Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond het echt een beleving. Een boek dat ik nooit zal vergetenquote:
Meer dat je therapie nodig hebt na de laatste bladzijdequote:
Ik ga 'm niet lezen, mij te heftig. Ik hou daar ook wel van, maar niet op de manier zoals het in dit boek voorkomt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat je therapie nodig hebt na de laatste bladzijde
Hij heet ook echt Teun van de keukenquote:Op zondag 5 mei 2024 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Heb eigenlijk een hekel aan deze man, maar dit is een goed boek voor mensen die geïnteresseerd zijn in wat ze eten.
Valt wel mee hoor. Het is aangrijpend, maar er gebeurt net te veel om het nog heel geloofwaardig te vinden. Daarom ebt het gevoel ook snel weg. Althans, zo ging het bij mij.quote:
Ben nu op blz 130 het leest wel makkelijk wegquote:Op zondag 5 mei 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is aangrijpend, maar er gebeurt net te veel om het nog heel geloofwaardig te vinden. Daarom ebt het gevoel ook snel weg. Althans, zo ging het bij mij.
Neemt niet weg dat ik het een heel boeiend en mooi boek vond om te lezen. Maar geen therapie nodig voor mij.
edit: geloofwaardig is niet het juiste woord. Er gebeurt zo ontzettend veel dat je het niet meer kunt plaatsen als iets wat jezelf of je geliefden snel zal overkomen. Nou ja, ik kan het geloof ik niet goed uitleggen. Ik kan alleen maar aanraden om het boek wel te lezen.
Het leest als een achtbaan. Grappig dat je zegt dat je 'm nooit gaat vergeten, ik heb juist als een soort roes beleefd, waardoor ondanks dat ik 'm echt te gek vond, is de inhoud voor mij ook vrij vluchtig juist.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond het echt een beleving. Een boek dat ik nooit zal vergeten
Die heb ik op de middelbare school gelezen. Vond het vreselijk destijds, benieuwd wat ik er nu van zou vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:07 schreef tufkac het volgende:
[ afbeelding ]
Traditioneel lees ik elk jaar rond deze tijd een oorlogsboek.
Ik vond het een aardig boek, maar wel het minste wat ik tot nu toe van Steinbeck heb gelezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die heb ik op de middelbare school gelezen. Vond het vreselijk destijds, benieuwd wat ik er nu van zou vinden.
Prachtig boek!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier ben ik voorlopig even zoet mee.
[ afbeelding ]
ongemakkelijk prachtigquote:
Ik moest hier serieus een overzicht van de karakters maken want anders snapte ik het niet meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier ben ik voorlopig even zoet mee.
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het een misleidende cover en titel. Want een heel groot deel gaat gewoon over dat Marengo proces, had ik ook, tsja ik zie er wel eens wat over maar ga geen 400+ blz over lezen wat Peter Schouten en Nabil en Laila nou weer hebben gezegd. Echt saai. En dan dat gepoch van Royce hoevaak ze op vakantie gaan en waar naartoe, en welke dure horloge er wordt gekocht en dat hij op zijn 18e al bijna elk land op de wereld had gezien. Stoer hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:25 schreef kwiwi het volgende:
Was is dit boek bezig, maar kom er niet doorheen.. het kan mijn aandacht totaal niet vasthouden. De delen van Peter gaan nog enigszins, maar die van Royce sla ik liever over. En dat terwijl ik de boeken van Peter R. de Vries normaal altijd in één ruk uitlas![]()
[ afbeelding ]
Zo ver was ik nog niet eens, kan het nu zeker laten liggen danquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een misleidende cover en titel. Want een heel groot deel gaat gewoon over dat Marengo proces, had ik ook, tsja ik zie er wel eens wat over maar ga geen 400+ blz over lezen wat Peter Schouten en Nabil en Laila nou weer hebben gezegd. Echt saai. En dan dat gepoch van Royce hoevaak ze op vakantie gaan en waar naartoe, en welke dure horloge er wordt gekocht en dat hij op zijn 18e al bijna elk land op de wereld had gezien. Stoer hoor.
Snap ook alle lovende recensies online niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet eens, kan het nu zeker laten liggen danVond die god weet hoeveel pagina's over het uurtarief van de 2 peters al niet te doen
ik vond 't een behoorlijk slecht boek. Maar ik weet dat velen het niet met me eens zijn.quote:
ik niet hoor, heb me vooral geërgerd aan de stijl en het 'Hollywood' gehalte. Allemaal mensen die fantastische levens hebben, slagen als kunstenaar, etc. en dan één die zo bizar veel ellende meemaakt, heel ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat je therapie nodig hebt na de laatste bladzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |