Precies dit en voorlopig niet meer klagen over de droogte.quote:Op maandag 29 april 2024 09:10 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso fijn dat het eindelijk aangenaam is betreft temperatuur. T/m half oktober mag het sowieso niet meer onder de 18 komen eigenlijk
Dat gaat zelfs dit weekend al niet lukken.quote:Op maandag 29 april 2024 09:10 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso fijn dat het eindelijk aangenaam is betreft temperatuur. T/m half oktober mag het sowieso niet meer onder de 18 komen eigenlijk
Als dat even kan.quote:Op maandag 29 april 2024 09:10 schreef INViCTuS het volgende:
Ik zie nog 18 graden staan voor hierquote:Op maandag 29 april 2024 09:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs dit weekend al niet lukken.
Morgen al grotere kans op regen/onweer.quote:Op maandag 29 april 2024 08:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, vandaag nog even genieten dus.
Kun je ook mijn toekomst voorspellen? Wist niet dat je tarotkaartenlegger was.quote:Op maandag 29 april 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie echt niets in de kaarten dat op terreurbuien wijst. Convectiebuien zijn wel mogelijk, maar er zit een plafond precies op de hoogte waar wolkvorming begint. Het enige positieve is dat er geen/amper wind is tot 5km hoogte om die buien kapot te blazen als ze ontstaan.
Dat is wel het fijnste aan al die regen die gevallen is hé. Dat het deze zomer niet over droogte zal gaanquote:Op maandag 29 april 2024 09:11 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Precies dit en voorlopig niet meer klagen over de droogte.
Ik zie door de regen fietsen in mijn glazen bol voor je.quote:Op maandag 29 april 2024 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ook mijn toekomst voorspellen? Wist niet dat je tarotkaartenlegger was.
quote:Op maandag 29 april 2024 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wel het fijnste aan al die regen die gevallen is hé. Dat het deze zomer niet over droogte zal gaan
Jij en ik weten allebei dat droog weer per definitie tot gejank gaat leiden. Vorig jaar begonnen ze ook al terwijl we een uitzonderlijk natte eerste helft van het jaar hadden.quote:
Een verzengende 14 graden 😱quote:
Tijd voor de herfst/winter. Dit is niet te doenquote:Op maandag 29 april 2024 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een verzengende 14 graden 😱
RIP bossen
quote:Op maandag 29 april 2024 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
Volle bak zon
Smurfenlucht
Aangename temperatuur![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |