Precies dit en voorlopig niet meer klagen over de droogte.quote:Op maandag 29 april 2024 09:10 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso fijn dat het eindelijk aangenaam is betreft temperatuur. T/m half oktober mag het sowieso niet meer onder de 18 komen eigenlijk
Dat gaat zelfs dit weekend al niet lukken.quote:Op maandag 29 april 2024 09:10 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso fijn dat het eindelijk aangenaam is betreft temperatuur. T/m half oktober mag het sowieso niet meer onder de 18 komen eigenlijk
Als dat even kan.quote:Op maandag 29 april 2024 09:10 schreef INViCTuS het volgende:
Ik zie nog 18 graden staan voor hierquote:Op maandag 29 april 2024 09:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs dit weekend al niet lukken.
Morgen al grotere kans op regen/onweer.quote:Op maandag 29 april 2024 08:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, vandaag nog even genieten dus.
Kun je ook mijn toekomst voorspellen? Wist niet dat je tarotkaartenlegger was.quote:Op maandag 29 april 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie echt niets in de kaarten dat op terreurbuien wijst. Convectiebuien zijn wel mogelijk, maar er zit een plafond precies op de hoogte waar wolkvorming begint. Het enige positieve is dat er geen/amper wind is tot 5km hoogte om die buien kapot te blazen als ze ontstaan.
Dat is wel het fijnste aan al die regen die gevallen is hé. Dat het deze zomer niet over droogte zal gaanquote:Op maandag 29 april 2024 09:11 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Precies dit en voorlopig niet meer klagen over de droogte.
Ik zie door de regen fietsen in mijn glazen bol voor je.quote:Op maandag 29 april 2024 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ook mijn toekomst voorspellen? Wist niet dat je tarotkaartenlegger was.
quote:Op maandag 29 april 2024 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wel het fijnste aan al die regen die gevallen is hé. Dat het deze zomer niet over droogte zal gaan
Jij en ik weten allebei dat droog weer per definitie tot gejank gaat leiden. Vorig jaar begonnen ze ook al terwijl we een uitzonderlijk natte eerste helft van het jaar hadden.quote:
Een verzengende 14 graden 😱quote:
Tijd voor de herfst/winter. Dit is niet te doenquote:Op maandag 29 april 2024 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een verzengende 14 graden 😱
RIP bossen
quote:Op maandag 29 april 2024 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
Volle bak zon
Smurfenlucht
Aangename temperatuur![]()
[ afbeelding ]
Je bent zelf een terreurbuiquote:Op maandag 29 april 2024 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Mensen die koud weer preferen boven dit. Koekoek
Kans op terreur buien is er wel degelijk, @:terreurkat
quote:Op maandag 29 april 2024 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
2e dag op rij regen hier.... alles nat buiten. Ik weet niet wat me overkomt
Terwijl ik altijd broodnuchter benquote:Op maandag 29 april 2024 11:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik moet de laatste tijd altijd zo om jou lachen, alsof je de hele dag stoned bent of zo!
Updraft rond 1km hoogte is heel zwak. Dat is tevens de hoogte waar wolkenvorming begint. Er kunnen best pittige buien ontstaan als het uiteindelijk is doorgedrongen in de hogere luchtlagen, maar heel veel van die CAPE gaat dan al verloren aan het überhaupt opbouwen van die wolken.quote:Op maandag 29 april 2024 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is prima zo jaquote:Op maandag 29 april 2024 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Haha, gerechtigheidquote:Op maandag 29 april 2024 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
Hier is het vandaag 19 graden en geheel bewolkt...
... de buren hebben zojuist de open haard aan gegooid. Geen grap.
quote:
Waanzinquote:Op maandag 29 april 2024 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
Hier is het vandaag 19 graden en geheel bewolkt...
... de buren hebben zojuist de open haard aan gegooid. Geen grap.
En morgen nog mooierquote:Op maandag 29 april 2024 17:08 schreef aloa het volgende:
Mooie dag vandaag. Heerlijk weer met een graad of 19
Dat zal best ja, boefje!quote:Op maandag 29 april 2024 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben in mijn spijker kortebroek naar buiten geweest. Pohhh doet voelt lekker
quote:Op maandag 29 april 2024 18:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat zal best ja, boefje!
[ afbeelding ]
die spinnen eten muggenquote:Op maandag 29 april 2024 18:48 schreef Evangelion het volgende:
1 dag alle ramen open, meteen dikke vette spin in huis.
Ik haat lente nu.
Ik heb al dagen alle ramen open. Ik durf niet meer naar huis nuquote:Op maandag 29 april 2024 18:48 schreef Evangelion het volgende:
1 dag alle ramen open, meteen dikke vette spin in huis.
Ik haat lente nu.
Koop een hond, die eet het op.quote:Op maandag 29 april 2024 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al dagen alle ramen open. Ik durf niet meer naar huis nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |