quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:20 schreef usagi414 het volgende:
Het is heerlijk meelezen in dit topic. Zo goed dat jullie van alle chaos met de verschillende aanbieders nog wat kunnen maken.
Met een speciale vermelding voor @:AnnethingIsPossible
Servie & Oekraine zijn denk ik wel mijn winnaars van vandaag.
Geloof dat ik ondertussen m’n mond er maar over moet houden.. maar ik snap het niet.quote:
Ik ben ook geen fan hoor, ik vind het een beetje een bij elkaar geraapt zooitjequote:Op zaterdag 27 april 2024 17:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geloof dat ik ondertussen m’n mond er maar over moet houden.. maar ik snap het niet.komt ook kil over.
Het nummer blijft voor mij erg goed. Maar ik zie Kroati eigenlijk net naast de top 5 in de finale grijpen.quote:
Buik inhoudenquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:16 schreef Funhouse het volgende:
Kaleen neemt 4 dansers mee:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze toch aan. Oma's onderbroek? Ik vind het er echt niet mooi uitzien. Het nummer verdient wat mij betreft een finaleplek, maar vind dit eigenlijk, samen met Cyprus, vandaag het minst sterk overkomen.quote:
Ja is weer van dat account dat dit vorig jaar ook elke keer deed en ander getroll. Maar bij de eerste en tweede rehearsals zijn dus geen officile press polls.quote:
Het kan zomaar op dezelfde manier aflopen als in 2016, zonder een duidelijke topfavoriet die alle boxen automatisch aanvinktquote:
Hoog poppenkastgehalte.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
https://eurovision.tv/gallery/poland-luna-tower-first-rehearsal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het team ter plekke post op Reddit de eerste indrukken van de landen die repeteren. Naast wat algemene info en linkjes naar fotoalbums en TikTok video's is er niet veel te lezen. Alle verslagen zijn ook in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:49 schreef Thrts het volgende:
Bedankt voor de updates! Is het nog interessant om Reddit terug te lezen, snap niet helemaal wat zij posten?
Mag ik Kaleen dumpen en een Quintetje met deze dansers doen>?quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:16 schreef Funhouse het volgende:
Kaleen neemt 4 dansers mee:
[ afbeelding ]
Te laat, die op rechts is al geclaimed.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:05 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Mag ik Kaleen dumpen en een Quintetje met deze dansers doen>?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zullen wel goed betaald krijgen, maar deze filmpjes hebben dus op Instagram veel meer views dan op TikTok. Het dubbele of driedubbele. Rehearsals een paar boven de 400.000, maar ook tussen 100.000-200.000. Ook niet super bijzonder verder.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
De kandidaten zingen ook een stukje onder de douche
https://www.instagram.com/p/C6Rx_Sliqqa/
Moet lachen om deze met Bambie
Matige helft vandaag. Zeg het maar welke van deze inzendingen minimaal 40-45 punten kunnen pakken en meedoen voor kwalificatie.quote:
Ik merk dat ik ook niet hl veel interesse heb in deze repetities.quote:Op zondag 28 april 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matige helft vandaag. Zeg het maar welke van deze inzendingen minimaal 40-45 punten kunnen pakken en meedoen voor kwalificatie.
Ah, een soortgelijke costume change die ik bij Joost verwacht had. Hopelijk heeft TeamNL een andere troef achter de hand.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Polen foto's op instagram: https://www.instagram.com/p/C6RGQ8Ri_Pf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat idd wel maar dan zie ik die aan het einde van de dag wel bedoel ik. Ben niet z benieuwd dat ik de hele middag ga F5-en zoals bij andere landen. 😅quote:Op zondag 28 april 2024 09:55 schreef Em31 het volgende:
Ja dit is wel een behoorlijk oninteressante helft, al ben ik wel gewoon benieuwd naar de foto’s.
Ja die twee ook wel inderdaad.quote:Australi het meest omdat ik geen idee heb wat die gaan doen. Luxemburg ook wel, of ze nog veel hebben veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |