niet aangaat, natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog steeds houden genoeg mensen het geheim, best pijnlijk dat dat nog moet :x
Dan kan je dat ook zeggen, toch?quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Tenzij die mensen zelf vinden dat het anderen niet aangaat, natuurlijk.
Bedoel je dat je als je bijvoorbeeld homoseksueel bent kan zeggen dat je vindt dat anderen niet hoeven te weten dat je homoseksueel bent?quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kan je dat ook zeggen, toch?(al zal geen enkele hetero dat zeggen!)
Ja!quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Bedoel je dat je als je bijvoorbeeld homoseksueel bent kan zeggen dat je vindt dat anderen niet hoeven te weten dat je homoseksueel bent?
Kijk, ik snap dat je een punt probeert te maken maar in dit geval vind ik dat wat vergezocht; ik ondersteun slechts het recht van elk individu om zelf te beslissen in hoeverre die persoon aan de wereld wil laten weten wat de geaardheid van die persoon is.
Ja, maar elke situatie is anders en elk individu zal er eigen afwegingen voor hebben. Natuurlijk moeten we als samenleving ons best doen om een klimaat te creëren waarin iedereen er open over kán zijn, maar ook niet de druk voelt om dat op een specifiek moment te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja!
Naja, in mijn omgeving ken ik ook wel een paar mensen die zich hetero noemen, maar dat niet zijn. Ik vind dat zonde als je om zoiets als geaardheid jezelf niet durft te zijn.
Aha, leukquote:Op dinsdag 30 april 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
Ik heet Chufi omdat de bar-baas van Mambo, waar ik veel kwam, mn naam niet kon uitspreken ... Hij had een nieuwe promo poster hangen van een tropical drankje / strandje , een horchata Chufi ... 1983 .. sindsdien heet ik in Spanje zo ... en hier ook dus ..
Geen idee eigenlijk ... maar je kent me vast wel qua drankjequote:Op dinsdag 30 april 2024 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha, leuk
Is er een bepaalde reden voor waarom je dat specifiek nu deelt?
Ja qua drankje zeker, erg lekker ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk ... maar je kent me vast wel qua drankje
echt welquote:Op dinsdag 30 april 2024 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja qua drankje zeker, erg lekker ookMaar moet wel echt goed koud zijn.
Tis echt een local drankje van origine ... de Chufa een soort nootje dat ze daar oogsten en daar maken ze mn drankje van ....quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
Horchata klinkt lekker. Nooit gehad, ik ken het alleen van het liedje van Vampire Weekend.
Dat zeker. Wordt vaak (bewust) vergeten dat het van alle tijden is. De Romeinen met hun schandknapen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen
Maar het is natuurlijk wel een veel voorkomende misconceptie dat alleen omdat iets in grote delen van onze geschiedenis geheim moest worden gehouden, het ook niet bestond.
Helaas is dat nog steeds de pijnlijke waarheid dat het in veel delen van de wereld als iets verschrikkelijks wordt gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog steeds houden genoeg mensen het geheim, best pijnlijk dat dat nog moet :x
In Nederland ook nog teveel. De acceptatie lijkt de laatste jaren eerder achteruit te gaan dan vooruitquote:Op dinsdag 30 april 2024 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas is dat nog steeds de pijnlijke waarheid dat het in veel delen van de wereld als iets verschrikkelijks wordt gezien.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Nederland ook nog teveel. De acceptatie lijkt de laatste jaren eerder achteruit te gaan dan vooruitEn dat gaat met de nu formerende (oerconservatieve) partijen eerder slechter dan beter worden.
Lekker zonnetje.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het zonnetje mag van mij wel doorkomen
quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:36 schreef Yesse het volgende:
Mijn moeder is de grootste spoiler die ik ken. Als je bij haar over een serie begint moet je zeker zijn dat je die al heb afgekeken want als zij hem heeft gekeken dan is het “oh ja en dan gaat hij nog trouwen en dan komen ze toch weer bij elkaar”… MAM! Ik was nog niet zo ver!!![]()
Hoe is de spanning voor de rehearsal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |